Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/30/16 in all areas
-
Salut, hai ca te ajut eu cu limba in navigatie. Pui contactul sa se deschida display ul : 1)apesi pe joystick sa intre in meniul info. 2) rotesti joystick ul orar ca sa fie selectat Einstellungen si apesi pe el. 3) rotesti joystick ul tot orar selectezi Sprache si apesi pe el. 4)te uiti sa fie selectat Sprache si iar apesi pe joystick. 5)selectezi Textsprache si din submeniu alegi English UK. Atasez si niste poze ca sa iti fie mai usor. http://thumbnails115.imagebam.com/48672/68de5c486718871.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/48672/4adc30486718876.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/48672/079667486718879.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/48672/339210486718882.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/48672/3cfdab486718884.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/48672/cb5fd7486718887.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/48672/b9a55d486718893.jpg4 points
-
i-am mai tras astazi o spalare, chiar sunt multumit de cum a iesit. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160529/73f1c5e826ac91a72876daf5e7d5ad17.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160529/7c40f6f8a6c76adec7db544cd8778ac4.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160529/5c03d7aad1b8372b489116dc50b8aa49.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160529/627a75132cc512931ee77d8836d22422.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160529/ba1d6a161b1108064099a672cef78edb.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk3 points
-
Revin cu masina mea la vanzare, de data asta sper sa am mai mult noroc (deoarece pana acum am avut parte numai de oameni care nu aveau banii sau vroiau sa o dau degeaba). E46 FL - M-Tech 2 de fabrica Km: 147.000 verificabili + carte service Dotari: - 6 airbags - M-Pack complet (bara fata+spate+eleron+jante+praguri+volan+scaune sport) - scaune sport incalzite - finala inlocuita - folie autorizata - sonorizare MTX - retrofit BIXENON + angel eyes SMD - leduri la numarul de inmatriculare - angel eyes blinker - jante style 68 M-tech 2 pe 17 - jante style 30 pe 16 + gume Michelin Alpin (5 bucati) - alarma + led parbriz VIPER - suport statie radio cb - AVANTI - 2 chei diamant - carte service - trimuri carbon interior - trimuri shadowline exterior - grile frontale colantate negru lucios - interior alcantara - plafon negru M Si poate mai sunt si altele care mi-au scapat acum... Ultima revizie a fost facuta in Oct. 2015 la 135.747 km (ulei + filtre + 2 bielete). Taxa e platita si nerecuperata; am chitanta de la momentul efectuarii platii. (~450 euro) Nu ma intereseaza variantele de niciun fel. Este masina mea de 1 an de zile, timp in care am facut 20.000km. In tot timpul asta am schimbat ulei, filtre, piesa cu "tepi" si doar 2 bielete pe fata. Masina arata foarte bine si merge cel putin la fel de bine pe cat arata. Nu are probleme de ordin mecanic sau ceva. Poate doar mici zgarieturi adunate de prin parcare. Ca sa fiu foarte transparent, singurul lucru care ar trebui facut la masina consta in inlocuirea a 2 bucse la bratele de pe fata. Costa undeva la 250lei (cu manopera inclusa). Nu le-am inlocuit pentru ca avand 2 joburi zilnic si cursuri in weekend, nu am timp de mers prin service. Accept orice verificare suplimentara, inclusiv la reprezentanta pentru linistea viitorului cumparator. Masina poate fi vazuta in weekenduri in IASI, iar in timpul saptamanii in Bacau. Daca se doreste, pot sa o livrez clientului, cu conditia ca acesta sa achite un avans de 100$ (costuri aferente transportului). M-as bucura enorm sa ajunga la un pasionat care sa o ingrijeasca si sa o iubeasca cel putin asa cum am facut eu. Pretul masinii (doar pentru membrii BMW forum sau cunostinte venite din partea lor) este de 4.700euro cu tot ce e pe masina. Am vazut masini care au acelasi motor, cu km mai multi, neinscrise si cu dotari mai putine la pretul cerut de mine. Cred ca este un pret corect pentru o masina corecta, corespunzatoare, etc. Daca este cineva interesat si doreste mai multe poze, pot face si trimite pe e-mail sau whatsapp. VIN pentru vindecoder: wbaay310x0kp17438 Pentru orice alte detalii: 0761.66.70.87 - Andrei. Link anunt cu multe poze: http://www.publi24.ro/anunturi/auto-moto/masini-second-hand/bmw/316/anunt/bmw-316/7b0f61777e606350.html1 point
-
Salut baieti. Am nevoie de ajutorul voastru cu cateva pareri : http://olx.ro/oferta/bmw-320d-automata-ID5SBxC.html#fcdbc214c4 Vad ca proprietarul mai are anunturi, doar pe olx, cu cateva masini de vanzare. Ma gandesc ca se ocupa cu asta...deci, carte service la Filaret, e plauzibil ? Senzorii de parcare pe fata nu i vad. Dotari...in afara de navigatie mare, cutive de viteze automata si faruri cu xenon nu vad. Motorul de 184 cai, kilometri putini (prea putini ?!), ca si plusuri Pare o masina corecta la prima vedere ? Dupa caracteristici si pret, eu zic ca asa ar trebui sa fie. Multumesc1 point
-
Hai ca iesit bine de tot, nu se poate compara cu starea de dinaintea operatiunii. Sa termin cu jantele si montajul eleronului si e mare posibilitatea sa o duc si eu la un detailing.1 point
-
Detailing interior/exterior plus mici retusuri la vopsea. Din pacate stopurile haion n-au iesit cum am vrut eu, inca sunt matuite, nu stiu daca mai se rezolva la polish. http://s33.postimg.org/7fxwcqafz/IMG_20160526_185838.jpg http://s33.postimg.org/56etz37tr/IMG_20160526_185851.jpg http://s33.postimg.org/hau3g2kpr/IMG_20160526_185858.jpg http://s33.postimg.org/908a88p5r/IMG_20160526_185906.jpg http://s33.postimg.org/hayotta3j/IMG_20160526_185928.jpg Sa ii pun folie pe spate (sau fata/spate)? Daca da, ce transparenta? Mersi.1 point
-
Recomand schimbul in pereche. Pentru schimbarea suportilor nu este necesara demontarea motorului, doar se desfac suruburile de la suporti si se impinge motorul din partea de jos.1 point
-
1 point
-
Lasa le in 10 mil si le iau eu,interiorul cu fetele de usa:)1 point
-
Update review anvelope. Vreau sa spun din capul locului ca nu stiu cat masurau crampoanele pe anvelopele noi. Dupa aprox 8k km majoritatea facuti pe autostrada si in toate conditiile(ploaie,ninsoare ,grindina si drum de țara) ,respectiv Uk-Ro-Gr si retur. Crampoanele anvelopelor(ambele fata si dreapta spate) masoara 8 mm ,doar stanga spate masoara 6mm in exterior,7mm pe mijloc si peste 8 pe interior.Exact acolo a fost rulmentul schimbat dupa care s-a facut "geometria",inca nu am scapat de cosmarul cu rulmentul :console: . Am umblat la geometrie si am modificat cu o linie gradatia surubului incat am marit negativ camber. Sunt surprins si placut incantat de aderenta pe ploaie ,se pare ca nu stiu ce inseamna acvaplanare anvelopele astea. Recent am schimbat si bujiile,la investigatie am gasit si o bobina fisurata care a fost si ea schimbata.1 point
-
1 point
-
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E90%29#Petrol Pe fl (dupa septembrie 2008) cele in 6 clindrii sunt doar de 3.0 (din cate stiu 323-ul de 2.5 s-a vandut numai in Canada). In 4 clindrii, cred ca cel mai ok este N43B20 de pe 320i, are aproape 170 de cai si injectie directa. Pe nfl ai si 2.5 N52B25, nu este un motor foarte laudat din cate am vazut dar este singurul compromis.1 point
-
Salutari dragi colegi. Nu am probleme cu furtunele de vacuum dar vreau sa fac o modificare la furtunele vacuum care sunt cel mai expuse la caldura. Am gasit acest topic http://bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=9738&st=20 si cred ca e o idee buna. La ce m-am blocat ? Am citit topicul pe care scriu acum si undeva , cineva zicea ca furtunele trebuie sa aive 3.5 x 2 , din care 2mm trebuie sa aive interiorul. Aici sunt specificatiile pentru motorul meu . http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=EL71-EUR-06-2003-E46-BMW-318d&diagId=11_3331 Scrie la furtune 08 VACUUM HOSE BLACK 3,5X2,0 Toate bune. Am comandat de pe un site de navomodelism teava de aluminiu cu interior de 2mm pentru ca nu gaseam altundeva. Pe alt topic cu subiect despre furtune vacuum, gasit pe google tot pe club bmw, cineva zicea ca , furtunul trebuie sa aive 3.5mm interior si 2mm ( carnea furtunului ) Ce vreau sa va rog este sa-mi spuna cineva priceput cat trebuie sa aive interiorul furtunul de vacuum ? Momentan am niste furtune care nu sunt originale pentru ca sunt toate negre cu panza pe ele si scrie 3.5 x 7.5 . Nu sunt puse de mine . Asa am luat masina. Va multumesc.1 point
-
Adica in Romania nu sunt oameni cu bani sau ce? Cred ca nu ai vazut ce masini sunt prin tara... ))))))) sau cand apare un model nou de super car la cate zile il vezi pe la noi...1 point
-
Nerulate in tara? Puteai sa spui fara lovituri daca la asta voiai sa faci referire, desi daca te urci pe bordura janta nu tine cont in ce tara e si tot se zgarie daca nu esti foarte atent. Ati ramas tripati cu texte luate de la masiniile samsarilor. Mai aveam un prieten ce a scris "unic proprietar" intr-un anunt cand a vandut telefonu` )1 point
-
intretimp astept sa se indrepte vremea sa vad cum decurge prima spalare dupa aplicare LE : sunt in tratative pentru un set de faruri LED complete ( 06/2015 fabricatie ) http://s32.postimg.org/hb3r5gnad/DSC_0474_Large.jpg1 point
-
Pe principiul 'Roma n-a fost construita intr-o zi' am mai facut cate ceva la masina lunile astea, dar tot nu e cum vreau eu. Am schimbat: - termostat principal - pompa apa OE - toate rolele - antigel - saboti frana de mana - carenaje fata (se cam rup astea, la o saptamana dupa ce le-am pus noi, iar l-am rupt pe cel de pe partea soferului, AM sunt f slabe) - senzor temperatura ext - am retapitat volanul - am vopsit trimurile in silver, nu mai suportam sa vad mahonul, si acum sunt in ton cu footrest-ul - bieletele antiruliu - furtunele vacuum cu: Samco siliconic 3mm - presuri cauciuc Petex Mai trebuie sa schimb nuca, dar astept sa vad ce varianta aleg, daca merg pe noua OE sau reconditionez una. Am facut si un consum la drum lung (BC-ul are corectia potrivita), iese undeva la 5.5%, poate la pompa putin-putin mai mult. In poze apare si audi-ul lui mik15, sambata ne-am bagat la o spalatorie selfwash. Lui si lui Dan_316i le multumesc pentru ajutorul de pana acum. Pozele nu sunt f calitative, n-am la indemana decat telefonul de obicei. http://s15.postimg.org/7faq4yt6j/IMG_20160124_100131.jpg http://s30.postimg.org/lh1vhud8h/IMG_20160226_222958.jpg http://s30.postimg.org/k4k6fyfsx/IMG_20160229_101739.jpg http://s30.postimg.org/71ojwopkx/IMG_20160303_181602.jpg http://s30.postimg.org/c7zp7q4ch/IMG_20160402_160842.jpg http://s30.postimg.org/3sa4q81hd/IMG_20160402_183045.jpg http://s30.postimg.org/nqpzslm69/IMG_20160404_100335.jpg1 point
-
1 point
-
Eu ma opresc,nu duce nicaieri discutia asta,iti schimbi vorbele in fiecare post de parca ai fi pe un forum de gradinita.Ba ai zis,ba n-ai zis,nici tu nu stii cum sa o mai dai. Sunt si eu curios totusi la ce te-ai referit cand ai zis ca se regleaza?La faptul ca poti sa dai spatarul/scaunul pe fata/spate? Scrii numai aberatii si citez :"nu se regleaza ca la cele comfort dar se regleaza"....despre ce fel de reglaj e vorba?cu mintea? Macar ai putea sa recunoști ca ai luat toti campii la plimbare..1 point
-
Eu zic sa mai citesti o data postul cu nr.24.. "Se umfla,se regleaza" tu ai scris,nu eu..cum se regleaza pernele laterale?Te apesi pe ele? M-ai vazut cumva agitat?Stai linistit,sunt foarte relaxat!1 point
-
Indiferent la ce te-ai referi,nu au termen de comparatie...unde mai pui ca la scaunele comfort poti umfla/dezumfla pernitele laterale,poti sa te joci cu spatarul de la jumate astfel incat sa ai sustinerea mai buna la umeri,gât,cap... Tot parere personala si subiectiva1 point
-
1 point
-
"Scaunele sport ofera o mai buna sustinere ca cele comfort"?...aici nu cred ca vorbesti serios :getlost:1 point
-
RWD mereu.Am condus in trecut FWD si recent am avut ocazia sa conduc un A3 FWD ore bune, care mi-a amintit cat greu raspunde directia la masinile FWD. SIngura masina RWD a fost bmw,insa banui ca toate se comporta la fel.1 point
-
Cu X-ul pleci ca din puÂşca,pe curbe sta lipit de asfalt,dar totusi votez tractiunea spate1 point
-
Știe cineva mașina asta sau are cineva din Brașov timp/chef sĂŁ meargĂŁ la o vizionare scurtĂŁ?0 points
-
-1 points
-
Va multumesc frumos pentru aprecieri. Masina chiar e fff ok tehnic, la fel si la interior, aproape fara urme de uzura. Exterior are ceva urme de pietricele pe bara si capota si alte mici zgarieturi. Cutia schimba perfect, si cred ca am chiar mai putin zgomot la interior decat in e60 (care e in 6 cilindri). Inauntru nu vibreaza nimic, ma asteptam sa simt inauntru zgomotul de 4 cilindri si vibratiile, dar nu. Incredibil cum a fost pastrata de fostul proprietar si cat de inspirate au fost combinatiile de la interior, cu plafon negru, etc. O sa fac poze mai multe la interior cand am timp. Overall, pana acum consider ca am facut o alegere inspirata. Nu stiu daca aveam nevoie de mai mult de 200 si ceva de cai, tinand cont ca merg cu sotia si copilul si cam atat. Masina se simte destul de sprintena, nu da deloc senzatia ca trage aproape 2 tone (cu 3 pers si bagaje). Scaunele sport sunt mai confortabile decat cele sport de pe E60, si ofera o mai buna sustinere decat cele comfort. Evident, clar 3.0 era altceva, dar sincer, momentan nu cred ca aveam nevoie de mai multa putere. Iar cand incepusem sa ma uit la 3.0, deja ma uitam dupa 535 si incepea alta poveste... De asemenea ma bucur ca nu am luat xdrive. Nu era deloc potrivita pentru mine. :-)-1 points
-
Stiu. Merci! Ma refer la sustinerea laterala. Parere personala si subiectiva. Da, am condus mai multe. Ca pe sine, feeling zero. Am mers si cu 535xi si cu 525xd si cu alte marci cu peste 300 cp. Daca te uiti la vitezometru, da: face viteza, dar nu se simte ca la tractiune spate. Asta fara sa iei in considerare masina mai grea, elemente mai multe care necesita intretinere, etc. A nu se intelege (multi au tendinta sa interpreteze aiurea) ca 525d e cea mai tare si de-aia am luat asta, si ca xdrive nu e bine, sau motor mai mare nu e bine. Nici pe departe! Pur si simplu mie cred ca mi se potriveste acum asta, o sa vad cum ma acomodez cu 4 cilindri (momentan pare ca e ok), si mai vedem Vad ca am si un "fan" aici care tot da minus. Da si la asta.-1 points
-
Ai dreptate, nu am habar. Nici n-am vazut vreodata scaune comfort! Daca citesti ce am zis prima data, si nu te mai agiti asa, o sa intelegi. Am spus ca au mai multa sustinere laterala. Nu am spus ca au mai multe reglaje, sau altceva. Am spus ca se regleaza si pozitia spatarului si pernele laterale la cele pe care le am eu. Relax.-1 points
-
Pernele laterale (de la spatar) si spatarul se regleaza. Nu se regleaza ca la cele comfort, dar se regleaza. Eu asta am zis.Nu e nicio competitie aici. Nu am spus niciodata ca cele sport sunt mai bune decat cele comfort. Si eu eram setat pe comfort, dar in combinatia asta am ales sport de data asta. Nu stiu, poate pentru ca cele comfort sunt doar cu piele, si mi se parea ca alunec cumva pe ea, nu stiu... Iar la sezut, nu ai cum sa spui ca cele comfort au sustinele laterala mai buna decat cele sport, ca nu au. Cam atat.-1 points
-
Frumoasa masina :hyper: este identica cu a mea aceleasi culori, optiuni Bafta la vanzare-1 points
-
) te ia inima la 1400 ron ? iti dai seama ca daca l schimbi la colt e ulei contrafacut !-1 points
-
http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GhuFN.html#3165a534f7 Are 9300 euro bagati in "tuning". :console:-1 points
-
Problema rezolvata am schimbat conducta cu una de cupru , multumesc mult baieti-1 points
-
Vand roti BMW 18 inch, pachet M, cu 2 anvelope Continental 225/40/18 si 2 anvelope RunOnFlat GoodYear 225/45/18. Jantele sunt originale BMW, 71/2J18EH2 si 8J18EH2. NERULATE IN TARA. 950 EUR Negociabil 0753206020 http://olx.ro/oferta/vand-4-jante-roti-originale-bmw-m-18-inch-cu-anvelope-seria-1-3-5-7-ID6gG92.html-1 points
-
Tigan care a luat un cazan si crede ca in 2016 mai apreciaza cineva kkturile de genul asta.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00