Jump to content

Lecție pentru seria 3


Crsss3

Recommended Posts

Frumos sau nu, asa e. Rad citind postari de pe acest forum mai tare decat o faceam cand stateam pe 9gag. E amuzant sa vezi discutii serioase despre cum un motor vechi e mai bun ca unul mai nou; e amuzant pentru ca se discuta din punctul de vedere al proprietarului dupa 300k km...pe un forum al unei marci premium.

 

In mod normal, nu ar trebui sa existe discutii sau probleme privind intretinerea unei masini premium...3000 lei la 150k km nu ar trebui sa sperie un proprietar de masina premium; de-asta si spuneam mai sus ca nu inteleg de ce se cauta bmw la 5000 euro.

 

Imi mentin parerea ca M47 polueaza de, asa cum zis, aproximativ doua ori mai mult decat N47; eu am luat in calcul ED-ul de 163cp si faptul ca nu imi amintesc sa fi stat langa un M47 pornit si sa nu ma deranjeze.

 

Ca sa pun putine paie pe foc, stiu si eu doua N47 care mai au putin pana la 300k km si nu au avut distributia schimbata, n-au luat foc, nu li s-a topit nimic prin motor...practic, merg bine.

 

Discutia, insa, a deviat prea tare, dpmdv ar trebui sa recomandam OP alte masini in bugetul lui si sa ii atragem atentia ca un BMW diesel de 12-14-15 ani va cam manca bani.

 

am lucrat in repr. in germania si aveau masini noi care cand le porneam te lua durerea de cap, se simtea miros mai puternic decat la e46.le meu euro 3 care a iesit motorul anului in 2001

@Lido viseaza aia in germania dar o sa iti iei o mare teapa din Vitan, vrei masina vira olanda germania si lasa astea cu turci si restul ca nici o masina nu pleaca cat are inca garantie, deci sub 200k, daca gasesti un dealer turc iti zice ce are daca stie, daca nu stie apreciezi, dar lasa ca in Vitan toate sunt tzipla boss, noua de la un batranel, statea in tiefgarage degeaba

si fumul e din egr, bujii, releu, motorina proasta, pana cand descoperi ca ai reparat si injectoare si debitmetru si turbina si era din dpf, facut bucati si sudat la loc.... acum mai faci si un soft mic sa rupa si dpf off, ehh detalii, da ai bmw-eu nu?

 

diesel CO 0,5 E4,5,6etc..... 0.6E3 bla bla

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

pana cand descoperi ca ai reparat si injectoare si debitmetru si turbina si era din dpf, facut bucati si sudat la loc.... acum mai faci si un soft mic sa rupa si dpf off, ehh detalii, da ai bmw-eu nu?

 

 

Esti optimist :) Numai ce am vazut aici pe forum sau pe grupul de feisbuc solutii tehnice bastinase:

Q: Mi-a aparut becul de dpf in bord, ce fac??

A: Anuleaza-l, boss! Trage motorul mai bine, respira, mai faci si 15 cai in plus!

 

Q: Mi se pare ca nu trage masina, ce sa fac?

A: DPF off, EGR off, teava goala cap-coada, boss!

 

Q: Mi s-a stricat senzorul de prezenta de la scaun, am un bec aprins in bord

A: Se anuleaza din tester, boss!

 

Q: Am pedestrian protection system, da' daca dau peste un caine? Ma pune la cheltuiala.. cum il anulez?

(Cu varianta: Am dat peste un caine, am schimbat bara si capota, da' am o eroare in bord de la pedestrian system. Ce fac sa sterg eroarea?)

 

Q: Mi s-a stricat butonul de pe maner pentru keyless entry, ce fac?

A: Anuleaza-l din tester, boss!

 

Q: Daca schimb placutele, trebuie sa pun si senzor nou?

 

Si daca ma chinui, imi mai aduc aminte cateva. Cred ca era si un baiat care cauta discuri de frana sh la un moment dat..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Esti optimist :) Numai ce am vazut aici pe forum sau pe grupul de feisbuc solutii tehnice bastinase:

Q: Mi-a aparut becul de dpf in bord, ce fac??

A: Anuleaza-l, boss! Trage motorul mai bine, respira, mai faci si 15 cai in plus!

 

Q: Mi se pare ca nu trage masina, ce sa fac?

A: DPF off, EGR off, teava goala cap-coada, boss!

 

Q: Mi s-a stricat senzorul de prezenta de la scaun, am un bec aprins in bord

A: Se anuleaza din tester, boss!

 

Q: Am pedestrian protection system, da' daca dau peste un caine? Ma pune la cheltuiala.. cum il anulez?

(Cu varianta: Am dat peste un caine, am schimbat bara si capota, da' am o eroare in bord de la pedestrian system. Ce fac sa sterg eroarea?)

 

Q: Mi s-a stricat butonul de pe maner pentru keyless entry, ce fac?

A: Anuleaza-l din tester, boss!

 

Q: Daca schimb placutele, trebuie sa pun si senzor nou?

 

Si daca ma chinui, imi mai aduc aminte cateva. Cred ca era si un baiat care cauta discuri de frana sh la un moment dat..

 

:laugh: :laugh: :laugh:

 

anulam tractiunea fata

senzor pasager

servotronicul

mai gasim

Link to comment
Share on other sites

 

diesel CO 0,5 E4,5,6etc..... 0.6E3 bla bla

:offtopic:

MikeOnline, mi-am facut BOAK?SKA onoarea de a comenta din linkul pus sus.

 

Ideea principala/interesanta e mai la dreapta in tabel unde sub NOx:

euro 3 este permis 0.5;

la euro 4 este permis 0.25;

la euro 5 este 0.18

iar euro 6 este 0.08; impresionant.

 

End of rant.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Lectia de araba nr 1

اذا ببيع سيارتي بقدر اشتريك انت و امك

 

Cred ca inseamna samsar de camile, ma bucur ca esti combativ in afirmatii si ingenios in replici, daca mai doresti sa discutam despre bmw n47, colegii de pe forum te pot ajuta cu informatii utile

Am uitat sa te intreb daca iti doresti o masina sau vrei sa devii un dealer experimentat de masini premium de peste 10 ani? Afacerile cu masini au cazut deci ori mai pui 5000 ptr piese ori iti cumperi ceva mai nou si mai intretinut, 5000 e suma anuala pentru o masina premium, gasca de top

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Cred ca inseamna samsar de camile, ma bucur ca esti combativ in afirmatii si ingenios in replici, daca mai doresti sa discutam despre bmw n47, colegii de pe forum te pot ajuta cu informatii utile

Am uitat sa te intreb daca iti doresti o masina sau vrei sa devii un dealer experimentat de masini premium de peste 10 ani? Afacerile cu masini au cazut deci ori mai pui 5000 ptr piese ori iti cumperi ceva mai nou si mai intretinut, 5000 e suma anuala pentru o masina premium, gasca de top

 

Sa nu uitam ca tu intr-un post mai sus ai mentionat faptul ca motorul N47 este slab pentru ca la 200k km poti sa ai uimitoarea surpriza de a pica un injector, o bucsa sau un amortizor. Tu trebuie sa fii interzis prin lege de a atinge un BMW ce sa mai spun daca mai si cumperi unul.

Link to comment
Share on other sites

 

Referitor la aces topic, baiatul are dpf off si nu stiu ce soft facut la nu stiu ce garaj de “tuning”, pai in conditiile astea sa nu te mai mire ca are probleme pe sistemul de evacuare sau injectie. Si chiar si asa, daca el are probleme cu masina nu poti sa tragi concluzia ca N47 este un motor slab pana cand nu testezi unul cativa ani buni si nu ma refer la unul modificat la “baieti” si taiat cu flexul, testeaza unul care a fost bine intretinut cu dpf din fabrica, egr si tot tacamul. Eu am avut chiar onoarea as putea spune de a conduce acest motor si mi se pare unul fenomenal. Scuze de dublu post

Link to comment
Share on other sites

Referitor la aces topic, baiatul are dpf off si nu stiu ce soft facut la nu stiu ce garaj de “tuning”, pai in conditiile astea sa nu te mai mire ca are probleme pe sistemul de evacuare sau injectie. Si chiar si asa, daca el are probleme cu masina nu poti sa tragi concluzia ca N47 este un motor slab pana cand nu testezi unul cativa ani buni si nu ma refer la unul modificat la “baieti” si taiat cu flexul, testeaza unul care a fost bine intretinut cu dpf din fabrica, egr si tot tacamul. Eu am avut chiar onoarea as putea spune de a conduce acest motor si mi se pare unul fenomenal. Scuze de dublu post

 

Repet la 5000 din vitan sa nu te astepti la altceva

Stiu cum merge n47, am avut un f30 cu motorul asta, dar era luat din reprezentanta cu garantie, si avea 4 ani masina, onoarea sa conduci acest motor mi se pare hilara, onoarea se spune cand conduci un a8 , un s7, un m6, i8, ai avut onoarea sa conduci un e90 nfl, si ai ramas uimit, miscat profund

Link to comment
Share on other sites

La o masina second, mai ales de o varsta apreciabila (peste 10 ani) in general minim 10-20% reprezinta valoarea investitiilor in primele luni dupa achizitie: revizii, anvelope, ambreiaj,injectoare etc...deci bugetul tau real este de 4000 E; cu 4000E ori iti cumperi un E46 intretinut cala carte, de un pasionat, cu facturi, etc, ori te orientezi spre alta marca.Iar cu 4000e probabil ca iti cumperi o marca autohtona, intr-o stare decenta. Nu de alta, dar nu vrei sa iti cumperi un cazan ce fumega si pierde ulei peste tot(majoritatea sunt niste chestii odioase tunate la colt de bloc/dpf off), nici nu vrei sa repari lunar , sa iti pierzi timpul si economiile prin service-uri.Cu banii ce ii cheltui aiurea in reparat cazane poti face o groaza de chestii, poti sa economisesti, poti merge la filme, poti face vacante/excursii, poti sa faci un city break in tari straine, sa vezi un muzeu, spectacol, meciuri, iesi cu cineva la un restaurant.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Toata lumea spune vai ca nu o sa gasesti e90 la 5.000, vai ca daca gasesti e un cazan, nu stiu ce si nu stiu cum.Anul trecut in decembrie am cumparat un E91 Nfl cu 3.600e adus de un samsar si ce sa vezi..masina e tipla, turbo reconditionat, dpf nou oem, injectoare ceas.Am facut 15.000km cu ea si am schimbat releu si bujii + un set de amortizoare spate (erau cele originale si unul din ele era putin scurs asa ca le am schimbat la 320.000km).Deci se poate, daca cauti gasesti.In cazul meu a fost a doua masina pe care am mers sa o vad inainte de cumparare.Intr-adevar, si eu sunt de acord sa cauti o alta marca mai ieftina si sa iti iei ceva mai nou cu km mai putini la banii astia decat E90, sansele sunt mici sa gasesti unul cum am gasit eu dar na, daca chiar esti chitit pe E90 cauta-l si il vei gasi.In cazul meu era si cel mai ieftin de pe piata in momentul ala (ma refer in Timisoara).
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai si nu-s destule in 15.000 km? E destul in primele 12 luni de la achizitia masinii.

 

Smecheria e ca masinile cu km multi, intretinute, au schimbate destul de multe, si cand le cumperi, s-ar putea sa faci chiar o afacere buna.

 

Cum e si cazul meu, 306k km, am schimbat f multe piese.

Link to comment
Share on other sites

Ai crede sau nu dar asta e tot ce am schimbat la ea.A avut revizii in reprezenta pana in 2016 avand un singur proprietar pana am aparut eu.

 

Tie-ti place mult cu barca daca ai stat pana la 320.000 km cu telescoapele originale.Oricum la 5 mii sunt sanse foarte mici sa gaseasca o masina buna si foarte mari sa iei o cazatura tip cazan care a mai fost si lovita.Masinile bune si foarte bune incep la nfl de pe la 7 mii zic eu fara a ma pretinde un specialist in autovit,mobile si autoscout.

Edited by dorubimotoru
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tie-ti place mult cu barca daca ai stat pana la 320.000 km cu telescoapele originale.Oricum la 5 mii sunt sanse foarte mici sa gaseasca o masina buna si foarte mari sa iei o cazatura tip cazan care a mai fost si lovita.Masinile bune si foarte bune incep la nfl de pe la 7 mii zic eu fara a ma pretinde un specialist in autovit,mobile si autoscout.

 

e90 Nfl bun incepe de la 7000? Mai fratilor pe ce lume traiti ? Si unul foarte bun cam cat e, 10 mii?

Link to comment
Share on other sites

Tie-ti place mult cu barca daca ai stat pana la 320.000 km cu telescoapele originale.Oricum la 5 mii sunt sanse foarte mici sa gaseasca o masina buna si foarte mari sa iei o cazatura tip cazan care a mai fost si lovita.Masinile bune si foarte bune incep la nfl de pe la 7 mii zic eu fara a ma pretinde un specialist in autovit,mobile si autoscout.

Am luat masina cu 315.000km si le-am schimbat dupa 5.000km fiindca nici nu stiam ca am vreo problema la ele.Nu aveam niciun fel de simptom..mai mergeau lejer.Asa ca stai linistit ca nu e barca.Nu va mai dati filme aiurea.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

15k de anul trecut? 1000 pe luna, hmm, ce faci cu ea in restul timpului?

Ce vreau :)) am 15.000 cu ea acum, in noiembrie.La sfarsitul anului se face un an..pana atunci mai fac km.Fac in jur de 1200-1300 pe luna..nu stiu cum ti-au iesit tie calculele.Ideea e ca se gasesc si E90 bune la un pret ok.A cam deraiat discutia si nu cred ca mai are rost sa se continue, initiatorul topicului stie ce are de facut (banuiesc).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.