All Activity
- Past hour
-
Pierdere ulei 420d
Viper05 replied to AlexandruStanciu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 4
nu spun ca km nu sunt adevarati, dar e improbabil. stiu ca la motor se pot vedea orele de funcționare -
Pierdere ulei 420d
lillejhon replied to AlexandruStanciu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 4
Stiu ca la vag puteai citi din cutia dsg un parametru si cumva deduceai nr de km, mai era cat reziduu ai in dpf, genul asta de parametri si poti sa ti faci o idee, presupun ca se poate si la bmw. Cred ca este vreun dealer bmw din Italia Milano. Ma gandesc ca segmentii sau turbina poate fi problematica, o turbina crapa si mai repede daca nu ai grija de ea, drumuri scurte si i dai "blana" cu motorul rece. -
stiti alta solutie similara? adica un card RFID care sa functioneze la mai multe statii de incarcare sa nu tot instalam 20 de aplicatii diferite
-
Pierdere ulei 420d
Viper05 replied to AlexandruStanciu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 4
eu unul sunt foarte sceptic, ce inseamna mai exact test pe motor si cutie? exista bavaria milano? - Today
-
Poti sa mergi sa vezi CX60 sau Outlander sunt pe la 55k noi cu garantie , depinde acum ce cauti Outlander e mai "lent" dar pare fie mai "fun" la condus vs CX60 , CX60 e mai rapid si zic ei ca au mai imbunatatit suspensie/cutie ma rog mie cutia mi s-a parut problematica la CX60 nu imi e clar daca masina de test drive avea ultima varianta de cutie .Autonomie CX60 40-60km Outlander era mai bine 60-80 km pe acolo .
-
lillejhon started following Pierdere ulei 420d
-
Pierdere ulei 420d
lillejhon replied to AlexandruStanciu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 4
Ai verificat istoricul de service al masinii in reteaua bmw? poti sa o faci si online aici cu 10 euro https://checkvin.eu/ . Faptul ca masina consuma ulei si scoate fum albastru ma duce cu gandul la segmenti, vezi ca fumul in exces omoara dpf ul. -
Sunt chitit pe PHEV, si un spatiu decent. X3 ar merge, desi tehnologia phev la modelul anterior e depasita si ea, X1 nu se incadreaza, e prea mic. Variantele curente sunt: sa mai astept pana la primavara si sa ma orientez catre 550e (x5 50e ar fi ideal, dar e mult prea scump) sau sa iau acum ceva de la Mercedes: un E400e W214 din 2024 cu 5-10k km la bord costa in jur de 55k Eur. Sau GLC 400e, undeva pe la 60k Eur.
-
Daca nu e nevoie de spatiu poti sa te uiti si la X1 sau X3 .
-
Pai voiam sa te intreb, eventual veneam sa o testez, dar am primit una de la Autonom si nu mai era nevoie :))
-
E normal, e chimie dar ca fost proprietar de 545e si X5 45e, vreau sa zic ca e geniala combinatia de putere, iar in oras 40-60 km iti sunt de ajuns. Amandoua masinile aveau 3 si 4 ani vechime si testul de la BMW de battery health a aratat 95% viata bateriei, cu incarcare 0 to 100 tot timpul. Pentru mine clar va fi un 550e in viitor
-
bonus https://piataauto.md/Stiri/2025/10/Producatorii-germani-vor-sa-oblige-proprietarii-de-modele-plug-in-hibride-sa-si-incarce-masinile-lor-la-priza-cel-putin-periodic-pentru-a-le-salva/
-
Pierdere ulei 420d
AlexandruStanciu replied to AlexandruStanciu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 4
Multumesc pentru replica! La Bavaria am fost, am cerut o diagnoza clara, mi s-a spus ca trebuie imobilizata la Bavaria aprox 2-3 saptamani, in conditiile in care ar putea fi nevoie de demontat/ inlocuit / montat piese din motor, pe langa costul de 10.000-15.000 lei / manopera. Din pacate momentan nu puteam sa o las, deoarece vineri am RAR-ul. Cat despre Kilometri, masina are istoric doar la Bavaria Milano, 2 rapoarte cu kilometri reali, tester pus pe motor si pe cutie indicând kilometri aferenti. Despre ulei, am pus ulei original BMW 5W30, Long-Life. Problema este ca are “simptome” intermitente. -
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
alex230ro replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
Si totusi https://piataauto.md/Stiri/2025/10/Germanii-ADAC-au-facut-un-test-anduranta-100000-km-cu-o-Tesla-Model-Y-si-au-raportat-costurile-reparatii-mentenanta-problemele-intalnite/- 3655 replies
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
sincer dupa ce am citit https://piataauto.md/Stiri/2025/10/VIDEO-Un-mecanic-finlandez-a-dezvaluit-o-problema-imensa-cu-care-se-confrunta-proprietarii-modele-plug-in-hibrid-Mercedes-ajung-100000-km/ si https://piataauto.md/Stiri/2025/10/VIDEO-Un-mecanic-roman-Marea-Britanie-a-aratat-cum-un-BMW-X5-plug-in-hibrid-F15-poate-fi-reparat-3000-euro-pentru-a-avea-22-km-autonomie/ incep sa am dubii legate de PHEV, sigur in afara cazului in care iei masina noua
-
Colegu', trebuia sa ma intrebi pe mine si iti ziceam direct ce si cum. Ce GLE face asta? Si in ce bani? Intreb asta fiindca am un tovaras care are GLE53 AMG si era chitit sa ia varianta plug in care e mai puternica, dar din sapaturile lui, si-a dat seama ca Mercedes a intrat recent pe campul PHEV si nu are istoricul BMW si nu i-a insuflat incredere pe termen lung. Exact, incarcarea e mega greoaie si nu toti stau la casa sa lasi peste noapte. Iarasi, e mai "puturos" versus 50e care mie mi s-a parut nebunie, de la cat de repede se incarca la cat de repede accelereaza. Nu iti dai seama ca e asa de grea. As mai tine de bani si as lua un 550e, asta e deja in 60-70k range acum, si va scadea de la anul.
-
Te cred, am auzit numai lucruri bune despre 50e. Insa am buget vreo 55-60k, pe care oricum l-am marit deja in ultimele luni. 50e-ul e peste 80k momentan, deci no chance.
-
BLAGANDREY joined the community
-
Sunt foarte scumpe X5 50e-urile, inca nu merita banii, iar X5 45e e deja cam invechit, a venit tehnologia peste el.
-
@VladE46 da, in general ma duc normal, fara abuz la acceleratie sau frana... mai am momente de ratacire dar mai rar...
-
Neghea Dragos joined the community
-
Pierdere ulei 420d
AlexandruStanciu replied to AlexandruStanciu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 4
EGR e schimbat recent, a avut rechemare la Bavaria acum aproximativ un an si jumatate. Problema este ca in carter este o presiune mare, am scos furtunul de la epuratorul de gaze, am tinut degetul unde trebuia sa iasa aerul prin el, si dupa ce l-am scos, a suflat aer cu putere. -
Pierdere ulei 420d
alex230ro replied to AlexandruStanciu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 4
Poti incerca sa faci test compresie, mai poti verifica daca PCV/CCV functioneaza corect daca sunt blocate poti trimite ulei in admisie .DPF , EGR nu au erori banuiesc ? -
fabyan053 started following Bmw 120d Scurt pe cablul de la turbo
-
salut am avut un scurt pe cablul de la turbo, iar la scurt timp după ce l am depistat nu a mai funcționat turbina, se poate ca acel scurt să îmi fi afectat actuatorul la turbo?
-
AlexandruStanciu started following Pierdere ulei 420d
-
Pierdere ulei 420d
AlexandruStanciu replied to AlexandruStanciu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 4
Multumesc pentru replica! La Bavaria am fost, am cerut o diagnoza clara, mi s-a spus ca trebuie imobilizata la Bavaria aprox 2-3 saptamani, in conditiile in care ar putea fi nevoie de demontat/ inlocuit / montat piese din motor, pe langa costul de 10.000-15.000 lei / manopera. Din pacate momentan nu puteam sa o las, deoarece vineri am RAR-ul. Cat despre Kilometri, masina are istoric doar la Bavaria Milano, 2 rapoarte cu kilometri reali, tester pus pe motor si pe cutie indicând kilometri aferenti. Despre ulei, am pus ulei original BMW 5W30, Long-Life. Problema este ca are “simptome” intermitente. Consum de motorina extraurban 6.3-6.5 la mers sportiv/normal. Consum urban, 8l/100km aprox. -
Pierdere ulei 420d
alex230ro replied to AlexandruStanciu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 4
Fum albastru = consum ulei , de curiozitate consumul de motorina cum este? Uleiul scos din motor cum arata ?Teoretic segmentii dusi=probleme compresie care ar trebui sa se vada la un test de compresie . -
Pierdere ulei 420d
FiveThreeFive replied to AlexandruStanciu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 4
@AlexandruStanciu In mecanica auto exista coincidente, dar acestea sunt foarte rare. Faptul ca imediat dupa ce ai schimbat uleiul a inceput sa scoata fum este un semn de intrebare. Ar fi bine sa reanalizezi tipul si calitatea uleiului utilizat la acel schimb, precum si istoricul masinii. Nu este deloc imposibil ca un 420d din 2016 sa fi rulat doar 77.000 Km pana acum, adica in medie cca. 8500 Km/an. Dar este foarte atipic (cu exceptia unui Cabrio) si ar putea indica multe deplasari scurte - exact ceea ce nu ii prieste unui motor Diesel. Obs: masina ar fi trebuit sa fie la cumparare semnificativ mai scumpa decat alte 420d cu rulaje mai mari (ex: > 100k Km). Cand ai situatii in care mai multi mecanici vin cu solutii diferite, atunci o diagnoza realizata la un service din reteaua BMW - chiar daca este mai scumpa - s-ar putea ca per total sa fie solutia cea mai economica. Inainte sa incepi sa schimbi piese, iti recomand sa faci acest lucru. -
AlexandruStanciu joined the community
-
Salutari, De aproximativ o luna sunt proprietar al unui BMW 420d, cu cod motor B47, din 2016. Auto are 77.000km(reali). In prima zi cand am adus-o in tara, am iesit cu ea la revizie direct, i-am schimbat ulei/filtre, si dupa am plecat in treaba mea. Dupa aproximativ 50km, dintre care 10-15km condusi sportiv, incepe sa miroasa a ulei ars in habitaclu, si in spate nori denşi de fum albastru. Ma opresc, merg inapoi la mecanic, dam jos ansamblu pana la turbina sa vedem, turbina are o pelicula destul de groasa de ulei inainte de palete, pe partea din fata. Mi-a zis sa plec, sa circul cu ea si sa o monitorizez. Dupa alti 50km, imi cere 1l ulei, dupa fum albastru iar, destul de des. Completez, de frica o iau pe platforma, am dus-o la alt mecanic, undeva in afara Bucurestiului. Concluzia lui e ca nu se baga, segmentii fiind problema(a zis ca a facut anumite teste, dar n-a specificat ce). Am plecat s-o iau, pe roti, am parcurs aprox. 300km, i-am pus 300ml de ulei, si dupa acea completare am circulat aprox. 1200km pana ca pe joja electronica sa nu mai apara nivel maxim, si doar o data a scos fum albastru, si foarte putin. Acum urmeaza sa schimb capac culbutori, impreuna cu epurator gaze si furtunul aferent. Intrebarea mea este, s-a mai confruntat cineva cu situatii de genul? In total am fost la 6 mecanici, cu 6 opinii diferite, cea mai neagra posibilitate fiind segmentii pistoanelor. Daca s-a intalnit cineva cu ceva similar, sau are o sugestie, multumesc pentru eventualele replici :).
Announcements
-
Topics
