Jump to content

525d vs. 528i


RaYn3

Recommended Posts

E normal consumul.probabil 13 14 ia intr-un oras aglomerat. Cat despre ecopro, eu nu stiu cat de bine face turbinei si egr ului, dpf ului, acest mers subturat dus la extrem pentru a obtine o economie neglijabila pana la urma. Ca degeaba mergi 1 zi pe ecopro, daca scap piciorul in ea de 2 ori, s-a anulat ecomomia.
Link to comment
Share on other sites

Merci Mihaiciuca de informatiile legate de 528i. Cu E90-ul aveam consum iarna de 12% in TM. Acum nu stiu ce trafic este in Craiova, dar pe aici pe la noi e nebunie dimineata si dupa-masa, plus semafoarele lui Robu. Pe de alta parte cum mergeam mai mult pe distante scurte, e cam imposibil sa scoti mai jos de atat.

 

Imi poti spune mai multe despre motorul asta?!?! Ai avut ceva probleme cu ea pana acum? Cati Km ai la bord si cati ai facut tu cu ea? O revizie completa cat costa, ca tot ziceai ca-i mai ieftin decat la diesel? Ulei + filtru aer + filtru ulei + filtru de benzina(?) + filtru habitaclu(OE sau OEM)

 

Multam!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

WTF! 328i-ul asta suna parca mai rau ca un diesel:

 

 

Asta suna ca naiba si toti in commenturi spun ca asa suna un N20! Mai frumos suna un diesel decat asta.

 

 

Se aude cum trebuie un 2.0i de pe 320i fata de 528i.

 

 

Vad ca si N20 are probleme cu lantul :(

Edited by RaYn3
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Hai ca nu suna chiar ca un Diesel,cica dupa ce se incalzeste nu mai face zgomot.

Din ce am inteles de vina ar fi injectia directa si presiunea mare a combustibilului.

 

Intr-un cuvand si tie iti este groaza de sunetul de Diesel :)

Ps.Am mers cu un Taxi Mercedes model E class 2012 (motor in 4 cilindri) sa vezi acolo zgomote si vibratii cand oprea la semafor.

Edited by calinbmw2000
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hai ca nu suna chiar ca un Diesel,cica dupa ce se incalzeste nu mai face zgomot.

Din ce am inteles de vina ar fi injectia directa si presiunea mare a combustibilului.

 

 

Pai si atunci de ce 2.0i se aude OK, asa cum trebuie?!?! OK, inteleg ca din cauza injectoarelor piezzo dupa cum zic multi, dar cel putin asa la prima vedere mi se pare ciudat pt un benzinar sa "bata" precum un diesel L4, chiar mai rau.

 

Oricum va trebui neaparat sa vad live, chiar sa merg cu un 528i, poate si un 328i pt a-mi face o parere asupra motorului.

Link to comment
Share on other sites

:) d adevarul este ca se aude .

La rece zici ca e diesel . Imi aduce aminte de cea veche . Dar cum se incalzeste nu il mai auzi .

Revizia sincer parca era cu bujii cu tot pe la 1500 de ron . La MHS adica la reprezentanta , CDar eu am discount mare pentru ca sunt la a 3-a masina .

Discurile si placutele fata au fost ceva mai scumpe pt ca sunt identice cu seria 7 :(

 

Ca si km am zis acum are 62000 eu am luat-o la 58000 .

Din discutia cu seful de service care are si el acelasi motor dar pe un 328i tot de america a zis ca sunt f reusite motoarele .

In rest nu stiu ce sa iti mai zic .

Legat de consum este posibil ca in timisoara sa iti ia 12-13 . Dar sincer versus un diesel nu mi se pare f mult . Oricum masina e destul de mare si de grea si e normal sa pape.

Ia skoda mea Rapid 1,2 TSi 110cp 10 l/100km deci ......si motrasul asteia e micut si ea e usoara rau .

 

Ne mai auzim .

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu acelasi dubiu ca si tine: diesel sau benzina pe F10.

In final am renuntat la motorizare si am ales alte dotari. Am luat un 520d

 

Eu am ales "renumitul" n47 20d din urmatoarele considerente:

- o piata foarte mare de unde poti alege masina care iti place. Dotari/culori/intretinere etc.

- motoarele 28i sunt destul de rare in comparatie cu n47, deci in caz ca vei avea probleme sansele sa gasesti "know how" este mai mic.

- cand am cautat eu 528i, pretul era extrem de mare (nu am gasit nimic decent sub 27k in afara la 100k+ km)

- in RO nu am gasit timp de o luna si jumatate niciun 528i la vanzare. In schimb, 520/525 am vazut cam 15 masini doar in Bucuresti: am putut sa fac o comparatie si sa aleg in liniste.

- daca vrei sa o iei din DE/Belgia (recomand Belgia, avand in vedere limita lor de viteza) o sa fii presat de timp sa cumperi o masina cand faci deplasarea. Din pacate si la ei sunt cazuri cand masinile nu arata asa bine ca in poze si posibil sa alergi "raul cel mai mic" in loc de masina care iti place.

 

Sper sa te ajute ce am scris eu mai sus. Nu vreau sa pornesc o polemica, doar am scris rationamentul meu.

 

Succes in a alege masina corecta!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare! Desi am spus ca voi incepe cautarile efectiv din martie incolo, din pacate nu ma pot abtine sa nu ma uit totusi dupa ele deja :) . Aseara uitandu-ma pe mobile, mi-a picat cu tronc un 525d din zona Munchen-ului, care culmea, proprietar este un roman, zice el stabilit de ~10ani pe acolo. Vreau sa va cer parerea in legatura cu masina, fiindca mie cel putin imi place mult, avand in vedere ce optionale are, plus ca-i LCI.

 

Asta-i anuntul de pe mobile: http://suchen.mobile...action=parkItem

 

Si mai jos in atasament si istoricul de pe bmwdecoder impreuna cu optionalele. Are foarte multe intrari in service, semn ca s-a intretinut bine. Tipul asta zice ca a cumparat-o vara trecuta cu 32000Euro, iar din pricina job-ului(n-are timp de ea), vrea s-o dea, dar in acelasi timp va pierde 10k Euro in ~jumatate de an.

 

O chestie ce vreau sa va intreb. La ce anume trebuie sa fiu atent in ceea ce priveste cutia automata sau mai bine zis cum "s-ar testa"? S-o treci prin toate treptele...s-o duci si in modul sport.....zgomote....sa schimbe lin(ce inseamna lin)?!?! etc Intreb pt ca pe E90 am avut cutie manuala si nu stiu exact la ce anume sa fiu atent.

d054806-report.pdf

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Are suspect de multe intrari scurte de 0,75 ore si ft dese. Cred ca are vreo problema ascunsa. Faza cu nu am timp de ea nu prea o cred. Cine are bani de masini premium, nu le schimba la 6 luni. Le schimba la 2-3 ani cand apare modelul nou. Daca era destept zicea ca o schimba pt ca si-a dat deja comanda de G30. Avand in vedere ca e romanash de-al nostru, nu prea pun botu' la vrajeala asta ieftina. Poate sunt eu ft suspicios si neincrezator, dar nu-l cred pe om :D
Link to comment
Share on other sites

Te salut, acest anunt l-am vazut si eu de cca. doua saptamani la inceput masina costa 23k ceea ce mi s-a parut suspect la ce an optiuni are, dupa care salvand anuntul am vazut ca a pus 24.500, iar acuma vad ca ai postat tu si e 22.500 :getlost:

Clar este ceva in neregula si nici nu banuiam ca ar putea fi un roman. :blink:

Ca si sfat nu baga prea mult in seama anunturile cu privat.

Cat despre cutia automata, ea trebuie sa schimbe lin si sa nu simti socuri cand schimba treptele, cel mai mult se simt in 1 2 3 si la retrogradari in special daca franezi brusc.

Edited by Stormzor
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Te salut, acest anunt l-am vazut si eu de cca. doua saptamani la inceput masina costa 23k ceea ce mi s-a parut suspect la ce an optiuni are, dupa care salvand anuntul am vazut ca a pus 24.500, iar acuma vad ca ai postat tu si e 22.500 :getlost:

Clar este ceva in neregula si nici nu banuiam ca ar putea fi un roman. :blink:

Ca si sfat nu baga prea mult in seama anunturile cu privat.

Cat despre cutia automata, ea trebuie sa schimbe lin si sa nu simti socuri cand schimba treptele, cel mai mult se simt in 1 2 3 si la retrogradari in special daca franezi brusc.

 

Salutare! Merci pt raspuns. Si mie mi-a sarit in ochi avand in vedere ce dotari are, anul de fabricatie, faptul ca-i LCI, etc. Dotarile alea rar le gasesti la masini de peste 25000Euro, darmite la 22000Euro. Am un mare semn de intrebare. Probabil ca daca voi ajunge in zona, evident ca voi trece s-o vad.

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Salutare! Desi am spus ca voi incepe cautarile efectiv din martie incolo, din pacate nu ma pot abtine sa nu ma uit totusi dupa ele deja :) . Aseara uitandu-ma pe mobile, mi-a picat cu tronc un 525d din zona Munchen-ului, care culmea, proprietar este un roman, zice el stabilit de ~10ani pe acolo. Vreau sa va cer parerea in legatura cu masina, fiindca mie cel putin imi place mult, avand in vedere ce optionale are, plus ca-i LCI.

 

Asta-i anuntul de pe mobile: http://suchen.mobile...action=parkItem

 

Si mai jos in atasament si istoricul de pe bmwdecoder impreuna cu optionalele. Are foarte multe intrari in service, semn ca s-a intretinut bine. Tipul asta zice ca a cumparat-o vara trecuta cu 32000Euro, iar din pricina job-ului(n-are timp de ea), vrea s-o dea, dar in acelasi timp va pierde 10k Euro in ~jumatate de an.

 

O chestie ce vreau sa va intreb. La ce anume trebuie sa fiu atent in ceea ce priveste cutia automata sau mai bine zis cum "s-ar testa"? S-o treci prin toate treptele...s-o duci si in modul sport.....zgomote....sa schimbe lin(ce inseamna lin)?!?! etc Intreb pt ca pe E90 am avut cutie manuala si nu stiu exact la ce anume sa fiu atent.

 

 

Salut . Eu iti recomand sa cumperi masina direct de la o reprezentanta BMW . Daca tot vrei sa investesti peste 20.000€ macar sa fi sigur de ceea ce cumperi . Anul trecut in toamna am cumparat un f10 in Germania , am vizionat cateva masini la preturi intre 20-24000€ ( bugetul meu fiind 25000€) cu f multe dotari si an de fabricatie incepand cu 2013 . Totul bine si frumos pana am vazut masinile , toate au ridicat semne de intrebare : carte service lipsa , diverse companente lipsa ( scut, butoane ) , tapiteria si scaunele murdare , motor zgomotos in comparatie cu masina testata la reprezentanta bmw. Mi-am marit putin bugetul si am cumparat masina de la o reprezentanta bmw . am primit istoricul ( am luat masina la 41000 km are doar 2 intrari in service), garantie , am putut face proba 2 ore si fara emotii ca masina ar avea probleme ascunse . F10-le din link cu dotarile care le are ar costa undeva la 28-30000€ . Si intrarile din service nu arata neaparat ca ar fi ingrijita masina . http://www.bmw.de/de/topics/gebrauchtfahrzeuge/gebrauchtwagenboerse.html Aici gasesti masini vandute doar de reprezentantele bmw din Germania . Bafta

Link to comment
Share on other sites

Salut . Eu iti recomand sa cumperi masina direct de la o reprezentanta BMW . Daca tot vrei sa investesti peste 20.000€ macar sa fi sigur de ceea ce cumperi . Anul trecut in toamna am cumparat un f10 in Germania , am vizionat cateva masini la preturi intre 20-24000€ ( bugetul meu fiind 25000€) cu f multe dotari si an de fabricatie incepand cu 2013 . Totul bine si frumos pana am vazut masinile , toate au ridicat semne de intrebare : carte service lipsa , diverse companente lipsa ( scut, butoane ) , tapiteria si scaunele murdare , motor zgomotos in comparatie cu masina testata la reprezentanta bmw. Mi-am marit putin bugetul si am cumparat masina de la o reprezentanta bmw . am primit istoricul ( am luat masina la 41000 km are doar 2 intrari in service), garantie , am putut face proba 2 ore si fara emotii ca masina ar avea probleme ascunse . F10-le din link cu dotarile care le are ar costa undeva la 28-30000€ . Si intrarile din service nu arata neaparat ca ar fi ingrijita masina . http://www.bmw.de/de...agenboerse.html Aici gasesti masini vandute doar de reprezentantele bmw din Germania . Bafta

 

M-am uitat si la Used Cars in reprezentantele BMW din Germania, ar fi ceva intr-adevar si acolo, doar ca au dotari mai slabe, plus in banii care vreau eu, sunt putine cu navigatia mare. Pt mine e "No Buy" daca are navigatia mica. Stiu ca e mai sigur s-o iei din reprezentanta, ca ai certitudinea KM-lor, plus starea tehnica. De masina de langa Munchen, evident ca si mie mi se pare "castana", desi nu cred in ieftin si bun. Daca intr-adevar si starea tehnica este precum arata in poze, atunci clar ca-i o super oferta. Sincer sa fiu imi place mult si probabil ca daca n-o da in maxim 2 sapt, cel putin o sa merg s-o vad si s-o testez. Daca constat ca are ceva in neregula, o sa ma opresc pt moment cu cautarile si le voi relua din martie incolo, cand sper ca preturile sa coboare intr-adevar ceva mai mult o data cu aparitia in showroom-uri a G30-ului.

Link to comment
Share on other sites

Salutare! Ce-mi puteti spune de cartea service electronica? Mi-au zis unii ca nu au carte service in torpedou ci doar electronica si la inceput am crezut ca ma vrajesc, dar cautand pe google am descoperit ca BMW a introdus aceasta metoda undeva dupa 2012, iar pe baza cheii in reprezentanta, iti pot spune ce s-a schimbat, unde, la ce interval etc. Ca si una normala, doar ramane in bazele de date ale lor. Astfel este aproape imposibil sa falsifici cartea sau cel putin raman datele stocate indiferent ca un samsar ii face totusi o carte fake. La nevoie cica se pot scoate rapoarte si pe hartie.
Link to comment
Share on other sites

Salut RaYn3

 

Am citit ieri seara tot topicul tau.

 

Eu ma aflu intr-o situatie aproape identica cu a ta.

Pana acum am un buget de 24400 euro si la data achizitei intuiesc ca voi dispune de 25 500 - 26 000 euro ( iunie/iulie 2017)

 

Doresc sa achizitiones un seria 5 ( obligatoriu interior piele; navigatie profesionala, si cel mai important X_DRIVE)

 

NU puneam asa mare pret pe x-drive dar mi-am reamintit ce ierni grele avem in Romania, ce parcari imputite pline de zapada, si mai ales ce drumuri inzapezite, inspecial in provincie. ((Am vazut pe youtube.... BMW chiar si cu anvelope foarte bune nu se descurca in zapada mai mare, iar daca ai "norocul" sa ramai blocat, nu mai iesi sub nici o forma....) ( NU poti sa faci balans cum trebuie cu cutie automata, nu ai greutate f.f. mare pe puntea spate, directia e pe rotile din fata, si deci nu poti sa faci stanga dreapta..... etc) Ce sa mai, eu o sa caut X_DRIVE

 

Dar nu sunt hotarat benzina sau matorina (motor 2000 cm) Principalul criteriu de departajare ar fi fiabilitatea;

Am inteles ca 525 mai are si problema cu turbina mica peste problema cu distributia... desi la disel ma incanta cuplul mai mare iar la benzina sunt foarte incantat de cat de silentios este motorul;

 

Acum am si eu o intrebare pentru tine....

CUM AI REUSIT SA FACI ROST DE RAPORTUL ALA PENTRU MASINA ???? Ca eu am intrat pe https://www.bmdecoder.com/ si dupa ce introduc ultimile 7 caractere din VIN nu aflu decat lista de dotari standard + optionale!?

 

Cum fac sa vad si intrarile in servicee?

 

( Mai demult, la un moment dat..... am intrat undeva pe net.... poate un VIN decoder de BMW sau poate in alta parte,.... nu mai stiu exact unde ... dar stiu ca imi cerea sa platesc prin pay-pal pentru un raport detailat; mi-am zis atunci sa tin minte pagina de web si cand o sa am nevoie sa verifica vreo masina sa o folosesc; DAR AM UITAT;

TE ROG MULT SPUNE-MI SI MIE CUM AI FACUT SA GENEREZI RAPORTUL ALA;

 

Sper ca nu te-am deranjat cu postul meu imens... si ca am fost oarecum clar.... sunt dupa servici si sunt foarte obosit;

 

Multumes; Noapte Buna !

Link to comment
Share on other sites

Cred ca i-au prins BMW si nu mai merge sa generezi raportul , site a fost schimbat din bmwdecoder in bmdecoder, erau ceva baieti din estul europei cu access la baza bmw care faceau banuti :-). In toamna am generat peste 10 rapoarte fara probleme.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by vladmury
Link to comment
Share on other sites

Confirm ca a mers pe bmwdecoder pana joia sau vinerea trecuta sa generezi acele rapoarte. Plateai 5Euro si-ti trimiteau pe mail. Dupa ziua de vineri, n-a mai mers sa vezi istoricul, dar nici macar cele trei poze nu le mai arata si doar optionalele. Intr-adevar, undeva sus pe pagina lor scrie ca si-au schimbat denumirea din bmwdecoder in bmdecoder si vor schimba domeniul. Am scos rapoarte inca de acum 2 ani, cred ca de cand s-a lansat prima oara. Atunci plateai 2Euro, pe urma au crescut la 3Euro si ajunsesera la 5Euro. Pana la urma cel mai bine este sa stii pe cineva in reprezentata si sa te ajute cu aceste date. Din acele rapoarte generate de bmwdecoder, puteai sa-ti faci o idee in ceea ce priveste nr-ul de km, dar nu si spre exemplu daca a fost pocnita. In schimb in reprezentanta iti pot spune in ce a constat fiecare intrare.

 

In ceea ce priveste 528i-ul, sunt destul de putine pe piata si culmea, nu-s chiar silentioase asa cum ma asteptam si eu. Probabil aici pe thread am pus niste filmulete cu acest motor si faptul ca multi se plang de zgomotul pe care-l face. Cel putin din filmulete si la rece, face mai urat ca si un diesel. La care se adauga si faptul ca nici asta nu-i ocolit de problema cu distributia. N47-le este de departe cel mai raspandit, deci sunt mult mai multe persoane care repara motorul asta, sunt mai multe cunostinte in ceea ce-l priveste.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.