Jump to content

Service-uri BMW


WLF

Recommended Posts

nu stiu care era cauza zgomotului.Dar vibra in zona luminilor de sus de pe plafon.Acolo , la X3 e si un plastic mai mare care acopera golul lasat de lipsa comenzilor pt telefon si usa la garaj , trapa etc.Mirosea a cauciuc topit , lipit , plastic etc in masina , un miros discret dupa ce mi-au dat-o.Deci cred ca au lipit ala mai bine pe acolo.E mult mai confortabil sa conduc acum.Inainte ma stresa zgomotul ala .Cateodata aproape ca nu mai stiai ce e in masina.Motorul , virbratie , muzica , oameni care vorbesc.Oboseai repede.NU m-a interesat ce a avut sau cum au reparat.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 257
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

azi am fost la filaret si am rezolvat 2 mari probleme. 1. pierderi lichid racire 2.pierderi ulei. Le dau nota 10 ca de fiecare data. nu numai ca ma costat doar 600 RON dar mi-au schimbat vasu de expansiune, mi-au pus antigel castrol, mi-au schimbat niste garnituri pe unde curgea uleiul si pe langa asta mi-au curatat motoru de ulei si arata ca nou. totul in numai 2 ore si cu optiunea de a vedea cum se lucreaza pt cine vrea. o treaba facuta cu mult respect fata de client si fata de masina. ii recomand oricand oricui.

 

 

apropo .. vasul de expansiune a costat 60 euro pe langa 90 la AB :blink:

Link to comment
Share on other sites

Am fost luni la contempo bv.programat pt clinchetul metalic la plecarea d pe loc si in viraje la vit mica tr unu,doi sau mers inapoi.au fost receptivi.nu m-au lasat in service pt siguranta mea(mda...),masina a stat o ora jumate si pauza d masa. Mi-au zis k s-a rezolvat ca au strans cardanul si au reglat toba mai bine ca au zis k avea putin joc.chestia enervanta e ca am constatat k nu se mai aude tot timpul zgomotul dar nici nu a disparut.mi-au completat cu un litru d ulei fara sa cer asta si fara sa fie beculetul aprins.spun asta pt k un litru mi-au facturat si bidonul nu l-am gasit in spate.se vedea k au umblat la ulei
Link to comment
Share on other sites

Am fost luni la contempo bv.programat pt clinchetul metalic la plecarea d pe loc si in viraje la vit mica tr unu,doi sau mers inapoi.au fost receptivi.nu m-au lasat in service pt siguranta mea(mda...),masina a stat o ora jumate si pauza d masa. Mi-au zis k s-a rezolvat ca au strans cardanul si au reglat toba mai bine ca au zis k avea putin joc.chestia enervanta e ca am constatat k nu se mai aude tot timpul zgomotul dar nici nu a disparut.mi-au completat cu un litru d ulei fara sa cer asta si fara sa fie beculetul aprins.spun asta pt k un litru mi-au facturat si bidonul nu l-am gasit in spate.se vedea k au umblat la ulei

161435[/snapback]

Ti-a consumat un litru?!!!????? La cati km?

Link to comment
Share on other sites

Se vedea pt k erau urme d ulei la buson acolo.mi se pare totusi cam mult un litru d ulei in zece mii km d la revizie.nu i-am intrebat d bidon pt k doar azi m-am uitat in portbagaj. O sa ma duc in 2007 again sa rezolve pb cu clinchetul.acum nu am nici timp nici chef.Bani mi-au luat doar pe litrul de ulei.58ron.in rest garantie.nu mai comentez dar mi s-a parut destul d suspecta lipsa bidonului exceptand cazul in care a intrat un litru d ulei si nu mai putin,la fel d suspecta cu rezolvarea partiala a pb pt care m-am dus
Link to comment
Share on other sites

Se vedea pt k erau urme d ulei la buson acolo.mi se pare totusi cam mult un litru d ulei in zece mii km d la revizie.nu i-am intrebat d bidon pt k doar azi m-am uitat in portbagaj. O sa ma duc in 2007 again sa rezolve pb cu clinchetul.acum nu am nici timp nici chef.Bani mi-au luat doar pe litrul de ulei.58ron.in rest garantie.nu mai comentez dar mi s-a parut destul d suspecta lipsa bidonului exceptand cazul in care a intrat un litru d ulei si nu mai putin,la fel d suspecta cu rezolvarea partiala a pb pt care m-am dus

161444[/snapback]

Cred ca e foarte mult la 10000 de km....Pai ce, e M3?

Link to comment
Share on other sites

Pai in regim norma zic eu.maxim 130 in afara.schimb la 3000 rpm cand depasesc sau in oras cand ma grabesc.dar mai des schimb la 2000 -2500max.nu i-am intrebat cat au completat pt k nici nu m-am gandit k e chiar un litru si ma asteptam la restul din bidon.ma duc maine si intreb.pana nu stiu sigur pot doar presupune.oricum ,masinuta mea nu scoate fum negru si nici ulei p terminatia tobei nu e.sorry pt prescurtari dar tst d p telefon
Link to comment
Share on other sites

Daca se consuma un litru at trebuia sa se aprinda becul,parerea mea.si l-am verificat sambata si era intre minim si maxim.pe mine m-a deranjat k nu am gasit bidonul daca nu a intrat un litru.dau maine un telefon si cer lamuriri

161459[/snapback]

becul se aprinde at cand presiunea scade sub o anumita limita...

intre cele 2 marcaje cant coresp de ulei este de cca 1 litru...deci daca tu aveai nivelul intre cele 2 limite cand l-ai verif tu, acum ar trebui sa ai spre limita sup...

Link to comment
Share on other sites

becul se aprinde at cand presiunea scade sub o anumita limita...

intre cele 2 marcaje cant coresp de ulei este de cca 1 litru...deci daca tu aveai nivelul intre cele 2 limite cand l-ai verif tu, acum ar trebui sa ai spre limita sup...

161466[/snapback]

si daca se aprinde becul galben doar la plecare uneori?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am sunat la AB acum 2 saptamani si i-am rugat sa ma lamureasca si pe mine daca incalzirea in scaune (care la mine s-a "prajit" cu tot cu tapiserie) se poate repara la ei si mai ales daca aceasta operatiune se poate face ppost garantie. Le-am precizat ca am cunostiinta despre recall-ul ce s-a facut pt aceasta problema si am fost f politicos pus sa astept un telefon de la ei ca sa-mi spuna ce e de facut. Au trecut zilele si n-am mai fost sunat de nimeni. Acum stau si eu si ma intreb ca narodul..."Oare cat tre sa mai astept?Poate nu sunt eu asa rabdator din fire , dar totusi..." Problema cu update-ul de soft nu s-a rezolvat nici dupa numeroase vizite la reprezentanta din Iasi si ca urmare astept si eu poate se mai deschide vreo reprezentanta prin alta parte sa-mi incerc norocul. Ce drak sa mai fac?
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Buna, am si eu o intrebare, din multe auzite de aici la Auto Transilvania Cluj: mai multi s-au plans k la o problema a masinii, mecanicii se leaga si de alte piese care nu apar pe lista celor ce trebuiau inlocuite, pe care le scot si le pun pe alte masini, punandu-ti tie o piesa uzata in locul piesei tale originale.Un prieten mi-a demonstrat notandu-si seria piesei inainte de a duce masina la service bmw.Vreau sa stiu daca a mai patit cineva, nu intru in detalii k nu are rost, nu ai cum sa demonstrezi asa ceva, tu stai si astepti saiti fie gata masina in alt loc decat unde se lucreaza la masina ta :blink:

 

Am un e46 318d din 2003, i-am pus chip de la Upsolute Austria si am dus-o la 145cp(aceasta e doar o informatie in cazul in care considerati k am probleme din cauza chipului).Recent mi-a aparut o pauza in acceleratie in timp ce mergeam, la 2000de ture, dupa care tragea foarte tare.Am fost la BMW, au facut un tester si mi-au schimbat un senzor de turbina si debitmetrul.S-au schimbat multe, trage mult mai bine, isi justifica caii.Dar totusi, cand E MOTORUL CALD si STAU IN LOC si turez, am o pauza in acceleratie la 1500 de ture dupa care tureaza normal.Apoi IN MERS fara sa apas pedala tare, la 2900de ture brusc isi ia un avant mai mare.Daca apas pedala tare, masina merge normal pana la 4000ture.Am sunat pe cineva de la BMW crezand ca e debitmetrul din nou, cel care mi-a spus k e mai bine sa fac la BMW k am garantie 3 luni pe piese, si mi-a spus k testerul nu indica atat de exact k ar fii debitmetrul sau injectoarele sau pompa de aer defect.Testerul indica doar problema in alimentare:)Mersi, asta stiam si eu inainte sa duc masina prima oara.El imi sugereaza sa schimb injectoarele(1200euro), si daca tot nu merge trecem la schimbatul pompei de aer(daca tot insista testerul cu problema in alimentare).Momentan nu stiu ce sa fac, rulez masina si incerc sa ignor, neavand o solutie, e clar k nu sunt probleme la injectoare.Dar totusi cei de la BMW nu sunt interesati sa le arat unde e problema, vor direct sa schimbe.Nu stiu in cine sa mai am incredere.Daca aveti vreun sfat, va ascult.Apropo, am condus si alte 318d sau 320d(cu chip) si nu au aceste probleme.

Multumesc

Edited by nedelcuts
Link to comment
Share on other sites

...Un prieten mi-a demonstrat notandu-si seria piesei inainte de a duce masina la service bmw.Vreau sa stiu daca a mai patit cineva, nu intru in detalii k nu are rost, nu ai cum sa demonstrezi asa ceva, tu stai si astepti saiti fie gata masina in alt loc decat unde se lucreaza la masina ta :blink:

Despre ce piesa e vorba si la ce service s-a intamplat ? E o chestie extrem de grava, de ce nu a reclamat situatia asta ?

 

Nu-mi spuneti ca nu avea sens, ca gresiti. Daca se intampla asemenea hotii sigur nu au acceptul conducerii, ci sunt facute de cate un mecanic, ceva.

In mod sigur conducerea va fi interesata de identificarea si eliminarea acestor aspecte neplacute.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.