Jump to content

sa aleg BMW?


pascal

Recommended Posts

Da cam cat asa?

 

7

Deci 320i ~8 si 320d ~7

 

La valorile aste n-ar mai fi existat diesel pentru ca nu-l cumpara nimeni pentru diferenta asta, inseamna ca ne crezi pe toti posesorii de 320d batuti in cap daca esti convins de cifrele astea.

 

P.S. ~7 ia la 160 , pe pilot daca nu sunt obstacole

320d ziceam ca bate undeva la 6% .... iar eu , la 320i ziceam 7% la 140 nu 160. Deja suntem off topic ..... eu am zis si sustin ca un diesel , afara...la o viteza constanta papa cam 6% si benzinarul 7-7,5. Eu vorbeam de o viteza constanta....daca tu crezi ca asta include si obstacole....treaba ta,si sincer...nu mi se pare asa irelevant. o seara frumoasa sa ai :twoup:

Iar eu ma "contram" cu Daniel.

El a zis de 7 la 140, eu i-am zis cum ia 7, si am specificat fara obstacole ca sa nu las loc de interpretari (pt ca destul de rar poti sa mentii 160 fara sa te incetineasca nimeni chiar si in alte tari)

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

In primul rand as vrea sa spun ca este prima mea postare pe acest forum si deoarece am o intrebare care ma supara de cateva saptamani,as vrea sa va cer ajutorul cu speranta ca voi afla niste raspunsuri . In prezent sunt posesorul unui Mitsubishi Colt an 2006 motor de 1,3 benzina 95cp masina foate sprintena in oras, extrem de fiabila o am de 4 ani in care nu a avut nici o problema in afara de consumabile ,consum 8-9% in oras si cam 7% afara(tin sa mentionez ca masina o am de noua ,deci nu a frecat-o nimeni inaintea mea),dar are o mare problema trancane ,zumzaie nici nu stiu cum sa le spun acelor zgomote pentru care nu a gasit nimeni o rezolvare ,am fost pentru constatari in n servisuri si nicaieri nu au gasit nici o problema (ma gandesc eu ca zgomotele sunt din cauza materialelor proaste folosite si a plasticelor) , una peste alta acu vre-o luna am avut ocazia sa m-a plimb vre-o 2 zile cu BMW-ul unui prieten un 320d din 2004 si am ramas blocat pe aceasta masina,mergea superrrrrr ,nu neaparat puterea motorului [deoarece eu cred ca prin oras un sofer bun se strecoara la fel si cu "dacie" si cu "mercedes" deoarece distantele de accelerare intre semafoare( "sensuri giratori" mai nou in Brasov) sunt forte mici] ci am ramas uimit de confortul oferit de masina de cat de silentioasa si nustiu cum sa zic da nu "trancane"ca a mea ; iar in acest moment apar si intrebarile mele : "Sa imi cumpar un BMW 320d din 2007-2008 ?"; "Merita?" ,dar tinand cont si de faptul ca impozitul la actualul motor de 1.3 este de 130lei si asigurarea pe un an 340 de lei, a si ca 90% din km ii parcurg in oras:).

 

 

Nu, nu ai ce face cu un BMW. De ce :

- de la Colt la o masina este mare distanta, ar trebui sa treci prin ceva intermediar, gen Golf, Audi, Ford;

- treci de la tractiune fata la cea pe spate, nu cred ca stii sa o stapanesti, chiar daca are ASR sau DSC sau ETC ...;

- decat iti iei BMW pe motorina, mai bine nu. Daca nu ai 6 cilindrii pe benzina, ti-ai cumparat sigla, nu scula;

- consumul creste. Poti sa-ti permiti?

Think hard, think twice!

Alex

Link to comment
Share on other sites

Nu, nu ai ce face cu un BMW. De ce :

- de la Colt la o masina este mare distanta, ar trebui sa treci prin ceva intermediar, gen Golf, Audi, Ford;

- treci de la tractiune fata la cea pe spate, nu cred ca stii sa o stapanesti, chiar daca are ASR sau DSC sau ETC ...;

- decat iti iei BMW pe motorina, mai bine nu. Daca nu ai 6 cilindrii pe benzina, ti-ai cumparat sigla, nu scula;

- consumul creste. Poti sa-ti permiti?

Think hard, think twice!

Alex

 

Adevarul e ca 320d asta e o adevarata bruta greu de stapanit! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

In primul rand as vrea sa spun ca este prima mea postare pe acest forum si deoarece am o intrebare care ma supara de cateva saptamani,as vrea sa va cer ajutorul cu speranta ca voi afla niste raspunsuri . In prezent sunt posesorul unui Mitsubishi Colt an 2006 motor de 1,3 benzina 95cp masina foate sprintena in oras, extrem de fiabila o am de 4 ani in care nu a avut nici o problema in afara de consumabile ,consum 8-9% in oras si cam 7% afara(tin sa mentionez ca masina o am de noua ,deci nu a frecat-o nimeni inaintea mea),dar are o mare problema trancane ,zumzaie nici nu stiu cum sa le spun acelor zgomote pentru care nu a gasit nimeni o rezolvare ,am fost pentru constatari in n servisuri si nicaieri nu au gasit nici o problema (ma gandesc eu ca zgomotele sunt din cauza materialelor proaste folosite si a plasticelor) , una peste alta acu vre-o luna am avut ocazia sa m-a plimb vre-o 2 zile cu BMW-ul unui prieten un 320d din 2004 si am ramas blocat pe aceasta masina,mergea superrrrrr ,nu neaparat puterea motorului [deoarece eu cred ca prin oras un sofer bun se strecoara la fel si cu "dacie" si cu "mercedes" deoarece distantele de accelerare intre semafoare( "sensuri giratori" mai nou in Brasov) sunt forte mici] ci am ramas uimit de confortul oferit de masina de cat de silentioasa si nustiu cum sa zic da nu "trancane"ca a mea ; iar in acest moment apar si intrebarile mele : "Sa imi cumpar un BMW 320d din 2007-2008 ?"; "Merita?" ,dar tinand cont si de faptul ca impozitul la actualul motor de 1.3 este de 130lei si asigurarea pe un an 340 de lei, a si ca 90% din km ii parcurg in oras:).

 

 

Nu, nu ai ce face cu un BMW. De ce :

- de la Colt la o masina este mare distanta, ar trebui sa treci prin ceva intermediar, gen Golf, Audi, Ford;

- treci de la tractiune fata la cea pe spate, nu cred ca stii sa o stapanesti, chiar daca are ASR sau DSC sau ETC ...;

- decat iti iei BMW pe motorina, mai bine nu. Daca nu ai 6 cilindrii pe benzina, ti-ai cumparat sigla, nu scula;

- consumul creste. Poti sa-ti permiti?

Think hard, think twice!

Alex

Si daca la mine prima masina a fost BMW ce trebuia sa conduc intai? Dacia, Opel? Si daca e tractiune spate ce? Aia cu stapanitul masinii sunt povesti, daca tu circuli iarna cu cauciucuri de vara bineinteles ca nu o poti stapani. Esti constient ca sunt BMW-uri diesel care te fac muci cu tot cu cei 6 cilindri ai tai pe benzina? Si daca nu ai 6 cilindri ce? Un 2.0d de 150 de cai, este foarte aproape de un 2.0i de 150 de cai. Nu consumul e o problema, daca ai bani de gaz mergi daca nu nu, intretinerea e mai scumpa la BMW.

 

Nu, nu ai ce face cu un BMW. De ce :

- de la Colt la o masina este mare distanta, ar trebui sa treci prin ceva intermediar, gen Golf, Audi, Ford;

- treci de la tractiune fata la cea pe spate, nu cred ca stii sa o stapanesti, chiar daca are ASR sau DSC sau ETC ...;

- decat iti iei BMW pe motorina, mai bine nu. Daca nu ai 6 cilindrii pe benzina, ti-ai cumparat sigla, nu scula;

- consumul creste. Poti sa-ti permiti?

Think hard, think twice!

Alex

 

Adevarul e ca 320d asta e o adevarata bruta greu de stapanit! :twoup:

Da, eu nu stiu de ce astia de la BMW au mai facut 3.0d, 3.5d, pentru motoare diesel cu o cilindree mai mare de 3000 am auzit ca se fac cursuri de pilotaj undeva langa uzinele BMW si apoi te lasa sa conduci masina pe sosele. :)

Link to comment
Share on other sites

Nu, nu ai ce face cu un BMW. De ce :

- de la Colt la o masina este mare distanta, ar trebui sa treci prin ceva intermediar, gen Golf, Audi, Ford;

- treci de la tractiune fata la cea pe spate, nu cred ca stii sa o stapanesti, chiar daca are ASR sau DSC sau ETC ...;

- decat iti iei BMW pe motorina, mai bine nu. Daca nu ai 6 cilindrii pe benzina, ti-ai cumparat sigla, nu scula;

- consumul creste. Poti sa-ti permiti?

Think hard, think twice!

Alex

copilu' tu de unde ai aparut ??????

-nu exista maisna intermediara.toate sunt masini.gusturile difera.tu probabil ai un gen intermediar d etraban.adica bicicleta la ora actuala :twoup:)

-trebuie sa treci de la tractiune fata la tractiune balligaroasa,apoi la o maisna cu tractiune spate care are ETC si SAMD :))....ETC este vre-un sistem de moitorizare a biciletei tale poate

-decat sa iti iei BMW-tractor mai bine iti iei un w23459764973695703 16V...altfel cumperi decat rahat.

Link to comment
Share on other sites

Pai la ce intrebare pune initiatorul topicului atunci Kensington...are dreptate ! :twoup: NU ?

 

Ce sa raspunzi la ''sa aleg BMW?'' ! Dintre cine si cine ?...nu ne spune ! Daca este impusa marca atunci...nu mai alege :)

Link to comment
Share on other sites

exagerezi...daca neaparat vrei sa auzi ca masina mea imi ia 14% si lucrul asta te satisface....o spun...da,14.7% imi consuma. NU vreau sa ii fac reclama , nu vreau sa o vand...iti zic doar cati banuti am bagat in benzina din frankfurt pana acasa....atat,spuneam doar ceva informativ..nu cu alte scopuri. respect :twoup:

 

nu doamne fereste,dar cred ca acum de la consum instant te pacaleste,sau BC-ul

 

 

320d ziceam ca bate undeva la 6% .... iar eu , la 320i ziceam 7% la 140 nu 160. Deja suntem off topic ..... eu am zis si sustin ca un diesel , afara...la o viteza constanta papa cam 6% si benzinarul 7-7,5. Eu vorbeam de o viteza constanta....daca tu crezi ca asta include si obstacole....treaba ta,si sincer...nu mi se pare asa irelevant. o seara frumoasa sa ai :)

 

uite niste exemple

megane 2 1.6 110cp,5+1 la 110km/h 6,7%

megane 3 1.4tce 6+1 la 110km/h 6,8%,la 130km/h 8,9%

golf V 1.4tsi 6+1 la 110km/h 7%,la 130km/h 9,2%,la 150km/h 11,1%

 

eu nu cred ca un 2.0,6 cilindri,5+1 este mai economic decat una dintre variantele de mai sus,poate doar la peste 200km/h

 

daca la 140km/h dif dintre un 320i si un 320d era de numai 1L,hai 1,5L inseamna ca la 110km/h dif este de 0,5-0,7L ?

daca tie la 140km/h iti ia 7%,la 110km/h inseamna ca iti ia sub 6 %,la 90km/h sub 5% ?

 

conform prod

Verbrauch komb. 9 l/100 km Verbrauch Stadt 12,9 l/100 km Verbrauch auĂerorts 6,7 l/100 km

 

deci la 90km/h,cand era noua,conditii ideale lua 6,7%

 

Nu, nu ai ce face cu un BMW. De ce :

- de la Colt la o masina este mare distanta, ar trebui sa treci prin ceva intermediar, gen Golf, Audi, Ford;

- treci de la tractiune fata la cea pe spate, nu cred ca stii sa o stapanesti, chiar daca are ASR sau DSC sau ETC ...;

- decat iti iei BMW pe motorina, mai bine nu. Daca nu ai 6 cilindrii pe benzina, ti-ai cumparat sigla, nu scula;

- consumul creste. Poti sa-ti permiti?

Think hard, think twice!

Alex

 

-daca trece de la colt la bmw ce are ? trebuie sa o ia neaparat usurel,mai intai cu opel,dupa cu vw,audi si apoi bmw ?

-asa si ? daca trece de la fwd la rwd ce are ?

-daca are 6 cilindri si 150cp ce inseamna ca tot sigla si-a luat-o,nu cumva ar trebui sa-si ia un 335i (ala da motor cu 6cilindri) ?

Link to comment
Share on other sites

diesel = consum mic , cuplu mare, bun pt depasiri, la drum lung e chiar foarte ok, pe distante scurte nu prea.

320d e46 touring 136 cp - 1590 kg - gol cu bagaje si 4-5 insi ajunge in jur de 2 tone... la 100 km/h 4-4.5%, iar la 140 6-6.5%. (consumuri cu 4 insi si portbagajul.

 

benzina = mai bun decat ce e mai sus.:) am diesel dar tot benzina e mai frumoasa :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Deja am capu' mare :)

Lasati-i mai sa se bucure pe cei care cred ca le consuma 6% ...

Vedeti totusi ca exista topic dedicat consumului :twoup:

 

facut 1700km cu un rezervor jumate. acul cand am ajuns la sosire era un pic peste jumate.

pe bord arata 5.9. 63+33=95-96 litri. hai sa zicem 100 litri. pai 100litri * 100 km / 1700 km = 5.88 l/100.

Daca si kilometrajul arata aiurea si acul de la motorina la fel, atunci da-o dreaq de masina.

Viteza medie pe bord 70 km/h.

 

eu cred ca aia care nu cred in consumuri mici toti sunt BENZINARI! :twoup:

inainte sa am 320d E46 am avut o solenza 1.4 mpi, la 140 la ora aveam 7% iar la 180 in jur de 10, la 100 km/h cam 5 %.

Am un record cu masinuta aia nici cu bmw-ul nu am reusit sa-l fac. Plecat la ora 5 fix din bucuresti ajuns la ora 8 fix in sibiu.

3 ore cam 300 de km. :twoup:.

Link to comment
Share on other sites

Deja am capu' mare :twoup:

Lasati-i mai sa se bucure pe cei care cred ca le consuma 6% ...

Vedeti totusi ca exista topic dedicat consumului :twoup:

 

facut 1700km cu un rezervor jumate. acul cand am ajuns la sosire era un pic peste jumate.

pe bord arata 5.9. 63+33=95-96 litri. hai sa zicem 100 litri. pai 100litri * 100 km / 1700 km = 5.88 l/100.

Daca si kilometrajul arata aiurea si acul de la motorina la fel, atunci da-o dreaq de masina.

Viteza medie pe bord 70 km/h.

 

eu cred ca aia care nu cred in consumuri mici toti sunt BENZINARI! :twoup:

inainte sa am 320d E46 am avut o solenza 1.4 mpi, la 140 la ora aveam 7% iar la 180 in jur de 10, la 100 km/h cam 5 %.

Am un record cu masinuta aia nici cu bmw-ul nu am reusit sa-l fac. Plecat la ora 5 fix din bucuresti ajuns la ora 8 fix in sibiu.

3 ore cam 300 de km. :twoup:.

viteza medie de 70 km/h spune tot.tu ai mers numai exterior<cel putin 95% din drum>

la drum intins-drept si fara alti participanti in trafic poti scoate 5% cu viteza de 90 km/h zic eu :twoup:). deci nu este o performanta

 

Deja am capu' mare :twoup:

Lasati-i mai sa se bucure pe cei care cred ca le consuma 6% ...

Vedeti totusi ca exista topic dedicat consumului :)

 

facut 1700km cu un rezervor jumate. acul cand am ajuns la sosire era un pic peste jumate.

pe bord arata 5.9. 63+33=95-96 litri. hai sa zicem 100 litri. pai 100litri * 100 km / 1700 km = 5.88 l/100.

Daca si kilometrajul arata aiurea si acul de la motorina la fel, atunci da-o dreaq de masina.

Viteza medie pe bord 70 km/h.

 

eu cred ca aia care nu cred in consumuri mici toti sunt BENZINARI! :)

inainte sa am 320d E46 am avut o solenza 1.4 mpi, la 140 la ora aveam 7% iar la 180 in jur de 10, la 100 km/h cam 5 %.

Am un record cu masinuta aia nici cu bmw-ul nu am reusit sa-l fac. Plecat la ora 5 fix din bucuresti ajuns la ora 8 fix in sibiu.

3 ore cam 300 de km. :wacko:.

viteza medie de 70 km/h spune tot.tu ai mers numai exterior<cel putin 95% din drum>

la drum intins-drept si fara alti participanti in trafic poti scoate 5% cu viteza de 90 km/h zic eu :angry:). deci nu este o performanta

Link to comment
Share on other sites

Bai nene, sunteti culmea..e evident ca dieselul consuma mai putin decat motorul pe benzina. E din constructie mai eficient, deci e normal sa se intample asa.

Exact cu cat consuma mai putin - cui ii pasa? Cine e interesat strict de consum, sa-si ia un golf 1.6 tdi si a terminat discutia..

Link to comment
Share on other sites

Ca sa sumarizam:

 

Bemveu' dizel e o creatie divina, da mucu' la tot, consuma mai mult aer, la 300.ooo abia iese din rodaj, iti tine si de cald si de frig, si de nevasta si copii, si chiar si de foame.

 

Toate celelalte marci sunt nise gunoaie, niste copii nereusite ale divinitatii.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa sumarizam la obiect:

 

Da, ia-ti bmw. Daca ai bani de un 320 (i sau d, conteaza mai putin) din 2007-2008, ia-ti unul, o sa fie o diferenta mare fata de Colt-ul tau. Dar cu conditia sa iei o masina calumea, nu o gioarsa obosita, si sa ai cu ce s-o intretii.

Trebuie sa mai ai in vedere ca la iarna o sa trebuiasca sa mergi cu ceva mai multa atentie, dat fiind ca treci de pe tractiune fata pe tractiune spate. Aceeasi chestie se aplica si pe carosabil umed, dar doar daca mergi tare cu masina.

 

Toate celelalte chestii sunt irelevante.

 

Ti-am raspuns la intrebari?

Link to comment
Share on other sites

Ca sa sumarizam:

 

Bemveu' dizel e o creatie divina, da mucu' la tot, consuma mai mult aer, la 300.ooo abia iese din rodaj, iti tine si de cald si de frig, si de nevasta si copii, si chiar si de foame.

 

Toate celelalte marci sunt nise gunoaie, niste copii nereusite ale divinitatii.

 

EXACT! :twoup: si divinitatea e 320d :))

Edited by _mx_
Link to comment
Share on other sites

,eu pur si simplu am vrut sa aud parerile catorva posesori de BMW daca "merita" sa alegi aceasta masina doar pentru confortul oferit).

Le multumesc inca o data tuturor celor care au luat parte la discutia de pe acest topic!

 

Daca vrei BMW doar pentru confort atunci faci o alegere gresita. Fata de concurenta (Audi sau Mercedes) BMW-ul este cel mai rigid. Ca antifonare e sub Mercedes; similar Audi.

Principalul atu al BMW-ului ar fi stabilitatea in curbe. O masina destul de bine echilibrata. Si asta nu o sa te ajute mare lucru in oras. (mai mult in afara si cand conduci sportiv)

Un alt dezavantaj al BMW-ului este ca la benzina are destul de multe motoare aspirate. Asta inseamna cilindree mare la putere mica si costuri de asigurare exagerate. Un aspect pozitiv la motorul aspirat: mai putin probabil sa se strice).

 

Furtul de pe BMW nu este o problema usor de inghitit. In in > 15 ani am avut 2 furturi din masina. In 2 ani de cand am bmw-ul am mai adaugat 3. (oglinzi, embleme, senzori). Si asta in conditiile in care nu am navigatie, jante de 18" sau ceva care sa atraga atentia.

Pana sa vina BMW-ul in acelasi loc am parcat VW, Seat si nu am avut probleme de 5 ani aproximativ.

 

va multumesc pentru raspunsuri ,dar vad ca intrebarea mea nu si-a atins scopul (sau cei care au inteles ce vroiam sa intreb au fost foarte putini)

:twoup:

Va trebui sa te obisnuiesti :)

Numarul este in continua crestere...

 

Vad ca de ceva vreme nu ai mai intrat pe topic.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

- decat iti iei BMW pe motorina, mai bine nu. Daca nu ai 6 cilindrii pe benzina, ti-ai cumparat sigla, nu scula;

- consumul creste. Poti sa-ti permiti?

Think hard, think twice!

Alex

 

 

Bre, think very hard, tu cumperi anvelope uzate pentru sigla pe care o conduci, fara sa ti-o permiti:

 

"Deci, asa cum spun in topic, caut 2 anvelope de iarna, marimea expusa mai sus, minim 6 mm"

"Cumpar anvelope iarna 205/55/16 91 T,H, Nu ragalii fabricate pe vapor"

 

Gasesti anvelope de iarna NOI, nu ragalii fabricate pe vapor.Trebuie doar sa platesti pentru ele. :)

 

Exact cu cat consuma mai putin - cui ii pasa?

 

Tu nu muncesti pentru bani? :twoup:

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

eu pur si simplu am vrut sa aud parerile catorva posesori de BMW daca "merita" sa alegi aceasta masina doar pentru confortul oferit).

 

Doar pentru confort nu merita.BMW-ul merita pentru condus.La intretinere sa nu te astepti la ceva ieftin.Piesele sunt scumpe, service-urile slabe.

Romania devine o tara ciudata, unii nu castiga nici 10 milioane pe luna, altii spun ca nu conteaza consumul, altii spun ca motorul trebuie sa fie in 6 altfel este ras,...figuri de 2 lei.Ma rog, parerea mea de capsunar.

Link to comment
Share on other sites

In primul rand as vrea sa spun ca este prima mea postare pe acest forum si deoarece am o intrebare care ma supara de cateva saptamani,as vrea sa va cer ajutorul cu speranta ca voi afla niste raspunsuri . In prezent sunt posesorul unui Mitsubishi Colt an 2006 motor de 1,3 benzina 95cp masina foate sprintena in oras, extrem de fiabila o am de 4 ani in care nu a avut nici o problema in afara de consumabile ,consum 8-9% in oras si cam 7% afara(tin sa mentionez ca masina o am de noua ,deci nu a frecat-o nimeni inaintea mea),dar are o mare problema trancane ,zumzaie nici nu stiu cum sa le spun acelor zgomote pentru care nu a gasit nimeni o rezolvare ,am fost pentru constatari in n servisuri si nicaieri nu au gasit nici o problema (ma gandesc eu ca zgomotele sunt din cauza materialelor proaste folosite si a plasticelor) , una peste alta acu vre-o luna am avut ocazia sa m-a plimb vre-o 2 zile cu BMW-ul unui prieten un 320d din 2004 si am ramas blocat pe aceasta masina,mergea superrrrrr ,nu neaparat puterea motorului [deoarece eu cred ca prin oras un sofer bun se strecoara la fel si cu "dacie" si cu "mercedes" deoarece distantele de accelerare intre semafoare( "sensuri giratori" mai nou in Brasov) sunt forte mici] ci am ramas uimit de confortul oferit de masina de cat de silentioasa si nustiu cum sa zic da nu "trancane"ca a mea ; iar in acest moment apar si intrebarile mele : "Sa imi cumpar un BMW 320d din 2007-2008 ?"; "Merita?" ,dar tinand cont si de faptul ca impozitul la actualul motor de 1.3 este de 130lei si asigurarea pe un an 340 de lei, a si ca 90% din km ii parcurg in oras:).

Daca tot zici ca nu iesi prea des din oras NU se prea cade sa-ti iei BMW pt ca o sa te usuce la buzunar.Aici nu e chestia de impozit sau de confort,ca de stat la semafor nu iti trebuie asa ceva iar de dat liniute nu se merita investitia.Mai trebuie sa tii cont si de alt aspect,tractiunea spate,pe care daca nu esti stapan risti sa o lovesti si ai sa vezi cat te costa o reparatie sau o inlocuire de piese chiar si second-hand.Sfatul meu e sa stai asa pe o masina mica cu consum si taxe mici.Fara suparare!Dar cum spune vorba "-cu banii tai faci ce vrei!"

Link to comment
Share on other sites

In orice caz...e90 nu se compara cu un Colt :) din toate punctele de vedere,iar asigurarea si impozitul....aceeasi bani,doar ca la e90 o sa ai cu cel putin 60 de cai in plus si consumul acelasi sau poate mai mic decat la colt. Nu stiu sa iti dau foarte multe datalii,dar oricum..eu sunt Pro BMW. Bafta

 

Poti adauga si inca vreo 300 Nm fata de Colt daca nu mai mult :twoup:

Link to comment
Share on other sites

In orice caz...e90 nu se compara cu un Colt :twoup: din toate punctele de vedere,iar asigurarea si impozitul....aceeasi bani,doar ca la e90 o sa ai cu cel putin 60 de cai in plus si consumul acelasi sau poate mai mic decat la colt. Nu stiu sa iti dau foarte multe datalii,dar oricum..eu sunt Pro BMW. Bafta

 

Poti adauga si inca vreo 300 Nm fata de Colt daca nu mai mult :twoup:

vreai sa spui in cazul in care isi cupara e90 320d va fi diferenta de 300 NM sau mai mult.....in consecinta coltul are maxim 40 NM....deja esti comic :twoup:)

frate "bemveul" este zeul suprem :))

Link to comment
Share on other sites

si eu subscriu cele spuse de bavaria,sunt multi pe forum care cumpara anvelope sh si spun ca viata incepe de la un 6 cilindri in sus,musai benzina,multi care nu merg cu masina decat nopatea,ziua consuma,etc

 

ca si sfat,daca tu ai un buget de 14-15k euro sau 10k euro+colt si ti s-a pus pata bmw ia-l

 

eu am avut si seria 3,si audi a4,cu c-klasse doar am mers,e f greu sa spui ca audi este mai confortabil sau ca in mert plasticele sunt mai bune

 

insa bmw-ul este putin mai rigid decat cele doua,dar compenseaza prin stabilitate,este mai bine antifonat decat un audi,greu de spus daca si decat mert,pozitia in scaun este mai joasa decat in cele doua,directia este mai grea,insa mai precisa,dieselurile bmw sunt peste ce ofera concurenta,cele de ut generatie trag pana la rosu,nu exista plafonare

 

daca ar fi sa aleg intre b7,w203 si e90,clar e90 (adica max 15k euro);daca ar fi sa aleg intre b8,w204 si e90 (adica peste 19-20k euro) as alege una dintre primele pt ca e90-ul ar fi la capat de drum,apare modelul nou

 

ia-ti un 320d si nu o sa regereti alegerea

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.