Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/13/15 in all areas

  1. E46, break, negru, 2004, //M int si ext, piele crem, automat, trimuri mahon. Aseara am gasit un anunt pe OLXcu un BMW 320dA de vanzare. L-am sunat pe vanzator. L-am intrebat mai multe lucruri despre masina si l-am rugata sa imi spuna sincer ce probleme are, pt ca sunt din Pitesti, iar masina se afla in Mangalia(380km). L-am rugat de mai multe ori sa imi spuna problemele si i-am mentionat ca ma pricep la modelul asta. Raspunsurile lui au fost: -masina merge "ceas" -motorul nu scoate fum de niciun fel -cutia schimba perfect -totul functioneaza -"tata masina e foarte buna, am trecut an fabricatie 2004 ca asa fc toti, dar e anul 2003. Are o singura problema-usa sofer lovita" -etc Este vorba de un e46 break, negru,2003, motor 2.0-150cp, cutie automata, M paket exterior si interior cu piele crem si trimuri mahon. A ramasa sa mai vorbim de dimineata. L-am sunat din nou de dimineata, la 9 si l-am rugat sa imi spuna sincer daca masina are probleme. El suparat ca trebuia sa il sun mai de dimineata ca trebuie sa se invoiasca de la serviciu, dar m-am asigurat ca "masina merge ceas" La 13:10 am ajuns in Mangalia, l-am asteptat 10min, a venit. AM MAI STAT 10min CU EL.-- Motivul: - Vanzator( ca nu era proprietar)-un tigan obosit de 1,5m inaltime, care mesteca o guma(veche probabil) in coltul gurii-trecem peste(nu sunt rasist) - Masina lovita si revopsita PESTE TOT - Plafon ONDULAT - Discuri de frana PRAF - Pragurile exterioare nu mai erau M paket Astea au fost impresiile exterioare. Apoi: - Piele( crem) in stare acceptabila - Pielea pe volanul M roasa/rupta - Clima nu functioneaza - Plastice deplasate - Ceasuri bord ANGLIA N-a fost nimic. Hai sa facem o tura. SOOCC - Motorul nu trage deloc deloc. Aproape MORT - Cutia nu schimba vitezele aproape DELOC. A schimbat in treapta 2(cred) la decelerare - Cand sa caut treptele de viteza in bord alt SOC- nu existau-NIMIC --reactia lui- "ce are frate? N-are nimic!" M-am intors repede in parcare si am coborat, "i-am multumit", n-am mai zis nimic si am plecat repede, de frica sa nu-l omor cu bataia. Peste toate astea, aroganta tiganului de 1,5m atingea cote maxime. Scuze pentru textul mare, dar nu vreau sa pateasca nimeni ce am patit eu azi. Am condus 8 ore sa vad o "masina" 10min. Anuntul nu mai exista pe OLX. Urmatorul pas-plangere penala. Vedem ce iese. Rog, daca se poate, un moderator sa promoveze thread-ul peste tot, in toate sectiunile. Multumesc
    3 points
  2. Cu asta te alegi daca iei un full cu 6000 ) Romanul continua sa fie naiv si sa creada in continuare ca ce-i ieftin e si bun! Gresit! Dupa ASC ai zice ca este un E39, dar mai jos spune ceva de filtru de particule si astfel E39-ule iasa din discutie! Sa speram ca ne lamureste proprietaru!
    3 points
  3. O lectie perfecte despre cazul in care pierzi bani de 2 ori, atat la "tuning", cat si la revanzare. Daca lasa interiorul stock, scapa mult mai repede de ea.
    2 points
  4. E ok 96 de grade. Ca si intretinere pt un diesel schimba filtrul epurator, curata egr-ul si admisia...
    2 points
  5. 2 points
  6. In primul rand fa-i o diagnoza la un service bun. Acolo ai toate sansele sa descoperi ce e in spatele erorii asc (care eu cred ca e dsc), posibil sa fie doar un senzor de abs si scapi ieftin. Legat de mersul motorului, la fel pot fi doar filtre infundate care nu vor costa o avere. Daca dpf-ul e praf, metoda mai ieftina si romaneasca e sa il anulezi fizic si din softul masinii. Astea tot la un service le poti constata. Legat de tinichigerie, nu e neaparat ca masina sa fi fost dauna totala. Poate a suferit un impact minor. In concluzie cel mai bun lucru e sa mergi intr-un service bun si sa faci o verificare cap coada. Ai cam riscat cumparand-o asa orbeste, dar acum nu ai ce face. Costurile reparatiilor pot fi relativ mici sau la fel de bine foarte mari. In functie de cat de negru o fi dracu in ziua aia....sau de norocul tau.
    2 points
  7. Imi doream de ani de zile acest model si dupa mai multe cautari m-am hotarat in sfarsit sa-mi iau ca masina de familie un 728i full Puteam de aceeasi bani sa-mi iau un E60 dar nu m-a atras niciodata acest design. Masina e in clipa de fata pe drum spre casa asa ca va arat doar cateva poze de acolo http://s25.postimg.org/ww6jtx0jz/728_1.jpg image hosting 10mb limit http://s25.postimg.org/7rfjgi13j/728_2.jpg image hosting 12mb http://s25.postimg.org/l9mfssd8v/728_3.jpg screen cap http://s25.postimg.org/n1kgkt2xb/728_5.jpg 20mb image hosting http://s25.postimg.org/6ruahws9b/728_6.jpg image hosting more than 5mb
    1 point
  8. Problema rezolvata. Cascadorii rasului, la service mi-au spus ca este injectorul nr 3 când defapt era 2, depinde cum numeri din spate sau din fata:-) am scjimbat nr 3 care era bun cu altul bun, dupĂŁ asta am fĂŁcut iar testul și a ieșit nr 2, ĂŽn fine am schimbat iar injectorul 3 cu 2 și mașina pornește la sfert. Deci a fost un injector.
    1 point
  9. Masina a fost avariata usor, doar bara lovita. Aripile fata schimbate fiindca prezentau rugina, radiator apa nou aftermarket dar curge. Masina vine insotita de: bara fata noua cu toate plasticile noi, proiectoare ceata noi, aripi fata noi semnalizari tuning fumurii DEPO noi (fata si aripi) suspensii bilstein noi discuri si placute de frana ATE noi sistem audio JBL bass si statie Alpine 900-1000W aparatoare noroi fata noi cauciucuri iarna noi folii spate omologate 95% revizia a fost facuta in curma cu maxim 1500km ceasuri plasma banchete rabatabile spate, cotiera spate geamuri electrice fata oglinzi electrice interior foarte bine intretinut Am si piesele originale avariate detin acte valabile. RAR facut in septembrie nu se mai pot scoate numere rosii, trebuie facuta identificarea Masina nu bate, nu troncane Masina necesita un radiator nou, vopsea pentru aripi si bara. inscrierea platita. O dau pentru ca nu-mi permit s-o inscriu Detalii la 0730943094 http://olx.ro/oferta/bmw-318i-avariat-ID32o5n.html
    1 point
  10. De unde se poate cumpara din Romania Bardahl?
    1 point
  11. Grozdan, cataxxl. Eu am luat piese si aftermarket (gen Lemforder, Corteco, Behr, Ate) si OE de la amandoi, am fost multumit tot timpul.
    1 point
  12. Nu stiu daca trebuie sa il jignesti. Tie nu ti s-a intamplat niciodata sa fii subiectiv si entuziasmat asa de mult incat sa nu observi anumite lucruri? Ca s-a pacalit, asta e, o va simti pe pielea lui.
    1 point
  13. In primul rand, parerea mea e ca trebuie sa vezi ce mai functioneaza la masina ta. Nu o spun cu rautate. Vezi intai ce functioneaza, ce nu, si vezi exact cam cat costa ceea ce ai de remediat. Apoi, daca te-ai decis sa o tii, apuca-te de lucru la ea, pas cu pas, pentru ca in cazul in care descoperi multe probleme si totusi vrei sa o pastrezi, atunci nu le vei putea face pe toate dintr-un foc, tinand cont de costurile implicate. Nu spun ca e esential sa pui masina pe tester inainte de a o cumpara, dar macar sa fi mers cu ea 10-15 minute sa vezi diverse aspecte. Acum, ce e facut, e facut. Pentru ca totusi toata discutia asta sa aiba un rol constructiv, poti spune aici de unde ai cumparat-o (asta ca sa stie si altii si sa se fereasca), dar si de unde esti, pentru ca poate sunt alti membri pe forum aproape de tine si te pot ajuta sa rezolvi unele probleme. In al doilea rand, fa-i si niste poze din interior ca sa putem vedea si acolo despre ce e vorba. Cd playerul la E60 este pretentios, iar daca ai cd-uri zgariate, atunci e normal sa sara. Cumpara un cd cu periuta si solutie de curatare si lasa-l sa cante macar un pic. Am inteles ca sunt si probleme cu unitatea de navigatie. In ceea ce priveste pretul... Se dovedeste inca odata ca un pret mai mic la achizitie NU garanteaza si calitatea produsului. Si stii cum se spune, amaraciunea lasata de calitatea proasta a unui produs persista mult mai mult decat bucuria oferita de pretul redus. Imi pare rau pentru patania ta, insa acum tot ceea ce poti face este sa incerci sa repari ceva ce in teorie nu avea nevoie de reparatii. Spor la treaba!
    1 point
  14. Ce sa faca la reprezentanta? Acolo ii da de schimbat totul pe oroginal.nu ii face eliminare dpf si alte "acareturi" el a luat o masina la bani putini, cocalarita si praf tehnic.parerea mea sa o tii de bibelou, pentru ca nu te vad dispus sa mai bagi 3-4000 sa o aduci la.o stare tehnica buna. Te-ai bucurat ca ai bemve....acum plangi cand vezi cat costa intretinere ))
    1 point
  15. Parerea mea e ca pachetul M nu este cel original. Senzorii de parcare si aia par ca nu sunt originali.
    1 point
  16. Parca de asta ne-ar pasa acum ..poluare, cat timp mai vad rable de-ale statului ce polueaza cat 1837 de masini luate aleator, damn.
    1 point
  17. Nu ne urci niste poze? Sunt foarte curios cum arata un 530 full la 6000, cred ca e un E60 din moment ce a pomenit de filtrul de particule.
    1 point
  18. Nu-ti atinge cu 225 si 15mm. Am eu 255 cu 15mm si cred ca mi-a atins de 2 ori in cateva luni cand era masina plina si am luat un hop cu viteza. Esti safe
    1 point
  19. Pai nu porneste alarma cand treci pe langa masina! Sunt doar niste sunete scurte de avertizare, poate la asta ai vrut sa te referi! Dupa cum am zis, la mine nu-I chiar atat de sensibil avand in vedere ca am folii si pe fata, senzorul fiind setat aproape de maxim ca sa detecteze totusi ceva! Asta ca sa-ti dai seama ca nu-I chiar atat de critic! Trebuie sa stai f aproape de masina, sa fii lipit de ea ca sa inceapa sa beepaie! Eu zic ca-i OK senzorul de perimetru si pt ext, iar aici imi vine in minte faptul ca se fura oglinzile la bmw-uri, acest senzor fiind un "antifurt de oglinzi" f potrivit! Gandeste-te ca respectivii trebuie sa stea f aproape de caroserie ca sa le demonteze, de usile din fata si automat alarma va face zgomot! Plus pentru alte chestii, dar cred ca la noi asta cu oglinzile este binevenit sa ai un astfel de sensor de perimetru ext! Stiu ca-s deranjante, dar eu spun ca-si fac treaba! LE. Poate ca la alte alarme se intampla ca senzorii de perimetru sa dea rateuri ori sa-si faca de cap, dar la acest Viper cel putin, tind sa cred ca functioneaza correct!
    1 point
  20. Pe langa faptul ca esti "lazy" mai esti si fudul si incapatanat! Atata timp cat oamenii iti tot repeta sa nu folosesti filtre sport, ti-au dat mura-n gura ce si cum, tu batman! Nu mai bine faci tu ce stii, desi te tot vaiti ca nu stii nimic!
    1 point
  21. E36 a ramas o masina destul de frumoasa!si nu ma refer la cazaturi...vezi exemplu userul CRISTI SM cu bijuteria lui.
    1 point
  22. 318 i cu filtru diesel nu prea merge
    1 point
  23. Incearca la vanzatori autorizati de pe forum, au preturi mult mai bune ca magazinele online. Filtrele mann, mahle sunt cele mai bune calitate/pret. Cat despre service-uri...tot pe forum recomand sa cauti... Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    1 point
  24. LUMPIIII priveste bine poza atasata acum de mine si ai sa intelegi dece iti trebuie carbuni cu firul in lateral
    1 point
  25. Hai sa facem o petitie sa ii dam toti mesaj sa vina pe aici si sa ne faca niste reduceri )) Glumesc.
    1 point
  26. Si preturile sunt ok luand in considerare dyno befor + after. Daca ar veni si cu o reducere pentru membri forumului ar fi ideal ))) Succes cu proiectu Rcc-67!
    1 point
  27. pe toti proprietarii de bmw-uri ii bantuie, pentru ca platesti peste 1500 euro pentru un 320D din 2008 spre exemplu, foarte mult tinand cont ca masina este asigurata la doar 10 000, sa nu mai zic de 520 din 2010 la care se plateste peste 2000 euro, in comparatie platesti cam 800 euro pentru un pasat din 2008, deci nu prea renteaza sa ai un bmw in zilele noastra cel putin nu pentru cine munceste banii.
    1 point
  28. POZE NOI: http://s16.postimg.org/spu5vq5b9/2015211152816.jpg http://s16.postimg.org/vxyn8rrl1/2015211152837.jpg http://s16.postimg.org/jfdgeg57p/2015211153003.jpg http://s16.postimg.org/kdttgqijp/2015211152454.jpg http://s16.postimg.org/6644s35ut/2015211151218.jpg http://s16.postimg.org/j7uevojmt/2015211152102.jpg http://s16.postimg.org/x6hxgnu5h/2015211152206.jpg http://s16.postimg.org/wi92xpvfp/2015211153155.jpg http://s16.postimg.org/5a7ncmw6d/2015211153306.jpg http://s16.postimg.org/d86ns0yud/2015211153620.jpg
    1 point
  29. Si eu sunt de parere ca astea nu sunt probleme,apar odata cu trecerea timpului si in functie de uzura masinii.Le poti trece la capitolul intretinere nu la probleme. Oricum se vede clar calitatea din ce in ce mai slaba a componentelor,asta este,le luam ca atare.
    1 point
  30. @Acero: cine cunoaste, stie. @Myx: eu zic ca si 18 "par" mici, cu 17 stau mai linistit pe partea de articulatie/directie + e putin mai confortabila masina. Inca nu sunt hotarat, poate le tin pe astea pe 17 de iarna si pe cele pe 19 de vara.
    1 point
  31. Eu cred ca orice critica e binevenita mai ales din partea fanilor e constructiva oarecum. Seria 7 e o masina eleganta dar daca pui pe ea crom in cantitati "asiatice" sigur o sa obtii contrariul. BMW a fost din todeauna limuzina sportiva, nu atat de eleganta ca un S, poate nici confortabila dar sigur mai sportiva. Masina celor care desi isi permit sa angajeze un sofer nu vor sa renunte in ruptul capului la locul din spatele volanului.
    1 point
  32. Daca asta e concurentul la S-Klasse e cam trist as zice la prima vedere...
    1 point
  33. Eu folosesc dressingul de la Chemical Guys, Liquid Extreme Shine Oil Rezultat: http://s30.postimg.org/xlcf4hk0x/1150887_242441245942253_1760920525_n.jpg
    1 point
  34. Diferentele sunt mici, trebuie sa fi destul de atent sa iti dai seama. Ce am observant eu dupa eliminarea lor este: - motorul la relantii nu mai este asa silentios ca inainte. - cand ii dai kick down scoate putin fum , inainte parca nu scotea, asta daca nu ai DPF, daca ai DPF sigur se infunda mai repede. - un foarte mic lag la turatii joase.
    1 point
  35. Sa o stapanesti sanatos ! Nu inteleg un lucru: de ce ai ales diesel pentru un cabrio ? Nu mi-as cumpara niciodata un cabrio cu motor diesel...
    1 point
  36. 50 lei am eu,dar sa il caut
    0 points
  37. Si unde-i drama,bai forumistilor ? Un cd player nefunctional , probabil un suport cardan si un dpf infundat inseamna ca si-a luat tigaie ?Cica sa mearga la tinichigiu ca poate e dauna totala ... plm , mai mult speriati omu` pt niste nimicuri
    0 points
  38. ce oameni si pe aici.. unu vindea o baterie moarta acu vreo 2 luni, acum bujii.. data viitoare ma astept sa vad un filtru de aer reciclat eco (suflat) de f10 sau niste ulei mers putin si numai in afara de f30/e90
    0 points
  39. -1 points
  40. Da,e foarte periculos să ieșim din casă,, Cu mașina ,nu mai zic,e fatal.. Doamne,ce cretini!
    -1 points
  41. 16.000+TVA 76.500km Am schimbat parbrizul,era fisurat de la pietricele.
    -1 points
  42. Sa o stapanesti sanatos! Aceeasi configuratie o are si prietena mea la masina ei, luand masina in aceeasi promotie. A ei are vreo 10.000km, pana acum singura problema este cu un zgomot de plastic de sub bord, urmeaza prima revizie si sper sa ii rezolve problema. Ai renuntat la RFT? Daca da, ce faci cu roata de rezerva?
    -1 points
  43. Inseamna ca esti tare in rinichi..cu jantele pe 17"+rft mi se pare un mic chin, e foarte rigida masina pt gusturile mele. Pt cele 50 si ceva de kg ale prietenei mele nu e o problema
    -1 points
  44. Se potrivesc si pe BMW dar eu am scris pe ce masina au fost puse.
    -1 points
  45. Vand 3 bujii beru pentru e90 . Sunt second dar in stare buna . Le-am schimbat pe toate 4, deoarece am avut una care imi dadea eroare. pretul este de 100 ron sau schimb cu covorase fata pentru e90 .
    -1 points
  46. Cumpar stop dreapta BMW E46 Sedan nfl, fara soclu, semnal alb. Doar BUCURESTI. Contact PM.
    -1 points
  47. Vand BMW X1 XDrive2.3D automat din 2010 75 000km serie sasiu: WBAVP51080VM70354 Carte service, jante+anvelope iarna Pret 17080+TVA
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.