Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Pai asta tre sa astepti in Europa sa vezi, ca de partea cealalta a baltii schimburile sunt la 16,093.44 km (maxim) sau un an. Le e mai frica astora de la BMW de cei de pe partea astalalta a baltii.
  3. La Toyota se schimba uleiul la 10-15k dacă nu ma înșel. Plus, motoarele lor de pe hibrid sunt detunate. Motoarele de la GR merg pe 0w20 însă.
  4. @FiveThreeFive sunt perfect de acord cu tine. Doar ca 6000rpm sunt 6000rpm, indiferent de puterea masinii, limitata sau nu in anumite conditii, iar la ture mari, ungerea e esentiala... In timp si la viteza mare ( DN/DEx/Autostrada ) acolo uleiul asta ultra subtire 0W12 ( 0W8 la Toyota! ) va ceda rapid, si isi va pierde proprietatile. Depinde mult si de temperatura la care lucreaza un motor... la temperaturi mari de 100/105+ grade iar se duce uleiul mai repede...
  5. Din ce tin mine Toyotele merg cu 0W12 de fabrica fara mari probleme,doar ca da, acolo avem masini hibride .Deci posibil ca explicatia ta sa aiba sens, pe de alta parte ce uita BMW e ca in mare masinile lor au tendinta de a fi conduse mai agresiv fata de Toyota datorita imaginii sportive a marcii
  6. Si eu sunt curios. Tind sa cred ca BMW a reusit sa permita uleiuri 0W12 in motoare puternice precum B58 bazandu-se in principal pe faptul ca toate aceste motoare sunt acum in configuratii mild-hybrid sau plug-in hybrid. Exista unele modificari tehnologice prin care motoarele se pot descurca cu uleiuri atat de fluide - cum ar fi tolerantele cuzinetilor, materialele din care sunt realizati acestia, sau controlul strict al presiunii si temperaturii uleiului. Totusi, acestea au un efect limitat si nu pot compensa in totalitate valoarea mica a HTHS-ului (high temperature high shear) unui ulei 0W12, care este undeva pe la 2 MPa*s. Spre comparatie, un ulei 10W60 are HTHS de cca. 5 MPa*s, iar un 5W30 de cca. 3.5. Ca urmare, tind sa cred ca la accelerarile puternice masina se bazeaza mult pe aportul motorului electric - ceea ce reduce stresul motorului termic si ii permite sa functioneze in limite acceptabile pentru HTHS-ul uleiului, posibil si cu o limitare din software a puterii, in anumite conditii. Atat timp cat motoarele reusesc sa treaca cu bine de perioada garantiei, pentru BMW totul este in regula. Este o parere pur personala, posibil sa aberez.
  7. Janta/jante strambe?Cauciucuri cu defect?
  8. Sa vedem masini cu 0w12, cu schimburi la 30k km+ dupa 100 150k km
  9. Tu ai TU2 pe masina, versiune care are foarte multe modificari fata de generatiile precedente si pentru care, da, asta e uleiul recomandat.
  10. Salut, Rulmentul intermediar de la cardan. Ai link de exemplificare, piesa 8. http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-Sedan/Europe/320d-M47N/jan2003/browse/drive_shaft/drive_shaft_cent_bearing_universal_joint/
  11. Salut am un bmw e46 320d si are o bataie la mijlocul masini dinăuntru se aude deasurpa de cotiera bate in orice viteza cand calc pedala mai brusc dar daca urc frumos in turati nu se mai aude oare de la ce ar putea fi?
  12. N-a fost chiar ieftina. Nu au vrut sa-ti faca ceva discount mai mare? linistit! din punctul meu de vedere, cea mai smechera masina de pe forum! sa o folosesti sanatos!
  13. Yesterday
  14. 189.7. revin si cu filmulete
  15. AI Overview Many modern BMW models, including the G60, do not have a traditional dipstick for checking the oil level. Instead, they rely on electronic sensors and display the oil level digitally within the vehicle's infotainment system (iDrive) or instrument cluster.
  16. Lol,se mai vede pe jojă nivelul? In caz ca mai au asa ceva..
  17. Yep, m-am uitat ieri pe factura de la schimbul făcut de mine la 1200 și ceva de mile special să văd ce ulei era ca nu mai țineam minte exact. Măcar pe aici încă se mai face schimbul la 1 an sau 10k mile sau mă rog ce arată mașina în funcție de cât de tare ai altoit-o.
  18. Salut, detin un bmw e46 320d varianta de 150 hp. Am plecat intr-o seara cu ea in oras si la un moment dat nu mai tragea si nu se accelera mai mult de 1800 de ture, am tras pe dreapta si masina a inceput sa mearga in 3 cilindri si trepida toata. Scoate fum alb pe exapament si din motor daca scot busonul de ulei. I-am verificst compresia si nu are deloc pe un cilindru, care ar putea fi problema si la ce pot sa ma astept? Masina are 450.000 de km.
  19. 0w12? Omg... imediat ajungi ca la toyota... apa de ploaie 0w8...
  20. Salut, scoate fum cand accelerezi peste 1500 de ture?
  21. Pe G60-ul din semnatura mie mi-au pus 0W12. E vorba tot de un B58, B58N daca nu ma insel.
  22. Am scăpat după ce am schimbat….. Da, tampoanele de motor. Toate.
  23. Am gasit pe un forum ceva oare sa mearga? STEP 1: Connect to Your Car Plug the ENET cable into the OBD port (driver’s footwell). Plug the Ethernet end into your laptop. Turn ignition ON (do not start the engine). Launch E-Sys. Under “Connection”, choose: Target: F020 Interface: ENET Click Connect STEP 2: Read & Modify Vehicle Order (VO) In E-Sys, go to “Expert Mode” > “Coding” In the left panel, expand “FA”, right-click it and choose Read FA (VO). Expand FA > F020 (your car). Right-click SALAPA-Element → Click Edit In the VO list: Remove: $6VB (CID Mid) Add: $6VA (CID High) Click Save, then click the Disk icon to save the new FA file. STEP 3: Write VO to the Car In the FA tree, right-click F020, then click “Calculate FP” Go to “VCM” tab, click “Write FA” VO is now written into your car. STEP 4: Code HU_CIC Module Go to Coding → Read ECU list (Read ECU tree) Right-click on HU_CIC, click “Code” This will apply the new VO settings, including screen resolution.
  24. Foarte frumoasa, sa fie in ceas bun!
  25. Haide si cu niste filmulete sa vedem cum suna V8-ul acela mentionai de buget, cat a fost, daca nu e secret? noua?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.