All Activity
- Past hour
-
Nu am mai pus pana la urma pentru ca nu am mai folosit asa intensiv bicicletele. Cel mai bun preț l-am gasit la @neo_andersson. Carligul manual de care spuneam mai sus este mai ieftin cu vreo 2000 ron fata de cel retractabil insa are limitare de incarcare verticala de 75 kg daca imi aduc bine aminte, ceea ce e cam la limita pentru un suport de biciclete, depinde cate cari. Chiar sunt curios ce oferte primesti de la BMW Oradea, in Bucuresti am primit oferta de 4000 eur pentru cel retractabil, la reprezentanta. Nu stiu daca merge instalat un carlig capabil aftermarket demontabil vertical, care suporta 120 kg incarcare verticala(~1800 Ron) + instalația si modulele originale(~3000 Ron) + manopera 1200 Ron ar fi cam 6000 Ron.
- Today
-
@goangaus ai pus ceva pana la urma? Incepe sa ma preseze si pe mine carligul ( avand in vedere ca fiica mea a inceput sa se dea si ea pe bicicleta, si nevasta mea doreste sa mearga si ea cu fiica mea ) n-am cum sa pun bicicletele decat pe carlig ( sus pe masina ar fi cam ... greu,aiurea si dubios, desi nu cred ca exclus si aceasta varianta... ) Am cerut si eu azi oferte actuale de pret pentru carlige OE la BMW.
-
Cablaj Retrofit Combox BMW F10
Para replied to Para's topic in Audio/Video/Navigatie/Electronica auto
Ceva ce am aflat intre timp este ca ar fi nevoie sa trag inelul de fibra MOST de la headunit pana in portbagaj. Pentru asta trebuie un singur cablu (dublu care se duce si se si intoarce) pana in portbagaj sau traseul ca sa il trag eate segmentat? De exemplu un segment de la headunit pana la X - apoi de la X pana in portbagaj? Nu stiu exact de ce anume am nevoie si pe unde trebuie tras. Multumesc! -
Sa mai stergem praful! Totul e ok, o revizie in primavara cu ulei Liqui Moly 5w30, urmeaza alta, acum, la 7k km distanta, cu ulei BMW 5w30. Consuma cam 750 ml la 10k km. Masina are acum 140600 km. Noroc cu E39 ca altfel ne plictiseam!
-
Am restrans lista, :): -Termostat, subiect deschis -Baterie (low voltage genereaza o gramada de erori aiurea, am observat asta si la passat) -Pierderi de ulei (iar am gasit umezeala pe scut, never ending story la bmw).
-
F31 N47 184CP xDrive - mers bâlbâit
dxb444 replied to dxb444's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Da, a fost schimbat si senzorul de presiune. -
La 325xi, cand l-am schimbat, m-am trezit cu acul ca se duce la vale si nici caldura nu am mai avut (in exterior si vreo 5 grade afara). Ramasese clar bocat pe deschis. Mai verific sambata. Cert este ca nu a facut asa, am monitorizat-o de multe ori cu OBD II. 93-96 sau 96-99, la fel ca la cabrio. Ventilatoarele merg amandoua si par sa functioneze normal.
-
Para started following Cablaj Retrofit Combox BMW F10
-
Salutare, Am un BMW F10 2011 cu Business Navigation (cea cu ecranul mic) fara bluetooth, fara TCU, fara MULF iar in consola centrala are doar port AUX (nu aux/usb). Vreau sa ii fac retrofit si sa adaug CIC Professional si Combox. Pentru CIC am headunit-ul, tot ce am nevoie ca sa il instalez si codez dar problema este la Combox. Din moment ce masina mea nu are nici TCU nici MULF, nu am nici cablajele in portbagaj pentru Combox. Stiu ca pentru combox este mufa diferita fata de TCU/MULF dar eu nu am nimic si nu stiu sigur de ce cablaje am nevoie. Din cate am inteles am nevoie si de ceva Fibra optica MOST pe care am cautat-o si nu prea am gasit decat foarte scumpa la o lungime de 1m sau ceva de genul asta, si am inteles ca trebuie trasa de la Combox pana la Headunit CIC deci as avea nevoie de vreo 5m probabil. Pe langa fibra optica mai sunt si restul cablajelor care nu stiu de ce anume am nevoie, care mufa e pentru Combox, ce si unde trebuie tras. Am inteles ca ar trebui si conectata o antena Bluetooth in Combox si nu stiu sigur daca trebuie sau nu. Am cautat informatii peate tot dar tot nu am inteles de ce anume specific am nevoie pentru ca aceste cazuri fara TCU/MULF sunt cam rare din cate am vazut, majoritatea folosesc niste adaptoare de la MULF - Combox dar eu neavand nimic nu stiu de ce am nevoie. Am pregatit si un port USB/AUX pentru consola centrala si din cate am inteles AUX va trebui legat la Headunit iar USB in Combox. Ma puteti ajuta va rog cu informatii despre toate cablurile de care am nevoie pentru Combox, unde trebuie trase, iar si traseul pe unde ar trebui trase. Din cate stiu din portbagaj traseul este undeva pe la pragul din stanga masinii? Vedeti in poza locul unde ar trebui instalat Combox din masina mea (portbagaj aripa stanga) https://drive.google.com/file/d/1GMyKkH5_qrz36ykCuoawOig6pN6tSdfI/view?usp=drivesdk Nu am putut urca ca attachment pentru ca poza are dimensiune prea mare
-
MyKe started following E39 520i Silver
-
Dacă acul stă nemișcat la 90 de grade, îl schimbi degeaba. La mine termostatul deschide la 105*C și nu se mișcă de la jumate acul.
-
Pacala joined the community
-
Buna ziua, in primul rand vreau sa mi cer scuze daca nu stiu sa ma exprim tehnic..nu am studii in domeniul auto si nici pasionat de partea mecanica/tehnica nu sunt. Precizez ca am un bmw seria 1 2014, il am de 5 ani..revizii la timp...240.000 de km in prezent, nicio problema pana de curand...de ceva timp aud la plecarea de pe loc(treapta 1) si marsalier...o simt infranata si un sunet metalic undeva in roata stanga fata.Pana aici totul ok...urma oricum sa ma duc cu ea la revizie...o duc la service...schimb ulei + filtre...si precizez aceasta problema...domnii de acolo ma anunta ca trebuie schimbate oricum discurile si placutele de frana...in regula (nu le am schimbat de cand aveam masina) le schimb...in timp cat masina era in service ma suna baietii ca neaparat ETRIER stanga fata trebuie schimbat...ok...schimbam etrierul...plec de la service....nicio problema...imi spun baietii ca sunt sanse ca etrierul sa fii fost de vina. Weekendul ce a trecut...schimb si anvelopele...fac si o geometrie....plec...o parchez...trece o noapte...dimineata la plecare...iar infranata si iar un sunet...precizez ca dupa ceva km...sa spunem stationat la stop...nu se mai aude nimic.Va multumesc pt ajutor
-
The M54 thermostat is both mechanical AND electrical. They often have a "soft fail" whereby they open too soon. Replace it and you'll see the temp gauge behavior go back to normal. The electric part is there for the DME to open it even further under certain high load conditions. E cam clara treaba, necesita inlocuire.
-
roberto27 joined the community
-
Ce antigel sa folosesc?ce culoare?
roberto27 replied to Eoqisihr's topic in Ingrijire si intretinere
Ce fel de antigel se foloseste la bmw 530e ? -
F31 N47 184CP xDrive - mers bâlbâit
DragosPena replied to dxb444's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
EGR pui doar OE nu Pierburg nu Wahler ( care vine pe OE) doar OE, cand ai curatat DPF ul ai schimbat si senzorul de presiune de pe DPF ? -
Totul ok, nu se mai aude nimic. Oare o fi ok termostatul cu plaja asta mare de la 80 la 100 grade? As inclina sa cred ca nu. In bord, acul sta nemiscat la 90 grade.
-
Grigo_bn joined the community
- Yesterday
-
CristianRaul10 started following Martor Check Engine BMW X3 2012 diesel 2.0 184 CP
-
Salutare, Am un BMW X3 2012 diesel automat, 2.0 184 CP, pe care l-am cumpărat recent cu 218.000 km reali. De când l-am luat am parcurs aproximativ 2000 km, însă în ultimele ~350 km mi-a apărut martorul de check engine de 4 ori. La fiecare apariție, martorul s-a stins după ce am mai parcurs câțiva km. Mașina nu scoate fum, nu consuma mai mult decat normal (consumul mediu este 7.5 l/100 km) și nu se simt pierderi de putere când apare martorul. Am atașat o poză cu erorile apărute. Mașina a fost adusă în România din Germania și tocmai am înmatriculat-o aici. Aș aprecia dacă cineva care s-a mai confruntat cu situații similare mă poate sfătui ce ar putea fi și ce verificări ar trebui să fac să previn probleme mai mari. Mulțumesc!
-
CristianRaul10 joined the community
-
F31 N47 184CP xDrive - mers bâlbâit
srb_alex replied to dxb444's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Daca puneai egr original nu cred ca mai aveai problemele astea. -
dxb444 started following F31 N47 184CP xDrive - mers bâlbâit
-
Vă salut! Am și eu 'o' problemă cu al meu f31. Povestea e lunga, masina are momente cand se 'limiteaza' in sensul in care nu vrea sa traga mai mult de 120hp/300nm din ce vad pe sport display. Am luat problema pe rand: de fiecare data primeam eroare intermitenta pe DPF, o stergeam si masina tragea normal, dar regenerarea se interupea pe parcurs. Isi facea foarte rar regenerari si nivelul de funingine crestea rapid. Intr-un final a dat eroarea permanenta si atunci am luat decizia sa duc filtrul la curatat (pe tester mai dadea durata de viata undeva la 80k km). L-am trimis la Odorheiu Secuiesc si l-au curatat, dupa asta perioada s-a prelungit la 244k km. Problema tot a persistat. Acelasi comportament, eroarea pe intermitent, doar ca acum reusea sa faca mai des regenerarea. Am decis sa merg mai departe, sa schimb EGR. L-am schimbat cu unul de la Pierburg nou. Am aceeasi problema, eroarea ramane dar la fel, isi face regenerari. S-a schimbat si senzorul MAF pe original si senzorul de presiune evacuare. Au mai fost schimbate si cateva furtune preventiv. Unul intr-adevar era fisurat fix langa colier, dar a fost schimbat si acela. Garnitura si clapetele de admisie au fost schimbate si ele, pe original, a fost curatata si galeria. Dupa cateva investigatii, am observat ca turbina are joc axial si radial. Am dus-o la reconditionat, am schimbat totodata si filtrul de ulei si uleiul, restul le-am lasat pentru ca nu aveam mai mult de 5k km de la ultimul schimb. Nu era pilitura in filtru. Masina trage foarte bine in momentul de fata. Asta pana cand a aparut o noua buba. Povestesc mai in amanunt pentru ca mi-a mancat ficatii si nu as vrea sa ajung sa inlocuiesc tot din bara in bara. Orice detaliu poate fi important, asta daca cineva s-a mai lovit de aceasta problema, asa ca va cer scuzele de rigoare pentru pomelnicul scris. Masina are cutie automata. O dau pe modul sport, accelerez usor, iar in momentul in care ajunge pe la 67-72 km/h masina incepe sa bâlbâie, parca ceva o gâtuie. Cam atunci are undeva la 1800-2000 rpm. Se mai intampla si la alte viteze, dar in acest interval e cel mai des. Nu apare nimic pe tester, doar a revenit eroarea pe dpf intermitenta. Am incercat sa jonglez cu modurile de condus. Pe confort masina merge bine, nu face figuri in intervalul mentionat, doar in jur de 120 km/h, cand, daca nu ma insel, are cam aceleasi rpm. Am dat o pe manual, nu face figuri. Cand bag piciorul in ea, fuge de rupe, nu are nicio problema, nu are nicio intrerupere. Deci aceasta balbaiala apare cand accelerez nu foarte brutal, cand urca liniar, dar doar in conditiile deja mentionate. Imi pare rau daca nu am fost foarte tehnic. Daca am omis ceva, voi specifica ulterior. Nu stiu ce poate fi, ma dispera. Multumesc pentru eventualele raspunsuri!
-
dxb444 joined the community
-
MadalinCMG joined the community
-
O sa revin cu update dupa ce rezolv, poate mai are cineva aceeasi problema
-
Îmi pare rău,nu.Doar service agreat BMW,sunt toate pe net.
-
O sa incep cu epuratorul, verificat turbina de joc.. si dupa sa ma gandesc la ce e mai rau(simeringuri supape). Segmentii nu prea au cum sa fie deoarece nu scoate fum albastru mereu. Aveti o recomandare de service(Bucuresti, sector 3) pentru o constatare?
-
Oțelul se dilată la cald. Noi putem scrie trei luni aici,fără service nu rezolvi mare lucru..
-
Da, într-adevăr, dar dupa putin mers cu ea sa nu mai scoata?
-
În ralanti are 2 bari presiunea la ulei. In sarcină are 6
Announcements
-
Topics