Jump to content

Consum Âşi tracĂžiune spate.


swsws

Recommended Posts

  • Replies 230
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mai degraba cu 0.1l

 

La mine facand un drum de 250km fara si apoi cu scaunele incalzite la maxim (din alte motive nu sa vad consumul dar am resetat BC-ul inainte) consumul a fost cam de 0.4-0.5l/100km in plus la aceiasi temperatura afara si trafic.

 

Oricum, nu mai mult de 0.5l/100km dar se simte

Link to comment
Share on other sites

Adica alternatorul nu este invartit daca nu exista nici un consum de curent (ceea ce nu se intampla niciodata)?

 

Este Învârtit, Însã e o mare diferenÞã Între a fi Învârtit pe liber ºi a fi Învârtit În sarcinã.

 

Este nevoie de mult mai multã energie pentru a fi Învârtit În sarcinã, Însã asta nu Înseamnã cã farurile sau radioul ar determina un consum mãrit cu mult.

 

Inclusiv marimea pneurilor influienteaza consumul de carburant.

 

AÂşa la modul general sunt o grĂŁmadĂŁ de factori care pot creÂşte consumul, chiar Âşi mersul cu geamul deschis.

Link to comment
Share on other sites

Haideti ca deja trecem in penibil!

 

Normal ca masina consuma mai mult daca folosesti incalzirea in scaune, radioul, dezaburirea lunetei, farurile, proiectoarele etc, ca vorba lu' Ciupanezu, curentul ala nu vine din neant.

 

Insa sa ajungi sa nu mai asculti la radio, sa stai cu luneta aburita si sa nu mai vezi nimic in spate, sa nu mai folosesti proiectoarele sau stopul de ceata cand este nevoie si sa pui viata in pericol atat pe a ta si a pasagerilor tai, cat si pe cea a celorlalti participanti la trafic si totul pentru cateva zeci/sute de grame de benzina consumata in plus... :twoup: Asta este culmea prostiei si a zgarceniei! :)

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

Haideti ca deja trecem in penibil!

 

Normal ca masina consuma mai mult daca folosesti incalzirea in scaune, radioul, dezaburirea lunetei, farurile, proiectoarele etc, ca vorba lu' Ciupanezu, curentul ala nu vine din neant.

 

Insa sa ajungi sa nu mai asculti la radio, sa stai cu luneta aburita si sa nu mai vezi nimic in spate, sa nu mai folosesti proiectoarele sau stopul de ceata cand este nevoie si sa pui viata in pericol atat pe a ta si a pasagerilor tai, cat si pe cea a celorlalti participanti la trafic si totul pentru cateva zeci/sute de grame de benzina consumata in plus... :twoup: Asta este culmea prostiei si a zgarceniei! :twoup:

Daca este vreunul care este disperat sa nu-i consume masina mult cel mai bine ar fi sa nu isi mai cumpere o masina care are multe optiuni, cu cat este mai troaca cu atat poate consuma mai putin!!!! :twoup: :twoup: :twoup: :) :)

Link to comment
Share on other sites

Deja deviem de la discuÞia iniÞialã. Pãrerea mea este cã bmw-ul este o maºinã bunã. Dacã vrei consum redus ÎÞi cumperi diesel, 318d, 320d, 520d, etc. iar dacã vrei benzinã / performanÞe, atunci ai de ales de la 1.6 pânã la M power slavã cerului ai o grãmadã de modele cu consum de la 10 la 30, ºi evident nu te mai uiÞi la consum dacã alegi un 2.5 - 2.8 - 3.0 etc.

 

Cât despre tracÞiunea spate, depinde de ºofer, dacã nu ÎÞi place sau nu te descurci ÎÞi cumperi altã maºinã cu tracÞiune faÞã.

 

Ce atâta filosofie?

Link to comment
Share on other sites

Adica alternatorul nu este invartit daca nu exista nici un consum de curent (ceea ce nu se intampla niciodata)?

 

Este Învârtit, Însã e o mare diferenÞã Între a fi Învârtit pe liber ºi a fi Învârtit În sarcinã.

 

Este nevoie de mult mai multã energie pentru a fi Învârtit În sarcinã, Însã asta nu Înseamnã cã farurile sau radioul ar determina un consum mãrit cu mult.

 

Inclusiv marimea pneurilor influienteaza consumul de carburant.

 

AÂşa la modul general sunt o grĂŁmadĂŁ de factori care pot creÂşte consumul, chiar Âşi mersul cu geamul deschis.

atata timp cat motorul este pornit,alternatorul este in sarcina!

Link to comment
Share on other sites

M-am exprimat ĂŽntr-adevĂŁr greÂşit.

 

Alternatoarele de pe majoritatea maºinilor funcÞioneazã Încontinuu, cu excepÞia celor de pe unele maºini, de exemplu de pe BMW-urile cu Efficient Dynamics care sunt cuplate doar atunci când tensiunea din baterie scade sub un anumit nivel.

 

ĂnsĂŁ, ĂŽn funcĂžie de consumatori, tensiunea din baterie va scĂŁdea, aÂşa cĂŁ alternatorul va produce mai mult curent pentru a menĂžine constantĂŁ tensiunea din baterie.

De aici Âşi creÂşterea consumului de combustibil.

Link to comment
Share on other sites

M-am exprimat ĂŽntr-adevĂŁr greÂşit.

 

Alternatoarele de pe majoritatea maºinilor funcÞioneazã Încontinuu, cu excepÞia celor de pe unele maºini, de exemplu de pe BMW-urile cu Efficient Dynamics care sunt cuplate doar atunci când tensiunea din baterie scade sub un anumit nivel.

 

ĂnsĂŁ, ĂŽn funcĂžie de consumatori, tensiunea din baterie va scĂŁdea, aÂşa cĂŁ alternatorul va produce mai mult curent pentru a menĂžine constantĂŁ tensiunea din baterie.

De aici Âşi creÂşterea consumului de combustibil.

alternatorul,atata timp cat este invartit... si alimentat in acelasi timp,el produce curent el,releul de incarcare controleaza curentul care pleaca la baterie!nu e gen..compresor de clima!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.