Jump to content

Xdrive sau quattro


Bec

Care este mai "bun"?  

661 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

apropo de lada niva.....am cunoscut la sovata un neamt (prieten cu unchiul prietenei) care venea aici cu ml 400cdi si cand se ducea pe zapada alea alea se ducea cu lada niva.. l'am intrebat de ce..si el a recunoscut ca e bun ml-u pe sosea, alte alea dar la greu te scoate cu capu mai la suprafata lada niva...
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Oameni buni eu am condus si Quattro(am un Audi A4 b6 2.5tdi Quattro ca masina de zi cu zi) & inainte de a o lua am mers si cu seria 3 cam o saptamana (330XD din 2004 acelasi an de fabricatie cu Audi-ul meu) & Audi-ul ma convins din primele 5 min,in timp ce BMW-ul 330XD a ramas sa il cumpere altcineva.E infipta in asfalt & te face sa simti cum pui puterea pe sosea.Informatia conform careia Quattro nu comunica cu ESP-ul este adevarata dar nici nu e nevoie fiindca ESP-ul are obligatia de monitoriza si de a stabiliza Quattro in caz de nevoie & credeti-ma o face cu brio.Eu unul am si un BMW de care ma-m indragostit(E32 740i din 1993 cu 350000km reali la bord...bloc din Alusil pt cei care stiu despre ce este vb...& masina merge parca ar avea 50000km,parca e ceas elvetian) & consider ca unui BMW ii sta bine cu tractiune spate,parerea mea.Iar in ceea ce priveste performantele sistemelor 4X4 pe turisme sunt abordari si abordari,dar intr-o lume plina de electronica supusa degradari ca sa nu spun scurtcircuitului prefer sistemul mecanic mult mai fiabil,din nou a nu se intelege ca Xdrive este prost dar nu la fel de bun precum Quattro.Parerea mea.

p.s.:este stiu ca in grupul VAG pune pe masinile sale sistem 4motion(HALDEX asemantor celui X) iar marca sa premium Audi fiind singura care are sistemul mecanic Quattro(doar A3 si TT facand exceptie care sub sigla Quattro avand un 4motion usor modificat,acestea avand motoare transversale) fapt care pune totusi pe ganduri,dar din nou este vorba de abordarea fiecarui producator & respectiv fiecarui cumparator.

Link to comment
Share on other sites

.Eu unul am si un BMW de care ma-m indragostit(E32 740i din 1993 cu 350000km reali la bord...bloc din Alusil pt cei care stiu despre ce este vb...& masina merge parca ar avea 50000km,parca e ceas elvetian) & consider ca unui BMW ii sta bine cu tractiune spate,parerea mea.Iar in ceea ce priveste performantele sistemelor 4X4 pe turisme sunt abordari si abordari,dar intr-o lume plina de electronica supusa degradari ca sa nu spun scurtcircuitului prefer sistemul mecanic mult mai fiabil,din nou a nu se intelege ca Xdrive este prost dar nu la fel de bun precum Quattro.Parerea mea.

 

Si eu ma-m indragostit de X3.Ma rog, intre timp l-am dat dar nu stiu de unde ideea ca sistemul mecanic ar fi mult mai fiabil.

Nu vorbesc despre eficienta deoarece nu am condus Audi Quattro.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut, am condus doar un audi quattro dar mai vechi (A4 din 1997). Ce pot sa zic e ca se tinea bine. Din ce am citit eu prin reviste am inteles ca xdrive e putin mai buna tehnologia.

Uitati aici un filmuletz interesant, nu cred ca e trucat.

 

http://video.google.com/videoplay?docid=90...6&q=quattro

 

Parerea mea e ca xdrive rules daca nu luam in calcul audio allroard (acolo e alta tehnologie si nici un x nu o sa il ia vreodata :twoup: ).

Bafta

Link to comment
Share on other sites

quattro ii cunoscut de 10-12 ani de aceea ii popular si asa zis''cel mai bun''deoarece pe vremea aceea nu mai era alt 4x4.

iar xdrive ii mult mai bun decat quattro.

si ce comparatie ii :seria 5 vs.a8

daca seria 5 l-a facut pe a8 ce sa zic de seria 7

Link to comment
Share on other sites

de fiecare data cand cineva posteaza un topic pe un forum ,se deviaza de la subiect...intrebarea era "X Drive sau Quattro?De Ce?" ... si nu mai vorbiti din trecut...dc s-a pus intrebarea acum ,e vb de prezent...adica..intradevar..Quattro a fost peste Bmw pana de curand ,cand a aparut noua tractiune X Drive....Quattro de 25 de ani de la aparitie nu a modificat mare lucru..tot 50%-50%(sau 25% pe fiecare roata)....pe cand Bmw de la 30%-70% a ajuns la o metoda revolutionara care a detronat Quttro de la Audi : "BMW introduce noi tehnologii si un desgin inovator. Noua varianta a sistemului de tractiune integrala xDrive mentine tractiunea la parametrii optimi chiar si in conditii dificile de drum. Acest sistem inteligent foloseste senzorii sistemului Dynamic Stability Control pentru a detecta indiciile de instabilitate si reactioneaza pe loc, in functie de situatie,distribuind puterea necesara rotii unde este nevoie." ... adica ,spre deosebire de Quattro care distribuie 25% fiecarei roti ... noul Xdrive distribuie cat la % e nevoie pe fiecare roata . QED
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

B D B, ai pus bine problema si ai dreptate.

O intrebare doar (ca sa fi sigur ca ce ai zis u se intampla si aici ), de unde stii ca :

de fiecare data cand cineva posteaza un topic pe un forum ,se deviaza de la subiect...

?

Ai 2 posturi :twoup:

 

 

da ai dreptate .. am 2 posturi decat,dar nu inseamna ca nu citesc.. sunt mai mult genu care se uita peste forumuri :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Tehnologic dar mai ales din punct de vedere al aplicatiei pe sedan-uri, xDrive-ul e un concept superior. Quattro e posibil sa dea rezultate mai bune in offroad fiind un diferential mecanic simplu, pentru ca acolo nici nu ai nevoie de mai mult decat de un diferential mecanic simplu. Toate evolutiile sistemelor de tractiune integrala care au avut loc de cand Audi a introdus tractiunea integrala pe automobile au avut loc doar ca sa faca trenul de rulare mai agil si mai usor de controlat, sa iti faca masina sa se simta usoara si precisa chiar si cu greutatea suplimentara adaugata. Normal, s-au indepartat putin de conceptul initial si in conditii extreme - prin care oricum un automobil nu prea ajunge - e posibil ca un Haldex deschis controlat prin franarea selectiva a rotilor sa aiba performanta putin mai slaba decat un Torsen veritabil, unealta facuta pentru offroad din principiu.

 

Asta nu inseamna ca e mai bun, ci doar ca e un alt gen de solutie. Eu as prefera oricand o masina agila si precisa uneia ce se simte greoaie, tocmai pe principiul ca prefer sa merg odata pe an in adidasi prin zapada decat sa trag 364 de zile de cizme degeaba. X-Drive e mai potrivit pe o berlina premium.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Tehnologic dar mai ales din punct de vedere al aplicatiei pe sedan-uri, xDrive-ul e un concept superior. Quattro e posibil sa dea rezultate mai bune in offroad fiind un diferential mecanic simplu, pentru ca acolo nici nu ai nevoie de mai mult decat de un diferential mecanic simplu. Toate evolutiile sistemelor de tractiune integrala care au avut loc de cand Audi a introdus tractiunea integrala pe automobile au avut loc doar ca sa faca trenul de rulare mai agil si mai usor de controlat, sa iti faca masina sa se simta usoara si precisa chiar si cu greutatea suplimentara adaugata. Normal, s-au indepartat putin de conceptul initial si in conditii extreme - prin care oricum un automobil nu prea ajunge - e posibil ca un Haldex deschis controlat prin franarea selectiva a rotilor sa aiba performanta putin mai slaba decat un Torsen veritabil, unealta facuta pentru offroad din principiu.

 

Asta nu inseamna ca e mai bun, ci doar ca e un alt gen de solutie. Eu as prefera oricand o masina agila si precisa uneia ce se simte greoaie, tocmai pe principiul ca prefer sa merg odata pe an in adidasi prin zapada decat sa trag 364 de zile de cizme degeaba. X-Drive e mai potrivit pe o berlina premium.

 

Am avut A6 cu FWD 150 cp 2.5 TDI si apoi A6 quattro, 2.5 TDI de 180 cp, titronic si suspensie sport S-line cu jante pe 18 iar la celalalt suspensie normala cu jante pe 17. Ideea e k e diferenta destul de mare intre cele doua si e mult mai stabila cu Quattro insa ca si dezavantaj se simte totusi subvirarea in curbe luate aproape de limita ei dar e ceva tipic pt Audi efectul subvirator pe care in ultima vreme l-ar fi rezolvat zic ei pe modelele noi de A4 si A5 si prin distributia 40-60 a fortei motrice pe punti. Iarna e clar un avantaj enorm Quattro spre deosebire, mai ales, fata de RWD ceea ce am acum pe e46. Am mers si cu Xdrive tot pe un E46, 330xd cu 204 cai tot suspensie sport jante pe 17 si diferenta e ca mi se pare mai agila, efectul subvirator e parca mai putin vizibil insa la 330xd asta tot rupea aderenta si asta pe asfalt uscat cu DSC on, deci nu dezactivat ceea mi s-a parut un pic cam nesigur si ce nu mi s-a intamplat niciodata la A6. Ca si concluzie Quattro iti da o mai mare siguranta dar mai mai putina agilitate spre deosebire de Xdrive.

Link to comment
Share on other sites

[...]

Xdrive tot pe un E46, 330xd

[...]

 

Esti sigur ca pe E46 asta era xDrive? Ca avea tractiune integrala, clar, dar fix distribuita 60/40...

 

 

 

Ca idee, din stiinta mea, xDrive n-a fost disponibil decat in 2006, nici un caz pe E46 si pe X5-urile de la inceput. Ce ai condus tu mik15 n-are nicio legatura cu ce e in ziua de azi xDrive pe E90 si celelalte modele BMW.

Link to comment
Share on other sites

[...]

Xdrive tot pe un E46, 330xd

[...]

 

Esti sigur ca pe E46 asta era xDrive? Ca avea tractiune integrala, clar, dar fix distribuita 60/40...

 

 

 

Ca idee, din stiinta mea, xDrive n-a fost disponibil decat in 2006, nici un caz pe E46 si pe X5-urile de la inceput. Ce ai condus tu mik15 n-are nicio legatura cu ce e in ziua de azi xDrive pe E90 si celelalte modele BMW.

probabil ai dreptate, era doar X si nu Xdrive:).

 

Decat quatro, mai bine RWD >>>

 

din flimuletul asta, pe care il stiam deja, reiese ceea ce am mentionat si eu mai sus, si anume efectul subvirator cu care s-a confruntat Audi pana la modelul nou de A4 sau A5. Dar ca stabilitate si siguranta nu cred k e mai bun RWD decat Quattro sau Xdrive.

Link to comment
Share on other sites

[...]

Xdrive tot pe un E46, 330xd

[...]

 

Esti sigur ca pe E46 asta era xDrive? Ca avea tractiune integrala, clar, dar fix distribuita 60/40...

 

 

 

 

 

Ca idee, din stiinta mea, xDrive n-a fost disponibil decat in 2006, nici un caz pe E46 si pe X5-urile de la inceput. Ce ai condus tu mik15 n-are nicio legatura cu ce e in ziua de azi xDrive pe E90 si celelalte modele BMW.

probabil ai dreptate, era doar X si nu Xdrive:).

 

Decat quatro, mai bine RWD >>>

 

din flimuletul asta, pe care il stiam deja, reiese ceea ce am mentionat si eu mai sus, si anume efectul subvirator cu care s-a confruntat Audi pana la modelul nou de A4 sau A5. Dar ca stabilitate si siguranta nu cred k e mai bun RWD decat Quattro sau Xdrive.

 

 

 

si uite:

Link to comment
Share on other sites

Intreb asta pentru ca am vazut un tip care avea e39 525ix, si chiar era 4x4 ...

 

Cum ti-ai dat seama ? :twoup:

A patinat cu 2 roti de pe o parte ?

Edited by Andrei92
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.