Jump to content

F10 520D LCI


töffefe

Recommended Posts

Fulia aia e posibil sa te ținĂŁ si mai nult de 5 ani, nu te stresa, un joc mic sus-jos al axului este normal, periculos este jocul fata-spate care de obicei e cauzat de backpressure.

Nu s-a exprimat el corect, jocul este fata-spate.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, jocul este înainte și înapoi. Mașina trage foarte bine și turbina nu face niciun zgomot. Planul de acțiune care ar fi? Pana atunci plănuiesc sa instalez ISTA și sa văd in ce parametri e DPF-ul. Cam trebuie sa ma gândesc la alta turbina?

 

LE: am mai citit una alta pe net și se pare ca oricum ar fi, jocul ala e destul de mare mai ales ca e fata-spate ( caz in care ar trebui sa fie aproape insesizabil). Văd ca in Iasi exista cei de la turbolider, au aproape 5 stele din 197 reviewuri pe net. Ii sun Luni și fac o programare la o verificare.

Edited by toffefe
Link to comment
Share on other sites

A, nu m am uitat la video, acum am vĂŁzut. Jocul axial ( fata spate) nu trebuie sa existe deloc, efectiv nimic nimic nu trebuie sa se simtĂŁ. Eu aveam joc axial in turbo si am fĂŁcut o in Iulie anul acesta ĂŽnainte sa merg la mare. Turbina avea 2 ani de zile de când fusese reconditionata la avd turbo București, acum dupĂŁ 35.000 km si 2 ani am ales sa fac tot la ei, ĂŽnsĂŁ daca va tine tot atât nu mai fac la ei.

 

Fata de prima data, acum mi au schimbat si geometria variabila din cauza jocului foarte mare, ĂŽnainte cicĂŁ mi au lĂŁsat geometria mea, acum a fost vreo 500 lei in plus.

 

 

Oricum nu i recomand, funcționeazĂŁ foarte diferit acum, m am obișnuit eu, este lag, nu mai pleacĂŁ din ture joase, full boost acum e pe la 2500 rpm, bagi piciorul in ea si pleacĂŁ ĂŽnsĂŁ te bagĂŁ in scaun la 2500. Au ĂŽnchis geometria foarte mult si de acolo si schimbarea foarte mare, efectiv in primele zile am vrut sa o retrimit inapoi.. m am obișnuit si nu am ma avut chef sa o dau din nou jos si sa stau cu mașina desfacuta. Oricum in primĂŁvara verific turbina si daca are cel mai mic joc sau problema o trimit inapoi la ei cat timp este in garanție. Nu mai țin minte daca am 12 sau 24 luni garanție.

 

Las video cu jocul meu, si la tine este mare ĂŽnsĂŁ nu mi dau seama. Eu cu jocul asta am mers aproape un an din comoditate, ĂŽnsĂŁ trebuie reconditionata neaparat cum apare jocul, ĂŽnsĂŁ acum ultima data dintr o data a ĂŽnceput sa cârâie/scârțâie când bĂŁgĂŁm piciorul, am avut noroc ca nu s a rupt.

 

O turbina reconditionata fĂŁcutĂŁ bine trebuie sa ținĂŁ mai mult de 100.000 km, in caz ca nu ai probleme. Eu de când am recondiționat o prima data la avd am anulat dpf ( downpipe) deci dau vina exclusiv pe calitatea lucrĂŁrii fĂŁcute de ei de s a dus in 35.000 mai ales ca softul este fĂŁcut la completechip si am 205 pe dyno, nu e forțat dsloc. Când le am spus ca este softul fĂŁcut la Dragoș si ca nu am dpf de când am pus o tot o dĂŁdeau pe alte pĂŁrți, ca injectoarele, ca admisia ca nu știu ce, i am zis ca lucrez in branșa si nu sunt cretin, atâta timp cat nu am dpf din ce sa fie backpressure sau cum sa cauzeze injectoarele jocul in axul turbinei.. ĂŽnsĂŁ tot pe a lor au ținut o ca cicĂŁ chiar daca era in garanție turbina, acest defect nu intra pe garanție ca obligatoriu este backpressure. I am zis ca daca se intampla in garanție le o trimit ĂŽmpachetatĂŁ si ori imi dau banii pe ea, ori o refac moca.

 

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Da, așa e, dar am emoții și cu reconditionarea, fiindcĂŁ am citit ca uneori nu mai trage mașina in ture joase așa cum trĂŁgea ĂŽnainte. Acum și pe la 1500 rpm simt cuplul. Ma gândesc totusi ca o turbina Mitsubishi , adicĂŁ același producĂŁtor care face și turbina originala, e mai buna. Oricum decizia o iau dupĂŁ ce ma duc azi la service-ul unde merg de-obicei și unde am rezolvat și alte probleme.

 

Am citit pe net ca sunt doua cauze pentru jocul axial:

1.uleiul murdar aka schimbi uleiul la 30k - ceea ce s-a Întâmplat in Germania

2. Backpressure mare - dacĂŁ o fi asta, evident am sa ĂŽncerc varianta Odorheiul Secuiesc, de care am tot auzit pentru curĂŁțare DPF

Link to comment
Share on other sites

Mie când mi-a umblat mecanicul la motor la 204mii mi-a spus că turbina are joc foarte mare și să o am in vedere.

Acum am 304mii fără să fi avut probleme, dacă o reconditionam la băieții astia oare mă ținea 100k?

Cât despre fulie, eu am avut crăpături mai mici și am schimbat-o, n am vrut sa mi asum riscuri inutile.

Edited by akon
Link to comment
Share on other sites

Am ajuns într-un final la recondit›ionat. Azi, mâine e gata. Am optat doar pt reconditionare, nu si pt spalare DPF. Las poze aici cu valorile DPF la relanti si 2-3 k rpm. Am zis ca mai bine îl curat prin ardere decât spălare chimica. Din ce am mai vb si eu cu unul altu, si chiar si ei au recunoscut, pe baza valorilor din dagnoza de azi filtrul nu e infundat. Dar mecanicul care a demontat tubulutatura ca sa vada jocul a venit el cu o teorie ca desi pe diagnoza apare ca nu e infundat, de fapt pe partea cu turbina ar fi. Nu stiu, pare dubioasa explicatia si nu imi insipira destula incrtedere cat sa spal filtrul. Voi ce ziceti? Sa optez si pt spalare pana la urma?

Legat de reconditionare ei zic ca dupa desfacere o sa stie daca trebuie miez nou sau e de ajuns sa schimbe doar axul si garniturile. Am intrebat ce origine e miezul folosit si lucreaza cu 2 firme, Jrone si Mellet. Am sugerat Mellet, daca se poate, doar fiindca sunt din UK si am mai citit despre ei. Acum ei zic ca si Jrone sunt la fel de calitativi, vom vedea. Cam asta e tot.

 

0baf45527dd523b8f05718a23cac8d79.jpg

d80bb236373524fe3698634104a6f348.jpg

cd4d03226aafa1df02a58848abaea168.jpg

Edited by toffefe
Link to comment
Share on other sites

da, stiu ce zici, dar la fel de bine o putea lua pe ulei la orice ora. din ce m-am mai informat si eu de pe net, unde sunt expuse in general pataniile altora, nu prea e de gluma cu jocul axial. vedem ce-o fi, eu sper sa fie bine :)

 

Unui prieten cu F10, i-a luat-o pe ulei stand pe loc . Si mai eram si eu in masina sa verific de ce nu ii porneste aerul conditionat dupa ce a schimbat lantul . Doar accelerasem usor stand pe loc .

M-am speriat si eu . Noroc ca motorul s-a oprit din buton - nu a durat decat cateva secunde . Si nu avea nici un suierat, nu consuma ulei masina.

 

De aceea ti-am si recomandat sa o repari cat mai repede .

Edited by seaman
Link to comment
Share on other sites

Update, am luat masina si m-am plimbat un pic cu ea, si incet si in forta. De tras pare sa traga bine, de sub 2000 rpm cum eram obisnuit. S-a pastrat geometria veche cica, dar s-a reconditionat si actuatorul care avea joc. Ca sunet in masina nu se aude nimic, dar dacĂŁ ridici capota parca se aude un vuiet, nu fluierat, cica ar fi ok...sper sa fie. Nu Ăâ˘tiu ce sa mai testez la ea, garantia e de 12 luni. De acum asta e, 2745 RON in total.
Link to comment
Share on other sites

la avd turbo am plĂŁtit 1200 fĂŁrĂŁ actuator si geometrie prima oara si 1600-1800 acum in Iulie când mi a schimbat si geometria. Dar da.. cam asta e prețul, ti au ĂŽnlocuit si furtunele de tur-retur pentru garanție?

 

Mersul masinii poate sa difere când se schimba geometria si se regleazĂŁ diferit, in rest totul este din soft orice turbina ai pune si orice actuator. Deci 100% ĂŽți merge identic ca ĂŽnainte, sa nu te sperii.

 

Cat despre vuiet e normal si ala, nu te speria.

 

Sa o stĂŁpânești sĂŁnĂŁtos in continuare.

Edited by WIN60
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ms mult WIN60! Chiar m-au ajutat interventiile tale si multumesc si celorlalti colegi. Pretul include si manopera, inclsuiv demontare DPF, kit instalare, actuator, diagnoza. Sincer nu cred ca au inlocuit niciun furtun, nu vad pe factura nimic de genul.

Planuri de viitor: deja am dat comanda de fulie pe Corteco, intinzator INA si curea accesorii OE. Suruburile de la fulie vor fi tot OE, dar le comanda la service. Sper ca saptamana asta sau viitoare sa schimb aceste piese si am solicitat si curatarea radiatoarelor, deoarece am observat ca pe drum de munte, daca ii dau o idee mai tare, dar nu forja, temperatura la ulei creste putin si din ce m-am documentat asta e solutia.

Am sa postez aici orice update am si bun si mai putin bun. Pana atunci nu pot decat sa urez tuturor cat mai multa fiabilitate si fara cheltuieli nepravazute :D

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.