Jump to content

Masina mea De la E46 325i la E60 525d


Mircea-Si

Recommended Posts

florinel "pustiu", aici suntem pe forum, nu in viata de zi cu zi...unde daca te consideri superior, poti lua masuri, cu cine iti permiti/e...aici toti suntem egali si avem dreptul la o opinie....chiar si una, sau mai multe aberante....si tu esti campion in ultimele doua pagini de aici.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ne pregatim de o mica revizie s anume:

- bujii + releu - mergem pe BERU;

- curatat galerie admisie + EGR;

- garnituri galerie admisie noi;

- filtru epurator, daca este nevoie;

- o rola care face zgomot;

- verificat tija care actioneaza geometria turbinei.

 

Masina merge bine, motorina, paie si bataie.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Am observat ca la prima pedala de acceleratie masina scoate un norisor de fum negru, in ture nu mai scoate. Cum inca n-am reusit sa ajung cu masina la service sa fac ce mi-am propus, m-am apucat sa investighez problema. Ieri seara am demontat EGR-ul, nu era fosrte murdar, in fine l-am curatat bine, zic eu. Apoi am dat jos teava ce iese din debitmetru si duce la turbina. Pe la mijlocul acestei tevi se conecteaza un furtunas mai mic, acolo am gasit putin ulei. Cred ca re legatura cu epuratorul de gaze carter. Cu ocazia asta am verificat daca este joc in axul turbine, din fericire n-am.

 

Urmeaza sa demontez zona filtrului de aer ca sa ajung si la acel epurator sa-l dau jos sa vedem ce gasim.

 

Bine, fumul negru n-are legatura cu uleiul. Eu suspectez actuatorul de la turbina...poate s-a adunat mizerie acolo si lucreaza mai greu, vad cand demontez.

 

Idei, pareri?

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat filtrul epurator si filtrul de aer. Masina si-a schimbat putin mersul cat si nivelul de zgomot. Dorel care a facut revizia masinii nu s-a mai chinuit sa prinda carcasa filtrului de aer corect, drept urmare doua suruburi nu erau stranse deloc, de acolo si un sunet mai gros al motorului.

 

Daca tot am demontat o gramada ca sa scot filtrul epurator, am consumat si doua spray-uri de curatare ca sa scot jegul depus.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Daca va intrebati vreodata unde se duce uleiul din motor cu toate ca motorul nu papa ulei, ei bine, eu am aflat raspunsul. Cotul din dreapta al intercoolerului, unde se imbina cu furtunul, are un o-ring care se pare ca si-a dat obstescul sfarsit.Nu vreti sa stiti ce maclavais e in scutul meu. DIn pacate n-am avut timp sa duc scutul la o spalatorie.

 

Inlocuit oring OEM - 48 ron, 3 spray-uri de curatat frane - 30 ron, un litru de ulei BMW just in case - 40 ron , manopera 50 ron.

 

Mai am de schimbat bujiile + releu, o rola care zumzaie si urmeaza o revizie. Sa vedem cand gasim timp..

 

Momentan - 149.000 km

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare si traditionalul JOS PSD!

 

N-am mai scris pe aici deoarece nu prea am mai folosit masina. De cand s-a racit vremea am observat ca daca sta 2-3 zile pana se incalzea avea momente cand se aprindea scurt check engine si masina dadea sa se opreasca in decelerare sau la schimbul treptelor de viteza. De cateva ori chiar s-a oprit motorul in mers cu diverse mesaje pe CCC gen DSC failure, tyre puncture, cruise control failure, fuel pump failure etc. Reporneam motorul si totul revenea la normal, fara nici o reoare pe bord. Eu am suspectat releul DDE ceea ce s-a si adeverit.

 

M-am dus la un baiet priceput in ale codarilor si diagnozei in BMW de aici din CT. Dupa diagnoza suspiciunile mele s-au adeverit, releul DDE era in moarte clinica.

Acest releu imi umpluse masina de erori, inclusiv pe debitmetru si pe oxygen sensor , WTF??? CAS blocat etc...

Norocul meu a fost ca am gasit la acest baiat si releu de pe o masina de UK adusa de el pt retrofituri asupra masinii lui.

 

Cu aceasta ocazie, cum mie mi-a fost lene sa-mi iau carly am facut si doua codari mici si anume:

- viteza digitala;

- afisare viteza setata cruise control;

 

Dupa inlocuirea releului parca masina merge oleaca mai rotund.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La E90 n-ai ledul ala care iti indica oe vitezometru la ce viteza ai setat cc-ul ca la e60, de fapt la e90 nu iti apare nicaieri ce viteza ai setat. Totul se intampla din maneta.

Acum e mult mai simplu vad ce viteza am setat si vad daca cresc viteza sau o scad. Informatia apare in locul temperaturii si ceasului, intre ceasuri.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am facut azi revizia 6 L ulei BMW + filtru ulei Mann + filtru motorina Mann. In rest nimic deosebit doar ca vrand sa schimb un furtun de vacuum de la egr , am rupt regulatorul de presiune, adica s-a rupt teava pe care intra furtunul.

Am comandat regulator nou Pierburg, asa cum era pe masina - 300 ron si o mie de nervi.

 

In rest masina merge bine, chiar am facut o mica comparatie cu Skoda Superb 1.9 tdi din 2008, resoftata la 150 cai, masina luata de noua de varul meu, acum are aprox 150.000 km. Eu conducand skoda, iar varu bmw-ul meu, n-am reusit sa tin pasul cu e90-ul, practic calcam la blana skoda si nu puteam sa ma apropii de e90.

 

Astept vremea buna sa-i trag o spalare.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Sincer ma tot bate gandul la un e92(mai am o masina de familie ,ford c-max 2015 luat de nou, deci nu-i bai), ca si asa n-am avut...dar nu vreau nici 2.5 benzina (n25b25 parca era codul, cel cu problemele cu segmentii de ungere), n-as vrea nici n47 (aici as lua doar daca schimbul de distributie s-a facut unde trebuie si exista facturi, garantie etc)

 

F10, probabil, doar 525d, aici cine poate sa ma lamureasca daca problemele cu distributia au fost si la 525d? F30 doar b47, care momentan sunt scumpe....

 

Astept sugestii din partea voastra. As evita motorizarile mari din cauza impozitului. De minciuni m-am saturat, imi facusem sperante ca-mi iau 535d...

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ai putea sa incerci un F10 528i sau F30 328i :frantics:

 

F10 525d e o alegere buna, dar se simte mult mai putin sportiva decat e90, desi accelereaza ceva mai bine; si consuma cu 1-2l mai mult.

Daca cumva te duci spre f10 530d - neaparat cauta cu dynamic drive (bare stabilizatoare hidraulice, directie hidraulica) - e mult mai bine asezata pe drum.

 

Inainte sa alegi, incearca sa mergi cat mai mult cu modelele pe care le iei in considerare, sa vezi care ti se potriveste cel mai bine.

 

Dupa experienta de 5 luni cu F11 525xd automat, acum probabil ca as alege F30 328i/325d manual, sau F10 525d M-paket manual; sau F11 530xd automat cu dynamic drive.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mersi wolfenstein99, dar fara 3.0, nu dau atatia bani statului ROMan pentru impozit.

Mda variantele pe benzina sunt de luat in calcul, nu stiu cum stau pe fiabilitate....poate are cineva un 328/528i cu peste 100k km si ne da ceva informatii...

  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.