Jump to content

Xdrive sau quattro


Bec

Care este mai "bun"?  

661 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ok, pot face - pot face, dar quattro actual muta, in proportie de 100%, cuplul motor pe puntea cu cea mai mare aderenta? :)

 

 

nu, pt ca torsenul nu poate face asta si pt ca nu este necesar decat in show-urile tv.

in nici o situatie de pe lumea asta nu se va ajunge la cazul in care una din punti sa nu aiba aderenta deloc. quattro transmite maxim 65% pe puntea fata si maxim 85% pe cea spate.

 

potrivit acestui argument de care se agata toti analistii de tractiuni integrale, din cele mai dificile situatii te pot scoate xdrive si cu .... ford fivehundred de ex, pt ca aceste masini sunt capabile sa transfere integral cuplul catre una din punti.

 

in ce moment din filmuletul de mai jos a fost necesar sa se transfere cuplul spre 100% spre una din punti?

iar masina aia are quattro generatia 4 fata de generatia 6 la care s-a ajuns acum.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Hopa! :)

Am gasit ceva (palpabil, concret, dincolo de pareri subiective si partiale) ce x-drive face mai bine decat quattro.

Si, daca ne legam si de viteza de reactie, de viteza cu care se face transferul cuplului acolo unde este nevoie, mai gasim ceva care, din pacate, iar nu favorizeaza quattro :) .

 

Deci, revenind la titlul topicului, uite ca, la nivel de tehnologie si capabilitati, x-drive este peste quattro. Cel putin la momentul asta. Faza cu utilitatea doar in show-room-uri a plusurilor x-drive realizezi ca nu prea este argument contra, nu?

 

Si este subiectiva aceasta lipsa de utilitate, eu unul zic ca sunt ceva cazuri in care ~100% pe puntea spate este mai bun decat 85% pe spate si 15% pe fata. Unele le-am trait chiar pe pielea mea, la volanul X-urilor, la urcarea pe niste pante care aveau unghiuri aproape imposibile. Si probabil ca mai sunt si altele, ca nu sunt eu cinestiece Clarkson...

 

Ce poate fi "reprosat" BMW este lipsa unei garzi la sol variabile la X-uri, a unui sistem care le-ar putea face sa se ridice la intrarea pe offroad. Ca atunci ar fi jale pt. concurenta. Pe sosea insa, onroad (daca nu ai experimentat, atunci crede-ma pe cuvant), X-urile se conduc si se comporta ca niste turisme rapide. Cu mentiunea ca X6 se comporta ca un coupe sportiv veritabil, si te face ca, atunci cand te opresti, sa cauti sub capota modulul care altereaza legile fizicii...

Link to comment
Share on other sites

Unele le-am trait chiar pe pielea mea, la volanul X-urilor, la urcarea pe niste pante care aveau unghiuri aproape imposibile.

 

DacĂŁ te referi la pantele de la BMW xDrive Tour, erau o joacĂŁ pentru niÂşte maÂşini offroad adevĂŁrate cu diferenĂžial autoblocant.

Dar m-a impresionat Âşi pe mine comportamentul exemplar al X3-ului Âşi al X5-ului.

Pentru niÂşte SUV-uri s-au comportat excelent.

 

Ce poate fi "reprosat" BMW este lipsa unei garzi la sol variabile la X-uri, a unui sistem care le-ar putea face sa se ridice la intrarea pe offroad. Ca atunci ar fi jale pt. concurenta. Pe sosea insa, onroad (daca nu ai experimentat, atunci crede-ma pe cuvant), X-urile se conduc si se comporta ca niste turisme rapide.

 

Foarte adevĂŁrat.

 

Cu mentiunea ca X6 se comporta ca un coupe sportiv veritabil, si te face ca, atunci cand te opresti, sa cauti sub capota modulul care altereaza legile fizicii...

 

ĂnsĂŁ ĂŽl trage ĂŽn jos gabaritul Âşi vizibilitatea scĂŁzutĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

xdrive nu e de offroad,quattro nu e de offroad. fara diferential si reductor nu faci nimic offroad. Dar pentru suvuri cu valente de offroad merge, pe un drum de tara si o panta in genul celor de mai sus.

 

 

asta e offroad si nu extrem offroad, ideea offroadului e sa fie pe namol sau zapada acolo testezi calumea tractiunea.

 

sau asa, http://www.youtube.com/watch?v=Dk-uxyjFLtw

 

unde sistemele electronice nu prea fac mare lucru gen xdrive.

Edited by Big990
Link to comment
Share on other sites

...

ĂnsĂŁ ĂŽl trage ĂŽn jos gabaritul Âşi vizibilitatea scĂŁzutĂŁ.

 

De gabarit nu stiu ce sa zic, nu prea isi arata kilogramele :) Iar despre vizibilitate, well, it's a coupe. Ai vazut vreunul care sa aiba vizibilitatea buna?

 

Despre ce stiu sa faca adevaratele offroad-ere, stiu. Prin specificul zonei unde stau, densitatea de maniaci ai noroiului si pantelor este mult mai mare decat in alte parti :).

 

Insa in topic este vorba de un versus quattro - xdrive; iar in pantele la care m-am referit (le-am zis "aproape imposibile" ca mergeam pe ele cu un SUV), faptul ca xdrive e capabil sa trimita mai mult de 85% (adica mai mult decat maximul posibil al quattro) din cuplul motor puntii spate, a fost un plus.

Link to comment
Share on other sites

De gabarit nu stiu ce sa zic, nu prea isi arata kilogramele :) Iar despre vizibilitate, welll, it's a coupe. Ai vazut vreunul care sa aiba vizibilitatea buna?

 

Mie mi s-a pĂŁrut cĂŁ se simte greutatea, mai ales ĂŽn curbe.

 

Am ieºit mai tare dintr-o curbã ºi atunci am simÞit greutatea În plus a maºinii, cu o maºinã mai uºoarã aº fi putut aborda mult mai strâns curba.

 

Iar vizibilitatea chiar este redusã, mai redusã decât la multe coupe-uri datoritã formei atipice, mai ales luneta e enervantã.

 

Unui supercar ĂŽi ierĂži asta pentru cĂŁ nu este o maÂşinĂŁ de zi cu zi. De la un 4x4 te aÂştepĂži la ceva mai mult.

 

Nu sunt mare fan X6, X5-ul mi se pare mai reuÂşit Âşi mai practic.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Nu e vorba numai de sofer, in primul rand e de masina..Crezi ca celor de la volvo sau celor de la peugeot le-ar fii dat soferi mai buni si celor de la audi le-au dat sofer sa se faca de ras ? Patineaza saraca roata spate dreapta in gol si cele de pe fata nu o ajuta deloc... Edited by GeorgeAI
Link to comment
Share on other sites

Daca iei in calcul doar momentul despre care vorbesti, ai dreptate, dar acolo s/a ajuns din lipsa de atitudine in abordarea "traseului", de la bun inceput. Nenea ala conduce cu frica. Eu asa "vad" filmuletul.
Link to comment
Share on other sites

Daca iei in calcul doar momentul despre care vorbesti, ai dreptate, dar acolo s/a ajuns din lipsa de atitudine in abordarea "traseului", de la bun inceput. Nenea ala conduce cu frica. Eu asa "vad" filmuletul.

 

Poate e vorba si de frica soferului, dar se vede clar ca se comporta mai prost decat celelalte masini, la un moment dat a si atins rampa, plus ca mai avea putin si se rasturna...

Edited by GeorgeAI
Link to comment
Share on other sites

mai nene.

voi chiar nu vedeti decat ceea ce vreti sa vedeti.

ala era atat de dobitoc incat era sa distruga si cutia de viteze. iar modul cum a abordat el acel obstacol scoate in evidenta cat de prost este.

 

era sa se rastoarne. pai ala a fost probabil singurul dobitoc ce a calcat frana violent in momentul in care a trecut in partea cealalta a obstacolului. plus ca desteptul opreste si motorul de doua ori.

 

hai sa fim seriosi.

eu chiar nu inteleg ce fel de oameni se entuziasmeaza de asemenea rahaturi.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

mai nene.

voi chiar nu vedeti decat ceea ce vreti sa vedeti.

ala era atat de dobitoc incat era sa distruga si cutia de viteze. iar modul cum a abordat el acel obstacol scoate in evidenta cat de prost este.

 

era sa se rastoarne. pai ala a fost probabil singurul dobitoc ce a calcat frana violent in momentul in care a trecut in partea cealalta a obstacolului. plus ca desteptul opreste si motorul de doua ori.

 

hai sa fim seriosi.

eu chiar nu inteleg ce fel de oameni se entuziasmeaza de asemenea rahaturi.

Oricum pentru tine quattro e cel mai tare. E normal din moment ce ai audi; nu stiu care e scopul post-urilor tale, de genul asta, pe un forum dedicat BMW.

Tu nu vezi cum roata aia din spate dreapta ramane suspendata si cele din fata nu o ajuta deloc?? Asta e quattro ala magic(pentru tine) :)

Link to comment
Share on other sites

Asta e quattro ala magic(pentru tine) :)

 

cum spui tu, tati.

 

am ajuns sa o traiesc si pe asta: oameni care sunt atat de naivi si cred ca nu exista ceva mai bun ca xdrive.

sunt sigur ca daca bmw se vor apuca sa construiasca ceva camioane vor fi voci ce vor spune ca nu exista camioane mai bune ca cele construite de bmw. mercedes, daf, scania, volvo, renault, iveco sunt niste rahaturi.

 

maine poimanine daca vor construi si lcd-uri sa vezi atunci ce penale vor deveni samsung si sony.

si bineinteles ca cei ce ridica piatra de jos, in viata lor nu vor avea ocazia sa se urce la volanul unui Q5 cu kilometrajul de la zero insa ei critica de la volanul bmw-urilor de 2500 de euro, bmw-uri inmatriculate in bulgaria sau de la volanul unei serii 3,5,7 de dupa 2000 dar pt care nu au mai ajuns banii de casco, anvelope de iarna samd. clienti ale rubricii donatii sau care roaga pe cineva sa-i aduca o piesa atunci cand acel cineva mai are drum prin x oras pt ca taxele postale sunt 40 ron.

 

amuzament.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Asta e quattro ala magic(pentru tine) :)

 

cum spui tu, tati.

 

am ajuns sa o traiesc si pe asta: oameni care sunt atat de naivi si cred ca nu exista ceva mai bun ca xdrive.

sunt sigur ca daca bmw se vor apuca sa construiasca ceva camioane vor fi voci ce vor spune ca nu exista camioane mai bune ca cele construite de bmw. mercedes, daf, scania, volvo, renault, iveco sunt niste rahaturi.

 

maine poimanine daca vor construi si lcd-uri sa vezi atunci ce penale vor deveni samsung si sony.

si bineinteles ca cei ce ridica piatra de jos, in viata lor nu vor avea ocazia sa se urce la volanul unui Q5 cu kilometrajul de la zero insa ei critica de la volanul bmw-urilor de 2500 de euro, bmw-uri inmatriculate in bulgaria sau de la volanul unei serii 3,5,7 de dupa 2000 dar pt care nu au mai ajuns banii de casco, anvelope de iarna samd. clienti ale rubricii donatii sau care roaga pe cineva sa-i aduca o piesa atunci cand acel cineva mai are drum prin x oras pt ca taxele postale sunt 40 ron.

 

amuzament.

 

In cazul de fata e vorba de X-Drive si Quattro.

Off Topic: Te las in pace ca vad ca te-ai mai "tiganit" pe un topic pe care tot tu l-ai deschis, care mai apoi ti-a fost si inchis din cred ca stii tu ce motive. Poate pana la urma reusesti sa primesti BAN, ca te tot chinui...

 

PS:Pana la urma: "edit ai cautat sa iti cumperi bun simt de undeva ? "

Link to comment
Share on other sites

edit, sa stii ca sunt destui cu Audi 80 sau B4, vai mama lor, inmatriculate sau nu care nu s-au suit in viata lor la volanul unui X3/5/6 cu 0 km, si critica...

Iar despre faptul ca unii cred ca X-drive este mai bun, nu ai ce face, este similar cu faptul ca tu crezi ca Quattro detine coroana. Sau cumva detii adevarul absolut? Oricum, cifrele - si mai nou imaginile din testdrive-uri - nu te ajuta deloc in argumentare.

 

Te rog sa te limitezi la topic si la combaterea ideii, nu incepe sa ataci BMW la general...

Sunt unii, care fac cea mai tare emisiune auto din lume si care au ajuns la concluzia ca cei care au acum Audi sunt niste... cocks. Nu iti traduc, poate te prinzi singur.

 

Dar, cat de bmwclub suntem, nu incepem cu mojicii. Te rog sa nu o faci nici tu, sau macar sa te opresti - ca deja ai inceput -; altfel zbori de nu te vezi, si dupa aceea plangi pe forumurile Audi ca esti asuprit si oprimat de noi.

Link to comment
Share on other sites

+1 muadib,

 

iar despre filmulet, se mai intampla si la case mari. A fost o comparatie intre a5 3.0d quattro si un 330xd la promotor sau alta emisiune tv intr-o zona de munte in care testau tractiunea si din cate imi aduc aminte x drive a iesit mai bine decat quattro, nu sunt fan quattro si nici xdrive. Cat despre atacuri gratuite adresate aiurea, prietene edit nu castigi nimic si nici nu demonstrezi ceva.

Edited by Big990
Link to comment
Share on other sites

+1 muadib,

 

iar despre filmulet, se mai intampla si la case mari. A fost o comparatie intre a5 3.0d quattro si un 330xd la promotor sau alta emisiune tv intr-o zona de munte in care testau tractiunea si din cate imi aduc aminte x drive a iesit mai bine decat quattro, nu sunt fan quattro si nici xdrive. Cat despre atacuri gratuite adresate aiurea, prietene edit nu castigi nimic si nici nu demonstrezi ceva.

 

ce s-a intamplat in testul ala de la protv este explicat in detaliu pe una din paginile trecute in acest topic.

imi place ca ceea ce fac niste baieti in curtea scolii gen protv sau aia din linkul de mai sus, este considerat ca avand valoare si a prezenta realitatea.

 

insa publicatiile celebre gen autobild, autozeitung, automotorundsport, cand au facut imediat dupa lansarea lui A4 o suma de peste 10 teste comparative diferite in care erau a4, seria 3 si mercedes C si in ABSOLUT toate era castigator la general A4 indiferent de configuratie si motorizare au fost catalogate pe acest forum ca fiind subiective si ireale iar aceste publicatii fac jurnalism auto de zeci de ani si si-au castigat o reputatie pe piata mondiala.

 

dream on.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Edit ti-ai expus punctul de vedere, unii nu sunt de acord cu el. Care e scopul tau, nu ai schimbat nimic din replici, nu ai venit cu argumente noi, nu ai venit cu date noi, doar ataci si bagi aluzii urate care merg pana la limita ... maxima. Ce vrei de la topicul asta? Vrei ca toti sa zicem all road e mai bun?

 

Sincer ma depaseste ce vrei tu de fapt.

 

 

Fara suparare, chiar vreau sa fie ceva funny, de cate ori citesc aici, imi editeaza :) in minte videoclipul celor de cassa loco.

 

Link to comment
Share on other sites

@edit: sa inteleg ca tu ai citit si esti la curent cu aceste publicatii autobild, autozeitung, automotorundsport, minuneaza lumea pe aici cu cunostintele tale din acele publicatii si baga link-uri sau articole cu xdrive vs quattro decat sa fii asa artagos cu gen dream on si alte chestii puerile.

 

P.S: http://www.youtube.com/watch?v=soqRuF9Ff3w surade inima cand vezi filmulete deastea nu?

Edited by Big990
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.