Jump to content

pvsilviu

Contributors
  • Posts

    898
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    24

pvsilviu last won the day on April 18

pvsilviu had the most liked content!

1 Follower

About pvsilviu

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 318ci cabrio, E39 520i

Recent Profile Visitors

9313 profile views

pvsilviu's Achievements

Experienced

Experienced (11/15)

  • Haiduc Verificat 2025 Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Posting Machine Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

408

Reputation

  1. Azi vine ventilatorul. Am comandat si grila centrala din bord, avea un mic defect. Sper sa fac niste pasi inainte, zilele astea. Nu de alta, dar, aseara am gasit iar bateria goala. Miercuri mai facusem niste teste, incercari si am si plimbat-o putin. Culmea este ca, dupa vreo 30 minute m-am dus la ea si totul era stins (adica ledul de la parking era stins - teoretic, masina era in sleep mode). Probabil s-a trezit ceva sau ledul indica sleep doar pentru o parte din consumatori. In paralel, mai am de montat camera mers inapoi, miercuri am facut teste cu ea, totul ok, trebuie sa trag firele.
  2. Nu am rezolvat inca nimic. Bonus, am de rezolvat si electroventilatorul pentru clima (ori a decedat acum, ori am luat masina cu el bulit). Din primele investigatii, sigurante ok, tensiune la firele lui (3 la nr ca e fl) este, ori el e ars, ori modulul de comanda sau cum s-o numi. La relanti, compresorul de ac cupleaza si decupleaza (intra in protectie). Ventilatorul nu e blocat. Plm, cam multe probleme, la cabrio nu a fost asa.
  3. Inlocuit baterie, montat rama clima (chinezarie de 2 lei), tras toate firele prin interiorul bordului, scos in torpedou ce este nevoie pentru conectare (cartela telefon, usb-uri, camera, etc) A mai ramas de montat camera mers inapoi. Aseara am pus cartela de Digi la ea si am bagat o plimbare. Ala sonorizare pe yt direct din navi (nu din telefon). Una peste alta, navigatia se misca foarte bine, sunt multumit. Spre deosebire de E39, merge perfect, in continuare. Ma refer la masina.
  4. Multumesc pentru sfaturi. Sa inteleg ca se poate desface mufa si repara doar acel conector tip mama? Am citit pe telefon, ma uit maine la birou.
  5. Mai mult ca sigur voi merge pe varianta master card :). Un electrician auto priceput in Craiova si gata, nu are rost sa ma complic.
  6. Aseara, la final, am realizat si eu ca, folosind agrafa am largit/tutut conectorul mama (agrafa fiind muult mai groasa decat pinul tata). Posibil sa nu mai faca deloc contact acum, dupa atata tutai ce i-am dat (initial ma gandeam la ceva coroziune, oxidare, am si dat cu niste spray de contacte inainte, apa de ploaie probabil). Varianta cea mai simpla este sa tai firul, sa-l cositoresc si sa-l leg direct in modul. La asta ma gandesc acum, la fata locului nu stiu daca merge.
  7. Multumesc pentru ajutor, informatiile primite de la tine i le-am dat de atunci fiului meu. Lucreaza la Hella, deja de 3 ani, pe IT, pentru client BMW (care altul daca e fan, :)) si, cu contacte imperfecte, si-a mancat o parte din nervi la master. Eu am apreciat in mod deosebit faptul ca aseara, dupa ce am eliminat calculatorul ca nefiind sursa defectului, a stiut exact ce fir sa verificam. Eu, care urasc din facultate instalatiile electrice, ma uitam mult si bine. Revenind, buba am gasit-o dar nu am remediat-o. Ce solutii ar fi sa nu inlocuiesc mufa? Sunt 20 de fire care intra in ea, taiat/lipit/izolat nu e chiar usor si poate genera si alte probeme. Ca defect, sunt 2 variante: legatura intrerupta in mufa sau pinul de la modul nu face contact cu mufa. Azi incerc sa desfac mufa.
  8. Am schimbat asta seara gm3, nu a fost nevoie de codare doar de imperechere cheie. Nu s-a rezolvat, l-am luat degeaba. Dar, se pare ca am gasit cauza: un contact imperfect in mufa de la modulul din usa. Meritul este al fiului meu, eu nu credeam. Tot el a fost cel care a indicat ce fir trebuie sa verificam. Am masurat continuitatea, nu era ok, dupa care am dezizolat firul, am masurat din nou si, surpriza, totul ok. Problema este in mufa si, probabil va trebui inlocuita.
  9. Da, de ex. azi dimineata inainte sa plec la munca, am facut o proba si nu mai mergeau. desi, ieri, am incuiat-o cu totul functional.
  10. Scurt update: am pornit-o acum 30 minute sa o mut. Aseara nu functionau comenzile, cand am incuiat-o, acum totul perfect.
  11. Pe diagnoza nu apare nimic, gm e pe verde, il recunoaste, dar nu ma lasa sa fac teste. Nu stiu de ce.
  12. Sa-l codeze stie fii-miu. La e46 325xi l-am inlocuit si stiu ca nu avea nici o importanta seria, doar sa-l codezi. In cazul de fata, nu stiu daca e la fel sau nu. Vedem, incerc sa pun si eu diagnoza mai pe seara, poate mai observ ceva.
  13. Mda, nici varianta asta nu e ok. Voi comanda calculatorul (am gasit cu aceeasi serie).
  14. Pica si varianta cu temperatura. In schimb, se pare ca, daca merg la ea si, cand o deschid, daca defectul se manifesta, pornesc motorul si scot mufa alba de la calculator (sunt 3, 2 negre si una alba), dupa ce o pun la loc, totul merge perfect.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.