Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/07/14 in all areas
-
Am decis ca este momentul sa vand E60'ul pentru a face loc unei masini de generatie mai noua . O scurta prezentare : BMW E60 530i , culoare CARBONSCHWARZ METALLIC , fabricatie 05/2005 , N52B30 190kW 258cp , prima inmatriculare 06.06.2005 , are in prezent aproximativ 166.000km VIN : CF80301 Dotari pe scurt : - pachet M exterior complet ( bari , praguri , jante ) - pachet M interior complet ( volan M cu comenzi , nuca M , ornamente praguri M ) - suspensie M - jante 18 style 135M - shadowline - cutie manuala 6+1 - scaune sport electrice si incalzite - faruri xenon - senzori parcare fata/spate - oglinzi rabatabile electric cu leduri si auto-dim sensor - oglinda retrovizoare cu auto-dim sensor - perdeluta electrica luneta - senzori lumina + ploaie + presiune pneuri - pilot automat - navigatie Business - pregatire Bluetooth - clima automata analog - sistem sunet Logic7 - eleron luneta AcShnitzer La care am adaugat eu urmatoarele : - jante 19 style 128 - covorase OEM negre de vara - covorase OEM negre cauciucate de iarna - kit complet de roata de rezerva slim pe 17 ( coarba , cric , cofrag ) + rabatarea oglinzilor din telecomanda + activarea vitezei digitale pe bord + cruise control programabil Scurt istoric : Masina a fost cumparata de noua de la Autohaus HESS pe 06.06.2005 , am carte de service de Germania pana la 69.495km ( 27.01.2007 ) , masina a fost inmatriculata in Romania pe 06.08.2007 , eu am cumparat masina in noiembrie 2012 la aproximativ 156.000km , masina are 2 proprietari in tara ( eu si domnul de la care am cumparat eu masina ) . Fostul proprietar a efectuat urmatoarele interventii pentru care am facturi ( pe langa revizii care erau efectuate la 10 - 12.000 km la Bavaria Otopeni ) : - 6 bujii OEM - 6 bobine OEM - 4 discuri de frana OEM - placute OEM - baterie noua Varta - becuri D1S Istoric de cand este la mine : Decembrie 2012 la aproximativ 156.000km : - schimbate 2 garnituri de la un solenoid - OEM - schimbate 2 garnituri de la racitorul de ulei - OEM - schimbata garnitura de la baia de ulei + suruburi - OEM - schimbata 1 rola + 1 intinzator - OEM - schimbata cureaua mare - OEM - schimbat cap de bara + bieleta dreapta fata - Lemforder - schimbat ulei cutie / ulei diferential / ulei servo - schimbat ulei motor Motul LL-04 5W-40 + filtre MANN Martie 2014 la aproximativ 164.000km : - ulei Motul Specific LL-04 - filtru ulei MANN - filtru aer MANN - kit filtre de polen cu carbon activ Bosch - nuca short M - OEM Mai 2014 : - becuri D1S Osram Xenarc OEM Din punct de vedere estetic masina a primit o corectie 2 stage la nivelul lacului in aprilie 2013 , a primit protectie lac ( ceara , sealant , glaze ) cel putin o data pe luna , este spalata o data pe saptamana , interiorul este curatat o data la 3 luni . Din momentul achizitiei masina a stat doar in parcare subterana , nu a fost folosita iarna doar daca a fost absolut necesar ( iarna merg cu alta masina ) . Chiar daca din poze masina pare perfecta estetic , nu este chiar asa , capota , bara fata si parbrizul sunt destul de afectate de pietricele + mici atentii de prin parcarile mallurilor / supermaketurilor , nimic grav dar nu este in nici un caz perfecta . Sunt sigur ca am omis ceva , pentru orice informatie va stau la dispozitie . Taxa de inmatriculare a fost platita in 2007 si nu a fost recuperata . Multe poze aici : Un video scurt aici : Threadul masinii aici : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/126501-530i-e60/ Contact : PM / 0769752653 Pret : 10.000 euro cu rotile pe 18 de iarna 11.000 euro cu ambele seturi de roti ( style 128 vara + style 135M iarna ) http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/DSC_0613Medium_zps6c356206.jpg http://img812.imageshack.us/img812/3972/vung.jpg http://img841.imageshack.us/img841/7544/d02v.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000367Medium_zps1456f2f3.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000378Medium_zps929bd85c.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000379Medium_zps50652915.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000385Medium_zps66bbb0ca.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000383Medium_zpsf609338e.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000363Medium_zps54b26464.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000179Medium_zps035f864d.jpg13 points
-
5 points
-
Masinile pretentioase nu sunt pentru romani. Sau nu pentru marea majoritate. La noi conteaza doar pretul. Mai apoi se plang ca-s scumpe piesele sau retrofiturile... Si tot nu va fi niciodata ca o masina ingrijita si dotata.4 points
-
nu te mai lua dupa comentatori . Multi vor masina buna , impecabila chiar , sub pretul autovit dar cu service la zi , piese schimbate , eventual ceva upgrade si la pret mai mic ca doar aici e forum si ne avem toti ca fratii . Fiecare sa-si cumpere ce-si permite .4 points
-
eu am scos clapetele de la galeria de admisie , si pina la urma tot o sa imi iau o galerie de admisie noua. Nu le-a pus neamtul degeaba acolo asta asa este. am un an decind merg fara ele si ni umi place cum merge motorul au si ele rolul lor, asta este parerea mea.La galeria care am sa o inlocuiesc clapetele sunt din tabla nu mai sunt di plastic. Nu stiu daca cine le-a dat jos a sesizat neregularitati in functionarea motorului si anume, este mai zgomotos da zgomotos de imi tacane pe creier uneori si sunt filmulete pe youtube cu acelasi simptom dupa anularea lor deci nui sa zici ca numai la mine face, consumul in oras mi-a cresut cu aproape 2 L la suta plus in afara cam cu 1 L, numai la diferenta de combustibil /100 KM imi scoteam o parte din costul galeriei.3 points
-
nu stiu ce sa zic , mai bine incerci aici http://www.autovit.ro/bmw-530-C33132975.html3 points
-
a intrebat cineva pe threadul de vanzare ce masina urmeaza dupa acest E60 , am zis sa nu dau up-uri aiurea acolo , asadar o sa raspund aici F07 535iA http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/1_zps8aa78f21.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/3_zps4e18628f.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/4_zpsb7614bc8.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/2_zps61862096.jpg3 points
-
)) sunt culori frumoase pe noile F , eu ma gandesc la albastru , nu pot sa spun ca m-am plictisit de grija maxima la negru .Cand e curata masina nu are egal pe strada , argintiu , alte culori nu ma atrag absolut deloc . E adevarat ca la anumite dotari si argintiu arata bine dar nu are stralucirea necesara . O masina ingrijita , polish ,jante , linie ceruita arata bine chiar si prafuita , e strict parerea mea . Mai e un gri frumos pe F care ma atrage dar f slab )) Succes Acero . Ps pot sa spun ca si pt 2-3 ore in care masina e impecabila ma simt f bine , a doua zi o spal iar si tot asa . Cateva momente te bucuri de ea la max . Si stati voi relaxati ca si argintiu e de fapt prafuit ...doar ca nu se vede . Cam atat !2 points
-
2 points
-
O cunostinta imi spunea sa ma duc la BMW Brasov, ca el acolo merge cu masina la service, dar m-am gandit ca e putin cam departe si cum stau foarte prost cu timpul liber chiar nu ma pot deplasa....in Timisoara in nici un caz . O sa incerc la Alex Teille. Multumesc2 points
-
2 points
-
am deschis acest topic, deaorece m-am gandit la cei care vor sa-si cumpere un bmw, fie el x5, fie un seria 3 din 1980 toamna, sa stie care este principala problema , si cea mai des intalnita.... (eu personal, acumuland informatii de pe forum, si din viata reala....de cand "cunosc" aceasta marca de masina, stiu ca principala cauza este sistemul de racire....nu cred ca a exista un bmw, care-l stiu, sa nu fi avut probleme cu sistemul de racire....radiatoare sparte, pierderi de lichid prin diferite locuri, garnitura de chiulasa arsa, etc....eu personal de cand am masina, de 2 ani de zile, am tot intampinat probleme cu sistemul de racire....am schimbat de ne numarate ori antigelul, 2 radiatoare schimbate, termostat, furtune, coturi de plastic, vascocuplaj..... in fine, asta este parerea mea, si votul meu... este doar un simplu vot,)1 point
-
1 point
-
1 point
-
la benzinar e pret bun . M-am uitat si eu la diesel dar ajunge la pret de F10 )1 point
-
Ieri am fost la Pipera sa vad ce se intampla cu actele din UK,surpriza au venit dupa data de 24 aprilie :thumbsup:gata cu numerele rosii... Numarul nou -B 320 NAV-1 point
-
Culoarea e deosebita, daca impozitul si revanzarea dificila nu te sperie, go4it.1 point
-
Ce ai facut pana la urma, ai facut transplantul? Daca nu l-ai facut deja, cred ca cel mai bune este sa cumperi o masina de uk completa (330d/330xd) si sa iti iei ce trebuie de pe ea! Asta daca ai timp pt a vinde ulterior piesele de care nu ai nevoie! De ce te-ai oprit la 330d si ai renuntat la ideea cu 330i (cum ai precizat in titlul topicului)? Pe 330i sunt motoare foarte fiabile si in dezmembrari nu gasesti cu asa multi km precum diesel-urile (gasesti pe la 110-120 mii mile vs 170-180 mii pt diesel - si nu stii cat de "in regula" mai este turbina dupa atatia km)1 point
-
cu ajutorul unui coleg am terminat mai repede decat ma asteptam , asadar - decontaminare cu argila medie + ONR pe post de claylube - Menzerna PF2500 + padul portocaliu LakeCountry ( 1 sau 2 treceri pe unele elemente ) - Autoglym SRP + padul de finish LakeCountry - CG Black Light - CG Black Luminous Glow Wax - CG Jetseal pe faruri / stopuri / roti - Meguiars Gold Class Endurance Tire Gel http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000367Medium_zps1456f2f3.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000369Medium_zps8bee57cd.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000371Medium_zps274dd93f.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000372Medium_zps0098ee3a.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000378Medium_zps929bd85c.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000379Medium_zps50652915.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000385Medium_zps66bbb0ca.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000397Medium_zpsb5ec8817.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000402Medium_zpsfd97a60b.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000405Medium_zps3ae6e428.jpg + 1 video scurt , din pacate calitatea s-a cam stricat la upload https://flic.kr/p/ntCnUe1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am fost plecat din Bucuresti am alimentat 10 l diesel 166 km ,sunt uimit ce consum am scos :frantics: din care 30 km in capitala Viteza medie 69 km/h1 point
-
1 point
-
Sticle faruri noi. Arata altfelhttp://img.tapatalk.com/d/14/04/15/y8u7a7eq.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/04/15/u9ehe4am.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/04/15/uqesybe9.jpg Trimis de pe al meu GT-N7100 folosind Tapatalk1 point
-
1 point
-
nu schimba ceasurile... celor ce te intreaba le spui ca faci calcule complexe instantaneu si sti ce viteza ai in km/h1 point
-
1 point
-
sunt cateva lucruri care nu par a fi fost ale masinii, cum ar fi: farurile cu xenon, interiorul, volanul(care este de model fara face-lift si ca atare nici nu e compatibil fiind single stage airbag). Asta nu inseamna ca e un lucru rau atata timp cat au fost facute ca si imbunatatiri si nu ca urmare a unui accident. E bine sa specifici chestiile astea pentru a nu exista suspiuciuni1 point
-
Pt. ca nu am mai avut rabdare,si de o saptamana temperaturile nu coboara sub 14grade am trecut la slapi. http://img.tapatalk.com/d/14/03/01/esasupap.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/03/01/e9e9urag.jpg Trimis de pe al meu GT-N7100 folosind Tapatalk1 point
-
Pai de ce alt lucru ar putea sa se ia? De anuntul luat cu copy paste si fara poze?1 point
-
BMW-urile nu se strica, prin urmare, nu-i vad utilitatea acestui topic!1 point
-
1 point
-
Cazan ai tu. Un bertone cabrio am, iti dau un pm,asta daca pot cu un link Se pare ca nu pot,uite aici un link,sper sa nu se considere reclama. http://mercador.ro/oferta/vand-opel-astra-g-bertone-cabrio-ID14FvH.html Masina are si topicuri de prezentare pe unele forumuri.1 point
-
1 point
-
Eu am scris, sa nu se inteleaga ca era vre-un passat b5 din 2001 de 90 cai, in rest, fiecare cere cat vrea etc... Daca te uiti atent ai sa vezi passat ca al meu, neinscris, de la 4000 in sus, taxa e peste 1100(samsarii mint ca e mai mica), plus ca eu am bagat in ea in jur de 1000... Am socotit 5000(cu tot cu taxa si ce mai trebe facut)+ 1000 si tot ies in pierdere(din punctul meu de vedere)! In fine...a fost o propunere...!1 point
-
Era b5,5 model 2005(semnalizari pe oglinzi si 136 cai diesel euro 4), cu taxa platita, cu mult mai multe dotari si recent inmatriculata, practic rulata numai in Germania.1 point
-
tare testul asta, poate-mi vine unul cand o pun de vanzare sa-l aplice ca-l dau cu dintii de volan1 point
-
condens 99% mai ales daca s-au facut drumuri scurte.am si eu asa ceva dar nu chiar in halul in care se vede in pozele tale doar un pic pe varful jojei.so schimb ulei si monitorizare antigel.1 point
-
Halal verificare ti-a facut Bimmer Service. Rusine....asta nu e problema ce a aparut peste noapte.1 point
-
Care e ultimul pret al mașinii ? Ca in alta parte apare ceva mai puțin , sau pt "pasionati" e mai mult ?1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut Cred ca esti primul caruia nu-i plac scaunele sport. Eu ador la a mea cand iau curba si ma tine in stanga si in dreapta...si la drum lung scaunele sport iti tin picioarele pe parti sa se odihneasca mai bine... Ma rog asta e parerea mea... Bafta! Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
eu la 316i an 99 motor 1,9 benzina am platit taxa 830E (chiar astazi mi-a venit talonu prin posta)dupa calculatoarele alea era 640E ,decvi alea sunt aiurea1 point
-
Calculatoarele alea is informative. Am avut colegi care au calculat cu ele si s-au trezit ca nu au bani suficienti sa plateasa la fata locului.1 point
-
1 point
-
1 point
-
trimite la mine clientii )) m-as mira. am primit si eu tot felul de oferte jignitoare , e belea cu taxa asta. Imi dau toti masini dar degeaba ca tre sa le platesc taxa si ajung nicaieri. si am observat ca la clujeni le place mult minciuna toti halesc aia cu 130.0001 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00