Jump to content

Xdrive sau quattro


Bec

Care este mai "bun"?  

661 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

eu nu inteleg de ce se cearta lumea pentru niste chestii care nu ne coordoneaza noua vietile .... eu nu cred ca unii isi cumpara Audi Q7 pentru faptul ca stiu ei ca quattro e cel mai ciumeg si se pot urca si pe blocuri cu el ... pur si simplu le place masina si ceea ce impune audi .... cum la fel lumea isi cumpara bmw pentru ca le place bmw si ceea ce reprezinta BMW ... din punctul meu de vedere poate sa faca astia quattro, sa merg cu 200 la ora cu roti de vara pe polei si sa faca masina ce vreau eu - din punctul meu de vedere sunt sanse minuscule, infime sa'mi iau eu vreodata audi ...... e vorba de bun gust si placerea personala .... Edited by oSerX
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@big 990

nu are nici un rost sa pun linkuri pt ca nu s-ar mai termina polemica.eu cred ca oSerX a concluzionat destul de bine.

 

observatia mea initiala a pornit de la faptul ca aici pe forum imediat cum cineva gaseste un filmulet cu un audi caruia i se intampla ceva, imediat il posteaza ca sa arunce cu pietre fara sa se gandeasca nici o secunda ce e in spatele acelui filmulet. si s-a vazut clar in filmuletul cu q5 ca ala de la volan este un cretin.

 

eu cred ca ura asta impotriva lui audi aici pe forum are radacini care ar putea fi observate si care ar aduce niste concluzii f interesante.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Asta cu ura e fortata... :) Nu putem iubi audi, din motive lesne de inteles :), dar pana la ura...

 

Totusi putem sa o acceptam ca termen de discutie, mai ales ca, de departe, cei cu BMW sunt cei mai urati dintre toti. Stim cum este sa fim injurati, catalogati in multe feluri, etc. .

IN SPECIAL de cei cu audi. Daca eu sau altcineva as fi aparut pe un forum audi si as fi sustinut in mod fatis BMW, - ca sa cunatific intr-un fel, sa zicem cu 50% din entuziasmul tau - as fi primit nu numai avertisment, ci si ban permanent pe IP. Si, probabil ca ar fi banat toate IP-urile de Sinaia, sa fie siguri. Am motivele mele sa spun asta, destul de fondate :)

 

Aici insa, dupa cum - probabil cu mirare - ai observat, nu ti se intampla nimic atat timp cat mentii un ton civilizat, si cat timp iti sustii punctul de vedere cu argumente, nu cu atacuri. Hell, ai mai si patinat cate un pic la punctul asta si tot nu ti s-a intamplat nimic.

 

Asa ca nu vorbi prea apasat de ura. Nu aici. Vezi dincolo :)

Link to comment
Share on other sites

Asta cu ura e fortata... :) Nu putem iubi audi, din motive lesne de inteles :), dar pana la ura...

 

Stim cum este sa fim injurati, catalogati in multe feluri, etc. .

IN SPECIAL de cei cu audi. Daca eu sau altcineva as fi aparut pe un forum audi si as fi sustinut in mod fatis BMW, - ca sa cunatific intr-un fel, sa zicem cu 50% din entuziasmul tau - as fi primit nu numai avertisment, ci si ban permanent pe IP. Si, probabil ca ar fi banat toate IP-urile de Sinaia, sa fie siguri. Am motivele mele sa spun asta, destul de fondate :)

 

termenul de "ura" poate a fost cam fortat.

 

in rest , sunt cativa tipi cu bmw pe forumul audi care au viata lunga si nu se ia nimeni fara motiv de ei. a fost cineva cu o seria 5 care numai aiurea dadea in audi si bineinteles ca i-a sarit lumea in cap si s-a retras.

este chiar la noi pe forum un tip ce are un RS4 420 cp si un q7 4.2tdi de 326cp si acum si-a comandat si un e93 335i si toata lumea asteapta opinii.

eu cred ca nu e dracu atat de negru nici aici si nici acolo insa e mai greu cu acceptatul de opinii ce nu sunt in ton cu ideile majoritatii ce compun forumul.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Ok, sa revenim ontopic.

 

Eu zic sa asteptam o zapada serioasa, sa vorbim cu AB si cu Porsche Romania sa ne dea cate un exemplar sa le "butonam". :)

Nu mai cred in testdrive-uri comparative organizate de "specialisti" de pe la reviste... Am vazut anul trecut unul, in care era musai sa castige Tucsonul. Cum s-a facut asta? Simplu. Toate celalte cu anvelope de vara, Tucsonul cu all seasons :) Un pic de grija la unghiurile de filmare (nu exagerat, da daia exista si editare :) ), si gata! Totul a decurs conform planului :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
1lucru ii clar...audi a bagat tractiunea integrala pe sedanuri in WRC prin '80...deci se bucura de renume......ca si BMWul....in ultimul timp iti cumperi BMW doar pt ca ii BMW nu si pt ca face banii respectivi...

 

argumente de pe vreme bunicii....no offence. Multi dintre noi au ajuns in 2006, la fel si BMW....nu stiu Audi. Si fotbalul a fost inventat de englezi si uite ca nu sunt ei cei mai buni. Si e valabil pt multe alte domenii

 

NU ma pricep prea bine la q si x dar........ma ca pricep la fotbal, iar daca englezii nu sunt cei mai buni?????......ei fac fotbalul sa fie frumos cu jucatori buni din alte tari...asa ca......englezii sunt tari nu mai tot vorbii aiurea........dar in fine oricum nu prea vad legatura cu x sau q......... precizez ca imi place bmw mai mult decat audi dar ca si msina sport......argumentele sunt in favoarea audi......sorry pentru bmw....

Link to comment
Share on other sites

NU ma pricep prea bine la q si x dar........ma ca pricep la fotbal, iar daca englezii nu sunt cei mai buni?????......ei fac fotbalul sa fie frumos cu jucatori buni din alte tari...asa ca......englezii sunt tari nu mai tot vorbii aiurea........dar in fine oricum nu prea vad legatura cu x sau q......... precizez ca imi place bmw mai mult decat audi dar ca si msina sport......argumentele sunt in favoarea audi......sorry pentru bmw....

 

Care argumente? <_<

Link to comment
Share on other sites

hmmm

ati pus acel clip cu Q5 ce se parea ca se impotmoleste la o proba ce fiecare harb o trecea si radeati de va tavaleati:

http://www.youtube.com/watch?v=AgpJ8PFvKrI&NR=1

 

eu mi-am dat seama din prima ca este ceva in neregula si ma gandeam ca soferul este de vina insa se pare ca oamenii au incercat sa arate alte lucruri:

 

"This reason why this happened is as follows, our test driver was demonstrating the Electronic stabilisation program in a controlled manner. This programme which is switchable on the Q5 increases stability reduces the tendency to skid and improves the stability and road holding of the vehicle. Now you can imagine that not all 4x4s would be put through similar angles as what we were demonstrating to you and the rest of the Top Gear Live attendees.

So to clarify this system is very impressive there is no vehicle fault here, Our Driver was simply demonstrating ESP switched on (ON ROAD MODE) and off (OFF-ROAD MODE)

David Bassett"

 

imagini din testul ala comparativ , filmate din alt unghi si fara ca soferul sa se joace cu ESP On OFF:

 

 

v-am mai recomandat celor care va ambalati pe aici pe forum sa nu mai fiti mediocri si sa va mai puneti si mintea la contributie atunci cand gasiti gunoaie pe net sau filmulete pe care nu stiti sa le interpretati.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

pai am spus eu ceva?

daca eram in ton cu atitudinea oamenilor de aici , ma apucam sa sar in sus ca Xdrive-ul de pe x3 este prost samd.

ideea era ca prea arunca oamenii post-uri doar de dragul de a o face.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Cristi.MD

ai atitudine tipica si in ton cu o buna parte din userii de aici.

chiar nu cred ca e cazul sa-ti raspund rautatilor.

 

ce ai de castigat aruncand flame-uri?

 

filmul 1.uite aici making off-ul:

se vede atunci cand incearca sa urce cu anvelope fara tinte ca urca pana la mijlocul pantei iar cand se opreste cablul se tensioneaza.

 

filmul 2.apoi se poate vedea mai bine in testul in care foloseste anvelope cu tinte ca, exact pe final , cand masina ajunge sus si se opreste, firul de otel se tensioneaza si din cauza aceasta se desprinde de la sol iar cand se desprinde, pe el este niste zapada. daca ar fi fost tensonat atinci nu ar mai fi fost pe sol.

de asemenea , inainte de asta, sunt niste imagini filmate de pe capota si iar nu se vede firul de otel, fir ce daca ar fi fost tensionat ar fi fost in aer mai ales tinand cont de forma pistei care este f apropiata d eun arc de cerc.

tot in filmul doi in secunda 40,41 cu o camera din exterior este filmata masina iar cablul cu care este prinsa masina se vede ca "atarna" nefiind tensionat.

 

cred ca filmuletul doi este mai edificator.

chiar in filmul 1 in incercarea esuata se vede la 1min si 49-50 de secunde ca, cablul ar fi fost vizibil de la zeci de metri daca ar fi fost tensionat, tocmai din cauza formei aproximative de arc de cerc pe care o are rampa. toate imaginile din masina si din afara, filmate din apropiere, nu arata ca firul de otel este vizibil semn ca nu este tensionat, el stand pe zapada.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Cristi.MD

ai atitudine tipica si in ton cu o buna parte din userii de aici.

chiar nu cred ca e cazul sa-ti raspund rautatilor.

 

ce ai de castigat aruncand flame-uri?

 

filmul 1.uite aici making off-ul:

se vede atunci cand incearca sa urce cu anvelope fara tinte ca urca pana la mijlocul pantei iar cand se opreste cablul se tensioneaza.

 

filmul 2.apoi se poate vedea mai bine in testul in care foloseste anvelope cu tinte ca, exact pe final , cand masina ajunge sus si se opreste, firul de otel se tensioneaza si din cauza aceasta se desprinde de la sol iar cand se desprinde, pe el este niste zapada. daca ar fi fost tensonat atinci nu ar mai fi fost pe sol.

de asemenea , inainte de asta, sunt niste imagini filmate de pe capota si iar nu se vede firul de otel, fir ce daca ar fi fost tensionat ar fi fost in aer mai ales tinand cont de forma pistei care este f apropiata d eun arc de cerc.

tot in filmul doi in secunda 40,41 cu o camera din exterior este filmata masina iar cablul cu care este prinsa masina se vede ca "atarna" nefiind tensionat.

 

cred ca filmuletul doi este mai edificator.

chiar in filmul 1 in incercarea esuata se vede la 1min si 49-50 de secunde ca, cablul ar fi fost vizibil de la zeci de metri daca ar fi fost tensionat, tocmai din cauza formei aproximative de arc de cerc pe care o are rampa. toate imaginile din masina si din afara, filmate din apropiere, nu arata ca firul de otel este vizibil semn ca nu este tensionat, el stand pe zapada.

Filmuletul 1: min 2:24 - 2:26 se vede cablul tensionat.

Filmuletul 2: de la sec 38-40 se vede cum cablul e tensionat. Daca nu ar fii fost tensionat, ar fii fost lipit de rampa aia.

In ambele situatii masina e in urcare.

Link to comment
Share on other sites

Filmuletul 1: min 2:24 - 2:26 se vede cablul tensionat.

Filmuletul 2: de la sec 38-40 se vede cum cablul e tensionat. Daca nu ar fii fost tensionat, ar fii fost lipit de rampa aia.

In ambele situatii masina e in urcare.

 

 

man, sincer, unul dintre noi doi are probleme cu vederea sau , daca amandoi vedem bine, atunci unul dintre noi este rau intentionat.

 

deci , mai uita-te o data la filmuletul 1 adica la acesta:

si vezi la 1:49-1:50 cum arata un cablu tensionat. este vizibil de la zeci de metri iar cablul tensionat este scos din zapada rau(peste 10 cm).

in filmuletul 1 la 2:24-2:26 se vede clar cum masina inainteaza si doar atunci cablul iese din zapada. de fiecare data , in fata masinii, cablul are o orientare catre in jos. probabil iti dai seama ca acel cablu nu este facut din bumbac astfel incat sa atarne chiar, ca sa ajungi inclusiv tu la concluzia ca nu era tensionat.

 

aceeasi situatie este si in filmuletul 2 adica acesta

de la secunda 38-40. cablul devine vizibil(scos din zapada) atunci cand masina se apropie de camera video, de asemenea , cand masina trece pe langa camera video se vede cum cablul este orientat catre in jos in zona botului masinii. cablul tensionat ar trebui sa fie deasupra zapezii la aprox 10 cm si vizibil oricand nu doar cand trece masina prin zona respectiva si cand sistemul de prindere de pe masina il scoate la suprafata.

cel mai puternic argumet este faptul ca doar apropierea masinii face ca acel cablu sa devina vizibil adica sa fie deasupra zapezii si nu acoperit oarecum de zapada pt ca firul de otel este prins de masina la 10 cm de sol.

 

repet, vezi filmul 1 in zona 1:49-1:50 si acolo poti sa-ti faci o idee despre cum arata un cablu tensionat. de asemenea , nimic nu face vizibil acel cablu de la distanta , daca cablul nu este tensionat insa, cand asta se intampla, acest lucru se vede de la zeci de metri.

cum iti explici ca de la 2 metri , cablul nu este vizibil decat atunci cand se apropie masina de locul cu pricina si, tinand cont ca el este prins de masina la o distanta de aprox 10 cm, doar trecerea masinii prin zona cu pricina il face vizibil pt ca il ridica de la pamant?!

mie imi place ca, daca situatia aia ce parea penibila cu Q5 s-a demonstrat a fi falsa, trebuie sa vina cineva cu un argumet jenant ca ceea ce face concurenta nu este bun, iar cu argumentarea slaba se merge pana in panzele albe.

 

alte opinii, exceptand-o pe a mea si pe a lui GeorgeAI ?

 

later edit .lasa, ca atunci cand o sa faceti voi 25 de ani de Xdrive(adica peste mai bine de 15 ani) o sa faceti un filmulet cum masinile voastre escaladeaza cota de 8848m. pana atunci uitati-va si analizati ce fac altii.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

daca eram in ton cu atitudinea oamenilor de aici , ma apucam sa sar in sus ca Xdrive-ul de pe x3 este prost samd.

ideea era ca prea arunca oamenii post-uri doar de dragul de a o face.

 

 

Cristi.MD

ai atitudine tipica si in ton cu o buna parte din userii de aici.

 

man, sincer, unul dintre noi doi are probleme cu vederea sau , daca amandoi vedem bine, atunci unul dintre noi este rau intentionat.

...

ater edit .lasa, ca atunci cand o sa faceti voi 25 de ani de Xdrive(adica peste mai bine de 15 ani) o sa faceti un filmulet cum masinile voastre escaladeaza cota de 8848m. pana atunci uitati-va si analizati ce fac altii.

 

@Edit, nu imi place atitudinea ta. Incearca sa te abtii la a jigni si eticheta membrii forumului la fiecare post al tau. Ai ceva de zis, fa-o la obiect.

Considera-te avertzat.

Link to comment
Share on other sites

sunt diverse sisteme de 4x4, fiecare producator zice ca al lui este mai bun. mai conteaza si soferul si ce vrei de la masina.

eu as opta pentru un AWD sa nu am emotii ca am parcat pe zapada si nu mai ies sau vreau sa o iau pe aratura si sa raman acolo, nu stiu totusi daca AWD este superior in anumite situatii critice al FWD sau RWD.

era o demonstratie la 4th gear unde RWD avea avantaje, iar celelalte nu, asta pe asfalt. sigur ca exista iar alte exemple cand alt sistem este mai bun.

back on topic, xdrive am inteles ca este un sistem de AWD mai adaptiv decat quatro si ar reactiona mai bine in functie de nevoia de putere pe fiecare roata in cazuri de aderenta redusa, nu am condus un AWD decat putin timp, fara sa pot sa imi fac vreo impresie, dar as trece pe un xdrive oricand pe seria 3.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.