Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Multumesc pentru raspunsuri. Aflam noi Marti ca indiferent ca are nevoie de codare sau nu, retrofitul este.....inevitabil. Oeicum abia astept. Farurile astea basic ma scot din minti. Au semnalizarea aia de F30 pre facelift. In rest nu pot spune ca sunt rele. Design wise mai mult le vreau schimbate.
  3. Ai facut un test de compresie si un test la turbina, joc ax etc? DPF ul cata cenusa are, cum isi face regenerarea?
  4. @SergiuAlex90 intră pe Imgur.com și pui pozele acolo. După te pot ajuta să le pui aici.
  5. Today
  6. Tester pus pe cutie, sa se vada datele din aceasta. Plus ca sunt alte lucruri care dovedesc kilometri, uzura in interior 0, tiple pe praguri, pe portbagaj, pe scaunele din spate, etc.
  7. nu spun ca km nu sunt adevarati, dar e improbabil. stiu ca la motor se pot vedea orele de funcționare
  8. Stiu ca la vag puteai citi din cutia dsg un parametru si cumva deduceai nr de km, mai era cat reziduu ai in dpf, genul asta de parametri si poti sa ti faci o idee, presupun ca se poate si la bmw. Cred ca este vreun dealer bmw din Italia Milano. Ma gandesc ca segmentii sau turbina poate fi problematica, o turbina crapa si mai repede daca nu ai grija de ea, drumuri scurte si i dai "blana" cu motorul rece.
  9. stiti alta solutie similara? adica un card RFID care sa functioneze la mai multe statii de incarcare sa nu tot instalam 20 de aplicatii diferite
  10. eu unul sunt foarte sceptic, ce inseamna mai exact test pe motor si cutie? exista bavaria milano?
  11. alex230ro

    BMW X5 45e

    Poti sa mergi sa vezi CX60 sau Outlander sunt pe la 55k noi cu garantie , depinde acum ce cauti Outlander e mai "lent" dar pare fie mai "fun" la condus vs CX60 , CX60 e mai rapid si zic ei ca au mai imbunatatit suspensie/cutie ma rog mie cutia mi s-a parut problematica la CX60 nu imi e clar daca masina de test drive avea ultima varianta de cutie .Autonomie CX60 40-60km Outlander era mai bine 60-80 km pe acolo .
  12. Ai verificat istoricul de service al masinii in reteaua bmw? poti sa o faci si online aici cu 10 euro https://checkvin.eu/ . Faptul ca masina consuma ulei si scoate fum albastru ma duce cu gandul la segmenti, vezi ca fumul in exces omoara dpf ul.
  13. Sunt chitit pe PHEV, si un spatiu decent. X3 ar merge, desi tehnologia phev la modelul anterior e depasita si ea, X1 nu se incadreaza, e prea mic. Variantele curente sunt: sa mai astept pana la primavara si sa ma orientez catre 550e (x5 50e ar fi ideal, dar e mult prea scump) sau sa iau acum ceva de la Mercedes: un E400e W214 din 2024 cu 5-10k km la bord costa in jur de 55k Eur. Sau GLC 400e, undeva pe la 60k Eur.
  14. alex230ro

    BMW X5 45e

    Daca nu e nevoie de spatiu poti sa te uiti si la X1 sau X3 .
  15. Pai voiam sa te intreb, eventual veneam sa o testez, dar am primit una de la Autonom si nu mai era nevoie :))
  16. Ciprian01

    BMW X5 45e

    E normal, e chimie dar ca fost proprietar de 545e si X5 45e, vreau sa zic ca e geniala combinatia de putere, iar in oras 40-60 km iti sunt de ajuns. Amandoua masinile aveau 3 si 4 ani vechime si testul de la BMW de battery health a aratat 95% viata bateriei, cu incarcare 0 to 100 tot timpul. Pentru mine clar va fi un 550e in viitor
  17. alex230ro

    BMW X5 45e

    bonus https://piataauto.md/Stiri/2025/10/Producatorii-germani-vor-sa-oblige-proprietarii-de-modele-plug-in-hibride-sa-si-incarce-masinile-lor-la-priza-cel-putin-periodic-pentru-a-le-salva/
  18. Multumesc pentru replica! La Bavaria am fost, am cerut o diagnoza clara, mi s-a spus ca trebuie imobilizata la Bavaria aprox 2-3 saptamani, in conditiile in care ar putea fi nevoie de demontat/ inlocuit / montat piese din motor, pe langa costul de 10.000-15.000 lei / manopera. Din pacate momentan nu puteam sa o las, deoarece vineri am RAR-ul. Cat despre Kilometri, masina are istoric doar la Bavaria Milano, 2 rapoarte cu kilometri reali, tester pus pe motor si pe cutie indicând kilometri aferenti. Despre ulei, am pus ulei original BMW 5W30, Long-Life. Problema este ca are “simptome” intermitente.
  19. Si totusi https://piataauto.md/Stiri/2025/10/Germanii-ADAC-au-facut-un-test-anduranta-100000-km-cu-o-Tesla-Model-Y-si-au-raportat-costurile-reparatii-mentenanta-problemele-intalnite/
  20. alex230ro

    BMW X5 45e

    sincer dupa ce am citit https://piataauto.md/Stiri/2025/10/VIDEO-Un-mecanic-finlandez-a-dezvaluit-o-problema-imensa-cu-care-se-confrunta-proprietarii-modele-plug-in-hibrid-Mercedes-ajung-100000-km/ si https://piataauto.md/Stiri/2025/10/VIDEO-Un-mecanic-roman-Marea-Britanie-a-aratat-cum-un-BMW-X5-plug-in-hibrid-F15-poate-fi-reparat-3000-euro-pentru-a-avea-22-km-autonomie/ incep sa am dubii legate de PHEV, sigur in afara cazului in care iei masina noua
  21. Ciprian01

    BMW X5 45e

    Colegu', trebuia sa ma intrebi pe mine si iti ziceam direct ce si cum. Ce GLE face asta? Si in ce bani? Intreb asta fiindca am un tovaras care are GLE53 AMG si era chitit sa ia varianta plug in care e mai puternica, dar din sapaturile lui, si-a dat seama ca Mercedes a intrat recent pe campul PHEV si nu are istoricul BMW si nu i-a insuflat incredere pe termen lung. Exact, incarcarea e mega greoaie si nu toti stau la casa sa lasi peste noapte. Iarasi, e mai "puturos" versus 50e care mie mi s-a parut nebunie, de la cat de repede se incarca la cat de repede accelereaza. Nu iti dai seama ca e asa de grea. As mai tine de bani si as lua un 550e, asta e deja in 60-70k range acum, si va scadea de la anul.
  22. Te cred, am auzit numai lucruri bune despre 50e. Insa am buget vreo 55-60k, pe care oricum l-am marit deja in ultimele luni. 50e-ul e peste 80k momentan, deci no chance.
  23. sskkaa

    BMW X5 45e

    Sunt foarte scumpe X5 50e-urile, inca nu merita banii, iar X5 45e e deja cam invechit, a venit tehnologia peste el.
  24. @VladE46 da, in general ma duc normal, fara abuz la acceleratie sau frana... mai am momente de ratacire dar mai rar...
  25. EGR e schimbat recent, a avut rechemare la Bavaria acum aproximativ un an si jumatate. Problema este ca in carter este o presiune mare, am scos furtunul de la epuratorul de gaze, am tinut degetul unde trebuia sa iasa aerul prin el, si dupa ce l-am scos, a suflat aer cu putere.
  26. Poti incerca sa faci test compresie, mai poti verifica daca PCV/CCV functioneaza corect daca sunt blocate poti trimite ulei in admisie .DPF , EGR nu au erori banuiesc ?
  27. salut am avut un scurt pe cablul de la turbo, iar la scurt timp după ce l am depistat nu a mai funcționat turbina, se poate ca acel scurt să îmi fi afectat actuatorul la turbo?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.