Jump to content

Chip tuning BMW


CT-87-ADY

Recommended Posts

nu are cum sa pui alt soft... la ECU softul este de 1Mb sau 2Mb in functie de an/model... si in momentul cand scri sunt niste checksumuri care fac verificarea, ii dai ca parametrul la program un binary file (.bin), iar daca nu-i ala bun nici nu-l scrie. poti forta sa scri bit cu bit cu un editor de eeprom dar .... dar.... nu va rula acel soft. nu va boota... deci nu are cum sa se arda. te rog fa analogia cu ce ai tu pe comp. daca te apuci si strici windowsu sau pui linux sau altceva.... strici 2 fisiere din system folder.... nu mai porneste windowsu dar nu e stricat CPU-ul... e stricat doar soft laptopu/compu si se poate repara prin resoft (instalarea win again)....

 

Eu nu vand nimic pe forum si nici nu ma pretez sa spun ceva doar pentru ca as fi obtinut un serviciu pe degeaba sau mai ieftin.

Putem sa discutam pana maine,daca chiar te ocupi cu ce spui tu stii foarte bine ca softul poate strica hardul.

Link to comment
Share on other sites

nu are cum sa pui alt soft... la ECU softul este de 1Mb sau 2Mb in functie de an/model... si in momentul cand scri sunt niste checksumuri care fac verificarea, ii dai ca parametrul la program un binary file (.bin), iar daca nu-i ala bun nici nu-l scrie. poti forta sa scri bit cu bit cu un editor de eeprom dar .... dar.... nu va rula acel soft. nu va boota... deci nu are cum sa se arda. te rog fa analogia cu ce ai tu pe comp. daca te apuci si strici windowsu sau pui linux sau altceva.... strici 2 fisiere din system folder.... nu mai porneste windowsu dar nu e stricat CPU-ul... e stricat doar soft laptopu/compu si se poate repara prin resoft (instalarea win again)....

 

Eu nu vand nimic pe forum si nici nu ma pretez sa spun ceva doar pentru ca as fi obtinut un serviciu pe degeaba sau mai ieftin.

Putem sa discutam pana maine,daca chiar te ocupi cu ce spui tu stii foarte bine ca softul poate strica hardul.

 

softul scris in ECU poate strica alte componente gen turbina, injectoare - INDIRECT.. si sustin ca nu poate strica direct mediul pe care este scris (ECU)...

eu ma opresc aici <_< nu mai vreau sa ne contrazicem, ca dupa aceea se intelege scopul discutiei gresit.

Link to comment
Share on other sites

eu ma opresc aici <_< nu mai vreau sa ne contrazicem, ca dupa aceea se intelege scopul discutiei gresit.

 

Eu nu ma contrazic cu tine, doar imi spun punctul de vedere. :)

 

Revenind la oferta de ciptuning, inca astept ceva date de legatura pentru firma care face ciptuning-ul.Orice firma serioasa are un site unde exista date despre experienta firmei, pregatirea lor,..etc.

 

 

nu are cum sa pui alt soft...

 

 

Nu exista nu se poate. :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

eu ma opresc aici <_< nu mai vreau sa ne contrazicem, ca dupa aceea se intelege scopul discutiei gresit.

 

Eu nu ma contrazic cu tine, doar imi spun punctul de vedere. :)

 

Revenind la oferta de ciptuning, inca astept ceva date de legatura pentru firma care face ciptuning-ul.Orice firma serioasa are un site unde exista date despre experienta firmei, pregatirea lor,..etc.

 

 

nu are cum sa pui alt soft...

 

 

Nu exista nu se poate. :bashwall:

 

 

Parca ziceai ca nu vrei resoftare, te-ai razgandit? daca da suna la 0727854471 si te lamuresc si in privinta celor care modifica softurile, iti dau adresa lor de site sau ce mai vrei tu sa sti.

Link to comment
Share on other sites

Parca ziceai ca nu vrei resoftare, te-ai razgandit? daca da suna la 0727854471 si te lamuresc si in privinta celor care modifica softurile, iti dau adresa lor de site sau ce mai vrei tu sa sti.

 

 

Domne dar ce secretomanie.Pune adresa aici sa vada toata lumea.Eu tot ma mir cum are cineva curaj sa isi faca ciptuning la tine cand nici nu stie cine a facut softul respectiv.Aia este, turbine si motoare inca se mai gasesc de cumparat. <_<

Link to comment
Share on other sites

Maºina mea (E90 320d) a venit din Germania cu un alt soft decât cel original ºi conform spuselor lui George era foarte prost fãcut.

Din ce am citit pe aici ĂŽn acest topic e posibil sĂŁ se fi ars DDE-ul din cauza fiÂşierului rescris Âşi prost fĂŁcut?

1. De unde a stiut george ca softul era foarte prost facut? O fi vreun șaman :bashwall: ?

2. Cum adica s-a ars DDE? Poti detalia te rog? S-a ars pur si simplu sau ai facut ceva si s-a ars? Ai incercat sa modifici softul si s-a ars?

 

1. a copiat fiÂşierul din DDE Âşi i l-a trimis asociatului lui din Ungaria. Ăsta a fost rĂŁspunsul lui George ĂŽn urma discuĂžiei telefonice cu bĂŁiatul din Ungaria. Ideea era cĂŁ aveam mĂŁritĂŁ presiunea ĂŽn turbinĂŁ Âşi debitul mĂŁrit la injectoare.

2.Nu ºtiu dacã s-a ars DDE. Am fost la diagnozã la Bavaria ºi pe foile alea scria la mai multe rubrici "DDE fault" ºi la sfârºit "replace DDE". Eu l-am dat jos de pe maºinã, i-am desfãcut ºuruburile dar nu i s-a desfãcut carcasa sã vãd fizic dacã e ars ceva. Am sã mai Încerc.

Acum Încep sã ÎnÞeleg ºi eu de ce ºi-a dat duhul DDE-ul meu. Maºina mea (E90 320d) a venit din Germania cu un alt soft decât cel original ºi conform spuselor lui George era foarte prost fãcut.

Maºina e pe mâna mea de la 108.500km ºi din iulie 2008,acum are 138.500km. Nu ºtiu la câÞi km ºi când fusese remapatã de cãtre fostul proprietar, dar de când o am am schimbat turbina ºi luni mã duc la Bavaria sã-mi schimbe ºi DDE-ul. Maºina e pe stand-by În garaj, nu mai porneºte.

Din ce am citit pe aici ĂŽn acest topic e posibil sĂŁ se fi ars DDE-ul din cauza fiÂşierului rescris Âşi prost fĂŁcut?

 

 

Salut, posibil cei care au modificat masina in DE sa fi efectuat resoftarea prin BDM (desigilarea ecului si lipirea a 10 pini pe el pentru comunicare) posibil sa fi existat ceva scurt care a afectat ecu si din aceasta cauza aveai si probleme la pornire sau pur si simplu o eroare de fabricare a ecului (pana la urma e electronica). Din cauza hartilor de management ale motorului nu se arde ecul fie ele calitative sau mai putin calitative.

 

Se prea poate. Am sĂŁ mai ĂŽncerc sĂŁ desfac DDE-ul dupĂŁ montarea celui nou sĂŁ mĂŁ uit poate se vede lipirea celor 10 pini sau orice altceva.

Salut, posibil cei care au modificat masina in DE sa fi efectuat resoftarea prin BDM (desigilarea ecului si lipirea a 10 pini pe el pentru comunicare) posibil sa fi existat ceva scurt care a afectat ecu si din aceasta cauza aveai si probleme la pornire sau pur si simplu o eroare de fabricare a ecului (pana la urma e electronica). Din cauza hartilor de management ale motorului nu se arde ecul fie ele calitative sau mai putin calitative.

 

 

Cei din Germania au facut resoftare la E90 prin BDM. :)

Probabil ai incercat sa il resoftezi si l-ai stricat.Uite, se poate vedea foarte usor daca a fost umblat in computer.Daca nu a fost umblat si s-a defectat in urma resoftarii facute de tine ar trebui sa cumperi omului un computer nou.Banuiesc ca nu este o problema, esti om de cuvant. <_<

Nu e vina lui George. MaÂşina are probleme cu pornirea din martie iar eu am fĂŁcut resoftarea ĂŽn iunie.

Link to comment
Share on other sites

Mi se pare ca prea aruncati cu pietre in saracu George. Am resoftat (146cp) masina la el acum 3 luni si 5000 de km. Singurul efect negativ care a aparut a fost patinarea ambreiajului de vreo 2 ori. Eram cu 2 persoane in masina si cu ceva bagaje. Patinatul de ambreiaj nu a fost tocmai din cauza chiptuningului dar a "ajutat" oarecum. Am schimbat viteza din a 2-a in a 3-a si am lasat pedala de ambreiaj pe la 2500ture iar atunci am si accelerat (kickdown) si a inceput sa creasca in ture motorul dar viteza ba. Evident de la cuplul marit (330nm) prin ciptuning si greutatea masinii+2persoane+ceva bagaje au dus la patinarea ambreiajului. Asa informativ discul de ambreiaj la 318d are 224mm iar la 320d 240mm care e si la 330d sau cel putin asa am vazut pe realoem. In rest consumul in afara e acelas ~5.0l/100km iar in oras a scazut de la 6.9 la 6l. In rest motorina si talpa:)
Link to comment
Share on other sites

NU, am fost cuminte n-am facut dinalea. Ptr "scârţâit de roţi, să faci burnout, cercuri" am folosit ambreiajul vechi <_< inainte sa-l schimb

Acum e adevarat ca am tendinta sa conduc mai sportiv dar nu ceva de genul sa pape ambreiaj.

 

Vrajitorule cum reusesti sa scoti 6% in oras cu cip?? Eu am tot 318d 2004 inainte de chip lua 9-10, acum dupa chip la 155cp, a scazut cu 1-1.5l. Deci cam in jur de 8.5 ia in oras....muult fata de exemplarul tau....

PS: am chipul de 1 luna de zile, ambreajul se mentine Teapan, nu l-am simitit patinad vreodata, si am cuplu de 361NM ( testat pe dyno in Iasi).

Edited by Justme13
Link to comment
Share on other sites

Justme13 nu stiu cum de scoti asa consum. Adevarul e ca in Bucuresti am scos 7.5 dar la mine in Petrosani nu e asa aglomerat si scoate consum 6% si nici nu merg subturat, adica incerc sa ma mentin la 2200-2300rpm si de schimbat schimb la 3000. Am 2 prieteni cu 320d si lor le ia 7% la mine in oras. Vezi la tine sa nu fie alta problema, ca nu am auzit de asa consum mare la 318d.

Adevarul e ca tu ai touring si poate e si caroseria mai grea fata de sedan dar totusi 2.5 litrii e MULT diferenta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.