Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. A mai patit Ursula exact la fel tot in Bulgaria doar ca era in avion si a fost mai nasol decat in cazul tau
  3. https://the-ecu-pro.com/blog/article/588882182400/bmw-cas-module-repairs-common-fault-codes-and-how-to-repair-them?srsltid=AfmBOoqwL3EPd079Fahc5JQ9X284-2gjqXKnv4GMbLFo69bOSNTrtCK_ Nu e de tine cauta pe cineva care se pricepe ca sigur sunt destui care stiu sa fac immo off sa imperecheze cheia sau ce ai mai schimbat pe acolo sa faca initializare la inchidere etc
  4. E 60 cu M47 sunt niste rable nici nu stiu cand am mai vazut unul functional pentru ca majoritatea care se mentin st cu 3000 diesel si putine dar destule cu 2.5 si 3.0 benzina Sunt topite marea majoritate cele cu m47 Probabil are 0.5 la relanti nu mai zic la 4000rpm
  5. Today
  6. N47 a fost introdus pe la jumatatea lui 2007 si a fost Eu4. In 2009 , N47 a beneficiat de norma de poluare Eu5 N47D20A - Eu4 , N47D20C - Eu5 Si pe CI de E60 M47 scrie ca are dpf. Dar da, M47 este un motor mai vechi ce nu a mai corespuns standardelor de poluare.
  7. N47 este euro 5 de obicei Are si specificatie pe CI ca este dotat cu filtru de particule E60 e greu posibil depasea max admis de CO2 sau alte norme din acel an deci i.au montat dpf Un e60 din 2006 e euro4 pt ca aia era norma maxima la acea data fata de unul din 2010 care deja avea upgrade la motor si respectiv alte standarde de poluare reevaluate euro 5 pe care trebuia sa le treaca deci si un dpf mai performant
  8. Din păcate nu pot pune poza zice maxim 1000kb și nu reusesc
  9. A rămas gps-ul blocat, după ce a fost resetat cu diagnoza a repornit și funcționează din nou ok, a fost verificat și modulul de sub plafon și nu a intrat apa. Specialistul a spus că poate să fie și bateria slabă, dar inca nu intra in alarma.
  10. Poti sa intelegi ca E60 cu m47 au dpf fizic, nu doar din Ista cum spui tu. Sunt destule E60 diesel care au probleme cu dpf ul. Doar ca varsta masinii duce automat la dpf off din pacate. Dpf la N47 este mao restrictiv decat dpf ul la m47.
  11. De câteva luni bune citesc eroarea de mai jos cu Bimmerlink și Bimmer-tool, ambele achizitionate. Nu am simptomalogie in functionarea motorului si apare cred cand merg mai sportiv. Am inlocuit atat futunasele de la senzorul de presiune diferentiala, mai intai si apoi senzorul in sine. Eroarea apare in continuare aleatoriu. Acum am la bord 302560 km, iar masina este X3 f25 2.0d / 2015. Exista oare vreo procedura de resetare cu Ista, stie cineva? Sau alte idei? Multumesc!
  12. @v@sy Daca E60 cu M47 au filtru DPF de ce nu au fost probleme cu fltrele? Cumva pentru ca nu au? Numai N47 au avut probleme, care stim ca au; toate.
  13. Asta e bine, daca te-ai dus sa iti repare inchiderea centralizata. Desigur ca trebuie sa stie cu, ce se mananca.. Sa ne tii la curent cu rezolvarea daca tot am scris atat de mult
  14. Nu e nici de la frm ( masina nu are frm), nu e nici de la caș(brânză?). Verifica cu un tester Ista si pune aici pozele cu rezultatul scanarii.
  15. Nu pot sa stiu eu care au fost deciziile Bmw in acei ani. E90 a primit dpf putin mai tarziu decat E60. La E90/E60 diesel e simplu, care are teava de esapament indreptata in jos nu are dpf. Cele care au teava dreapta, au dpf. Cel mai probabil E90 ul tau e din 2005 si nu are dpf din fabrica. Eu4 diesel poate sa fie cu/fara dpf.
  16. Am înțeles. O să refac azi procedura de verificare mai amănunțit la cablurile de la balamale.. Legat de cheie,avansul a fost plătit deja,eu am explicat clar ce problemă am ,domnii m-au asigurat că asta e problema și asta e rezolvarea fără dubii. Am uitat să menționez că sînt in Austria și lucrurile aici sînt in pic altfel în sensul că dacă am fost sfătuit greșit rezolvă problema pe cheltuiala lor adică nu se pune problema să plătesc eu încercările lor de a găsi o soluție. Multe mulțumiri pentru ajutor. O să revin probabil mâine cînd voi merge din nou la reprezentanță să vă spun ce am rezolvat.
  17. La intrebarea asta am dat raspunsul potrivit (pe scurt, una e sa aiba "DPF" ca asa zice ISTA si si alta sa fie Euro 4 ca asa zice eticheta..) si am si intrebat ceva care a fost ignorat..
  18. Am avut F 530d manual, mergeam mult mai tare cu el, îmi aduc aminte ca am fost prin Turcia vreo 3500km, minim 150km/h si 200km/h a vazut destul de des,la urma am avut consum 8,2. In București nu îmi bat capul referitor la consum. In rest, sunt de acord cu tine, îmi place masina, motorizarea, aștept un interior la pret bun si voi fi pe deplin mulțumit. Nici cu sonorizarea nu mi am mai batut capul, am constatat ca nu se aude chiar rău,ca nu poti asculta la volum mare e altceva, altfel, de pe cd se aude decent iar o știre la radio o ascult fara HK. Următoarea clar nu mai fac rabat la interior si sunet.
  19. Nu stiu cat de mult imi scapa acel lucru dar pot sa iti spun ca o masina al carui motor trece testul de noxe .. cu 0,2, il trece pentru ca motorul a fost mai bine intretinut (sau nu are uzura/rulajul/stress-ul unuia ca..) fata de cel care scoate 0,5. Filtrul DPF are scopul pentru care a fost creat - sa lase sa treaca acel minim necesar normei din care face parte. Cel de 0,5 trece si el daca maxium este de 0,6. Pentru asta au fost introduse maximum de noxe permise pentru fiecare Euro X.. Cu sau fara DPF daca treci textul de noxe instant.. pe control.. sau la ITP.. flacau esti inca un an.. adica fericit.
  20. B.una ziua am un e60 525d din 2004 prima problema a fost a rămas contactul blocat și volanul am rezolvat problema cu contactul acuma este ala când vreau sa pornesc mașina nu-mi aprinde bordul ceasurile și nici contactul nu pot să-l pun el se rotește tot îmi sta becul aprin cu geamurile încuiate dacă țin cheia aproximativ 10 sau 15 min în contact se stinge ledul de pe usi la geamuri și o pot porni de la ce poate de la frm sau caș ceva sfaturi va rog frumos o zi buna sa aveti și îmi cer scuze dacă a mai fost postat pe aici pe undeva și nu am vazut
  21. Nu stiu de ce au fost echipate cu dpf toate E60 m47, iar E90 doar unele. Incepand cu 2004/2005 toate E60 diesel au dpf. Dpf urile pe N47 sunt mai restrictive. Iti scapa un lucru: daca masina nu are dpf( sa presupunem ca e off) , pe eticheta de la producator ai opacitate 0.5, iar la itp prin testare dinamica iese 0.2, inseamna ca ai trecut testul de gaze.
  22. Daca au avut filtru DPF toate E60 M47.. cum se face ca nu sunt topicuri aici cu probleme la DPF cu M47? ...Sau alea au fost facute prea bine (filtrele..) ca sa fie probleme.. sau nu au avut fizic? Si de ce doar E60 M47? Nu au mai pus si alte motoare diesel pe E60, de alte capacitati? Au vrut sa chinuie doar motoarele de 2 litri.. Ce fel de DPF au avut E60 toate au venit echipate cu DPF?.. Mai toate topicele au probleme cu DPF cu N47 in caz ca ti-a scapat... (..au avut filtrul doar pe hartie..) Norma trecuta pe stalpul masinii reprizinta gradul de noxe filtrate de filtru. Aceiasi norma trebuie trecuta adica corespunda in certificat. Nimic altceva. Putem ...fabula pana in zori de zi.. daca nu ne dam seama cum stau lucrurile pe etichetele puse de fabricant.. Ca si nota adiacenta.. si E90 meu.. ista si inpa zic ca ar trebui sa am filtru dpf, dar nu are fizic pentru ca eticheta de pe stalp spune ca e norma Euro 4 asa cum a fost stabilita atunci. Si de acolo valorile care imi aduc aminte ca le vedeam si eu in ISTA... De aceea l-am intrebat pe autor din ce norma face parte masina. Asta e raspunsul de la care se pleaca.. nu echipari..
  23. Norma Eu4 a fost introdusa pe E46 320d prin 2004, evident ca nu avea dpf. E90 320d a continuat traditia pana prin 2006 cand s-a adaugat dpf. De ex E60 520d m47 sunt Eu4 si au toate dpf Bmw a tot adaugat elemente de filtrare pe evacuare. Vezi in ista ca pana si valorile de contrapresiune sunt diferite la dpf pt m47 si n47. N47 este mai restrictiv. Diferenta intre Eu4 cu dpf si fara dpf e faptul ca in cazul dpf acesta retine fumul ( particulele de funingine). Desigur ca poti trece itp daca opacitatea masurata este sub cea din lege.
  24. @BulletDyer Ar fi util sa precizezi ce model de BMW este in discutie. Din ceea ce ai descris mai sus, nu pare ca ai facut ceva eronat. Inteleg ca ai inlocuit doar discurile si placutele la puntea din spate, nu si la cea din fata - cu care faci comparatia privind temperatura. Intrucat poti sa tii degetul pe discuri timp de 3 secunde, rezulta ca nu se incing exagerat. Opinia mea este sa mai rulezi inca min. 200 km cu masina in starea in care este, preferabil folosind frana ceva mai entuziast decat de regula, apoi sa evaluezi din nou situatia.
  25. Pe ce ne bazam cand spunem asta? Cand am inttebat ai-ul lui google, BMW Euro 4 standard vs Euro 5 standard pollution level asta am primit ca raspuns, care mi se pare cat se poate de valid si real..: " 5 Euro 5 standards introduced significantly lower Nitrogen Oxide (NOx) limits for both petrol (60 mg/km vs 80 mg/km in Euro 4) and diesel cars (180 mg/km vs 250 mg/km in Euro 4). A key difference was that Euro 5 mandated the use of Diesel Particulate Filters (DPFs) for diesel engines, which were not required under Euro 4, to further reduce particulate matter emissions. For petrol engines, Euro 5 also introduced a particle limit for direct injection engines and tightened the limits on other pollutants like Carbon Monoxide (CO). " M47 nu avut montat DPF decat ca optional. Ceeea ce este precum dintii gainei.. extrem de putine; nestiute. Apoi daca o masina este Euro 4 in certificat.. si are si motor N47 filtrul ala nu face nimic conform normei de filtrare. Eu am M47 fara filtru DPF si e Euro 4. Trece testul de noxe de cand il am pentru norma din care face parte. Daca un N47 e norma Euro 4 filtrul nu face mare lucru cum am zis mai sus.. Daca e Euro 5 atunci da, trebuie sa fie functional. Euro 4 a fost introdus in Ianuarie 2005 si a devenit obligatoriu din 2006 Ianuarie. Euro 5 introdus in Septembrie 2009 si obligatoriu din 2011. BMW a urmat trend-ul, s-a conformat si a echipat masinile dupa cum a considerat.. si a pus pe stalpul masinii.. @mdr030303 pune o poza de pe cu eticheta unde e trecut detalii despre motor, culoarea vopselei, etc.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.