Jump to content

v@sy

Members
  • Posts

    806
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

v@sy last won the day on June 15 2024

v@sy had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    Bmw e60

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

v@sy's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/15)

  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

134

Reputation

  1. Codezi CCC ul la default. N-ai ce sa codezi la mulf sau tcu( au comunicare prin fibra).
  2. Pe masina ai modul de bluetooth( MULF), prima varianta care s-a pus pe E60. Acesta varianta se strica in timp. Se poate schimba cu MULF2. Daca nu vrei sa o schimbi, faci bypass la fibra optica cu un inel de fibra. Referitor la erori, pare ca este asa acum ai zis la inceputul postarii, adica ai un ccc necodat la tine pe masina. Poti sa dai un Reset default la unitate cu NCS si o sa se adapteze dupa optionalele pe care le ai pe masina.
  3. Pune capan nou Oe la vasul de expansiune. Trebuie sa aiba inscris pe el 140( 1.4bar). Ai grija sa nu iei de benzina - 200(2.0bar).
  4. Pare ca modulul CAS a decedat. Verifica mufa si pinii in prima faza. Daca nu se rezolva e nevoie de alt CAS.
  5. Cum am zis, suruburile de la bucsi se strang cu rotile in pozitia normala de rulare. Sa nu confundam bucsile cu pivotii. Pivotii se pot strange cu rotile suspendate.
  6. Daca au fost stranse cu masina ridicata si rotile extinse, atunci bucsa este tensionata cand masina revine in pozitia normala pe sol. Unii mai strang suruburile de la bucsi cu masina ridicata, dar roata aferenta bucsei o aduce in pozitia normala de rulare ridicand-o cu un cric. Asta nu dauneaza bucsei. Insa daca la tine se aplica primul caz, bucsile vor ceda repede. Pt a repara greseala, suruburile trebuie stranse cu roata in pozitie de rulare.
  7. Suruburile de la bucsi se strang cu masina pe sol, in pozitia normala de rulare. In niciun caz cu masina suspendata!
  8. Nu stiu calitatea Febi la bucsi. Dar pt siguranta mergi pe Lemforder sau Oe.
  9. Din bucsa curge. Sunt umplute cu ulei. Schimbi bratul sau bucsa.
  10. Trebuie verificate atent articulatiile. Nu exista sa fie bune dar in acelasi timp sa cauzeze probleme. Cel putin o piesa este montata incorect, uzata, etc. Aici pe forum doar ne dam cu parerea. Verificarea se face la service. Din pacate problema cu trepidatiile e una costisitoare pt ca e greu de diagnosticat sursa acestora. Mai verifica atent inca o data piesele care sunt imbatranite.
  11. Are oglinzi incalzite. Ale tale sunt prajite. Schimba sticlele si rezolvi problema.
  12. Trpidatiile la mers constant pot fi de la articulatie - brate fata( pivoti, bucsi obosite), cauciucuri uzate neuniform sau cu defecte vizibile/invizibile care la vulcanizare desi echilibrate dinamic, ele in rulare vor produce vibratii. Vibratiile pe franare pot fi de asemenea de la articulatia fata, discuri ovalizate, rulmenti ovalizati/cu joc sau impreuna toate cele enumerate.
  13. Nu stiu sa iti zic care sunt firele. Compara schemele electrice si iti dai seama. Iar dupa, ai nevoie de codare. Daca nu te pricepi, mergi la cineva care stie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.