Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/13/13 in all areas

  1. Faci upgrade la navi mare cu ~500 de euro. Orice ai alege, bafta! L.E.: Te referi la asta? http://www.autovit.r...-C29106503.html Daca da, -SCAUNE SPORT CU PERNE AER // perne aer? -VOLAN M // volan sport, nu M -PARKTRONIC // senzori parcare spate? -WEBASTO // nu are -SISTEM AUDIO 7 LOGIC // are sistem hi-fi, nu logic7 -KM REALII // nici macar asta De ce vrei sa iei masina de la un samsar cu jumatate de anunt mincinos?
    3 points
  2. o duci in service direct , pe platforma ca daca o mai pornesti poti rupe ceva . Sper ca nu ti-a tras o clapeta in motor ca e varianta cea mai nasoala .
    2 points
  3. mai bine iei un feon, ai mai multe trepte de putere si la alegere aer cald si aer rece, iarna bagi cald si vara rece.....o sa ai un megasucces cu minim de investitii
    2 points
  4. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/137653-vand-bmw-320d-e90/ e masina de care stiam ca imi va parea rau si pacat ca nu a luat-o nimeni de pe forum. Kilometri 100% reali si revizii la reprezentanta in Romania de ~3500eur. Acum dupa ce mi-am luat X3 mai bine pastram masina si luam un Freelander de 2-3000 eur A stat masina aproape 3 luni pe forum, am pus-o pe autovit cu o descriere f. scurta, fara poze spectaculoase (cele din topic) si in 2 zile am vandut masina.
    2 points
  5. nu vreau sa te jignesc, dar tu inca nu ai descoperit apa calda. intreaba si tu un vanzator bun de anvelope ce se recomanda iarna, si apoi ia-ne cu fizica din clasa a 6-a . sa nu zici ca ne dam noi mai destepti.
    2 points
  6. Salutare, Dupa ceva cautari, analizat sfaturi si citit cam tot ce exista pe internet despre modelul asta, am gasit o masina care pot spune ca imi satisface toate cerintele actuale, asa ca am zis sa-mi fac un cadou de Craciun un pic mai devreme Este vorba de un E60 - 550i LCI M-Packet fabricat in 2007, negru, cu piele Nasca neagra si destul de multe dotari. Code Standard Equipment S438A Fine wood trim S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S563A Light package S851A Language version German Code Optional Equipment S1CBA CO2 package S205A Automatic transmission S217A Active steering S229A Dynamic Drive S261A Side airbags for rear passengers S2NNA BMW alloy wheel, M double spoke 172 S300A Emergency spare wheel S319A Integrated universal remote control S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors P337A M Sports package S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S442A Cup holder S453A Climatised front seats S455A Active seat for driver and passenger S456A Comfort seat with memory S465A Through-loading system S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S536A Auxiliary heating with remote control S5ACA High-beam assistant S5ADA Lane departure warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S611A BMW Night Vision S612A BMW Assist S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6FLA USB/Audio interface S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite P7A2A Innovation Package II L801A National Version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SPA Control unit COP Momentan am doar cateva poze, facute cu telefonul, iar masina este destul de murdara de la sarea de pe drum. Cum imi iau numerele noi, o fac frumoasa si facem niste poze mai ok. Prima impresie este...WOW Masina accelereaza incredibil de usor pana la 250km/h, sta foarte bine pe sosea, e stabila si comfortabila. Dotarile chiar fac diferenta...comparativ cu 320d, ma simt ca in avion. E pur si simplu "pure driving pleasure"...de fiecare data cand accelerezi iti apare un ranjet tamp pe fata, involuntar Urmeaza sa-i fac o revizie ca la carte, sa schimb ulei, filtre, lichide, role, curele, etc
    1 point
  7. Buna,vand BMW X5 3.0i din 2001 233,000km 6700euro usor neg. 3000cmc 231cai Detin adeverinta ANAF ,taxa e platita si NERECUPERATA Inmatriculata RO pe numele meu,ITP valabil 2015,impozit la zi,toate actele sunt in regula. CONTACT: SORIN 0751 352 692 (daca sunteti cu adevarat interesati,sunati-ma sau sms la numarul de sus.Nu prea am timp sa intru pe forumuri) OPTIUNI: -scaune electrice fata SI SPATE -interior piele in stare f buna -incalzire auxiliara (in 30sec e calda masina dupa ce o pornesti) -cutie automata semi-automata -senzori de lumina -jante 3 piece 19inch modulare + cauciucuri IARNA Pirelli -distantioare 20mm spate -trapa electrica -sistem audio premium -volan e39 M5 -volan electric ajustabil -memorie scaune -buton HOMELINK pentru garaj/poarta electrica integrat -suspensie pe aer (ne-ajustabila) -radio cu functia BC merg toti pixelii si pe bord la fel. -kit angel eyes CCFL instalate recent -stopuri stil american -xenon self-adjustabile din fabrica http://s10.postimg.org/qftl2clt5/IMG_1395.jpg http://s10.postimg.org/bq8qxujjd/IMG_1397_1.jpg http://s10.postimg.org/rr1cathex/IMG_1399_1.jpg http://s10.postimg.org/h9baf2gkp/IMG_1402.jpg http://s10.postimg.org/o65grlcvd/IMG_1402_1.jpg http://s10.postimg.org/cjlcqgpk9/IMG_1403_1.jpg http://s10.postimg.org/dae2w8rxl/IMG_1405_1.jpg http://s10.postimg.org/5lh8kirft/IMG_1406_1.jpg subir foto
    1 point
  8. Bmw 316i, An 2000, 77kw(105cp), 1895cm, 212000km. Dotari : Interior piele(cel cu prelungiri), Oglinda retrovizoare cu senzor anti oribire ,Computer de bord, ASC, ABS, Climatronic, Oglinzi electrice-incalzite, 4 geamuri electrice, Cotiera fata/spate, Pachetul de lumini etc. Jante aliaj 16" original bmw style 44 cu cauciucuri de iarna(se pot vedea in poze), Faruri xenon din fabrica cu spalatoare, Bara fata/spate schimbate, Proiectoare, Stopuri pe leduri etc.(Daca am omis ceva sper ca se pot vedea in poze) Motorul are un sunet placut nu bate sau etc. Defecte(ca ma gandesc ca astea conteaza cel mai mult): Interiorul nu este ca nou(scaunele fata si cotiera), nuca schimbator trebuie inlocuita/imbracata, geamul fata stanga are rupt un cablu la macara(cel care coboara geamul) iar cele spate nu merg(modulul de comfort trebuie dus la un electrician ca am inteles ca se repara), flansa amortizor spate stanga imi bate, cablul capota rupt(dar se poate deschide capota), capacul spalator fata si capacul barii din spate lipsa(mi leau saltat "baietii" din parcare). Schimbate: Ulei(bmw 5w40), filtrele(cel de habitaclu sincer am uitat dar o sa il achizitionez si o sa il schimb) leam facut de cel mult 3-400km(2 saptamani), Placute(au ceva mai mult dar sunt schimbate destul de recent), Coturi apa(cel din spatele motorului si cel de sub galerie), antigel, lichid servo frana, parbriz(era crapat cel vechi), jantele cu cauciucuri le-am achizitionat de curand(2 saptamani) si sunt drepte fara suduri echilibrate si facut unghiul etc. Motivul vanzarii: O am de 3 luni si o folosesc zi de zi dar sincer m-am grabit putin la achizitie (ma incantat numele "BMW" eu avand inainte un opel vectra C diesel), Consum, Piese scumpe, Lipsa banilor pentru bagat in ea(masina totusi nu e perfecta) si nu vreau sa imi bat joc de ea ca are potential. Mai multe detalii pe privat: 0762.658.463 Adrian (masina se poate vedea in bucuresti) Inmatriculata pe romania cu taxa nerecuperata, toate actele la zi. As fi interesat si de schimb dar cu o masina mai usor de intretinut opel/vw. Poze: http://imageshack.com/a/img837/4060/lwdf.jpg http://imageshack.com/a/img11/6591/ud6g.jpg http://imageshack.com/a/img22/637/bzod.jpg http://imageshack.com/a/img812/7117/6hry.jpg http://imageshack.com/a/img163/7474/wr37.jpg http://imageshack.com/a/img401/3576/3cye.jpg http://imageshack.com/a/img834/8636/z6rx.jpg
    1 point
  9. Merita coupe-ul, comfort access, faruri adaptive+pachet lumini, logic7, are si combox
    1 point
  10. Fara clapete nu prea se simte frana de motor. Eu am cumparat masina cu galerie fara clapete (cu dopuri), si printre primele lucruri pe care le-am facut a fost galerie noua.
    1 point
  11. Frumos coupe-ul...Daca era si automat era si mai frumos( pt mine) :flowers: Daca-i in mintile ei masina, ii faci o verificare vezi ce si cum,si merita mai mult decat aia neagra..imi place mai mult coupe-ul.. Dintre cele 2,as alege coupe-ul. Bafta
    1 point
  12. Pff, dar de asta ce spuneti? http://www.autovit.ro/bmw-320-C31588162.html
    1 point
  13. Eu inainte sa o inscriu definitiv si sa-i platesc cei 850 euro taxa, as scoate vreo 3 randuri de numere rosii (3 luni parca ai voie) si in timpul asta as vedea cum se comporta masina, ce e de schimbat la ea, etc. Daca vezi ca cere multi bani, remat sau dezmembrari scrie pe ea...faci si profit Daca e cat de cat ok pe directie, frane, articulatii, suspensie si nu necesita altceva in afara de niste bucse, placute, eventual furtune imbatranite...o inscrii, o pui la punct si te bucuri de ea. Macar vei stii ca ai o masina la care ai schimbat tu tot ce trebuie si nu te-a costat foarte mult. Asa ai sanse mari sa iei alta masina SH pe care sa dai si bani...si in care sa si trebuiasca sa bagi tot banii aia. Bineinteles daca bugetul iti permite si iti doresti o masina mai noua, nu are sens sa o iei pe asta doar de dragul de a avea o masina. PS: e foarte important si cum a fost conservata masina, a stat 10 ani ploaie si vant in curte? Poate i-au ros sobolanii tot ce era de cauciuc Ah si inca o intrebare...cum reusesti tu sa inscrii o masina care timp de 10 ani a stat neinmatriculata? Cine e proprietarul in acte acum? S-a platit impozit in acest timp? Daca nu, probabil actualul proprietar va trebui sa plateasca retroactiv pentru toata perioada + ceva amenda parca, pentru ca nu a declarat-o la impozit.
    1 point
  14. Si eu prefer o "chinezarie" cu aspect OEM decat asta, dar nah pt cine vrea altceva, sunt curios cum va fi rezultatul final + sunetul. Iar alt plus pt "chinezarii" pe langa aspect si pret mai e si faptul ca functioneaza comenzile pt volan
    1 point
  15. a observat cineva ca anuntul asta e din 2010 ?
    1 point
  16. Sunt facute de tine? Nu par asemanatoare cu ce se gaseste in comert. Driverele de comanda sunt separat sau in corpul led markerului? Poti sa pui o poza pe timp de zi? Pe timp de noapte, se vede bine orice fel de lumina pe angel-uri. O zi faina!
    1 point
  17. cand schimbi carbunii este bine sa schimbi si colectorul si rulmentii , ca sa stai linistit mai mult timp !
    1 point
  18. am mai vazut genul asta de reveniri la soft initial , toti cu declaratia asta , ca nu am nevoie de putere ca blabla . Pai nu va inteleg daca masina merge bine si sunteti f multumiti de softare de ce reveniti la soft initial , e clar ca sunt unele probleme care va fac sa schimbati soft ,degeaba aburim lumea
    1 point
  19. Pe langa faptul ca ai fost corijent la fizica, tin sa cred ca nici la limba romana nu ai fost mai bun.
    1 point
  20. Anvelopele mai inguste au avantajul unei pete de contact cu suprafața de rulare mai redusa,iar greutatea masinii fiind aceeasi rezulta ca presiunea este mai mare! Tot fizica e si asta dar nu ma astept sa intelegi! Dupa logica ta....cu cat mai mare cu atat mai bine!pune cele mai late cauciucuri care le gasesti si avanta-te ĂŽn zapada! P.s. Sa ai vreo 2-3 lopeti si vreo 2-3 prieteni cu tine Offtopic E oricum un macel pentru ochii mei sa citesc ce scrii! Deh....nu poti sa știi si fizica si romana
    1 point
  21. Cel mai simplu iti cumperi dintr o piata un clampmetru chinezesc. Costa cateva zeci de lei, eu am dat 25 de lei mi se pare Este un ampermetru prin inductie electromagnetica. Are un cleste care il pui imprejurul unui cablu si iti arata amperajul care trece prin cablu Asta e modelul pe care il am eu http://cdn.allshops.ro/files/clients/29/4170/p/76/clampmetru-digital---dt3266l-0870-740911.jpg
    1 point
  22. RCA despagubeste si face regres la persoana vinovata care era bauta , de unde ai scos-o tu ca nu raspunde?
    1 point
  23. Nu cred ca o sa vinzi vreodata aceasta masina pe un forum dedicat BMW ... Bafta la vanzare
    1 point
  24. ce fel de strategie e asta? nu ai luat 4300 si ai urcat la 5900? ))
    1 point
  25. Veste buna: Am câștigat procesul de anulare a procesului verbal! La termenul de pe 20 septembrie a trebuit sa renunt la martor (un lucrator de la statia Petrom care se afla in seara accidentului la munca), pentru ca omul s-a mutat din Bucuresti intre timp si nu vroiam sa-l pun pe drumuri. Vineri 15 noiembrie, am avut inca un termen in proces. Trebuia sa vina si soferul Logan-ului pentru interogatoriu, dar nu a venit. Defapt, nu a venit la niciun termen. Am ramas si fara avocat, pentru ca mai avea inca un proces in paralel. A incercat sa vorbeasca cu judecatoarea ca sa ne ia mai devreme, pentru ca noi aveam numarul 38... din 45! Judecatoarea nu a vrut sa ne sarĂŁ peste rand, asa ca a stat si omul cat a putut apoi s-a dus la celalalt proces. Cand mi-a venit randul, m-a intrebat judecatoarea daca mai am vreo cerere inafara de cele de la dosar, i-am spus ca nu, s-a uitat peste foile din dosar, apoi mi-a spus ca "RĂŁmâne ĂŽn pronunțare"! L-am sunat pe avocat care mi-a spus sa stau geanĂŁ pe net, cĂŁ o sĂŁ aflu de acolo decizia! M-am uitat ieri toata ziua si nimic. Acum 3 ore cand m-am uitat am vazut ca am castigat! Ce fac acum? Cum, când și cu ce (acte) mĂŁ duc peste ĂŁia la asigurari sĂŁ le cer banii?
    1 point
  26. te-am sunat azi dar. . . pauza, nu ridica nimeni la nr postat
    1 point
  27. Salutare, Nu sunt hotarat sa o vand pentru ca masina e foarte ok, problema e ca am nevoie de o masina ceva mai inalta sau 4x4 pentru drumuri spre munte, adica drumuri judetene, rar forestiere si pentru iarna. Imi place mult masina pe asfalt, mai ales cu rotile de 18" dar nu o pot baga pe beton, gropi sau pietris. Plus ca daca nu fac drumuri extraurbane merg foarte putin cu ea: 1800km ultimele 4 luni. Fabricatie: 09/2005 Prima inmatriculare: 10/2005 DINOVA GMBH & Co.KG unic proprietar Germania Adusa in Romania: 03/2010 si inmatriculata de fostul meu sef (firma de IT) Trecuta pe numele meu: 12/2012. Masina nu are carte service dar are urmatoarele acte: Ultima verificare periodica facuta in Germania 14.10.2008 la 108421km adica o medie de 36000km/an. Masina a intrat in tara cu 158.000km in 03/2010, pastrand media de 36000km/an. In urma unor probleme la un kit de ambreiaj schimbat la un service din Cluj-Napoca proprietarul a decis sa faca service doar la reprezentanta. 216000km actuali Istoric: 08.05.2013 214750km 250 lei Detailing interior Service Otto: 12.12.2012 209350km 1350 lei Termostat principal+EGR, antigel Inlocuit releu bujii Inlocuit senzor temperatura exterioara 15.10.2012 208500km 1500 lei volanta LUK inlocuit rulmenti alternator Service reprezentanta: 12.06.2012 201117km 1430 lei revizie ulei+filtre 20.02.2012 191732km 4175 lei inlocuire lichid frana + test de franare inlocuire motor aeroterma brat superior spate flanse amotrizoare spate "aliniere tren de rulare KDS cu masurare garda la sol fara încarcare" Reglare punte spate si punte fata Intinzator curea alternator Curea alternator Curea servodirectie Înlocuire 3 bujii cu incandescenta 07.04.2011 178266km 3707lei 84109226711 MODUL 644 amortizoare fata, flanse amortizoare fata pompa apa 11.02.2011 174404km 6550 lei Galerie admisie + garnitura galerie EGR Valve revizie ulei+filtre Discuri frana fata Placute frana fata+spate Senzori frana fata+spate 15.12.2010 171800 km 1165 lei 65 82 6 987 864 Controller I-Drive Total e undeva la 20000 lei doar piese plus alte consumabile marunte. Daca conteaza pentru cineva, masina a facut cam 65% din km de cand a fost adusa in tara pe drumuri de Germania, Austria, Slovacia. Proprietarul dinaintea mea facea multe drumuri de Germania si iarna la ski. Nu mergea cu avionul pentru ca ii placea sa conduca, acum are un F30 328i nou. Am vazut ca s-a mai discutat pe forum despre elementele revopsite. Masina a avut CASCO si absolut orice zgarietura a fost remediata la reprezentanta. Asadar masina are revopsite toate elementele in afara de plafon si portbagaj. Am intreg istoricul si nu s-a inlocuit nici un element, doar revopsiri si kit in unele cazuri. Farurile sunt originale, plus ca eu stiu masina si nu am vazut-o lovita la servici niciodata. Probleme: - jante si nuca schimbator zgariate - a aparut recent un punct de rugina pe aripa stanga spate - pragul dreapta l-am agatat pe dedesubt intr-o bordura si nu mai e aliniat perfect cu linia portierelor dar nu se observa asa de tare - bara spate e frecata superficial pe colt dreapta - iarna de la speed-bumps se aude un zgomot de la putea fata, cred ca de la flanse deoarece doar la curse lungi ale amortizoarelor se aude; nu am mai remediat problema pentru ca in iarna bagasem ceva bani in ea si apoi nu s-a mai auzit zgomotul - daca se face plinul pana sus de tot, curge motorina pe ceva furtun, am inteles ca ar fi furtunul de aerisire sau ceva de genul. Daca se face plin normal, cand sare pompa prima data, e ok. In rest oricine ar vedea masina nu ar trebui sa-i gaseasca alte probleme. Daca intereseaza pe cineva, consum in Cluj-Napoca: 8.5 vara in timpul saptamanii, 7.5 in weekend, 9-10 in timpul anului scolar. Consum exterior: cel mai mic am avut 4.7 Satu-Mare - Cluj-Napoca 70km/h viteza medie si cel mai mare Cluj - Slovacia - Cluj 6.1 cu 4 persoane in masina, portbagaj plin si mers tare. Anuntul este valabil din luna septembrie. L-am publicat mai repede deoarece plec in concediu pe 18 august: Cluj-Napoca - Sibiu - Bucuresti - Constanta. Daca e cineva interesat de masina ne putem intalni mai usor asa. Jantele nu se vand separat. Daca viitorul proprietar nu le vrea, las din pret ~400eur si apoi se vand tot cu atat. Schimb cu: - Land Rover Freelander si diferenta minim 5000eur. - BMW Seria 1 si diferenta minim 2000eur. - BMW Seria 3 E46 preferabil benzina 320i/325i/330i si diferenta minim 3500eur. Pret vanzare 9900eur Taxa nerecuperata, voi scoate si adeverinta. Mai multe poze
    1 point
  28. @domi eu iti spun cat mi o scazut mie efectiv taxa pentru ca am avut DPF. daca nu aveam DPF era Euro 4 simplu si era mult mai bine.
    1 point
  29. DPF ala iti scade taxa cu aproximativ 150 de euro, eu sincer preferam sa am masina fara DPF
    1 point
  30. nu prea vreti sa cititi tot bala si feri. si eu ma gandesc serios sa-l scot si stai linistit ca imi permit unul nou si mi-am permis si o turbina noua. asa sunt de ofticat pe dpf-urile astea de imi vine sa le dau foc. atunci cand toti sau majoritatea or sa aiba masini euro 4 si cu dpf o sa-mi schimb gandirea in legatura cu poluarea, dar atat timp cat circula toate rabele, basculantele si daciile care lasa nori negri de fum sunt convins ca daca scot eu sau altul dpf-ul nimeni nu o sa simta ca poluez eu putin. asta su spalatul cred ca e relativa.
    1 point
  31. am vrut sa mi cumpar altu nou dar mai multe persoane au spus ca nu merita pentru ca circul mai mult in oras cu masina. masina are doar 140 000 de km si este ff infundat filtru. m am gandit si la curatare dar au mai facut alti cunoscuti treaba aia si dupa 6 luni maxim un an s a infundat la loc.....
    1 point
  32. se ia 300euro scos din soft+ cip tuning si ce mai dai sa ti-l sparga sau sa-ti puna teava in locul lui. vezi ca e o arta si cu anulatul din soft, nu tuturor le reuseste si important e ca o sa vezi dupa ceva timp de la operatie. la masina ta se simte ceva de genul 20-30 cp in plus, cam asta e senzatia.
    1 point
  33. eu totusi vreau sa l scot deci daca stie cineva care ma poate ajuta il rog sa o faca! in alba cineva mi a cerut 500 de euro doar partea soft ceea ce mi se pare enorm!
    1 point
  34. FOARTE DE ACORD ! Eu imi iau 535d pt. ca nu vreau sa schimb planetare ... "gip" caut separat :)
    1 point
  35. Sunt uimit de chestiile astea cu Xdrive e mai sigur pe drumuri normale, chiar si cum sunt cele de la noi, in regim de exploatare normala. Pai daca voi conduceti la limita aderentei si sigurantei unei masini fie ea RWD sau AWD pe drumuri publice ar trebui sa va cautati la doctor. Cred ca partial si de asta se intampla ce se intampla pe sosele, am AWD, DSC EBD ABS + doamne iarta-ma ce sisteme or mai avea ...ma scoate din orice .. e imposibil sa nu iau curba asta cu 140 .. doar am AWD.., cand de fapt de deajuns niste atentie si anticipatie... care fac cat 10 sisteme electronice la un loc. Pe polei nici mama Xdrive nu te scapa. Nu comparati o mana de nisip pe sosea sau niste zapada cu polei dinala adevarat. Atunci nu se merge cu nimic daca tii putin la masina si la sanatatea ta.
    1 point
  36. 1 point
  37. Va multumesc tuturor! Daca imi iau xd ma voi simti ca intr-un A6 3.0 TDI quattro. XD-ul mi se pare o masina fff.comerciala. La Top Gear din 31.07.2005, cand a fost testat 535d, nu mi s-a parut ca ar avea vreo problema de aderenta(carosabilul fiind ud). Conform noilor preturi de la AB pt E 60 facelift, 530d si xd au acelasi pret iar 535 e cu 4500 euro mai scump. 535 are clima si cutie automata in standard, deci diferenta scade. Nu iau masina pt a face liniute si nici nu o iau ca sa o vand la anul. Am de cand sa o tin cel putin 4 ani. In legatura cu consumul...cf AB e mai mic la 535 decat la xd :blink: Romulus are dreptate...nu mai e BMW daca il iau xd. Refuz sa cred ca singura modalitate de a fi in siguranta intr-un E 60 e sa il iau cu x.
    1 point
  38. Mie nu mi-a parut a fi samsar. Are masina din aprilie 2013. Am vazut ca sunt unele inadvertente in anunt (de asemenea masina este ED, deci are 163 cp), si voi incerca sa ma folosesc de ele pentru a reduce pretul.
    0 points
  39. pentru e39 fac eu acum un proiect de genul, doar ca nu ramane nimic din ce e original. - Tableta Nexus 7 cu USB ROM instalat (permite OTG, hub usb) - Amplificator separat pentru iesirea audio a tabletei, care va fi printr-un DAC USB pentru calitate perfecta. - Difuzoare oem schimbate - Amplificator subwoofer - Suboofer montat in portbagaj orientat spre interior in locul ski-sac-ului - USB DAC - USB HUB, in care poti pune, si iti recunoaste tableta, cam orice dispozitiv usb care are suport software pe android: medii de stocare (stick usb, HDD extern), camere web, etc momentan sunt in asteptare cu amplificatorul (pus intr-o carcasa de radio-cd) in care intra toate, hubul usb, dac-ul, alimentarea de 3A, controllerul pentru volum, bass, balans, subwoofer) O sa revin cu un diy cand o sa fie gata, este mult peste navigatiile dedicate sau chinezariile de pe piata la 2000 lei+, doar ca e mai complicat o poza ca idee... p.s. rama 2DIN e facuta de mine, cele de pe piata sunt exorbitante http://s8.postimg.org/f4yyz6k11/20131129_DSC0065.jpg
    0 points
  40. Vezi ca si la VAG exista motoare in fabricatie cu probleme la distributia pe lant. Daca folosesti piese de calitate si faci totul ca la carte, nu e chiar asa ieftin. Cureaua de distributie se schimba impreuna cu role si intinzatoare. Daca iei totul pe original, ajungi la o suma. Daca ti se pare asa cacacios motorul, vinde masina si gata, ce sa mai vorbim.
    0 points
  41. Am inteles, candva VAG avea motoare mai sensibile si se schimba distributia la 60.000. BMW era rege si nu schimbai distributia. Dar asta era candva. Eu vorbesc de prezent. Am masini cu 2 motoare care ma intereseaza pentru ca astea le voi conduce: N47 si 1.6TDI. Deci 210.000 la distributia "firava" pe curea. Si la N47 cu distributie bazata pe lant...... Trist, au facut aia cauciucul ala sa reziste mai mult decat lantul. Sau mai degraba au facut BMW-ul lantul sa reziste mai putin decat cureaua Si...vorba lui Boaska - cureaua o schimbi repede/ieftin...
    -1 points
  42. service premium, la toate motoarele generatie noua VAG, la 210.000 se schimba doar cureaua, fara role, intinzatoare sau pompa apa. ultimele sunt doar optionale. oricum sunt convins ca si pe motoarele din 2002, cand se schimba toata distributia la 90.000, nu era absolut necesar. probabil si distributia aia ducea peste 200.000, dar nu le strica o suma de bani din aceasta consumabila. scuze pt offtopic.
    -1 points
  43. ok, la vag schimbi si rolele odata cu cureaua (daca trebuie). dar la bmw schimbi arborele cotit odata cu lantul (daca trebuie). ma rog, ideea de la care am inceput este ca vag face motoare cu distributie pe curea ce tine minim 210.000km, pe cand la bmw avem destul de multe cazuri unde se aude lantul de la 100.000 Deci nu prea mai tine practica conform careia "e fiabil daca ai lant". Mai degraba ar fi mai bine cu o curea proiectata sa fie schimbata mai usor, o schimbi si tu la 150-200.000 si asta e, ai facut distributia, si nici macar nu trebuie sa dai jos motorul
    -1 points
  44. da, cred ca iti ramane pistonasul blocat; am patit-o, am rezolvat schimband etrierul cu unul din dezmembrari. exista si kit de reparatie, dar nu am gasit in momentul ala si eram pe graba daca se rupe garnitura aia, intr-adevar, rugineste si se gripeaza il poti da jos, schimbi garniturile, iei pistonasul la smirghel si e ok, numai ca odata scos de tot, e greu spre imposibil sa il mai bagi inapoi. vezi pe realoem la ce masini se potriveste un etrier ca al tau si cauta in dezmembrari, daca nu gasesti chiar pt a ta. mi se pare ca merge si de e36.. dar nu stiu daca la toate succes
    -1 points
  45. sunt din craiova, mersi pt ajutor , am un baiat mai "meserias" care ma inteleg bine cu el. am inteles faza cu schimbatul garniturilor, cred ca optez pt varianta asta, daca nu imblica alte chestii, cum ar fi aerisirea etc... dar cine stie sa-mi spuna de ce pedala isi pierde presiunea peste noapte? asta ma pune pe ganduri...
    -1 points
  46. Am la 50 lei etrierul complet din dezmembrari dar sa imi spui ce model de e46 ai,daca pistonasul tau este ruginit degeaba dai cu smirghel si schimbi garniturile ca va rugini repede inapoi,pistonasul are o pelicula cimentata foarte lustruita si daca acea portiune a ruginit odata vei avea probleme tot timpul. Tel...0725691059 Nicu
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.