Jump to content

galerie admisi crepata


rdzt

Recommended Posts

cum spune si titlu.am o crepatura in galeria de admisie in dreptu jojei de ulei si imi scuipa la turatii mari (cateodata)(evident ca nu am vazut cand se intampla,deci nu s sigur) ulei pe piesele din jurul jojei.

e posibil ca din cauza asta sa nici nu prea traga motoru? dat fiind ca e crepata,ar trebui sa scuipe ulei pe acol??? exemplu problema.pornesc masina...circul normal pana ajunge motorul la 90...o calc...cand cum da nu prea trage.daca opresc motoru aprox 1-2 min, repornesc si o calc trage in parametri normal....dupa ce circul 5 min iar devine tractor.

also tot cateodata cand o turez se aute ca unzumzet ascutit cand nu mai trage

 

masina e un 320d din 2002, cine stie imi poate spune si cat costa o galerie de admisie.noua/veche

Link to comment
Share on other sites

500e??? toata masina e 5000.....

Cand m-am interesat eu asa mi-au zis aproape 2000 ron si euro era sub 40 (parca), nu pot decat sa ma bucur daca au scazut.

Daca iti iei sh, sa-i scoti clapetii si nu-i problema daca se sparge.

 

Nu trebuie sa ne mai raportam la valoarea masinii. Nu e greu sa-ti cumperi o masina, e greu sa o intretii

 

Multumim wind-3er, foarte constructiv sau cu zicea Toma Caragiu: "Fara constatarea asta eram morti!"

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

RAILOR!!! :twoup:))) Nu mai radeti de crepatura, baiatu e ardelean. Si spuneti-i cum sa-si repare masina, terminati cu mistourile 150-500e/sh si mai stiu eu ce bazaconii. Unde draq ati scos preturile astea?

nu inteleg dc esti asa contrariat . galeria provine dupa o masina avariata si asta este pretul ei 120 de euro .stare buna de functionare

o zi buna

Link to comment
Share on other sites

RAILOR!!! :twoup:))) Nu mai radeti de crepatura, baiatu e ardelean. Si spuneti-i cum sa-si repare masina, terminati cu mistourile 150-500e/sh si mai stiu eu ce bazaconii. Unde draq ati scos preturile astea?

Gluma-gluma, dar chiar e 400 de euro noua. Probabil cu 500 se referea cu tot cu manopera. SH habar n-am.

Link to comment
Share on other sites

da sunt sigur, a verificat mecanicu cu joja scoasa si nu scuipa deloc, dar atunci nu a observat problema la galerie, crapatura e chiar pe margine la sudura sa zic asa.

 

 

are ceva ca e galeria de admisie second?

 

la ce trebuie sa fiu atent daca o cumpar second?

 

vine insotiata de ceva piese?

 

pot curata restu pieselor ce au legatura cu galeria si ar fi putut fi afectate?

 

:twoup:)am vazut ca am gresit cand am scris primu post, eram foarte nervos si agitat.

Edited by rdzt
Link to comment
Share on other sites

Pai vezi sa nu fie crapata pe undeva, in rest, o cureti bine bine de mizerie, eventual inlocuiesti garniturile si obligatoriu SCOTI CLAPATELE (daca are).

Daca nu e crapata, lovita, nu are ce sa aiba.

Cureti si egr-ul si il ungi cu un spray dupa daca tot esti acolo.

Edited by valllentin
Link to comment
Share on other sites

Pai vezi sa nu fie crapata pe undeva, in rest, o cureti bine bine de mizerie, eventual inlocuiesti garniturile si obligatoriu SCOTI CLAPATELE (daca are).

Daca nu e crapata, lovita, nu are ce sa aiba.

Cureti si egr-ul si il ungi cu un spray dupa daca tot esti acolo.

de ce obligi omul sa elimine clapetele?eu de curand am curatat admisia si clapetele nu aveau probleme...si nu le am scos!

Link to comment
Share on other sites

Daca ai galeria crapata nu ar trebui sa ai pierderi sporadice de cuplu (specifice actuarii proaste a turbinei), ci o pierdere constatnta. Iar sunetul firesc ar fi un fssss din ce in ce mai puternic pe masura ce urci in ture, nu stiu ce sa zic despre zumzetul ascutit care atrage mai mult atentia asupra turbinei.

 

Ce te sfatuiesc eu este sa dai galeria jos si sa verifici garniturile de etansare, deasemenea sa te uiti la turbo daca e in mintile ei (inclusiv actuator+vacuum). Daca intr-adevar galeria sufera vre-o crapatura ia cu incredere una sh verificata cu atentie, atata timp cat rolul ei este de a conduce niste gaze sub presiune, singurul defect pe care l-ar putea avea putea este ceea ce probabil ai patit tu, o fisura. Sa fii atent deasemenea la clapete, daca dau cel mai mic semn de oboseala (joc, se misca greu, vre-un surubel lipsa) scapa de ele!

Link to comment
Share on other sites

e fasait gen fsssss nu zumzet, m am exprimat gresit, si da intradevar creste odata cu turatiile...dar in momentul in care il aud schimb viteza de obicei..la turbo e un mic bai da cred ca e ceva furtun sau ceva de la el, daca era turbo se ducea de atata timp...

s-a uitat azi mecanicu daca tot a desfacut s schimbe ceva si indradevar e fisurata galeria, si turbo e imbibat in ulei...da e asa de 1 an jumate...banuiesc ca se ducea de atunci

Edited by rdzt
Link to comment
Share on other sites

De ce nu incerci sa astupi crapatura cu o solutie gen A+B, vezi cum se comporta si pe urma o schimbi. Eu asa am facut la un carter fisurat la o cutie automata pe vremea lui Cielo; am zis provizoriu pana comand una noua si asa a ramas, nu a mai avut pierderi.

Sincer cand am vazut ca e din plastic poxipol a fost primu meu gand, dar al 2 lea a fost incendiu :twoup: cum a mentionat colegu de mai sus, nush daca a glumit sau nu ca nu le am intr-ale mecanicii dar invat repede

 

Daca e imbibat in ulei nu e asa problematic, inseamna ca iti curge circuitul de ungere, verifica jocul si circuitul de vacuum precum si actuatorul. Deci pana la urma galeria e...oricum e mai ok decat turbo

acum cand schimb galeria o sa desfaca si la turbo sa vedem problema, sper doar sa fie cum ai zis tu.

 

app de galerie, ce sunt alea clapete? de ce trebuie date jos?ce rol au?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.