Jump to content

Risti

Members
  • Posts

    603
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Risti last won the day on January 22 2024

Risti had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Arad

Previous Fields

  • Masina
    520d F11 2016

Recent Profile Visitors

9148 profile views

Risti's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Very Popular Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

84

Reputation

  1. fa un test cu multimetru dupa 10-15 minute de la blocarea masinii, ar trebui ca toate sistemele sa fie OFF pana in 50 mA e acceptabil - 35 mA ideal
  2. cati km are masina? cum a fost intretinuta? in ce stare sunt rotile? anvelope jante cand au fost ultima data verificate/echilibrate? in ce stare sunt bratele, basculele, rulmentii?
  3. din experienta iti spun ca, in momentul cand iti cumpara masina un Händler, e verificata de 3-4 ori mai strict si in detaliu decat la TÜV! si cu cat masina e mai scumpa, cu atat e mai importanta verificarea daca ei vand o masina cu un defect nespecificat in vanzare si acel defect poate pune viata in pericol, risca sa-si ia adio de la viata de Händler like forever... plus niste amenzi uriase! o sa vezi de multe ori masini relativ noi, bune la prima vedere, km putini, dar scrie "Verkauf nur an Gewerbe oder für Export" - masina aia are probleme si el nu vrea sa-si asume garantia de SH
  4. mic sarcasm comparatia cu EV sper ca s-a tratat ca atare nu m-am referit la powerbank-uri de 2 lei sunt anumite PB care au o alta constructie exact conceputa pentru conditii mai extreme. bineinteles au alt cost. tel samsung. se intampla rareori sa se umfle bateria, defect din fabricatie. nu are nici o treaba cu mediul in care a fost tinut.
  5. sper ca nu va referiti in general la acumulatori daca da, astia cu EV ar trebui sa circule doar 5-6 luni pe an https://www.allcam.de/collections/powerbanks-de
  6. saptamana trecuta mi-am luat toate 3, tot pentru G31 https://www.amazon.de/dp/B002G3I2SQ https://www.amazon.de/dp/B00IWTDZJY d.p.m.d.v. nu merita ~ 100€ pentru OEM am la X1 tot Bosch, dupa mai bine de un an tot asa (bine) sterg
  7. merci @mase alea au fost le-am schimbat, totul e OK acum
  8. conflict versiune ISTA + versiune windows intial era win10 problema, insa din cate observ ai win11 upgrade ISTA, insa nu chiar la utltima versiune pentru ca o sa ai nevoie de ICOM pana in 4.50 (cred) merge inca cu ENET
  9. in urma unui accident usor, actuatoarele de la balamale de la capota s-au declansat pe langa cele 2 actuatoare, mai trebuie si alte piese schimbate sa dispara erorile? nu stiu de ce apar si senzorii din spate in eroare?! am mai citit si faptul ca modulul ACSM a inregistrat un crash event si ar trebui resetat, insa asta se poate doar intr-un service BMW masina: G31
  10. multe bucati de plastic din bara, grila suport far, conducta aer, far ceata (s-a rupt doar o ureche la accident, insa nu a mai putut fi prins ok) balamale capota din fericire am primit resturile din farul vechi si au fost si cele 3 control units deci nu a trebuit nici o codare
  11. zero experienta in domeniu zero cunostinte tehnice in domeniu insa cu multa indemanare si pasiune, a mers urmeaza tinichigeria la un atelier pro, la partea astea nu ma bag ... inca
  12. salut @NRC mai e valabila oferta ta? WBAJP31030BT84082
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.