Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Dar nu pot sa ma stapanesc si sa nu intreb oare de ce te-ai saturat sa compari motoarele aspirate cu cele turbodiesel?  :blink:

96162[/snapback]

 

pt ca, ti-am mai spus si in trecut, sunt 2 lucruri diferite... compari mere cu pere...

 

deci:

conceptul DIESEL in romania e TURBO DIESEL defapt...

BENZINA e aspirat normal... (la BMW)

 

nu poti compara motoarele la aceeasi cilindree deoarece au la baza motoare f diferite...

deaia ma bucur ca va veni 335 i si (daca tu zici) 335 d ca sa vezi odata si pt totdeauna ca DIESELU e mai slab... (ON TOPIC)

Link to comment
Share on other sites

:blink: Documenteaza-te baiete inainte de a face afirmatii...ti-as da un link catre un site dar e in englezeste  :)  :)  :)

ia uite ce zic siturile astea...sper din poze macar sa iti dai seama:

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=17729

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=17829

96167[/snapback]

 

io nu am auzit pana acum de 335 baiete si nici pe homepage u la bmw nu am vazut masina asta in productie !!! "baiete"

Link to comment
Share on other sites

Eu stiam ca va fi o turbina pt turatii joaste si alta pt turatii mai mari...dar daca zici tu  :blink:

96168[/snapback]

Asta e la diesel. Au montat 2 turbine de dimensiuni egale pt turatiile jose si medii, pt ca acolo motorul NA (normal aspirat) avea de suferit din cauza lipsei de cuplu. 300cp suna modest pt un motor biturbo de 3000cmc. Adica motorul NA dezvolta 265 cp si ei cu 2 turbine au reusit doar 300cp? Foarte rezervati si sunt sigur ca motoru poate mult mai mult decat atat. Cu niste modificari poate ajunge in 360-380cp destul de lejer. Dar la motorul ala important e cuplu de 400NM si disponibilitatea lui aproape pe intreaga plaja de turatii, si sunt sigur ca asta e cireasa de pe tort. Pt mai multe detalii am pus linkurile!

Link to comment
Share on other sites

io nu am auzit pana acum de 335 baiete si nici pe homepage u la bmw nu am vazut masina asta in productie !!! "baiete"

96173[/snapback]

De asta exista alte surse de informare...unde exista scurgeri de informatie cu mult inainte sa se lanseze oficial ceva. Asta e de cand lumea si pamantu, si nu numai in domeniu auto. Daca te rezumi numai la lucrurile oficiale atunci nu mai face afirmatii asa transante intrucat ramai in urma rau cu ce se poate produce si cu ce nu, tinand cont de faptul ca lansarile oficiale se fac cand persoanele informate au deja idee despre produs.

Link to comment
Share on other sites

De asta exista alte surse de informare...unde exista scurgeri de informatie cu mult inainte sa se lanseze oficial ceva. Asta e de cand lumea si pamantu, si nu numai in domeniu auto. Daca te rezumi numai la lucrurile oficiale atunci nu mai face afirmatii asa transante intrucat ramai in urma rau cu ce se poate produce si cu ce nu, tinand cont de faptul ca lansarile oficiale se fac cand persoanele informate au deja idee despre produs.

96176[/snapback]

 

tu aici deja o dai in OFFtopic !!!

Link to comment
Share on other sites

pt ca, ti-am mai spus si in trecut, sunt 2 lucruri diferite... compari mere cu pere...

 

deci:

conceptul DIESEL in romania e TURBO DIESEL defapt...

BENZINA e  aspirat normal... (la BMW)

 

nu poti compara motoarele la aceeasi cilindree deoarece au la baza motoare f diferite...

deaia ma bucur ca va veni 335 i si (daca tu zici) 335 d ca sa vezi odata si pt totdeauna ca DIESELU e mai slab... (ON TOPIC)

96172[/snapback]

Io nu pricep la tine copilaria. Sa mor daca nu esti un copil. Pe bune acum...pai CUM mai zici ca eu compar mere si pere? Ce ai vrea sa comparam un motor pe benzina NA de la bmw sa zicem, si un diesel dar care sa fie tot NA si sa mearga cam pe benzina si sa faca zgomot de benzina si sa se tureze ca o benzina dar sa se numeasca diesel adica sa fie tot mar dupa logica ta.

De cate ori sa zic ca de cand e lumea dieselul (cu pretentii) a fost turbosuflat? Ce ai vrea sa comparam? AM MAI ZIS! Un Porsche 997 TT cu un 535d? Sau ce? Un audi RS6 cu un SDI?

BMW face acum si diesel si benzina, si poti sa cumperi si diesel si benzina cam la aceeasi bani, iar masinile au in general cam aceeasi performanta. Nu pricep cum zici tu ca eu compar mere cu pere? Eu chiar cred ca poti sa compari modele de aceeasi cilindree pt ca costa la fel, au performante la fel, numa ca intradevar sunt diferite la constructia interna a motoarelor? ZI si mie de ce nu pot sa le compar? DE CE? Sunt diferite dar nu asta sta la baza unei comparatii? Compari lucruri identice tu? :blink: :) :) :) :D Inseamna ca topicul de la bun inceput e o prostie iar cel care l-a deschis e un retardat. No offence sunt doar sarcastic aici. Compari lucruri care au in comun aproape tot dar exista niste distinctii clare (cum ar fi sunet, mod intern de funtionare samd). In rest totul e la fel: caroserie, sasiu, suspensie, interior, pret, performante etc. Gata pe bune ma doare capu incercand sa explic anumite lucruri elementare unor oameni care vad numa drept (sa nu zic altfel). Pe bune imi face placere sa explic lucruri elaborate oamenilor care vor sa asculte dar nu asa ceva....

Link to comment
Share on other sites

io nu am auzit pana acum de 335 baiete si nici pe homepage u la bmw nu am vazut masina asta in productie !!! "baiete"

96173[/snapback]

Am vazut la Top Gear are 2 turbine una mica care elimina turbo lag ul si una mare.A fost prima masina diesel care au bagat-o pe circuit si Jeremy(pt cunoscatori) a ramas uimit.(250km/h) desi 530d l-a batut.

Link to comment
Share on other sites

Taz: vorbea de 335i (3.0 biturbo benzina care o sa apare in cateva luni la dealeri) nu de 535d.

 

Tocmai m-am intors de la curse.

 

645Ci (eu) vs. 535d (M-technik)

 

Prima data a plecat el primul (mai bine) si s-a dus juma de masina in fata. A ramas la juma de masina pana la 160km/h cand am trecut si i-am dat cam 1 masina, 1 masina jumate asa pana la 180 parca.

 

A doua oara am plecat eu primul si m-am dus juma de masina in fata. Aceiasi distanta a ramas pana la 160 dupa care am inceput sa ma duc si am ajuns tot cam la 2 masini asa pana la 200 cand am franat.

 

A treia oara a fost din mers de la 40 la ora parca. M-am dus in fata cam juma de masina-o masina maxim si a trebuit sa franam.

 

Pt cat consuma masina aia este :blink: Daca am fii plecat amandoi perfect probabil as fii avut eu un ft mic avantaj ramanand asa pana la 160 dupa care se duce V8-ul.

 

Daca si-ar pune si chip nu as avea ce sa-i fac. Oricum... pune-ti ma chip. E blastfemie sa ai turbo pe masina si s-o lasi stock :)

Edited by Kane
Link to comment
Share on other sites

Ma fan, fan da daca nu fuge parerea mea ca degeaba ai masina pe benzina :blink:

 

Am un prieten cu un Golf4 1.9tdi. Masina fuge ca o benzina de 230 de cai si consuma 11 pm... Are turbina de Transporter pe ea, intercooler mai mare, evacuare cap coada si soft.

 

S-a dat cu 535-u si prima data a plecat prost si si-a luat cam 4 masini :) A doua oara a plecat bine si pana la 120 asa a fost putin in fata dupa care s-a dus 535-u. Si e un kkt de 1.9tdi dar da rusini la multe bmw-uri pe benzina...

Edited by Kane
Link to comment
Share on other sites

Taz: vorbea de 335i (3.0 biturbo benzina care o sa apare in cateva luni la dealeri) nu de 535d.

 

Tocmai m-am intors de la curse.

 

645Ci (eu) vs. 535d (M-technik)

 

Prima data a plecat el primul (mai bine) si s-a dus juma de masina in fata. A ramas la juma de masina pana la 160km/h cand am trecut si i-am dat cam 1 masina, 1 masina jumate asa pana la 180 parca.

 

A doua oara am plecat eu primul si m-am dus juma de masina in fata. Aceiasi distanta a ramas pana la 160 dupa care am inceput sa ma duc si am ajuns tot cam la 2 masini asa pana la 200 cand am franat.

 

A treia oara a fost din mers de la 40 la ora parca. M-am dus in fata cam juma de masina-o masina maxim si a trebuit sa franam.

 

Pt cat consuma masina aia este  :) Daca am fii plecat amandoi perfect probabil as fii avut eu un ft mic avantaj ramanand asa pana la 160 dupa care se duce V8-ul.

 

Daca si-ar pune si chip nu as avea ce sa-i fac. Oricum... pune-ti ma chip. E blastfemie sa ai turbo pe masina si s-o lasi stock :)

96310[/snapback]

:blink: Te pup pe portofel maestre! Oricum a fost super misto!

IN august o sa ma intorc cu remap wetterauer 350cp/660NM :)

Ai spus corect ce ai spus.

Link to comment
Share on other sites

Ma fan, fan da daca nu fuge parerea mea ca degeaba ai masina pe benzina :D

 

Am un prieten cu un Golf4 1.9tdi. Masina fuge ca o benzina de 230 de cai si consuma 11 pm... Are turbina de Transporter pe ea, intercooler mai mare, evacuare cap coada si soft.

 

S-a dat cu 535-u si prima data a plecat prost si si-a luat cam 4 masini :D A doua oara a plecat bine si pana la 120 asa a fost putin in fata dupa care s-a dus 535-u. Si e un kkt de 1.9tdi dar da rusini la multe bmw-uri pe benzina...

96314[/snapback]

Di acord! Fuge bine 1.9 lu ala. Fantastic de bine...chiar cred ca il face pe civic type-r 2006. :blink: Diesel powa!!! :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

Sper sa o vand pana atunci si sa te astept cu EVO-u (~500awhp)  :blink:

96320[/snapback]

MOAHAHAHAH!!!! frate atunci ma dau cu tine asa de amuzament...cum ma dau cu majoritatea M-urilor. Dar se pare ca in ultimu timp mi-a dat Dzeu numai M5-uri E39 ori ele alergate ori soferii mai mototoli ca m-am tinut dupa ele. :)

Nu pe bune acum...chiar si cu E90 M3 tot ma dau de amuzament cu tine cu evo.

Link to comment
Share on other sites

Pai l-a facut pe civic. I-a dat cam 2-3 masini :blink:

96321[/snapback]

Misto asa. Culmea e ca el ma intreba la final recunoscand ca nu are ce face...cum l-as vedea io fata de civicu lu ala. I-am zis ma cu ala m-am dat de cateva ori bine de tot si mi-am dat seama, cu tine nu m-am dat cum trebuie ca sa imi dau seama...In fine nu conteaza...treaba lor sa si-o rezolve.

Link to comment
Share on other sites

Ma bag si eu, umil, in seama. Nu sunt cine stie ce expert dar am condus multi ani un Golf GTI, benzina, de 140 CP. Imi parea zilnic rau de masina ca nu am pe unde sa merg la potentialul ei si credeti-ma ca era mishto cand mergeam cu a II-a pana la 80 kmh...

 

Acum, si din considerente economice, am un 320D. Ca masina de zi cu zi sunt mai mult decat multumit. Suficient de comoda si de sportiva pentru drumurile infecte si circulatia de la noi.

Eram fanul ideii ca un BMW diesel nu e BMW: doamnelor si domnilor, prostie mai mare nu exista ! Un BMW este un BMW always and forever !

 

Sunt convins ca topicul s-a intins mult prea mult si, dupa mine, concluzia logica este:

- diesel pentru folosinta de zi cu zi

- benzina, 4 valve pe cilindru, turbo pentru distractie

si daca va ganditi bine asta este alegerea fireasca.

 

Nu incercati sa limitati comparatia la un anumite criterii. Daca de exemplu careva este interesat mai mult de criteriul: ca sa-mi ar bucata de pamant, care BMW sa-l cumpar, sau un Lamborghini, sau un tractor ?

 

Plictisit,

MishuVerde

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

daca luam in considerare avantajele si dezavantajele

1- piesle pentru masinile noi pe motorina sunt foarte foarte scumpe ma refer la o pompa de motorina etc. dar in schimb o masina pe motorina e mult mai fiabila un motor pe motorina poate ajunge si la 1 mil de km in functie de cum mergi cu el si cum faci schimburile ... etc noua generatie e foarte sportiva consuma foarte putin si plus ca nu iti dai seama daca e disel sau nu :) nu troancane ca la passat :D

2 benzina putin mai sportiva poti sa o chinui :) nu are acelasi cuplu ca un disel dezavantaj piesele mai ieftine se strica mult mai repede ...:) consuma enorm pe langa un disel si sa nu aberam ca aici vorbim de consumuri de pana la 25 % daca o ti in talpa deci cine zice ca bmw consuma 12 -13 in talpa inseamna ca are motor de 1.6 sub capota:))) parerea mea iati un disel e motor de viitor mai ales daca zici ca circuli foarte mult si credema se merita in ziua de azi ca in curand o sa bage astia camere si wc si nu o sa mai ai pe unde sa alergi o benzina plus ca pe an ce trece aglomeratia din trafic va deveni mai mare si tot asa :D :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.