Jump to content

La cati km se face schimbul de ulei la un 525 diesel din 2006


POX

Recommended Posts

Este un meniu ascuns, eu am gasit pe niste forumuri de afara, dar nu mai retin cum se face pt ca nu m-a interesat subiectul.

 

Adik nu are afisare a temperaturi motorului ??

Ai si liniutele alea de pe turometru care iti arata temperatura.Cand e la 90 de grade ar trebi sa fie undeva pe la 4500 de ture.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Este un meniu ascuns, eu am gasit pe niste forumuri de afara, dar nu mai retin cum se face pt ca nu m-a interesat subiectul.

 

Adik nu are afisare a temperaturi motorului ??

Ai si liniutele alea de pe turometru care iti arata temperatura.Cand e la 90 de grade ar trebi sa fie undeva pe la 4500 de ture.

 

Da,asa este,mesi mult

Intre timp am reusit chestia cu calculul...si am gasit unde ar fi temperatura motorului precum si litri din rezervori,..etc

Link to comment
Share on other sites

Sunt tot posesor de diesel dar nu as tine 20k un schimb, nici daca as merge doar pe autostrazi.

E prea ieftin uleiul, raportat la masina ca sa fac asta: daca schimb uleiul la 20k in loc de 10k economisec nici 3l , deci sub 150ron la 10k... nu merita.

 

Dupa capul meu as face si o spalare a motorului la schimb, adica sa fac un schimb cu ceva un pic slabut (de exemplu magnatec), functionare 5-10 minute si pe urma schimbat cu unul mai calitativ.

Eu tintesc la 10k dar m-am mai dus si la 12k.

 

Tin sa te contrazic cu dacia: ala era un motor super simplu cu foarte putine canale, supapa de siguranta in filtru, uleiul necorespunzator sau uzat il duceau mai repede la sfarsit dar nu ramaneai in drum din cauza asta, la masinile moderne un canal infundat, o supapa regulatoare blocata si adio turbina sau chiar motor.

 

Daca 300ron/20k sunt atat de importanti la o masina care mananca 1-2 tone combustibil ce sa mai zicem de intretinere corecta? Dar am vrea sa gasim masini intretinute cand e vorba sa cumparam noi...

Link to comment
Share on other sites

Da asa este,nu este chestya de schimbul de ulei k economisesty150 de lei....era vorba k eu m-am trezit k am facut 17.000 de km si nu am facut schimbul de ulei.

Imi verificam uleiul la calculatorul masini...si tot imi arata 8 mii,7 mii.....pe la 4 mii mam gandit sa ma uit pe foaia de la service...si cand am vazut k am 17.700 ...sa-mi pice fata.

Oricum intre timp mi-am completat tot timpul ulei si asa mai departe,si plus aproape 9000 km i-am facut numai pe autostrazi.....la 17.700 de km nu stiu dak a mancat un litru de ulei,am ramas uimit...

Zilele astea mi-am facut programare sa-l schimb k pana acuma numai 15.000 am schimbat uleiul.

Link to comment
Share on other sites

Te anunta masina cand trebuie schimbat uleiul.

Dar daca il schimbi mai repede cu atat mai bine.

 

O alta probelma intampina este cu afisarea temperaturi motorului.

unde este mai exact?

 

 

La turometru in dreapta ai niste liniutei.Cand pornesti motorul ele cresc si cu timpul dupa incalzirea motorului scad undeva la 4500 de turatii.Acolo inseamna ca ai 90 grade.

Link to comment
Share on other sites

La turometru in dreapta ai niste liniutei.Cand pornesti motorul ele cresc si cu timpul dupa incalzirea motorului scad undeva la 4500 de turatii.Acolo inseamna ca ai 90 grade.

Ar trebui sa cintesti topicul si apoi, daca ai informatii suplimentare, sa le prezinti.

Liniutele alea indica zona rosie, fiecare stie ce e aia, nu indica temeperatura, sunt in corelatie cu temeperatura, dar nu o indica, asa ca, nu te poti baza pe ele ca sa iti dai seama daca termostatele functioneaza.

Link to comment
Share on other sites

La turometru in dreapta ai niste liniutei.Cand pornesti motorul ele cresc si cu timpul dupa incalzirea motorului scad undeva la 4500 de turatii.Acolo inseamna ca ai 90 grade.

Ar trebui sa cintesti topicul si apoi, daca ai informatii suplimentare, sa le prezinti.

Liniutele alea indica zona rosie, fiecare stie ce e aia, nu indica temeperatura, sunt in corelatie cu temeperatura, dar nu o indica, asa ca, nu te poti baza pe ele ca sa iti dai seama daca termostatele functioneaza.

 

corect

Link to comment
Share on other sites

La turometru in dreapta ai niste liniutei.Cand pornesti motorul ele cresc si cu timpul dupa incalzirea motorului scad undeva la 4500 de turatii.Acolo inseamna ca ai 90 grade.

Ar trebui sa cintesti topicul si apoi, daca ai informatii suplimentare, sa le prezinti.

Liniutele alea indica zona rosie, fiecare stie ce e aia, nu indica temeperatura, sunt in corelatie cu temeperatura, dar nu o indica, asa ca, nu te poti baza pe ele ca sa iti dai seama daca termostatele functioneaza.

 

corect

Mda...nici eu nu stiu ce indica exact acelle linute,ce styam pana acuma era k acolo este temperatrura apei la motor......

Link to comment
Share on other sites

acele liniute indica zona rosie in care nu e recomandat sa schimbi vitezele. pe masura ce motorul se incalzeste, liniutele scad permitand astfel o turatie mai mare a motorului

 

:twoup:...mie acuma pe frigul asta cand pornesc motorul nici nu se mai ridica acele linute?...asta ce inseamna?....

 

dar dak merg si il opresc,se urca la loc

Link to comment
Share on other sites

La turometru in dreapta ai niste liniutei.Cand pornesti motorul ele cresc si cu timpul dupa incalzirea motorului scad undeva la 4500 de turatii.Acolo inseamna ca ai 90 grade.

Ar trebui sa cintesti topicul si apoi, daca ai informatii suplimentare, sa le prezinti.

Liniutele alea indica zona rosie, fiecare stie ce e aia, nu indica temeperatura, sunt in corelatie cu temeperatura, dar nu o indica, asa ca, nu te poti baza pe ele ca sa iti dai seama daca termostatele functioneaza.

 

 

 

scuze, nu stiam.O sa ma interesez la BMW reprezentanta ca ei ar trebuii sa stie exact. Eu asa stiam ca acolo este temperatura la motor, asa mi-au spus mai multi.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa nu mai deschid alt topic va intreb aici: ati folosit ulei Selenia? Eu pana acuma am folosit castrol cu sigla BMW dar in ultimul timp am inceput sa aud din ce in ce mai des povesti urate despre el!

Deci uleiul asta Selenia are urmatoarele specificatii: -SAE 10w40, ACEA A3, CCMC G5/PD2,APISJ/CF , VW 500.00-505.00

- mai scrie ca e si catalytic aproved (desii nu zice de filtru de particule)

Pot sa-l folosesc la E60 diesel cu filtru de particule din 2005? Sau ce variante mai am? Masina are 112000 km!

 

10x

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.