Jump to content

De ce "fuge" lumea de break?


Recommended Posts

Pe calea asta intreb si eu cunascatorii daca trebuie sa schimb ambele amortizoare sau il pot schimba decat pe cel obosit? Ma bate gandul sa schimb toata suspensia cu un pachet nou KW v3 reglabil dar costa 1800euro + montaj 200euro...poate ma sfatuieste cineva ce solutie sa adopt!

Trebuie schimbate ambele amortizoare. Daca schimbi doar unul vei avea amortizari diferite stanga-dreapta. De aceea se recomanda sa le schimbi pe amandoua.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

pentru ce vrei kit reglabil ? ai auzit ca e mai cool ?

Ala se cumpara cand ai masina de track day.. ai setarile de sosea, ajungi la circuit, o mai reglezi, refaci geometria.. te dai 1-2 zile, setezi masina de strada si ii dai bataie..

Iti iei un fixa cu drop cat vrei tu in limite normale si gata..

Desi cred ca e mult mai complicat la tine deoarece ai autoleveling ala si ma indoiesc ca exista kit pentru spate. Eu nu am vazut, cam pe toate scrie " pentru masini fara EDC si autoleveling"

 

Pe spate poti face ceva de genul asta.

 

http://forums.5serie..._1#entry1177004

Pe fata 2 arcuri mai scurte si 2 amortizoare .

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

eu cred ca cam are dreptate

eu am incarcat masina full cu bagaje in portbagaj si pe banchetele din spate(si am plecat seara de la nice stiind ca sambata noapte nu prea sunt masini pe autostrada in italia si cine cunoaste autostrada trecand de milano sunt vreo 200 km mumai autostrada dreapta fara curbe)am mers intre 220 si 250 KMH vreo 150 KM si la instant aveam 15L

Dar tinand cont ca colegu are motor de 3L este o mare diferenta

Link to comment
Share on other sites

Te rog eu nu mai spune nimanui prostia asta.

 

Uita-te la consumul instant la 280 si o sa realizezi ca realitatea este cu totul alta.

 

Ca ai mers in reprize si i-ai dat pe o durata scurta 280 asta este alta treaba.

 

In emisiunea Top Gear cu 535d vs 545i , 535d pe circuitul lor a scos 8 mpg= adica vreo 35%. :thumbsup:

 

Eu vorbesc de o acceleratie pe Autobahn nu pe traseul topgear...si ca sa intelegi consumul mioritic pe A2 cu cruise controlul setat la 229km/h consum 8,6l 4 persoane in masina, saptamana trecuta...nu din amintiri. Consum in septembrie pe transfagarasan + transalpina mers supersportiv pe manual cu dtc scos 12,1 l/100km...mers impreuna cu un prieten cu Audi A8 4.2 tdi (14.6l/100km pe acelasi traseu).

Link to comment
Share on other sites

Asta ti-am spus si eu .pentru 1 singura accelerare pe Autobahn in viteza 230 sau a 6a aproape de redline , masina nu iti consuma in acel moment si la acea viteza 8.5 sau cat ai zis tu .

 

Cu cat viteza este mai mare , cu atat forta de frecare cu aerul este mai mare, masina se supune unui efort ft mare la peste 200, chiar daca tu nu simti datorita antifonarii sau cuplului.

 

Si mai ales ca am si eu seria 5 stock,tu cu cip sa iti consume mai putin,totusi.

 

Si spune-mi si mie ai GPS?cum ti-ai dat seama ca ai 280? ca la 530 ai bord pana la 260.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Eu vorbesc de o acceleratie pe Autobahn nu pe traseul topgear...si ca sa intelegi consumul mioritic pe A2 cu cruise controlul setat la 229km/h consum 8,6l 4 persoane in masina, saptamana trecuta...nu din amintiri. Consum in septembrie pe transfagarasan + transalpina mers supersportiv pe manual cu dtc scos 12,1 l/100km...mers impreuna cu un prieten cu Audi A8 4.2 tdi (14.6l/100km pe acelasi traseu).

 

Asta consum!:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Eu vorbesc de o acceleratie pe Autobahn nu pe traseul topgear...si ca sa intelegi consumul mioritic pe A2 cu cruise controlul setat la 229km/h consum 8,6l 4 persoane in masina, saptamana trecuta...nu din amintiri. Consum in septembrie pe transfagarasan + transalpina mers supersportiv pe manual cu dtc scos 12,1 l/100km...mers impreuna cu un prieten cu Audi A8 4.2 tdi (14.6l/100km pe acelasi traseu).

 

Cred ca scoti un consum bun pentru ca este "cip"-uita! In majoritatea cazurilor, cresterea de putere se face in detrimentul consumului, cum e si normal. (altfel, de ce ai mai cip-ui masina?) . Cred ca, daca ar fi fost stock, nu avea asa consum bun! Unde ai cip-uit-o?

Link to comment
Share on other sites

pentru ce vrei kit reglabil ? ai auzit ca e mai cool ?

Ala se cumpara cand ai masina de track day.. ai setarile de sosea, ajungi la circuit, o mai reglezi, refaci geometria.. te dai 1-2 zile, setezi masina de strada si ii dai bataie..

Iti iei un fixa cu drop cat vrei tu in limite normale si gata..

Desi cred ca e mult mai complicat la tine deoarece ai autoleveling ala si ma indoiesc ca exista kit pentru spate. Eu nu am vazut, cam pe toate scrie " pentru masini fara EDC si autoleveling"

 

Pe spate poti face ceva de genul asta.

 

http://forums.5serie..._1#entry1177004

Pe fata 2 arcuri mai scurte si 2 amortizoare .

 

Iti multumesc de sfat...am tot intrebat pe la prieteni si mi-au zis ca daca tot schimb ambele amortizoare sa mai pun ceva bani sa iau kitul de suspensie kw versiunea 3 din inox la 1800euro sau kw street comfort la 1300euro care se fabrica si pentru e61 special. Dar cred ca le voi pune pe cele standard la AB si cu asta basta.

Link to comment
Share on other sites

am citit pe undeva ca daca masina se lasa de bot, autoleveling'ul o autoleveleaza :) la orizonatala, in functie de noile marje; respectiv detecteaza fundul ridicat si-l mai coboara :)

 

eu totusi caut sa elimin autoleveling'ul si nu am gasit nicaieri optiuni in afara retrofit-ului acesta . Astept de o saptamana raspuns de la motor Ag daca-l pot efectua. Pe mine nu ma intereseaza in mod particular sa o cobor insa e singura optiune sa elimin autoleveling din ce deduc.

Link to comment
Share on other sites

Asta ti-am spus si eu .pentru 1 singura accelerare pe Autobahn in viteza 230 sau a 6a aproape de redline , masina nu iti consuma in acel moment si la acea viteza 8.5 sau cat ai zis tu .

 

Cu cat viteza este mai mare , cu atat forta de frecare cu aerul este mai mare, masina se supune unui efort ft mare la peste 200, chiar daca tu nu simti datorita antifonarii sau cuplului.

 

Si mai ales ca am si eu seria 5 stock,tu cu cip sa iti consume mai putin,totusi.

 

Si spune-mi si mie ai GPS?cum ti-ai dat seama ca ai 280? ca la 530 ai bord pana la 260.

 

eu vorbesc de consumul mediu nu de consumul instant...acul de la consumul instant la demaraj normal ca sta pe 20. Pe GPS MIO... am tot cautat ceasul acscnitzer la 300 dar m-am lasat pagubas!

Link to comment
Share on other sites

ma rog, discutia era de ce fuge lumea de break?

 

Din cauza la consumu prea mic :hyper: :hyper:

 

PS: cu 530d pe traseu montan,supersportiv cum ai zis si tu sub 18 nu mi-a scazut,si din experienta iti spun cu cat e puterea mai mare la mers tare , consumul e mai mare.si mai usor si fara bagaje sau pasageri in masina. :thumbsup:

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

ma rog, discutia era de ce fuge lumea de break?

 

Din cauza la consumu prea mic :hyper: :hyper:

 

PS: cu 530d pe traseu montan,supersportiv cum ai zis si tu sub 18 nu mi-a scazut,si din experienta iti spun cu cat e puterea mai mare la mers tare , consumul e mai mare.si mai usor si fara bagaje sau pasageri in masina. :thumbsup:

 

Ti, Stefane, pt ca esti pilot! Noua, "civililor", nu ne consuma chiar atat! Macar cu 8l mai putin!:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

am citit pe undeva ca daca masina se lasa de bot, autoleveling'ul o autoleveleaza :) la orizonatala, in functie de noile marje; respectiv detecteaza fundul ridicat si-l mai coboara :)

 

eu totusi caut sa elimin autoleveling'ul si nu am gasit nicaieri optiuni in afara retrofit-ului acesta . Astept de o saptamana raspuns de la motor Ag daca-l pot efectua. Pe mine nu ma intereseaza in mod particular sa o cobor insa e singura optiune sa elimin autoleveling din ce deduc.

 

Nu am stiut ca exista asa ceva si am intrebat atunci la AB cand am avut probleme cu calculatorul "Air supply control unit" si au zis ca nu exista asa ceva si mi-au vandut senzorul de nivel si calculatorul...mi-au zis ca ei nu au intalnit probleme la suspensia pneumatica si ca defectiunea mea s-a datorat condensului din porbagaj...placa calculatorului era corodata+ruginita toata.

Link to comment
Share on other sites

Ti, Stefane, pt ca esti pilot! Noua, "civililor", nu ne consuma chiar atat! Macar cu 8l mai putin!:thumbsup:

 

Eu nu m-am laudat cu consumul...am fost obiectiv: asta e consumul meu...astea imi sunt problemele. Revenind la subiectul topic-ului E61 are minusuri doar la zgomot dupa parerea mea fata de sedan, are acelasi sasiu si stabilitate, acelasi comfort. Suspensia dupa parerea mea e mai buna decat la sedan deoarece orice ai baga in portbagaj nu se lasa absolut deloc si se adapteaza vitezei. Inca un plus este trapa dubla panoramica care este superba si nu se regaseste la sedan si iti face concediile mai placute.

 

ma rog, discutia era de ce fuge lumea de break?

 

Din cauza la consumu prea mic :hyper: :hyper:

 

PS: cu 530d pe traseu montan,supersportiv cum ai zis si tu sub 18 nu mi-a scazut,si din experienta iti spun cu cat e puterea mai mare la mers tare , consumul e mai mare.si mai usor si fara bagaje sau pasageri in masina. :thumbsup:

 

iti garantez ca de cand am masina nu am avut niciodata consum mai mare de 16.5 si asta a fost iarna trecuta in bucuresti...18% mi-a luat bentley continental pana la mare mers pana in 180.

Link to comment
Share on other sites

e o diferenta enorma

 

8mpg inseamna 35% , 12mpg inseamna 22%

 

e o diferenta de peste 50%

8mpg= 28.9l/100

 

12mpg=19.2 l/100

 

In procentaj este o diferenta de 33.6% intre cele 2 consumuri.

 

Acum am elucidat misterul( desi nu mi-a placut matematica in scoala).

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

8mpg= 28.9l/100

 

12mpg=19.2 l/100

 

In procentaj este o diferenta de 33.6% intre cele 2 consumuri.

 

Acum am elucidat misterul( desi nu mi-a placut matematica in scoala).

 

 

se vede!

 

12mpg inseamna 23.6% iar 8mpg inseamna 35.4%

 

 

 

In emisiunea Top Gear cu 535d vs 545i , 535d pe circuitul lor a scos 8 mpg= adica vreo 35%. :thumbsup:

 

pana la urma cat e 8mpg in opinia ta? in 2 posturi ai 2 rezultate total diferite

Edited by Viper05
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e ca aberezi la modul cel mai crunt.

 

Ti-am dat a 2a versiune,ft clara si succinta.

 

Cu alte cuvinte m-am corectat si nu ca sa fiu cuiva pe plac, ci sa numai existe nici un dubiu in prinvinta cifrelor.

 

http://www.pege.org/fuel/convert.htm

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.