Jump to content

pvsilviu

Contributors
  • Posts

    895
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    24

pvsilviu last won the day on April 18

pvsilviu had the most liked content!

1 Follower

About pvsilviu

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 318ci cabrio, E39 520i

Recent Profile Visitors

9300 profile views

pvsilviu's Achievements

Experienced

Experienced (11/15)

  • Haiduc Verificat 2025 Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Posting Machine Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

408

Reputation

  1. Multumesc pentru sfaturi. Sa inteleg ca se poate desface mufa si repara doar acel conector tip mama? Am citit pe telefon, ma uit maine la birou.
  2. Mai mult ca sigur voi merge pe varianta master card :). Un electrician auto priceput in Craiova si gata, nu are rost sa ma complic.
  3. Aseara, la final, am realizat si eu ca, folosind agrafa am largit/tutut conectorul mama (agrafa fiind muult mai groasa decat pinul tata). Posibil sa nu mai faca deloc contact acum, dupa atata tutai ce i-am dat (initial ma gandeam la ceva coroziune, oxidare, am si dat cu niste spray de contacte inainte, apa de ploaie probabil). Varianta cea mai simpla este sa tai firul, sa-l cositoresc si sa-l leg direct in modul. La asta ma gandesc acum, la fata locului nu stiu daca merge.
  4. Multumesc pentru ajutor, informatiile primite de la tine i le-am dat de atunci fiului meu. Lucreaza la Hella, deja de 3 ani, pe IT, pentru client BMW (care altul daca e fan, :)) si, cu contacte imperfecte, si-a mancat o parte din nervi la master. Eu am apreciat in mod deosebit faptul ca aseara, dupa ce am eliminat calculatorul ca nefiind sursa defectului, a stiut exact ce fir sa verificam. Eu, care urasc din facultate instalatiile electrice, ma uitam mult si bine. Revenind, buba am gasit-o dar nu am remediat-o. Ce solutii ar fi sa nu inlocuiesc mufa? Sunt 20 de fire care intra in ea, taiat/lipit/izolat nu e chiar usor si poate genera si alte probeme. Ca defect, sunt 2 variante: legatura intrerupta in mufa sau pinul de la modul nu face contact cu mufa. Azi incerc sa desfac mufa.
  5. Am schimbat asta seara gm3, nu a fost nevoie de codare doar de imperechere cheie. Nu s-a rezolvat, l-am luat degeaba. Dar, se pare ca am gasit cauza: un contact imperfect in mufa de la modulul din usa. Meritul este al fiului meu, eu nu credeam. Tot el a fost cel care a indicat ce fir trebuie sa verificam. Am masurat continuitatea, nu era ok, dupa care am dezizolat firul, am masurat din nou si, surpriza, totul ok. Problema este in mufa si, probabil va trebui inlocuita.
  6. Da, de ex. azi dimineata inainte sa plec la munca, am facut o proba si nu mai mergeau. desi, ieri, am incuiat-o cu totul functional.
  7. Scurt update: am pornit-o acum 30 minute sa o mut. Aseara nu functionau comenzile, cand am incuiat-o, acum totul perfect.
  8. Pe diagnoza nu apare nimic, gm e pe verde, il recunoaste, dar nu ma lasa sa fac teste. Nu stiu de ce.
  9. Sa-l codeze stie fii-miu. La e46 325xi l-am inlocuit si stiu ca nu avea nici o importanta seria, doar sa-l codezi. In cazul de fata, nu stiu daca e la fel sau nu. Vedem, incerc sa pun si eu diagnoza mai pe seara, poate mai observ ceva.
  10. Mda, nici varianta asta nu e ok. Voi comanda calculatorul (am gasit cu aceeasi serie).
  11. Pica si varianta cu temperatura. In schimb, se pare ca, daca merg la ea si, cand o deschid, daca defectul se manifesta, pornesc motorul si scot mufa alba de la calculator (sunt 3, 2 negre si una alba), dupa ce o pun la loc, totul merge perfect.
  12. Si, de atunci, doar vorbim, e foarte ocupat. Aseara m-am apucat iar de citit. Subiectul a fost "Switch unit, driver's door" preluat de pe Realoem. In vreo 2,3 cazuri faceau referire la GM3, modulul de confort, iar simptomele in unul din cazuri erau oarecum similare cu al meu: frig afara dimineata, totul ok; dupa amiaza, cu soare si caldura, canci. Ca urmare, azi dimineata l-am dat jos si acum se odihneste in frigider. Vedem mai tarziu ce mai zice. Oricum, voi cumpara unul sh, este intre 100-150 lei. De mult ma gandeam la el, sper ca el sa fie cauza. Si mai sper sa se rezolve si cu descarcatul bateriei aleatoriu (adica, daca el e partial busit, ma gandesc ca, uneori, mai porneste cate un consumator, altul decat clima, cand e masina parcata; a alta logica nu prea vad).
  13. Eu pot spune de ale mele: -E46 318i cabrio, 93-96 in mod normal. Foarte cald, cum e acum ziua, 105, doar in trafic intens. -E39 520i 96-99, in forja 88-90 (M54 are un termostat care deschide mai repede daca e forjat, pentru protectie). In trafic intens nu stiu, ca nu am mers. La E46 325xi, la fel, dar, doar dupa ce am schimbat termostatul (cel initial era semiblocat pe deschis si, la drum intins, frig afara, scadea si la 65-70).
  14. Doar mecanic, am tras de ele in toate felurile. Acum, dupa cateva manevre, in garaj, din telecomanda, totul functioneaza perfect, fara sa umblu la nimic (usi, contacte, etc). Mai exact, masina sta inchisa cu toate comenzile functionale si, cand o deschid, nu mai merg. Sau, invers, nu merg si, dupa un timp, cand o deschid e totul ok(repet, doar din telecomanda, fara sa deschid si usile, fizic). Sau, in timpul mersului. Totul este aleatoriu. Nu ma pricep dar, ampermetrul, de la 4,... cand actionez telecomanda, scade la un 0,78A si, fractiuni de secunda, mai sare la 2,... 1,... amperi. ulterior, se stabilizeaza la 0,46A si, la final, 0,03A.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.