Jump to content

sfat alegere motorizare


AndreiBadea

Recommended Posts

Ai mers cu 320i?

Te-as sfatui sa mergi cu 320i, 325i si 330i, apoi sa te decizi.

Eu am 320i, dar urmatoarea masina as vrea sa fie 325i.

 

am mers cu 320i de 150 de cai si cu e39 520d(cred ca e39) un motor mai mare este exclus pt. ca nu este buget de intretinere si de consum:( mai am si eu o intrebare ..de ce lumea cu bmw,modele foarte puternice merg f incet cu masiniile ?ma refer ca rar vezi pe cineva sa plece mai repede decat normal de la semafor sau sa mearga cu o viteza mai mare de 40:( este consumul de vina?odata ce un bmw are un spirit sportiv ..nu cred ca se face cruising cu el ..nu?:twoup:

Link to comment
Share on other sites

o linie la semafor nu are nici o legatura cu mersul sportiv. Sau mersul prin oras. Nu te ajuta cu absolut nimic si nici nu e fun, si e si periculos.

Un BMW puternic se simte bine in curbe sau mers intins cu viteze mari pe autostrada, fara efort.

Cu un motor de 3 l o tii cu orele fara probleme mers peste 180, si fara sa iti creasca si mult prea mult consumul sau sa faci motorul varza ..

Puterea o simti cand la 140 ai apasa acceleratia si ai intrat in scaun.. Acolo e fun-ul.

Ce vrei sa faci in oras la semafor ? nu ajungi nici in a doua daca o calci...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

o linie la semafor nu are nici o legatura cu mersul sportiv. Sau mersul prin oras. Nu te ajuta cu absolut nimic si nici nu e fun, si e si periculos.

Un BMW puternic se simte bine in curbe sau mers intins cu viteze mari pe autostrada, fara efort.

Cu un motor de 3 l o tii cu orele fara probleme mers peste 180, si fara sa iti creasca si mult prea mult consumul sau sa faci motorul varza ..

Puterea o simti cand la 140 ai apasa acceleratia si ai intrat in scaun.. Acolo e fun-ul.

Ce vrei sa faci in oras la semafor ? nu ajungi nici in a doua daca o calci...

 

un 320i dublu vanos te baga in scaun la 140?

Link to comment
Share on other sites

o linie la semafor nu are nici o legatura cu mersul sportiv. Sau mersul prin oras. Nu te ajuta cu absolut nimic si nici nu e fun, si e si periculos.

Un BMW puternic se simte bine in curbe sau mers intins cu viteze mari pe autostrada, fara efort.

Cu un motor de 3 l o tii cu orele fara probleme mers peste 180, si fara sa iti creasca si mult prea mult consumul sau sa faci motorul varza ..

Puterea o simti cand la 140 ai apasa acceleratia si ai intrat in scaun.. Acolo e fun-ul.

Ce vrei sa faci in oras la semafor ? nu ajungi nici in a doua daca o calci...

 

un 320i dublu vanos te baga in scaun la 140?

cel de 3l ,da!!

Link to comment
Share on other sites

320d 150cp e cam puturos la pornirea de pe loc. Are un lag destul de mare.

al meu chiar pleaca bine de pe loc,daca vreau!poate altii pleaca cu a 2-a!

 

o sa raman pe benzina pana la o varsta mai inaintata,acum la 20 de ani nu are rost sa iau diesel,sunt tanar!!!!:twoup::D:D:

am mai auzit din astea gen,aaaa ai diesel ,esti zgarcit!eu zic ca nu esti adeptul BMW,parerea mea!

Link to comment
Share on other sites

o sa raman pe benzina pana la o varsta mai inaintata,acum la 20 de ani nu are rost sa iau diesel,sunt tanar!!!!:):D:D:

 

Alegerea buna dintre cele doua e 320i daca mergi mai putin de ~ 30.000 Km pe an.

 

Dar la un 318i FL 143CP cu valvetronic nu te-ai gandit ?

E un benzinar suficient de puternic .... pt drumurile noastre pline gropi.

E avantajos din punctul de vedere al consumului si taxelor mai mici ...1995 cm.

Bafta la cautari ... si cumpara din tara ca e mai ieftin acum. :twoup:

Edited by SML
Link to comment
Share on other sites

o sa raman pe benzina pana la o varsta mai inaintata,acum la 20 de ani nu are rost sa iau diesel,sunt tanar!!!!:):D:D:

 

Alegerea buna dintre cele doua e 320i daca mergi mai putin de ~ 30.000 Km pe an.

 

Dar la un 318i FL 143CP cu valvetronic nu te-ai gandit ?

E un benzinar suficient de puternic .... pt drumurile noastre pline gropi.

E avantajos din punctul de vedere al consumului si taxelor mai mici ...1995 cm.

Bafta la cautari ... si cumpara din tara ca e mai ieftin acum. :twoup:

Multumesc de sfat!

In legatura cu celalat cum adica nu sunt adept bmw?poti sa detaliezi?

Link to comment
Share on other sites

Buna , sa fim seriosi ......... BMW e o masina sportiva ! nu-i sta bine de nici o culoare un motor diesel orice model ar fi masina :) . sincer sa fiu la seria 7 da,,,,, la aia sta bine suna frumos merge excelent etc etc ...... Dar pacat sa ai o masina full luxoasa si sa simti mirosu ala de motorina pfff ma iau de cap cand le vad :twoup:

 

Bafta la masina fie cu benzina sau motorina :)

Link to comment
Share on other sites

Salut! Eu conduc un 318i (E46/N42 din 2003) de un an. Mi se pare suficient de puternic pt. inceput. Mai ales iarna, din cauza tractiunii pe spate computerul de bord scapa de sub control din cand in cand, deci easy cu puterea pana nu simti cu adevarat tractiunea pe spate.

 

Un 318i cred ca este suficient la ineput:

- la 140km/h nu te baga in scaun, dar are acceleratie buna

- cand l-am adus, am tinut apoape timp de o ora pe autobahn intre 190-210km/h fara probleme. (Viteza maxima fortat: 220km/h @ ~6500-7000rpm)

- consumul in oras este maxim 12l/100km (daca nu ma prostesc atunci mai putin). Se scoate lejer 8l/100km in afara localitatii (si cu depasiri bruste)

 

Chestii usor negative:

- trage peste 4000rpm, deci nu te astepta la minuni sub 4000rpm (high revving engine) - oricum suna frumos peste 4000rpm :twoup:

- are numai 5 trepte la cutia de viteze: pe autobahn ar fi fost de folos inca o treapta (accelereaza, dar si urla motorul la 180km/h)

 

Oricum, tu stii ce-ti place, have fun la cumparat! (si sa ai grija la cutia de viteze sa nu fie prea usoara la modelele peste 120.000 km)

Link to comment
Share on other sites

Salut! Eu conduc un 318i (E46/N42 din 2003) de un an. Mi se pare suficient de puternic pt. inceput. Mai ales iarna, din cauza tractiunii pe spate computerul de bord scapa de sub control din cand in cand, deci easy cu puterea pana nu simti cu adevarat tractiunea pe spate.

 

Un 318i cred ca este suficient la ineput:

- la 140km/h nu te baga in scaun, dar are acceleratie buna

- cand l-am adus, am tinut apoape timp de o ora pe autobahn intre 190-210km/h fara probleme. (Viteza maxima fortat: 220km/h @ ~6500-7000rpm)

- consumul in oras este maxim 12l/100km (daca nu ma prostesc atunci mai putin). Se scoate lejer 8l/100km in afara localitatii (si cu depasiri bruste)

 

Chestii usor negative:

- trage peste 4000rpm, deci nu te astepta la minuni sub 4000rpm (high revving engine) - oricum suna frumos peste 4000rpm :twoup:

- are numai 5 trepte la cutia de viteze: pe autobahn ar fi fost de folos inca o treapta (accelereaza, dar si urla motorul la 180km/h)

 

Oricum, tu stii ce-ti place, have fun la cumparat! (si sa ai grija la cutia de viteze sa nu fie prea usoara la modelele peste 120.000 km)

multumesc pentru sfaturi dar o sa raman la 320i 170cp pentru ca vreau sa tin masina mai mult timp,de ce mi-e frica cel mai tare este sa nu inceapa sa cada dupa ce o cumpar:(

Link to comment
Share on other sites

Daca asta e logica mai bine nu iti mai cumperi masina. Noua sa fie tot nu garanteaza nimeni ca nu poti sa ai probleme.

 

Trebuie sa studiezi bine oferta si mai ales sa te gandesti daca o poti intretine la un standard cat mai ridicat.

 

Sunt multi proprietari de BMW care si-au cumparat masina cu ultimile resurse si acum se plang ca e prea scumpa masina de intretinut. Mai ales ca BMW-ul e o masina cu pret bun la achizitie dar intretinerea costa totusi ca pentru o marca premium.

Link to comment
Share on other sites

Daca asta e logica mai bine nu iti mai cumperi masina. Noua sa fie tot nu garanteaza nimeni ca nu poti sa ai probleme.

 

Trebuie sa studiezi bine oferta si mai ales sa te gandesti daca o poti intretine la un standard cat mai ridicat.

 

Sunt multi proprietari de BMW care si-au cumparat masina cu ultimile resurse si acum se plang ca e prea scumpa masina de intretinut. Mai ales ca BMW-ul e o masina cu pret bun la achizitie dar intretinerea costa totusi ca pentru o marca premium.

Ma refer ca am un prieten care are e39 520d si anu trecut a bagat 4000 de euro pentru ca repara una si cadea alta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.