All Activity
- Past hour
-
Mi au zis acum vreo 50 60k km ca la urmatorul set de placute fata va trebuie schimbate si discurile... nici eu nici ei nu ne am asteptat sa mai tina atata Placutele fata au tinut totusi 120k km, eu n am mai vazut inca asa ceva... la toate masinile le schimbam intre 30 si 50k km pe fata
-
Colegul are 30% discount , apoi prețurile puse ca referință sunt pentru motorizarea 2.0 .
-
Salut, 1.- tampoane cutie, flansa cardan, burse grup spate 2. rulmenti, sau grup spate, sau chiar și saboți spate nereglati . in mod normal un service cu experienta diagnostica și găsi cauzele. Motorul cred ca e din seria N , teoretic nu au probleme serioase clasicele sucurgeri de ulei/ antigel , poate o bobine care sa facă figuri cel mult.Poti face o diagnoza sa vezi dacă apar ceva erori.
- Today
-
Uaaaau ce diferență între prețurile postate.
-
MDMD started following Posesor nou Z4 30i e89
-
Buna ziua, Am cumparat recent un Z4 30i din 2011 cu 124.000 km ( cu multe semne care imi dau de gand ca nu sunt kilometrii reali ). Masina este foarte faina insa are clar multe lucruri care necesita atentie. Ne este clar ca fostul proprietar/proprietari nu a avut cum trebuie grija de masina (conform cartii a stat perioade scurte la mai multe persoane si nu avem nici o dovada a servisarii masinii). Ce am apucat sa remarc in 2 zile de cat timp este la noi sunt urmatoarele: 1. Un sunet undeva sub consola centrala de fiecare data cand masina porneste sau cand se muta curia din Drive in Reverse si invers. Este un "clanc" care ma duce cu gandul la un tampon la cutie. 2. Cu masina capotata se aude un zgomot similar cu cel de rulmenti uzati ( la rotile de pe spate ). Este o masina pe care ne-o doream de mult si am cumparat-o ca a "3-a" masina si intentionam sa o pastram cat se poate de mult. INTREBAREA mea catre grup este legata de exterientele voastre legate de aceasta masina si de aceasta motorizare/cutie. Plecand de la premisa ca fostii proprietari nu s-au ocupat cum trebuie de intretinerea ei, care sunt punctele cheie care ar trebui investigate la masina? Saptamana ce urmeaza avem programata o diagnoza din bara in bara a masinii pentru a vedea si cum arata pe dedesubt si a ii face si o revizie completa. Va multumesc celor care isi pot dedica minute pentru ajutor! Weekend frumos tuturor!
-
Sebi Olaru joined the community
-
MDMD joined the community
-
e90xm started following Se oprește când franez la rece
-
Salut tuturor, am o problemă ciudată la BMW-ul meu E90 320d (M47, 163 CP): La relanti dar doar când este motorul rece , dacă stau în R și țin frâna apăsată, motorul moare după câteva secunde. În D, cu frână apăsată, comportamentul e mai bun – dar tot moare Mașina pornește perfect la prima cheie EGR ,DPF și clapete admisie au fost anulate fizic și soft Am făcut și o diagnoză și am doar erori , eroare bujie 1,2,3 Și eroarea 41AA Boost PRESURE senzor intermitent Întrebarea mea: A mai întâlnit cineva la M47 această problemă? Ce teste sau soluții recomandați pentru a identifica exact cauza și a rezolva problema? Multumesc mult pentru orice sfat!
-
e90xm joined the community
-
@sskkaa puteau zice si cei de la service "vezi ca urmeaza si discurile fata curand", ca doar se vede cu ochiul liber uzura... mai ales cand se apropie de schimb :))
-
-
-
Si eu am 180k , si trebuie sa le schimb. Ce pret au fost discuri si placute spate? Daca mai tii minte si defalcat. Multam.
-
cum ati rezolvat problema ?
-
dan-adrian joined the community
- Yesterday
-
sincer, nu știu ce să verific
-
Papii started following Posibile probleme la turbo, motor m47
-
Ai verificat daca ai intercooler ul sau vreun furtun spart ?
-
OEM. Nu am chef de experimente. Mai dau si astia de la BMW discount 30% si sunt preturi decente. N am cobit bine, ca urmeaza si pe fata discuri si placute Azi dimineata a venit "amenda" in bord
-
Moldooo joined the community
-
Am și eu o problemă asemanatoare doar ca la mine scartaie cand virez toată dreapta și stânga ne fiind în mișcare. Luni merg cu ea la mecanic sa vad ce poate sa fie. Aveți vreo idee.
-
Pe ce ai mers? OEM si discuri si placute?
-
fabyan053 started following Posibile probleme la turbo, motor m47
-
Salut vin cu o mică problemă, am un bmw seria 1, cod motor m47 cel de 163 cp, în urmă cu 9 luni am schimbat turbo, din cauza actuatorului, ulterior in luna aprilie am fost nevoit sa ii schimb distribuția deoarece fostul proprietar nu a întreținut deloc mașina. Problemă care o am acuma vine tot în legătură cu turbo, uneori îmi pornește turbo alte ori nu, câteodată se pornește in mers alte ori nu, mașina se plafonează nu mai trage absolut deloc, pe testar am aceste erori, poate cineva să mai întâmpinat de ele și mă poate ajuta, specific ca mașina a mers foarte bine de când i am schimbat turbo și distribuția până acuma vreo 2 luni când a reapărut problema cu lipsa te putere indiferent de turație. Mă poate ajuta și pe mine cineva cu o informație sau sfaturi ce aș putea face vă rog
-
fabyan053 joined the community
-
Si eu am avut un accident oarecum identic, doar ca la mine remorca s-a rasturnat peste mine. M-a lovit deasupra si spart luneta si geamurile spate laterale. Eram intr-un Mistubishi Outlander automat si am accelerat. Avea 40t de cherestea in el. Ce pot sa spun este, ca NU am realizat ce se intampla in fata. Am vazut ceea ce mi-a parut o prelata care flutura in spatele cabinei TIR-ului, iar cand am realizat ca se rastoarna peste mine, era destul de tarziu, dar fiind automata, am calcat-o la podea. Am avut zile si noroc. Au descarcat cheresteaua 6h din TIR. Probabil daca eram sub el, atunci ma gaseau.
-
Era sa o patesc similar acum vreo 18 20 ani... Sebes-Sibiu, pe national, aproape identic, curba in coborare pt tir, ploua tare... doar ca a trecut cu remorca in derapaj doar vreo 60 70% din banda mea dupa care a echilibrat o, dar eu eram deja cu juma de masina in sant aproape... ca nu era zona dreapta cat de cat sa pot iesi in camp...
-
Amandoi din masina au murit pe loc. Accident șocant la Iași – Un camion s-a răsturnat peste o mașină. Doi morți (VIDEO) - Ziarul de Iaşi - liderul presei ieşene
-
Am schimbat si eu uleiul la grup,a intrat 0,8 litri, uleiul din cutia de viteze, am luat kitul de la ZF, difera dispunerea magnetilor fata de cel original si bujiile. In cutie am reusit sa schimb 5,8 - 6 litri.
-
Accident TIR Draguseni Nu pot sa spun decat, FML.
Announcements
-
Topics
