Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

eu zic ca cei de la porsche se respecta ... tu ce crezi?

 

bmw a zis ca nu va produce niciodata o masina cu tractiune fata

 

http://www.leftlanenews.com/bmw-thats-why-...eel-drives.html

 

porsche nu va produce niciodata o masina pe motorina

 

http://www.autospies.com/news/Porsche-Rule...-Hybrids-12654/

 

sunt declaratiile lor de firma si aici am dat doar 2 exemple pt fiecare pe care le-am gasit usor pe google..

 

de jaguar nu am auzit niciodata sa zica asa ceva... si sincer nu gasesc nimik sa-ti confirme afirmatia...

Link to comment
Share on other sites

tu ziceai ca ai "paru alb" .. probabil ai niste "almanahe" pe acasa din anii 60-70 cu vreo declaratie de genu asta

 

jaguar este o firma englezeasca

 

porsche si bmw sunt nemti .. eu nu zic ca englezii ar fi ipocriti (ca nu am motive).. dar in orice caz neamtu nu ar zice una si ar face alta .. iti place tie sa crezi ca ar face fiindca esti roman si un roman ar face asta. eu ii cred pe cuvant

Link to comment
Share on other sites

Jaguar este o firma englezeasca ce nu a mai facut fata si a fost cumparata de Ford. Si odata cu Ford au venit si butoanele de Mondeo in S-Type, motoare diesel, etc. Nu poti sa sti ce rezerva viitorul. Familia Quandt nu e nemuritoare si a mai fost de cateva ori la un pas sa vanda actiunile. Repet, nu zic ca vom vedea Porsche diesel sau BMW cu tractiune fata, dar eu nu cred in declaratiile astea.

Si totusi, nu vad legatura cu topicul. Dar hai sa-ti pun si eu o intrebare. Ce preferi, un Logan 1,6 16v sau un 318d? Din toate punctele de vedere, putere, consum, cuplu, senzatii la bord, miros, zgomot, ce vrei tu. :blink:

 

BTW, ce-ar fi daca am vedea vreun Cayenne diesel in viitor? Eu n-as exclude varianta asta asa usor. In fond concureaza intr-o clasa unde dieselul se vinde foarte bine. :)

Link to comment
Share on other sites

BTW, ce-ar fi daca am vedea vreun Cayenne diesel in viitor? Eu n-as exclude varianta asta asa usor. In fond concureaza intr-o clasa unde dieselul se vinde foarte bine. :blink:

204023[/snapback]

 

uite ca ei o exclud...

 

si referitor ca ce a fost la inceputul anilor 70 .. atunci bmw era ca si inexistenta si nici nu avea caracteru pe care il stim astazi

 

acuma sunt unii dintre cei mai puternici producatori si nu vad sa mai ajunga in situatia aia ... sau si mai rau sa fie preluati de altii.

Link to comment
Share on other sites

uite ca ei o exclud...

 

si referitor ca ce a fost la inceputul anilor 70 .. atunci bmw era ca si inexistenta si nici nu avea caracteru pe care il stim astazi

 

acuma sunt unii dintre cei mai puternici producatori si nu vad sa mai ajunga in situatia aia ... sau si mai rau sa fie preluati de altii.

204029[/snapback]

Ca sa vezi cat de inexistenta era BMW in anii '70, atunci au fost lansate E3, E9, E12(adica primul seria 5), E21(primul seria 3) si E23(primul seria 7). Tot in anii '70 s-au fabricat 3.0CSL, M1, etc.

Link to comment
Share on other sites

Ah nu ma intelegeti gresit. Am citit odata o intreaga poveste despre BMW si problemele pe care le-a avut, dar nu gasesc linku acuma, imi pare rau ca nu l-am bagat la favourites. Ma refer la faptu ca BMW era o marca ca oricare alta pana in anii 60-70 cand a inceput declinu si problemele financiare. Nu mai tin minte exact datele dar se punea problema preluarii de catre Mercedes sau chiar a desfiintarii.

Si ca sa adaug si mai mult Bmw nu avea multe din caracteristicile de azi si din tot ceea ce ne place la marca asta, cum ar fi conceptu de limuzina cu caracter sportiv.

Atunci a fost preluata de actuala familie si au inceput sa apara modelele "new class", exact cele de care vorbesti tu E3, E9 (my all time favourite), E12 si practic tot ce are ca si cod "E" in fatza. Toate masinile care au apraut atunci aveau un caracter sportiv si nu neaparat prin puterea motorului, ci prin manevrabilitate, stabilitate in curbe, distributie aproape egala a greutatii pe punti, etc... si de atunci a inceput Bmw cu adevarat... eu la asta m-am referit.. nu mai tin exact minte date sau alte chestii si sincer mi-e si lene sa scriu

 

{edit} daca o sa cautati pe net o sa gasiti si o sa-mi dati dreptate

Edited by e46_316i
Link to comment
Share on other sites

din pacate se merge spre globalizare si in industria auto... mai putin, si n-o sa mai existe decat 2, maxim 3 concerne mari, care vor detine cam tot ce e pe piata...

 

atunci o sa vedem si porsche diesel, si bmw cu tractiune fata, exact cum am vazut rolls royce si bentley cu comanda de la clima de la bmw seria 7, cum are bentley-ul continental consola din jurul schimbatorului de la golf 4, samd, exemple sunt multe, nenumarate...

 

asta a fost putin off-topic, referitor la discutile de mai sus... cat despre alegerea

dintre benzina si diesel.. la un e46, as alege sigur benzina.. nu-mi place cum suna diesel-ul... la alte modele mai mari, cu motoare diesel mai mari, probabil nu m-ar deranja asa de tare, dar intr-un e46 diesel, ma simt ca intr-un passat...

Link to comment
Share on other sites

Ah nu ma intelegeti gresit. Am citit odata o intreaga poveste despre BMW si problemele pe care le-a avut, dar nu gasesc linku acuma, imi pare rau ca nu l-am bagat la favourites. Ma refer la faptu ca BMW era o marca ca oricare alta pana in anii 60-70 cand a inceput declinu si problemele financiare. Nu mai tin minte exact datele dar se punea problema preluarii de catre Mercedes sau chiar a desfiintarii.

Si ca sa adaug si mai mult Bmw nu avea multe din caracteristicile de azi si din tot ceea ce ne place la marca asta, cum ar fi conceptu de limuzina cu caracter sportiv.

Atunci a fost preluata de actuala familie si au inceput sa apara modelele "new class", exact cele de care vorbesti tu E3, E9 (my all time favourite), E12 si practic tot ce are ca si cod "E" in fatza. Toate masinile care au apraut atunci aveau un caracter sportiv si nu neaparat prin puterea motorului, ci prin manevrabilitate, stabilitate in curbe, distributie aproape egala a greutatii pe punti, etc... si de atunci a inceput Bmw cu adevarat... eu la asta m-am referit.. nu mai tin exact minte date sau alte chestii si sincer mi-e si lene sa scriu

 

{edit} daca o sa cautati pe net o sa gasiti si o sa-mi dati dreptate

206713[/snapback]

De la a spune ca era o firma inexistenta la faptul ca a avut anumite probleme e cam mare diferenta...

Link to comment
Share on other sites

si referitor ca ce a fost la inceputul anilor 70 .. atunci bmw era ca si inexistenta si nici nu avea caracteru pe care il stim astazi

 

acuma sunt unii dintre cei mai puternici producatori si nu vad sa mai ajunga in situatia aia ... sau si mai rau sa fie preluati de altii.

204029[/snapback]

eu eram mult prea mic la inceputul anilor 70 si nu mai tin minte ce era sau nu era BMW, am citit istoria BMW si iti spun ca niciodata BMW nu a fost "inexistent" ca marca sau masini si nici nu era un producator banal, de pluton.

Ce e acum BMW stim cu totii :blink:

Chiar mi-ar placea sa iti sustii afirmatia, poate aflam lucruri noi ( nu ti-o spun ironic ci serios :) )

Link to comment
Share on other sites

n-am spus-o eu ... am citat indirect din niste articole.. practic tot ce iubiti voi la aceasta masina face parte din ceea ce a inceput in anii 60-70. poate am exagerat si eu cu "inexistent" dar ma opresc aici ca sunt deja offtopic .. voi vad ca ma taxati imediat ce am zis ceva ... daca nu vreti sa cautati si sa cititi depsre istoria bmw nu ma luati pe mine la intrebari

 

 

{edit} si un edit scurt ca sa nu ziceti .. un simplu link de pe google

 

http://www.johnkay.com/strategy/42

 

 

The post-war recovery of German industry from the desolation of 1945 is still termed an economic miracle. There was no miracle for BMW, however. The company drifted, producing bubble cars (the BMW Gogomobile) that were not as much fun as those of its Italian rivals, and limousines that were not as stylish as those of its German competitors.

 

In 1959 BMW was on the edge of bankruptcy, and seemed certain to be absorbed by Mercedes. But after one of the longest and most extraordinary annual general meetings in the history of any company, Herbert Quandt emerged as BMW’s dominant shareholder. The Quandt family still own half the company’s stock today.

 

BMW was already planning its 1500 model when Quandt took control. Launched in 1962, the 1500 established a new segment in the car market: the quality production saloon. It occupied a position between the ubiquitous mass production car and the craftsman built output of the luxury producers. It was a niche which BMW was almost uniquely placed to fill. It drew on its ability to develop and use. sophisticated technical skills in a production line workforce. This has been the source of competitive advantage for so many German companies and for the German economy as a whole.

 

 

 

 

 

 

 

poate v-ar fi tentat un Gogomobil sub sigla bmw sau un 700 care era mai urat decat o skoda

 

de amintit sunt 507 si 503

 

diferenta s-a facut cu neue class si asta nu o zic eu

Edited by e46_316i
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

intr-adevar n-are nici o legatura cu subiectul in discutie,dar pe mine m-a facut curios;am auzit ca a8 4.2d ar fi cea mai performanta limuzina diesel din lume,deci colegu' ,,Compactu'' lumineaza-ne cu impresii ! (nu cred ca e un lucru rau cand discutiile deviaza si spre alte marci auto ; trebuie sa vedem care e imaginea BMW

si comparand-o cu alte marci)

Link to comment
Share on other sites

Pai concurentul lui A8 4.2TDI este BMW 745d,puterile se invart tot cam pe acolo.Mai puternic este V12 TDi care daca nu ma insel este pe Q7.Daca gresesc sa ma corecteze cineva.

217592[/snapback]

 

Cred ca te inseli , nu exista momentan V12 TDI pe Q7 !

Link to comment
Share on other sites

poate cu V12 asta va fi ceva interesant, cu V10-le de pe Touareg nu m-au impresionat cu nimic cei de la VW-VAG. Ca idee, Touareg V10TDI prinde suta exact in acelasi timp ca si X3 3.0d(218cai), de X3 3.0sd nici nu vreau sa aduc vorba, ala e muuult mai tare ca motor si nu are 5000cmc ci o cilindree relativ modesta de 3000cmc.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.