Jump to content

Test injectoare


kevinn14

Recommended Posts

L-am gasit , o sa ii sun maine sa imi confirme ca se potriveste . Acum nu stiu cate sa iau la pretul asta :) sa iau direct 3 ? Si pt cele care erau pe minus ?

:))) Nu stiu... ia cate vrei :)))

ps. din cate stiu, cele "pe minus" compensau valorile de la cel/e defect/e.

Nu stiu daca sa iei sau nu... intreaba-l pe cel care le-a testat.

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

:))) Nu stiu... ia cate vrei :)))

ps. din cate stiu, cele "pe minus" compensau valorile de la cel/e defect/e.

Nu stiu daca sa iei sau nu... intreaba-l pe cel care le-a testat.

 

Ok , dar tu cum ai gasit mai exact injectorul ? Eu cand pun codul scrie doar injector bosch si undeva sub el sunt niste coduri OE Bmw , nu imi specifica nicaieri ca este pt 530 ...?

Link to comment
Share on other sites

epiesa: Injector BOSCH 0 986 435 359

Coduri OE BMW: 13537796042, 13537796043, 13537805686, 13537807209, 13537808089, 13537808094, 13537809194

 

https://www.etkbmw.com/

baga vin-ul si vezi ce injector ai pe masina ta !!!

verifica daca este vreunul dintre cele afisate pe epiesa.

 

https://www.etkbmw.com/bmw/en/parts/info/RP+injector/13537796042

https://www.etkbmw.com/bmw/EN/parts/info/RP+injector/13537796042/appliance

https://www.etkbmw.com/bmw/EN/parts/fullAppliance/13537796042

 

succes !

Edited by petreop
Link to comment
Share on other sites

epiesa: Injector BOSCH 0 986 435 359

Coduri OE BMW: 13537796042, 13537796043, 13537805686, 13537807209, 13537808089, 13537808094, 13537809194

 

https://www.etkbmw.com/

baga vin-ul si vezi ce injector ai pe masina ta !!!

verifica daca este vreunul dintre cele afisate pe epiesa.

 

https://www.etkbmw.com/bmw/en/parts/info/RP+injector/13537796042

https://www.etkbmw.com/bmw/EN/parts/info/RP+injector/13537796042/appliance

https://www.etkbmw.com/bmw/EN/parts/fullAppliance/13537796042

 

succes !

 

 

Am gasit , dupa introducerea VIN ului injectorul de aici mi-l da :

 

https://www.etkbmw.com/bmw/EN/search/selectCar/E60N/Lim/BMW+530xd/ECE/13_1150

 

Si este codul potrivit . Ms mult , o sa comand maine

Link to comment
Share on other sites

Daca te iei dupa vorba aia mai merge si injectorul numarul 5 la tine :)

 

Eu ma refeream la altceva, tu ai citit printre randuri :) Ziceam ca, atunci cand am avut probleme cu injectorul 5, am sunat la diverse firme ce reconditioneaza si TOTI imi recomandau sa le trimit toate cele 6 injectoare pt reconditionare. Pai daca decat unul avea probleme, de ce sa le reconditionez pe toate?! De aici si vorba de mai sus, "if it ain't broke, don't fix it"

Link to comment
Share on other sites

Pai normal ca vor sa-si fac si aia bani...si eu aveam doar unul si am ales sa le trimit pe toate la "verificare" desi stiam clar ca toate o sa fie cu probleme daca intelegi ce spun, dar daca as fi trimis doar unul si as fi avut probleme in continuare mi-ar fi zis ca din cauza ca si restul au probleme si nu am ascultat sa le trimit, chiar daca am facut si asa, adica sa le trimit pe toate 4, tot a trebuit sa-mi arunce o vorba "sa stii ca daca mai ai probleme dupa ce ti le fac inseamna ca ai probleme la motor", i-am explicat ca nu am 10 ani si daca masina va face la fel o sa i le trimit inapoi sau sa-mi de-a banii inapoi, doar aveam factura si garantie.
Link to comment
Share on other sites

Pai normal ca vor sa-si fac si aia bani...si eu aveam doar unul si am ales sa le trimit pe toate la "verificare" desi stiam clar ca toate o sa fie cu probleme daca intelegi ce spun, dar daca as fi trimis doar unul si as fi avut probleme in continuare mi-ar fi zis ca din cauza ca si restul au probleme si nu am ascultat sa le trimit, chiar daca am facut si asa, adica sa le trimit pe toate 4, tot a trebuit sa-mi arunce o vorba "sa stii ca daca mai ai probleme dupa ce ti le fac inseamna ca ai probleme la motor", i-am explicat ca nu am 10 ani si daca masina va face la fel o sa i le trimit inapoi sau sa-mi de-a banii inapoi, doar aveam factura si garantie.

 

Da da da, asa fac golanii :)):

Link to comment
Share on other sites

Sal, am schimbat astazi injectorul 5 . L-am luat nou Bosch , apoi le-am testat aprox 40 min pe tester . Au valori mult mai bune , mai sunt ceva probleme acum la cyl 3 , ajunge cateodata la relanti la 1.1-1.2 , si cyl 4 ajunge in sarcina cateodata la 1.3 max 1.4 ... trebuie sa le am in vedere pe viitor . O sa tot urmaresc promotiile la epiesa , mi-au zis la tel sa incerc la sf saptamanii sau sapt viitoare .
Link to comment
Share on other sites

Ai inainte o filmare la rece-cald cu toate injectoarele si acum dupa ce ai schimbat injectorul numarul 5 la fel o filmare?

 

E important acest lucru ca poti sa vezi ce si cum s-a schimbat...injectorul nr 5 ce valori are acum?

 

In principiu ar trebui sa stea sub 1 si la rece si la cald...

Link to comment
Share on other sites

Nu am filmare , dar le-a testat la fel ... da , injectorul 5 sta permanent sub 1 , de fapt sta in -0.2, -0.3 Si la cele 2 injectoare la care mai sunt probleme valorile stau normal in 0.6-0.7-0.8 ... doar cateodata se duc mai mult putin

 

Ce sa fac , sa ii mai pun si aditiv ?

Edited by kevinn14
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 years later...

Salutare,

 

Ma poate ajuta cineva cu rolul inregistrarii injectoarelor la diesel? mai exact rolul codului de corectie.

 

Problema: Am schimbat injectoarele la un M47 cu alte injectoare compatibile, nu acelasi cod dar sunt tot euro3 iar pe site-uri apar compatibile si nu porneste, erori nu apar.

 

Am incercat sa scriu injectoarele cu un tester Launch dar nu ramaneau salvate… iar cu inpa am o eroare pe aplicatie si nu am reusit.

 

Intrebare: stie cineva sigur daca trebuia sa porneasca si fara scrierea corectiilor? injectoarele sunt demontate de ~3ani, posibil sa fie blocate?

 

Atasez poze cu amble modele de injectoare.

 

Multumesc.

 

 

post-46475-0-71129200-1598367151_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Ma poate ajuta cineva cu rolul inregistrarii injectoarelor la diesel? mai exact rolul codului de corectie.

 

Problema: Am schimbat injectoarele la un M47 cu alte injectoare compatibile, nu acelasi cod dar sunt tot euro3 iar pe site-uri apar compatibile si nu porneste, erori nu apar.

 

Am incercat sa scriu injectoarele cu un tester Launch dar nu ramaneau salvate… iar cu inpa am o eroare pe aplicatie si nu am reusit.

 

Intrebare: stie cineva sigur daca trebuia sa porneasca si fara scrierea corectiilor? injectoarele sunt demontate de ~3ani, posibil sa fie blocate?

 

Atasez poze cu amble modele de injectoare.

 

Multumesc.

 

Salut,

Daca nu ai reusit operatiunea de scriere a lor e posibil sa nu porneasca din acest motiv. Foloseste Ista. E posibil sa fie si blocate, ruginite de 3 ani de zile, depinde in ce mediu au fost depozitate. Daca esti din TM te ajut eu cu scrierea lor.

 

Spor.

Edited by Ali
Link to comment
Share on other sites

Ori de cate ori am auzit de injectoare schimbate am inteles ca trebuie sa porneasca fara problema pentru ca motorul ruleaza in ralanti.. si nu trebuie neaparat ca ecu-ul sa stie ce si cum sa compenseze in ture cand injectoarele functioneaza la alt regim, ritm. Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Daca nu ai reusit operatiunea de scriere a lor e posibil sa nu porneasca din acest motiv. Foloseste Ista. E posibil sa fie si blocate, ruginite de 3 ani de zile, depinde in ce mediu au fost depozitate. Daca esti din TM te ajut eu cu scrierea lor.

 

Spor.

 

Ms de ajutor dar sunt departe. Nu am reusit sa le scriu… o sa mai incerc cu ista, le-am montat pe originalele inapoi, motorul de pe care sunt demontate avea putini km si erau in stare perfecta. Ale mele sunt putin obosite si au inceput sa fumege la accelerare.

 

Injectoarele sunt demontate de mine de pe motor, motorul a stat in garaj, aveau si motorina pe conducte si retur cand le-am deconectat.. Le-am facut si test cu ele scoase si nu pulverizeaza nimic, pe diagnoza pompa de inalta face presiune cand dau la automat, de aceea eram curios daca trebuie neaparat scrise sau sunt blocate si mai repede le reconditionez pe originalele.

 

 

 

 

Ori de cate ori am auzit de injectoare schimbate am inteles ca trebuie sa porneasca fara problema pentru ca motorul ruleaza in ralanti.. si nu trebuie neaparat ca ecu-ul sa stie ce si cum sa compenseze in ture cand injectoarele functioneaza la alt regim, ritm.

 

Asa stiam si eu dar m-am chinuit 2-3 ore pana am consumat bateria si nu am reusit sa-l pornesc, cu originalele inapoi la a treia cheie a pornit.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ms de ajutor dar sunt departe. Nu am reusit sa le scriu… o sa mai incerc cu ista, le-am montat pe originalele inapoi, motorul de pe care sunt demontate avea putini km si erau in stare perfecta. Ale mele sunt putin obosite si au inceput sa fumege la accelerare.

 

Injectoarele sunt demontate de mine de pe motor, motorul a stat in garaj, aveau si motorina pe conducte si retur cand le-am deconectat.. Le-am facut si test cu ele scoase si nu pulverizeaza nimic, pe diagnoza pompa de inalta face presiune cand dau la automat, de aceea eram curios daca trebuie neaparat scrise sau sunt blocate si mai repede le reconditionez pe originalele.

 

 

 

 

 

 

Asa stiam si eu dar m-am chinuit 2-3 ore pana am consumat bateria si nu am reusit sa-l pornesc, cu originalele inapoi la a treia cheie a pornit.

M-as gandi ca au ceva mai de baza defect, cum s-a zis - infubdate..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.