Jump to content

Classic E30


archimede

Recommended Posts

In urma cu cateva zile, mi-am cumparat din germania o masina care nu o voi vinde prea curand. ( Vreau sa devina proiectul de licenta din anul IV ). Masina este stock in proportie de 99%. restul de 1% constituindu-l perechea de amortizoare galbene care sunt pe puntea spate. Ca modificari, masina va ramane cat mai stock, si clasica. Va primi in curand amortizoare galbene pentru fata + 4 arcuri sport pentru a mai lasa masina. Sper ca masina sa primeasca capacele aferente jantelor.

La interior, radio-casetofonul Blaupunkt a ramas, si nu va fi indepartat de pe masina.

 

 

 

Later Edit : Masina are un modest 1.8 cu 113 hp. Motorul are 171.000 km reali 100%, toate reviziile facute la Bmw, si 2 proprietari ( eu sunt al 3-lea ). Pentru licenta voi pregati un modest M50B20 ( 2.0 vanos 150 hp ) + admise de M50B25 + K03s.

 

P.S prefer sa nu fac topic pe toate forumurile de giboni si atotcunoscatori.

 

Toate bune, sa auzim numai de bine.

 

 

NU POT PUNE MAI MULTE POZE ....why ?

post-35349-1272577842_thumb.jpg

Edited by archimede
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 163
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Misto ursuletul ,un GO Kart perfect as spune...

 

Chiar ai vb serios cand ai spus ca este proiect de licenta .. :twoup:

 

Planuri pe partea estetica nimic,numai la motor?.

 

Oricum si stock arata frumos..

 

P.s..Mai pune ceva poze.. :)

 

Buna dimineata.

 

Da, proiect de licenta. Sunt la facultatea de inginerie mecanica, sectia Autovehicule Rutiere.

 

Masina are pe spate amortizoare galbene. Saptamana viitoare ii cumpar si pentru fata, iar dupa urmeaza 4 arcuri sport pentru a lasa masina cat de cat pe burta.

Estetic vorbind, masina arata bine, nu stiu ce i-as mai putea face. Vor urma , bineinteles modificari si la exterior, insa nu foarte semnificative.

Toate bune.

post-35349-1272604714_thumb.jpg

Edited by archimede
Link to comment
Share on other sites

inteleg ca mergi pe un proiect gen WPP?la ce putere ai vrea sa ajungi?

 

E prematur sa vorbim de acum despre puteri , vise, aberatii. Pentru licenta vreau sa pregatesc ( dupa cum am spus mai sus ) un M50B20 cu admisie de M50B25 + K03s. Puterea LA ROATA sper sa fie intre 190 si 200 hp. Insa, mai este drum lung pana atunci.

 

 

P.S Masina are de cand am luat-o radio-casetofonul original Blaupunkt care nu va fi indepartat niciodata de pe masina. ( vezi foto )

post-35349-1272614701_thumb.jpg

Edited by archimede
Link to comment
Share on other sites

Succes ...frumoasa masina, culoarea parca nu e chiar asa faina dar ...asta depinde de gusturi. Cel mai important e ca din ce vad nu exista rugina ...ce an de fabricatie este ? Ce te faci cu taxa ? La cat ajunge ?

 

Bafta la proiect :twoup:

 

Cand vor fi bani de vopsea, o vom vopsi. Pana atunci, nu este musai. Eu visez la un Albastru OPC + jante albe de la compomotive ( vezi foto ) [ dar asta probabil dupa licenta ]..

Acum sa incerc sa-ti raspund in ordine, masina a iesit pe portile fabricii in anul in care am venit si eu pe lume, adica in '89. Taxa ajunge undeva peste sau putin sub 2000E. Momentan am ceva de umblat pe la masina, iar dupa ii fac recarosare.

post-35349-1272615737_thumb.jpg

Edited by archimede
Link to comment
Share on other sites

daca vrei comentarii,parerea mea e ca mai bine ai merge pe un M20 daca tot vrei ca masina sa fie clasica sau daca vrei ceva mai special un 1,8 M10 .

 

Sincer, sunt innebunit dupa un M20B25. Dar stii tu ... un 2.5 12v 'in mintile lui' e mai rar, precum o A.S.E-ista virgina. Asa ca merg pe M50B20 + k03s pentru licenta.

Edited by archimede
Link to comment
Share on other sites

mai sunt ceva M20-uri ideea e ca se pot face ceva mai multe artificii pe tema asta la M20 nu ca M50 ar fi mai prejos

 

 

De acord cu tine, sunt ceva M20-uri in stare buna dar nu de vanzare. Majoritatea M20-urilor, la anii astia, au chiulasa aproape fisurata. Pentru o conversie turbo, ar fi harakiri.

 

Se stie de multa vreme ca M20-urile au fost net superioare motoarelor de generatie noua ( M50 ) pentru conversii turbo, rezistand cu internele stock la cateva sute de cai. Insa pentru licenta ar fi mai mult decat suficienta o putere de 200 hp LA ROATA. Deci acesta este target-ul.

 

Week end placut.

Edited by archimede
Link to comment
Share on other sites

sa fie,da-mi un pm cu locul unde ai gasit masina,ma intereseaza si pe mine pentru viitor un E30.

 

Sincer, masina am gasit-o din pura.... pura intamplare. Eram la niste foarte buni prieteni, colegi de an in camera cu laptopul, si ne uitam intamplator pe mobile.de . Masina era de o zi pe site, am sunat, erau 2 persoane interesate de ea, peste doua zile eram ( TOCMAI ) in Dortmund.

So' , cum iti este norocul. Succes in alegerea unei masini bune pe viitor.

 

I'm lucky :twoup:

Edited by archimede
Link to comment
Share on other sites

mai sunt ceva M20-uri ideea e ca se pot face ceva mai multe artificii pe tema asta la M20 nu ca M50 ar fi mai prejos

 

 

De acord cu tine, sunt ceva M20-uri in stare buna dar nu de vanzare. Majoritatea M20-urilor, la anii astia, au chiulasa aproape fisurata. Pentru o conversie turbo, ar fi harakiri.

 

Se stie de multa vreme ca M20-urile au fost net superioare motoarelor de generatie noua ( M50 ) pentru conversii turbo, rezistand cu internele stock la cateva sute de cai. Insa pentru licenta ar fi mai mult decat suficienta o putere de 200 hp LA ROATA. Deci acesta este target-ul.

 

Week end placut.

Acuma chiar mai facut curios ,cum o sa scoti tu 190-200 hp la roata ,dintr-un 2.0i aspirat..Excluzand turbarea si supraalimentaria ..

 

Si eu am 2.0i M52B20...Dar cu modificari, mai mult de 170 hp nu am auzit sa se duca .. :twoup:

Sa ne ti la curent pas cu pas cu modificarile facute ..

 

P.S ..Iti urez bafta ,o sa ai nevoie.. :)

Link to comment
Share on other sites

mai sunt ceva M20-uri ideea e ca se pot face ceva mai multe artificii pe tema asta la M20 nu ca M50 ar fi mai prejos

 

 

De acord cu tine, sunt ceva M20-uri in stare buna dar nu de vanzare. Majoritatea M20-urilor, la anii astia, au chiulasa aproape fisurata. Pentru o conversie turbo, ar fi harakiri.

 

Se stie de multa vreme ca M20-urile au fost net superioare motoarelor de generatie noua ( M50 ) pentru conversii turbo, rezistand cu internele stock la cateva sute de cai. Insa pentru licenta ar fi mai mult decat suficienta o putere de 200 hp LA ROATA. Deci acesta este target-ul.

 

Week end placut.

Acuma chiar mai facut curios ,cum o sa scoti tu 190-200 hp la roata ,dintr-un 2.0i aspirat..Excluzand turbarea si supraalimentaria ..

 

Si eu am 2.0i M52B20...Dar cu modificari, mai mult de 170 hp nu am auzit sa se duca .. :twoup:

Sa ne ti la curent pas cu pas cu modificarile facute ..

 

P.S ..Iti urez bafta ,o sa ai nevoie.. :)

 

Despre M52-uri se zvoneste ca au probleme la admisie, cum ca ar fi restrictive, zexe. K03s-ul este capabil de 180 hp. Daca nu atingem target-ul mai rectificam chiulasa, artificii, "bam-bam-bam". Daca nici asa nu se ajunge la 190-200, schimbam melcul si aia e. " cicacica-cichicea ."

 

Doamne ajuta.

 

P.S mai este de calatorit in timp pana la acel moment.

Edited by archimede
Link to comment
Share on other sites

miÂşto ursulicĂŁ.

ºi eu Înclin cãtre m20b25 (cu tacheÞii lui mecanici ºi vâsco-cupla aia vâjâitoare :) ).

foarte tare casetofonul original :twoup: dar ce-i cu indicatoarele de la turaĂžie Âşi de la kilometraj? cĂŁ stau ĂŽn sus.

Link to comment
Share on other sites

miÂşto ursulicĂŁ.

ºi eu Înclin cãtre m20b25 (cu tacheÞii lui mecanici ºi vâsco-cupla aia vâjâitoare :) ).

foarte tare casetofonul original :) dar ce-i cu indicatoarele de la turaĂžie Âşi de la kilometraj? cĂŁ stau ĂŽn sus.

 

De acord cu tine, dar nu prea gasesti un 2.5 12v care sa tina presiune(eu stiu 4-5 asemenea motoare in romania, unul cu turbo), si sa fie si cat de cat fiabil. Riscurile sunt destule la un motor vechi. Plus ca nu imi trebuie 'j'de mii de cai. Si M50-urile sunt performante in felul lor. Toti se plang de vanos, vanos ... pica vanosu dupa forja prelungita ( de acord ). Altii debiteaza in felul urmator : " la ce presiune bag eu , vanosul nu e bun " ( de acord ). INSA, de exemplu, la un M50B25, ca si la un M50B20, vanos-ul poate fi controlat din soft pana la 700 cai. Asa ca , sa nu se planga nimeni de vanos, ca nu poate numara nimeni pe degete M50B25-uri (par example) ce au trecut de 700 cai.

 

Indicatoarele de la turatie si de la kilometraj sunt modificate in photoshop :twoup: Eram pe autostrada in austria, totul in 'cadru' legal.

 

Ma bucur ca ai remarcat casetofonul, cine stie 'cu ce se mananca' ceva clasic, apreciaza.

 

Multumesc mult, o zi buna.

Edited by archimede
Link to comment
Share on other sites

salut, esti un pic curajos cu 200 caluti la roata, incerci cu interne stock?? mai bine te mai gandesti ca este foarte posibil sa te tina motorul max 500 cu ceea ce vrei tu. Mai bine incerci un 2.5 ca iesi mai bine pe calcule si pe putere, iti vor trebui cam 240 caluti sa scoti la volanta ca sa iti iasa 200 la roata. Dar in momentul in care faci asta iti trebuie si diferential autoblocant + cardan taiat si rectificat (tre sa mergi la inginarie mecanica, langa tine ca si sala). Ce vrei tu incerc si eu , sa schimb un motor mic cu altul mai mare (eu am un 316 E30) dar ma tot tin in loc mici garnituri, volante si alte ambreiaje.

daca tot vrei sa faci treaba incearca sa pui o volanta de 2,5 12 valve + ambreiaj + electromotor pt ca este mai usoara volanta si urci mai repede in ture (stiu sigur pentru ca am montat la un prieten).

BTW vezi ca acele injectoare care le ai tu pe admisie nu sant toate la fel, sa nu iti mearga aiurea motorul cu ele.

Bafta multa si sper sa mai vedem poze si posturi cu tine.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.