Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Today
  3. Mulțumesc frumos tuturor! O sa aleg 5w30 atunci dar la brand mai astept pareri. Pe youtube vad ca multa lume testeaza Liqui Moly si Ravenol VMP si de asemenea in clipuri la inlocuire de ulei toti pun Liqui Moly. Acum mai astept pareri de brand
  4. Update: cel mai probabil termostatul principal e pe ducă pentru că și iarna funcționează intermitent, uneori rămâne pe deschis și temp. apei stă pe la 60 +/-. Îl voi schimba în curând.
  5. Domnu' HitmaN. Hai sa fim realisti, "lifetime" la BMW inseamna cat are masina garantie. ZF recomanda schimbul de ulei in cutie, adica CEL care fabrica cutia de viteze. BMW NU fabrica cutii de viteze.
  6. trebuie rezolvata imediat sau mai poate astepta pana luni cand pot ajunge la un service pt completare?
  7. Cel mai probabil lipseste o cantitate prea mica de freon pentru a avea impact asupra racirii aerului.
  8. Eu am pus 5w30 la fostul 545e, cu aceeasi motorizare ca a ta, desii in Germania avusese 0w30, m-au informat acest aspect inainte de schimb, dar fiindca masina mersese in Germania, era pe sezon rece.
  9. 1 lichid de frana 2 revizia generală 3 inspectia tehnică
  10. multumesc pentru raspuns.initial si asta a fost gandul meu,dar ce ma punea pe ganduri e ca totusi raceste ok
  11. Am găsit carlig detașabil OEM, nu retractabil, mi se pare cea mai buna soluție daca vrem instalația electrica originala. Cel rabatabil am inteles ca mai are prostul obicei sa se strice. Plus ca dacă te lovește cineva in spate e pa. Apropos, posibil ca multe de pe Olx sa fie din categoria asta. Pentru G01 modelul este acesta: http://www.bavauto.ro/71606887641 Aștept oferta si pentru restul componentelor necesare pentru montaj. Am avut in trecut pe alta masina, durează 30 de secunde sa-l montezi/demontezi.
  12. Vezi ce pune dealerul, 5W30 cod 99992405100 (83212465849 ) avea asa pus .Ulei original BMW schimbat la 10/15 k km maxim si nu ar trebui sa ai probleme. Altfel poti sa pui orice ulei cu care ai avut "succes" inainte.
  13. Salut,in drum spre mare la temperaturi de peste 30 grade,in momentul in care pornesc AC.ul de pe ventilatie simpla,se aude un sunet care il pot compara cu cel a unei sticle de suc desfacuta brusc/depresurizare.Se aude dinspre gurile de ventilatie. Sunetul tine 1 secunda dupa care totul functioneaza ok,raceste bine fara intreruperi,nu sunt alte sunete ciudate. ce ar putea fi? f30 320d 2017
  14. La ala original ma gandesc si eu sa pun pentru ca stiu ca merg la sigur. Ai dreptate, multumesc frumos pentru sfat. Eu la orice masina am schimbat la maxim 8000 km sa fie motorul cat mai curat. Dilema era la vascozitate.. Majoritatea am vazut ca aleg 0w20, dar pentru Romania e perfect 5w30 cum ai spus si tu
  15. Asa arata tot documentul Am inteles! Ala rosu cu cheia si șurubelnița cred ca e intervalul de inspectie, dar celelelate 2 nu imi dau seama cu sunt
  16. Pune tot documentul sa ne dam seama. Ce e cu verde e ok, si mai ai km de facut pana la inspectie probabil, ca revizia nu are cum sa fie peste 60k km. Ce e cu rosu sunt termene, sau km, depasiti pentru operatiunile specificate.
  17. Pune linistit ulei BMW 5w30, cu norma care trebuie pt motorul tau ( cred ca LL04 ) si schimba l cam la maxim 10-15k km. Lasa utopia cu cel mai bun ulei... cel mai bun ulei e ala care ti l permiti sa l schimbi cat mai des.
  18. Verifica daca nr de pini la farul cu xenon e egal cu nr de pini la farul cu halogen. Necesita obligatoriu codare.
  19. Salutare! Voi ce ulei puneti in BMW 540i g30 cu motor B58? Din ce am citit pe internet uleiul OEM de la BMW care e facut de SHELL este foarte bun dar am vazut ca nu e cel mai bun. Cele mai multe pareri se indreapta spre Ravenol, Amsoil si Motul. Si de asemenea care e cea mai buna vascozitate, 0w30, 0w20 sau 5w30?
  20. Salutare tuturor! Sunt nou posesor de BMW g30 540i si am primit un pdf de la cei de la BMW si imi arata acesti indicatori cu verde si cu rosu. Din cate stiu ar trebui sa fie de la revizie anuala pentru ca am in pdf alti indicatori doar cu verde, dar in perioade diferite de timp si km. Acestia sunt de la kilometrajul actual. Spuneti-mi va rog ce înseamnă acesti indicatori cu rosu. Va mulțumesc!
  21. La mine nu e nici o diferenta intre runflat si normale legat de dinamica masinii.Doar de confort cele runflat fiind foarte rigide.Poate un pilot pe circuit ar face diferența desi nu cred.Cum am mai zis avem 2 G05,1 G01 LCI și Un F25 în familie toate trecute pe anvelope normale în 2 dimensiuni fără absolut nici o problema.Doar a mea are anvelope normale dar cu steluță (Pirelli) de care nu sunt prea încântat și voi trece pe conținental sport contact 7.
  22. Din poza in cutie parca e si modulul de control și din ce văd și cablurile aferente.E posibil sa fie de LCI și de aia nu pușcă codul 61355A44CE1 cu ce e la tine pe oferta.Cel mai bine e sa vb cu omu sa pună codul de pe cutia mare (care nu se vede).De fapt omu specifica ca kitt-ul contine tot ce trebuie și la prețul ala zic ca e pomana, mai trebuie doar montat codat.
  23. Asta e oferta primita anul trecut pentru carlig la G01, la care se adaugă 1200 ron manopera, deci cu toate piesele noi costa cam 9000 ron, fata de 18000 ron cat am primit de la Bavaria e parfum. Bineinteles preturile posibil sa fi crescut de atunci. Problema cu carligul ala de pe Olx este ca nu prea îl poți testa din ce am inteles, adica il iei la noroc dar poți avea surpriza la montaj ca nu e ce trebuie.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.