Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/30/15 in all areas

  1. Dupa e60 520d si e60 530d a venit si timpul ei ... F10 530d 2012 258 cĂŁluți pe puntea spate Masina am gasit-o destul de repede,cam la 1 sapt de la inceperea cautarilor.Am luat-o de pe mobile,are tot istoricul la BMW nurnberg AG M-am ferit de dynamic drive,edc,active steering,poate pentru unii sunt dotari importante,dar eu nu am vrut sa ma leg la cap cu ele pe viitor si am preferat suspensia M packet Ca si la primul e60,interiorul m-a cucerit si a fost dragoste la prima vedere! Mi-ar mai fi trebuit vreo 2-3 dotari ca trapa,un sistem audio minim hi-fi si oftica mea maxima pachetul de lumini ambientale extins,dar am googĂŁlit un pic si am vazut ca nu e greu de facut retrofit la luminile astea ambientale,asa ca asta o sa fie prima modificare la masina... Si acum optiunile dupa VIN DW57524 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S1CB ACEA / CO2 scope S1CC Auto start/stop function S1CD Brake Energy Regeneration S2K2 BMW LA wheel, V spoke 328 S2TB Sport automatic gearbox S4AT Interior trim finishers black high-gloss S4U2 ECO PRO S5AC High-beam assistant S6AA BMW TeleServices S6AB Control, Teleservices S6FL USB/audio interface S6NF Connection, MP3 player in mobile phone S6NR BMW APPS S6VA CIC assignment S6VC STEUERUNG COMBOX S6WA INSTRUMENTENKOMBI. M. ERW. UMF. P7A2 Innovation pack II S7SP Navi Professional/m.-ph.prep. Bluetooth S8KA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE S8SC Telematics access request,country-spec. S8TF Active pedestrian protection S8TH SPEED LIMIT INFO S8TN TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST S8V1 HINWEISSCHILD NCAP ENGL/DEU/ITAL S9AA Outer skin protection S230 Extra package, EU-speciifc S258 Tyres with runflat properties S320 Deleted, model lettering S415 Sun-blind, rear S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior rear-view mirror with auto dip S456 Comfort seat with memory S465 Through-loading system S488 Lumbar support, driver and passenger S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S522 Xenon Light S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S536 Auxiliary heating S548 Kilometre speedo S575 Socket, lugg. comp. incl. 2. batt. S609 Navigation system, Professional S610 Head-up display S612 BMW Assist S614 Internet S615 Extended BMW Online Information S616 BMW Online S620 Voice control S633 Preparation, mobile phone, Business S698 Area-Code 2 for DVD S704 M Sports suspension S710 M leather steering wheel S761 Individual sunshade glazing S775 Headlining anthracite L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S879 Operating instructions German Si cateva poze Masina e la mine din 19/09...iar de atunci i-am facut: - schimbul de ulei la cutie la service faur Zf -revizia(ulei shell 5w30 +filtre) -schimbat bujiile -placute spate Trw -cureaua de la accesorii -curatat galeria de admisie
    8 points
  2. Iti raspund tot cu o intrebare: -La ce iti trebuie BMW,cand poti merge si cu Dacia din punctul A in punctul B?
    5 points
  3. Motorul e :hyper: Ca o prima impresie dupa 10-11 zile de mers cu ea,e ca F10 e dus mai inspre F01,nu mai ai senzatia aia de viteza ca in e60..Cel putin la vechiul 530xd se simtea altfel viteza,acum la f10 parca stai pe loc ) Pretul nu e secret,24900 fara tva si adusa acasa,iar km 150000 Sincer,nu stiu sa iti zic ca am mers foarte putin cu ea dupa ce am luat-o de la mecanic.Am curatat-o ca vroiam sa o stiu curata! Dupa ce am luat-o de la mecanic,am dus-o la detailling exterior....maine o iau,de abia astept,sper sa fie soare
    2 points
  4. Recapitulam: 1. Stereo: simplu fara amplificator separat. 2. HiFi: se adauga un amplificator pe 6 cai si ceva difuzoare suplimentare (tweetere). Daca exista se vad! Comunicarea cu HU se face prin cablu, respectiv semnalul pentru amplificator este High Level direct din iesirile boxelor. 3. Top HiFi, mai sunt denumite Harman Kardon sau Logic 7. Au amplificator separat iar comunicarea cu HU se face prin fibra optica. Daca exista, vanzatorul sigur iti va spune pentru ca este valoare adaugata la masina. In general daca vanzatorul nu a facut schimbari fata de dotarea initiala a masinii, toate optiunile astea se pot gasi si recunoaste dupa VIN. Ai aici un site care face astfel de "decodari": http://www.bmwvin.com/ si un exemplu cu un VIN (ultimele 7 caractere) luat de pe un site oarecare de masini rulate care dau acest cod. Acolo vezi ce dotari anume are masina. Ce ai aici este doar un exemplu. Aici avem radio Professional fara amplificatoare separate, adica nimic "spectaculos". Variantele HiFi sau Top HiFi sunt mentionate separat in lista de optiuni. Discutia despre sistemele audio la BMW este vasta. Cauta si in alte forumuri si vei gasi informatii destul de multe. Cea mai simpla posibilitate de upgrade care da rezultate este schimbarea boxelor originale cu unele performate (inclusiv a subwooferelor de sub scaune iar aici va fi ceva mai greu deoarece trebuie difuzoare dedicare care sunt ceva mai scumpe) si montarea unui amplificator cu 4-6 canale care sa preia semnal din HU sa-l amplifice si sa-l trimita la boxe. Asta este un fel de sistem HiFi "aftermarket" pe care poti sa-l instalezi fara foarte multa bataie de cap si fara sa ai erori in bord. Iti spun asta deoarece daca esti pretentios la sunetul din masina vei simti nevoia de upgrade si macar sa stii la ce sa te astepti. Sper ca te-am ajutat... BMWVIN_5A81809.pdf
    2 points
  5. Se poate inchide. Multumesc pt gazduire!
    2 points
  6. E plin pe aici de ipocriti...de ce sa ai xxx cai?ce faci cu ei?vai dar mergi asa tare?vai sa stii ca e periculos..cred ca daca iti cumperi M arunca cu pietre in tine...aaa,sau nu,uitasem,atunci esti pupat in cur. Fiecare isi cumpara ce masina vrea,o tuneaza cat si cum vrea,important e sa fii fericit.
    2 points
  7. Hai sa-ti spun cum sta treaba,din punctul meu de vedere : Cand am condus-o prima data mi-am spus ca nu pot cere mai mult de atat..Zilele au trecut si parca senzatia aia care am avut-o prima data,s-a trecut si ea..Este exact ca un drog..vrei sa ai aceeasi traire, doar ca asta nu se poate si incepi sa adaugi ceva ,ptr ati readuce acelasi ranjet pe care l-ai avut in primul minut cand te-ai urcat in ea.Daca aveam 700 de cai de prima data,crede-ma ca mai adaugam cativa ,doar de dragul de a retrai acea senzatie...Poate intelegi,poate nu..faza e ca suntem diferiti si avem damblale diferite
    2 points
  8. Dar de bmw de ce ai nevoie ? Daca o iei asa rezulta ca oriunde in lumea asta (exceptie Germnaia si nici aici nu mai este ce a fost, sunt multe limite) nu ai ce face cu 375cp, de fapt nici cu 100cp, la 130km/h ajunj si cele cu 50-60cp.
    2 points
  9. Nu. De ce? De cate ori il schimb service-ul imi reseteaza BC. Eu pot sa-l schimb cand vreau, nu trebuie sa ajunga contorul la zero.
    2 points
  10. Tu ai vandut cu 8000 un e90 nfl din 2005 cu 350 de mii de km. Cum justifici comentariul tau referitor la pretul lui? Sau cand e vb de banii altuia sunteti lupii moralisti..am uitat.
    2 points
  11. Salut la toti! In sfarsit dupa atata cautat si asteptat, mi-am gasit masina, pe mobile in Germania, la dealerul Autocenter Miri, dupa care am mers personal. Masina a avut serviceurile facute in Olanda, la Dusseldorp Hoogeveen BMW Service. Acesta este vin-ul C665968. Multumesc la toti cei care mi-au dat sfaturi! Azi merg dupa ulei si filtre pt motor + ulei si filru pt cutie. Masina am luat-o la 151 mii km.
    1 point
  12. Sunt nou posesor de Bmw. De cateva zile detin un 535i din 2000 de care sunt relativ incantat raportat la pretul dat pe el. Are si ceva dotari, 4 geamuri electrice, oglinzi electrice heliomate, piele crem, scaune electrice incalzite, cu memorii, comenzi volan, clima, angel eyes, jante 17 dragute. Sunt convins ca masina a trecut prin multe maini, se vede, dar asta nu m-a oprit sa o cumpar. Ca si probleme: - cu geamul lasat jos intra in interior gaze de la motor, mai exact fum din esapament... urmeaza sa determin cauza. - display computer, motiv pt care nu stiu nici macar cat km are. - butoane si display clima, - claxon nefunctional, - perdeluta dreapta spate lipsa, - caroserie de nota 7-8 (in poze arata mai bine decat in realitate), - pielea din fata cam uzata dar rezonabila, - portbajaj absolut jegos, lipsa rezerva, - cauciucuri slabute. Probabil ceva membrii stiu de masina, e posibil sa fi fost pe la un membru de aici de-a lungul timpului. Orice informatie e bine venita!
    1 point
  13. Vand set 2 anvelope marca Dunlop Sport MAXX RT, 245/35/ZR19, achizitionate august 2014 cu garantie inca 12 luni. Anvelopele au fost rulate cateva luni- (aug, sept, oct 2014)- maxim 5000KM. Pret 749/buc. Trimit prin curier- Cargus cu verificare colet.
    1 point
  14. 1 point
  15. Cu cea mai mare placere dar deja stiu rezultatu dar nu ma incurca cu nimic sa incercam iar. Nu ai fii primul cu care testez asta. Da, niciodata nu o sa compari un soft de fabrica care e gandit sa consume ok masina si sa traga pentru puterea declarata fata de un soft care e facut sa traga mai agresiv si se mareste si puterea automat de la cuplu la cai. Imi dai PM cand doresti.
    1 point
  16. Am observat ca multi nu stiu cum se foloseste climatizarea la BMW. Ai aici un ghid care este in engleza, spor!
    1 point
  17. vina e doar a producatorilor auto care s-au laudat cu noxe reduse desi stiau ca nu e fezabil comercial. atat au tot batut apa in piua cu niste cifre ireale incat aia de fac standardele le-au considerat reale si le-au impus prin lege. se cere acum de fapt mai mult decat poate tehnica actuala la un cost rezonabil.
    1 point
  18. Superba masina. Chiar ma intrebam de ce nu te-am mai vazut pe aici pe forum in ultima vreme.
    1 point
  19. nu baga aer rece. baga pur si simplu aer de afara.
    1 point
  20. Sunt sigur ca va arata foarte bine la final
    1 point
  21. probabil ca e lipit capacu incearca sa bagi mana sub el si sa il fortezi.are 2 balamale in spate.
    1 point
  22. Pe bune acum, razi de noi. Ridici mocheta din portbagaj si gata.
    1 point
  23. Pentru ca am mai mers cu 163 stock. Oricum, sa revenim la topic. Merita cat mai multa putere, deci daca poti sa o faci, fa-o fara drept de apel.
    1 point
  24. Nu ma refer la cat de "vanjosi" sunt ci la puterea reala. Un soft de fabrica e testat si dezvoltat in luni sau poate chiar ani de zile. Un soft d-asta instalat in spatele blocului fara nici o masuratoare sau optimizare e un cacat. O masina care are 200 cp din fabrica va trage mult mai bine si mult mai liniar decat una care are 200 cp din resoftare facuta prost. Sigur ca multi prefera sa plateasca mai putin si sa plece convinsi ca au putere mare, dar nu prea merge asa. Fara masuratoare, cresterea de putere e efect placebo sau doar o mica diferenta.
    1 point
  25. Nu e acelasi lucru cu o masina de 200 cp din fabrica. Si ca sa vorbesti de putere reala, pune-o pe un dyno. S-ar putea sa ai o surpriza.
    1 point
  26. In Romania e util sa ai multi cp pt a depasi repede o dacie obosita, o caruta, un tir, etc. Ideea e sa stai cat mai putin pe contrasens iar daca prinzi sa zicem 2 tiruri care stau lipite unul de altul, cu 100cp dureaza mult si bine pana le depasesti, pe cand cu o putere de 3 ori mai mare sa zicem, cu un kickdown scurt in cateva secunde ai revenit pe sensul tau de mers, nu trebuie sa transpiri pana depasesti
    1 point
  27. va certati cam degeaba,poti sa o patesti si la 70 si la 200,important e sa nu o "cauti" prea des.Altfel am fost intotdeauna de parere ca, caii in plus nu strica niciodata.Lipsa inteligentei da.so impacati-va ca toti iubim cazanele astea ca au 100 sau 500 cai nu mai conteaza PS:aia cu lipsa inteligentei nu vizeaza pe nimeni de pe acest forum!! sper sa nu se inteleaga gresit/
    1 point
  28. "Sa zicem" ....ai punctat bine aici. Referitor la ce ai afirmat mai sus legat de 5000 rpm,toate astea s-a intamplat pe un tronson de drum foarte liber,seara,nefiind nevoie sa dau flashuri sau sa pun viata cuiva in pericol..poate doar a mea si toate astea au fost facute ptr cateva minute, doar ptr a testa ce am instalat pe masina. Eu zic sa punem punct acestui subiect.Astept commenturi legate de problema tehnica,ptr ca deja am podul plin de moralisti.
    1 point
  29. MuciX:Ar fi trebuit sa folosesti ghilimele. Deja am eticheta pusa de "spaima soselelor" Ies pe interval si ii rup gumele...Plec din intersectie primul...un adevarat pericol public doar ca am afirmat cele de mai sus.Din ce s-a spus aici,reiese ca toti cei care au masini mai puternice sunt niste impostori carora nu le pasa de regulile de circulatie..Spre surprinderea multora chiar sunt un sofer cu capul pe umeri si daca mai accelerez cateodata mai mult decat e legal,o fac doar atunci cand prind un drum liber.Sunt multi care au o coaja de masina cu nr de Bulgaria de 100cp, care fac fonfleuri dinastea si se cred regii soselelor.Nu incerc sa conving pe nimeni,nici sa ma scuz...ideea e ca sunt multi ipocriti care dau lectii de comportament civic,iar ei sunt exact opusul.Nu mai spun ca am primit diferite propuneri de liniute si alte nebunii pe care le-am refuzat,cateodata si cu o injuratura.
    1 point
  30. sa inteleg ca faci parte din categoria aia de soferi care merg tot timpul cu 50km in localitate si 130km pe autostrada?Daca da,atunci felicitari !! Ai tot respectul meu.Cred ca ti-ai modificat si masina ptr a nu depasi viteza legala.. Hai sa nu mai fim ipocriti ...
    1 point
  31. daca nu va place in ro sau state, veniti in belgia, unde daca pune unul semnalizarea stanga, dreapta, nu are importanta, se transforma intr-o combinatie de tramvai cu girofar de coloana oficiala si capata prioritatea absoluta si se baga direct. Daca cumva intra in tine ca nu l-ai lasat, inainte de completa amiabila iti iei si o poseta in cap ( de regula muieri, barbatii cateodata mai au un spirit de conservare si mai franeaza in ultimul moment cand isi dau seama ca poate nu il lasi sau poate chiar nu ai vazut ca semnaliza el fiind in unghiul tau mort, dar nu toti ... ) Asta am patit-o de 2 ori ultima data cu asta noua, razuita pe dreapta de o vita ce venea de pe banda 1.. a pus semnalizarea si s-a bagat direct, apoi senin imi explica ca sunt un strain idiot care habar nu are de prioritatatea de dreapta cand vii de pe banda 1.. Era asa sigura pe ea, ca apoi si-a dat seama ca se oftica degeaba, ca oricum asigurarea mea o sa plateasca si o sa imi creasca mie prima nu ei... Cand colo surpriza.. ... cred caa avut un soc cand a descoperit ca prioritatea de dreapta nu se aplica la schimbarea benzii.. mortii lor de idioti.. Si da turnatoria in trafic functioneaza bine.. pana nu te arde la bani nu inveti. In germania daca nu iti merge vreun stop de frana suna aia la politie imediat, . Iti dai seama ca daca tu intri in spatele lui, esti bun de plata, ca omul a fost lovit din spate..
    1 point
  32. Pai eu vad vreo doi doar care au inteles altceva, restul s-au chinuit sa ii explice unuia dintre cei doi ca a inteles gresit....degeaba insa. Omul plictisit de viata sta si extrage din context, orice numai sa mai creeze un flame.
    1 point
  33. Intre timp, in Vaslui: Chip tuning, OFERTA ! Eliminare filtru particule!
    1 point
  34. Eu zic ca vine bine... Sunt o gramada de masini pe net configurate din fabrica cu Pachet M(volan,etc)si interior confort Poti cauta si pe autovit,erau cateva modele de M550d Poti schimba si schimbatorul cu cel sport ca sa fie peisajul complet
    1 point
  35. Daca butonai site-u ala observai http://www.super-jante.ro/jante/mamb1-8jx18-5120-black-painted-20214.html care sunt fix pt BMW, dar e complicat. La fel cu OLX sau alte site-uri, alegi 5x120... pentru ca asta e prinderea, apoi esti atent sa fie jantele pentru modelul tau de masina, nu pentru Mergedes sau Skuter ori cine mai stie ce marca de avion. Apoi ai grija cu replicile de M5, sa nu te coste mai mult indreptatul in urmatoarele saptamani decat costa jantele (am avut replici de M5 e39 si m-am lipsit de ele dupa ce le-am indreptat de doua ori.. si denivelarile erau sub 5cm de la decopertarile de asfalt pe niste stradute super intunecate, a 3-a oara s-au strambat de bateau si orizontal si vertical dar in alte imprejurari).
    1 point
  36. Pai nu iau cu butoanele alea ca nu am cum. La mine merge cel din poza lui Inside , fara butoanele respective. Poza e simbolica. Era vorba doar de modelul de volan.
    1 point
  37. La reprize se misca decent DAR ĂNTRE REPRIZE STĂ ĂN REPAOS , are sens pe autostrada ca sa mergi cu 140 si sa consumi 6 dar pe strazi intortocheate unde schimbi manual vitezele de sute de ori este o corvoada pentru oricine care are ceva in comun cu soferia.
    1 point
  38. Nu imi place cutia automata,e strict o chestie de gusturi Nu e vorba de experiente neplĂŁcute,singura masina cu automata pe care am avut-o o perioada de timp a fost un A8 3.3 diesel,model mai vechi.cutia schimba bine,nu avea probleme,dar era foarte lenta,parca treptele prea lungi,nu imi plĂŁcea deloc,de atunci am condus o gramada de masini cu automata,dar parca tot manuala mi se potriveste mai bine. Nu zic ca nu e comod cu automata,dar e60-ul nefiind pentru mine o masina de zi cu zi,nu vreau automata. Pe ML si pe C-class tot manuala am 6+1 pe ambele
    1 point
  39. Masina e inca la vanzare. Oricum, am aflat niste chestii interesante in acest topic: - esti mafiot daca reusesti sa vinzi un e90 din 2006 cu 8500 euro pacalind pe cineva (voluntar sau involuntar) - un om care a schimbat turbina si volanta umbla la kilometraj - imi cer scuze anticipat daca am inteles gresit. - trebuie sa gasesc un fraier ca sa vand masina - ai piesele importante schimbate => costuri mici ulterioare. Eu stiu cat costa placutele/bujiile originale. Cat o turbina pe okazii. Nu mai zic de filtru epurator, galerie evacuare (avea o fisura), bujii, releu, cauciucuri iarna.... depasesc cu mult costul unei turbine "de pe net". - o masina cu 350.000 km intretinuta (pe vorbe, fara facturi, ca in bord afisa 200.000 Km) e mai buna decat una de 170-220.000 Km cu verificare la reprezentanta. Va spun eu: turbina si cutia de viteze nu pica niciodata daca masina e intretinuta corespunzator (turbina: bujii functionale, filtru particule in regula, galerie evacuare buna, traseul gazelor fara probleme; Cutie viteze: fara circuit/cerculete, verificat uleiul si starea garniturilor, eventual schimb). NU ma pricep la mecanica, eu doar citez ce mi-au spus oameni cu scoala si experienta in domeniu. Ce sa mai zic, imi urez succes singur.
    1 point
  40. Profitand de oprirea ploilor si weather forecast ... mi s-a intamplat de multe ori sa spal masina si sa ploua imediat dupa. http://i.imgur.com/ECZerEl.jpg http://i.imgur.com/c6DdTTw.jpg http://i.imgur.com/WHwnCS5.jpg http://i.imgur.com/4Ekhuwv.jpg http://i.imgur.com/dABLPFx.jpg
    1 point
  41. NEWS! Din pacate jantele nu mai sunt pe masina. M-am hotarat sa le schimb pentru ca voi trece la 18" si va fi ceva indraznet zic eu. Provocarea mare va fi cum voi reusi sa le adaptez pe caroseria de E46. Specificatiile acestor jante sunt: 8.5J-ET20 fata si 9.5J-ET15 spate. Pe langa anvelope foarte intinse si neagative camber credeti ca va trebui sa modific si aripile? Pe spate sunt deja roluite si n-am avut probleme cu BBS-urile. Atasez ultimele poze cu acestea pe masina *scuzati mizeria de pe masina http://s24.postimg.org/mhaga2qy9/DSC9788.jpghttp://s11.postimg.org/hx4hne7bz/DSC9789.jpg http://s23.postimg.org/y75lck6av/DSC_3305.jpghttp://s22.postimg.org/xtokc2sml/IMG_20150524_160200.jpg http://s30.postimg.org/nw4uypmz1/DSC_3302.jpghttp://s2.postimg.org/mnrglr6d1/DSC_3331.jpg M-am apucat de reconditionat si trimurile B. Le-am demontat astazi si vor fi imbracate in piele. Revin cu poze dupa montaj. http://s17.postimg.org/g3eh3tu3v/IMG_20150903_192852.jpg
    1 point
  42. De vanzare urmatoarele: 1. set 2 anvelope marca Dunlop Sport MAXX RT, 245/35/ZR19, achizitionate august 2014 cu garantie inca 12 luni. Pret nou 1260 RON 2. set 2 anvelope iarna 245/45/R18 Michelin Pilot Alpin PA4, dot 33/2013. Pret 850 Ron/set 3. set 2 anvelope iarna Falken 245/45/R18, Made in Japan.Pret 800 Ron/set
    1 point
  43. Se adauga un set anvelope iarna 245/45/R18 Michelin Pilot Alpin PA4, dot 33/2013. Pret 1300 Ron/set. La fel se asigura livrare prin curier gratuit + optiunea verificare colet.
    1 point
  44. 1 point
  45. Cand era vorba de "CATERINCA(free chat)" erati toti la gramada aici la +1...+1..+1, acum cand omul are nevoie de niste sfaturi, impresii, pareri unu nu mai raspundeti ca nu stiti de capul vostru, majoritatea sunteti posesori de BMW doar ca sa va puneti numere preferentiale cu BMW, daca se poate si cu 01 in fata si ati inteles destul de bine ce am vrut sa spun!
    1 point
  46. 320i presupun, am impresia ca aceiasi masina care era lavanzare si acum 6 luni...daca are interior sport crem, asta fiind singura optiune, AC manual? 0-160 in 10 secunde:)))))))) poate 0-100 in 10 secunde
    1 point
  47. La 7500 eu zic ca-ti gasesti una destul de bunisoara. Eu am dat 8.000 acuma un an jum. si sunt multumit de ea. Ca probleme, incoveniente si consum poti sa te astepti la : 1) Consum ulei - cauza: simeringuri supape 2) Probleme inchidere centralizata ( mi s-a intamplat) 3) Rigida - fata de e46, e 36, daca mai ai si runflat...dezastru 4) 13,5% consum bucuresti ; 7-7,5 exterior ( consumul meu ) 5) Probleme senzor pasager airbaig; ( mi s-a intamplat) 6) Probleme caldura partea dreapta ( mi s-a intamplat) 7) Viteza 1-a, 2-a poate agata cate odata Stergatoarele se simt in pedala de frana atunci cand functioneaza; ( 9) Butoanele pentru geamuri sunt pozitionate putin cam in fata ( deschizi geamul pe spate de multe ori) 10) Nu are loc de roata de rezerva 11) Claxonul suna cam ca dracu si poate pica ( mi s-a intamplat mie ) 12) Zornait de la lant. 13) Tacanit de la tacheti 14) Ulei, filtre, manopera - 600 de lei. 15) Vopseaua de pe ea ( daca e originala) e cam de slaba calitate, se zgaraie f usor. Ce ti-am detaliat mai sus sunt probleme de la 10 masini sau mai mult, nu inseamna ca ti se pot intampla si tie toate.Probabil ca mai sunt, dar nu am auzit de ele, unele de mai sus chiar mi s-au intamplat si mie. Ca si plusuri..... e' BMW
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.