Jump to content

Diverse probleme cu motoarele N47


Recommended Posts

asta e calitatea la o fulie ce sa mai astepti la motor. la e60 a rezistat 6 ani originala

la e38 730d a tinut 12 ani si in nici un caz nu s a rupt asa. S a descentrat putin si batea. Eu cand va zic ca masinile astea noi sunt facute pe la chinezi pe 2 bani voi nu si nu ca masina noua e masina noua.

Edited by malasorte
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai d-aia intrebam, ca mai am un e46 cu 200tkm, si fulia,role si alte cacaturi p-acolo,sunt fortza...la aia cine dreaq a facut fulia pizdii??

Tot Cortego dar nu in Germania si nu aceeași calitate. Masina nu trebuie sa o tii o viața .

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Si de unde stii ca e aia originala?

 

asa au spus cei care au verificato, cand am luat masina ce de la auto transilvania au spus conform istoricului gasit ca a fost schimbata doar luneta la masina, in rest nimic, alt mecanic care are grija de ea masina spune si el ca e inca ok, nu necesita schimbare

Link to comment
Share on other sites

asa au spus cei care au verificato, cand am luat masina ce de la auto transilvania au spus conform istoricului gasit ca a fost schimbata doar luneta la masina, in rest nimic, alt mecanic care are grija de ea masina spune si el ca e inca ok, nu necesita schimbare

Adica banuiesti ca nu a fost schimbata. Ea putea fii oricand schimbata intr un service si sa nu apara in istoricul bmw. La toate dieselurile de generatie noua rar ajunge o fulie la 150 de k.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Nici a mea n-a fost schimbata si e ok la aproape 200kkm. Cel putin nu apare ca schimbata in istoricul de germania (care era la zi cand am luat-o).

Deci nu e chiar asa periculoasa.

Sa nu vorbesc intr-un ceas rau. :D

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Intrebare, ca tot am testat de cateva zile sa vad daca ajunge temperatura la temperatura de 90 grade si constat ca nu sare de 74 grade dupa ce am mers 30-40km... E normal? M gandesc ca nu porneste regenerarea asa des cat e iarna, fix din considerentul asta. Misto meniul secret, n-as fi crezut ca motorul nu apuca sa se incalzeasca corespunzator...
Link to comment
Share on other sites

Multam Cosmin. Acum studiez problema. Mai am vineri un drum de capitala si mai verific atunci. Ciudat ca pana sa ma uit in meniul ascuns nici ca imi trecea prin cap ca ar putea exisa o problema. Si totusi era indicat un indicator in bord. Asa apar problemele, ca BMW n-a considerat necesar sa fim informati...

 

La N47 avem un singur termostat corect? Pozitionat destul de-al naibii.

Link to comment
Share on other sites

Mda revin cu noutati. Sambata am facut un drum de 50km dus 50 intors si la intoarcere am intrat in meniu sa vad cum e cu temperatura si ce sa vezi, a pornit motorul de pe la 46 grade (3 ore cat probabil s-a racit agentul de racire) si apoi a urcat vertiginos spre 90-95-99, nu mergeam tare cu masina insa am accelerat destul de consistent, la 99 m-am calmat si speriat ca am zis ca nu e normal. Apoi a inceput sa scada si s-a stabilizat pe la 92-93. Partea buna e ca sigur merge regenerarea, eu de asta ma temeam, partea proasta e ca nu stiu daca e normal. Sa deschida flaps-urile alea la radiator la 99 de grade? Afara erau 2-3 grade.
Link to comment
Share on other sites

@23LKY - nu stiu daca e normal sa ajunga pe-acolo temp pe frigurile astea. Eu cel mai mult am vazut 98*C la a mea, moment in care pornea electroventilatorul, dar asta se intampla vara, daca nu aveam AC-ul pornit. Cu AC ON nu sarea niciodata de ~88*C, ca mergea ventilatorul permanent.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Am si eu rugamintea sa ma ajute si pe mine cineva cu meniul secret, cum se acceseaza, am inteles ca se aduna ultimele 5 si se adauga..., m-am pierdut pana la urma :)

Vreau si eu sa monitorizez temperatura la n47d20a - varianta fara flapsuri in spatele rinichilor, pentru ca la ultimul live-data aveam 84 de grade dupa 45 minute de oras aglomerat si cam 10 de stat pe loc, la accelerare crescand greu la 86, iar Valy mi-a spus ca trebuia sa am minim 90 chiar 95. Afara era vant si -2 grade.

As vrea la sosea sa o vad, apropo de viteza si curenti de aer.

Pe real oem am vazut pe seria mea de sasiu termostat de 88 CEL, sunt cam in ceata :)

Edited by Dan Dan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.