Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/03/16 in all areas

  1. Salut. Am si un c klass si am avut pana anul trecut si E. Fiecare marca are plusuri si minusuri. De exemplu mie mi se pare calitatea fabricatiei mai buna la Merc. E chestie de gust, insa si interiorul imi place mai mult. Ca si dezavantaje ar fi scaunele sport care sunt mai comode la Bmw, sasiul mai bine echilibrat la Bmw, insa daca nu iei virajele cu viteza excesiva, nu o sa simti diferenta. Mai departe, farurile adaptive de la Merc lumineaza mult mai bine decat cele de pe seria3. Acum iti recomand fara ezitare daca te decizi la C klass, sa iei varianta c250, care are aceeasi cilindree ca si c200-le din anuntul acela, insa este biturbo si are 204 cai si 500 Nm. Din asta am eu si este fantastic. Am avut si pe E acelasi motor si face toti banii. Spre deosebire de Bmw, Merc-ul nu are probleme la distributie, au avut ceva probleme la injectoare cand l-au lansat in 2008 insa le-au remediat prin schimbarea furnizorului. Ca si confort e mai domol C-ul, usor mai bine antifonat. Cutia de viteze in 8 trepte de la Bmw e mai rapida decat 7g tronicul plus de la C klasse. Personal volanul sport de la Merc mi se pare mai misto si pare mai de calitate decat cel de la f30. Ca si consum, f30-ul are avantaj de cca 1 litru in conditii similare. La Cklass ai stopuri led pe cand la f30 nu, decat la lci ul lansat recent. Inca un minus la C, as zice ca e inaltimea scaunului sofer, care reglata la minim jos, tot e prea inalta fata de f30 de ex. Ca sa conchid, calitate mai buna la Merc, motoare mai fiabile, design atractiv daca iei pachet Avantgarde, motoare mai vânjoase. Vezi ca si c220 este tot biturbo, dar repet c250 nu are termen de comparatie in clasa asta. F30 325d, are motorul biturbo la care turbina mica e stricacioasa si cred ca nici nu sunt asa multe la sh. F30, masina mai noua si aspect mai proaspat, pozitie de condus mai sportiva, sasiu mai bun, cutie automata mai buna, motor putin mai economic, insa mai galagios oleaca. Si ca ultim sfat, incearca daca poti sa mergi cu amandoua, o mie de pareri sunt zero pana nu dai o tura cu ele.
    4 points
  2. Dupa aproape 2 luni de cand am masina, ma simt destul de comfortabil sa v-o prezint - deja sunt convin ca am facut o afacere buna si totul este in regula. Asadar, dupa mai multe Ford (Focus 1, Focus 2, Mondeo, Fiesta, CMax - inca in familie) si Audi (A6, A3) m-am hotarat sa incerc si BMW; si bine am facut. Am ales sa impac si capra si varza - sa am suficient spatiu, dar si suficienta putere, siguranta, confort, etc - asa ca alegerea a fost un 320xd break. Din cate masini am avut pana acum, bifeaza cele mai multe casute in mix (comfort, siguranta, sportivitate, spatiu, fiabilitate, dotari, consum, cheltuieli de intretinere). Am preferat sa il aduc direct din Germania, de la dealer BMW, mi se pare cea mai buna combinatie risc/pret/km/dotari. Ce imi doream sa aiba: tractiune integrala (o conduce cateodata si sotia), trapa, scaune sport, navigatie mare cu hdd, xenon adaptiv, cruise control, clima automata Alte dotari care s-au potrivit sa fie: comfort acces, scaune fata incalzite, senzori fata spate cu display, carlig retractabil, asistent faza lunga, bluetooth telefon, senzori lumini/ploaie, oglinda interioara heliomata, storage compartment package, incalzire/racire programabila, etc. Culoarea - s-a nimerit sa fie PlatinumBronze metalic; initial nu mi-a placut, imi doream neagra; dar acum sunt incantat de culoare, arata mai bine decat in poze. Singura nemultumire - am trait cu impresia ca am sunet Professional, dar din pacate e sistemul de sunet standard. Km - in jur de 173.000 km, revizii doar la BMW, istoric complet, fara incidente caroserie sau probleme mecanice. Distributia - spre usurarea mea e ok, am verificat-o complet si la Filaret si la Bimmer Service, si verdictul e foarte ok, fara niciun zgomot suspect; turbina ok, injectoare ok, filtru particule ok; totusi, la urmatoarea revizie probabil ca o sa schimb distributia, pt linistea mea (are un usor zgomot metalic la rece, doar la pornirea de dimineata). Deja am facut prima revizie la BMW Filaret (avea aproape 20k km de la ultima); am schimbat placutele fata si fulia+cureaua de la distributia auxiliara (cica trebuiau schimbate). Ce mai am de facut - de inlocuit o conducta de la AC, e fisurata si pierde freon. Ce imi place la masina - mai confortabila decat ma asteptam, foarte precisa in manevre la orice viteza, suficient de sportiva, scaune in care imi gasesc locul. Abia astept sa vina primavara, sa ma bucur de trapa panoramica Ce am in plan - cateva imbunatatiri - inlocuire boxe fata (focal-integration-ifbmw-s); poate si integrarea unui amplificator JBL MS-8 mai tarziu si eventual inlocuirea subwoofere (Focal Integration IFBMW-SUB) - colantare ornamente interioare - folie carbon cu hidrotransfer - folie geamuri spate+luneta (pentru copii e must-have) - inlocuire volan cu unul sport - led markers lumina alba pt faruri Pe masura ce imi mai vin idei sau fac diverse - va tin la curent! Ma bucur ca am ales BMW!
    2 points
  3. 6% in bucuresti.... poti sa dai faliment cu consumul asta
    2 points
  4. Pai si cum ti se pare tie ca e mai ieftin??
    2 points
  5. 2 points
  6. Se vinde BMW 520d f10 . Masina are toate reviziile facute in reprezentanta BMW . S-a circulat cu ea in romania in jur de 5000 km. Restul sunt facuti in germania . De la 165 mii km este la mine , cumparata din germania in noiembrie 2014 . Are internetul activat , harti 2015 plus alte codari. Km sunt reali , verificabili dupa vin. Accept test reprezentanta . Masina se prezinta foarte bine din punct de vedere functional si estetic . La cerere mai pot oferi poze. Se poate vedea masina in Iasi sau Suceava . In luna mai a primit parbriz nou si schimb ulei motor. Variante doar cu BMW seria 6 ( 640d ) dupa 2013 . Dotari : S1CDA Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration S2K1A BMW LM Rad V-Speiche 236 BMW LA wheel, V Spoke 236 S4ATA Interieurleisten hochglänzend schwarz Interior trim finishers black high-gloss S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 Umfang CO2 package S205A Automatikgetriebe Automatic transmission S230A Zusatzumfang EU-spezifisch Extra package, EU-specific S258A Bereifung mit Notlaufeigenschaften Tire with run-flat functionality S2PAA Radschraubensicherung Lug bolt retainer S302A Alarmanlage Alarm system S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering S441A Raucherpaket Smoker package S481A Sportsitz Sports seat S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A Xenon-Licht Xenon Light S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional S614A Internet Vorbereitung Internet, preparations S615A Erweiterte BMW Online Information Expanded BMW Online Information S616A BMW Online BMW Online S633A Vorbereitung Handy Business Preparation, mobile phone, Business S677A HiFi System Professional DSP HiFi System Professional DSP S698A Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices BMW TeleServices S6ABA Steuerung Teleservices Control for Teleservices S6FLA USB-/Audio-Schnittstelle USB/Audio interface S6VCA Steuerung Combox Control for Combox S704A M Sportfahrwerk M Sports suspension S710A M Lederlenkrad M leather steering wheel S775A Dachhimmel anthrazit Headlining anthracite S845A Akustische Gurtwarnung Acoustic belt warning S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S868A Sprachversion niederländisch Language version, Dutch S877A Entfall Überkreuzbedienung Delete cross-pattern operation S886A Bordliteratur holländisch On-board vehicle literature Dutch S8KAA Ölwartungsinterval 30.000km/24Monate Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8S2A Codierung Alarmsignal Coding alarm signal S8S3A Automatische Verriegelung beim Anfahren Automatic locking when driving off S8SCA Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec. S8TFA Aktiver Fussgängerschutz Active pedestrian protection S8TLA Tagfahrlicht Front und Hech aktiv S8TNA Tagfahrlicht über Lichtmenü S8V2A Hinweisschild Label http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GhpHL.html http://olx.ro/i2/oferta/bmw-seria-5-520d-f10-ID6d9YO.html#:1103eedf8b contact : 0740 381 481 pret : 18 000 euro nu deranjati inutil .
    1 point
  7. Oricum nu e nici primul nici singurul care ofera asa ceva .
    1 point
  8. Pentru mecanicul tau , asa aveti un punct de plecare
    1 point
  9. "OE = Original Equipment - exactly what is used on the assembly lines when your car was made. Parts were made by the exact same manufacturer, to BMW's specifications, and are usually stamped with the BMW logo. These parts must also meet all the BMW quality control specs for that part, same as any part that's accepted into the production process. OEM = Original Equipment Manufacturer - parts are made by a manufacturer that supplies original parts to BMW. These parts do not have to pass the BMW quality control tests for that part, and do not have the BMW logo on them. Quality of these parts can vary greatly - they can range between the exact same part as the one that's put on the car on the production line (but minus the BMW logo...), to something that wasn't good enough to pass quality control, so the manufacturer just sells them as OEM. Another issue - the part may be made by a manufacturer that supplies parts to BMW, but that part may not be a part that particular manufacturer supplies. For example, ZKW may supply some of the OE lights to BMW. However, if they felt like it, they could manufacturer suspension components, and label them "OEM" - after all, they are an Original Equipment manufacturer, just not for suspension components. Aftermarket - anything goes."
    1 point
  10. Foloseste o altfel de matematica
    1 point
  11. Asa mi-au explicat la service, spun si eu ce mi s-a spus.
    1 point
  12. Eu cred ca si acum se cumpara masini fara sa fie testate la reprezentanta inainte. Altfel nu vad de ce ar mai fi dat km inapoi.
    1 point
  13. Va trebui sa mergi la service. In nici un caz n-o sa rezolvi problemele pe forum. Legat de tremurat, pot fi mai multe cause: 1. tampoane motor 2. injectoare In ceea ce priveste nivelul prea ridicat de ulei, va trebui scos acel surplus, altfel in cel mai bun caz vor pocni ceva furtunuri, garnituri, altfel se poate intampla sa-ti provoace niste daune chiar mai mari prin motor Nu stiu ce motor ai, dar la cele in 6 cilindrii, 525d, 530d, 535d, stiam ca au ceva probleme cu galleria de admisie, in multe cazuri crapa si de aici problema cu gazele in habitaclu. Galeria e din plastic, stiu ca multi le-au inlocuit cu galerii din fonta de pe E39. Repet, mergi la service pt constatari, diagnoza. Ceea ce am enuntat mai sus, sunt doar presupuneri.
    1 point
  14. Cuiva competent ,trebuie sa stie ce sa-i ceara pentru ca altfel acel competent va cere bani pentru rezolvarea rapida, doar ca acel competent nu se baga peste altul necompetent pentru ca nu are de unde sa stie ce a facut cel dinaintea lui, asa ca munca de cercetare e dubla fata de situatia initiala. Fiecare mecanic profita de situatia in sine, si va profita la maxim , imi aduc aminte ca aici pe forum un user a avut ecu stricat (asa i s-a spus), pentru ca uleiul care curgea pe langa garnitura de la filtrul de ulei, s-a urcat pe fire si a ajuns la ecu, care s-a stricat, si uite asa omu a trebuit sa inlocuiasca cu alt ECU,dar care si cu acesta , masina tot nu mergea cum trebuie, insa omul respectiv era ferm convins ca defectiunea era de la uleiul care urcase pe fire pana la ECU.Am incercat sa-i explic cum sta treaba, insa el o tinea tot pe a mecanicului, ca uleiul a fost de vina. Nu e o regula dar.. hai sa incercam sa-l ajutam pe colegul nostru , pentru ca de aceea e forum si nu suntem cu totii chiar "competenti"
    1 point
  15. O am de 11 ani si inca ma fascineaza si imi place atunci cand o vad. E46 e un model atat de frumos, si printre ultimele modele adevarate, care nu se strica ij fiecare luna. De cand o am, inafara de consumabile nu mi-a cerut nimic. Probabil la mine o sa moara, ca nu as da-o pt nimic in lume!
    1 point
  16. am e46 dar sunt de acord, se intampla asta ca e36 incep deja sa dispara, cele care raman sunt doar alea tinute in viata de pasionati iar marea majoritate de fosti posesori de e36 au trecut la e46
    1 point
  17. E46 mi se pare cel mai demodat model,e36 si e30 inca se tin pe pozitie !
    1 point
  18. Altul, nu mai da banii aiurea sa-l desfaci.
    1 point
  19. Daca ti-a inghitit clapetele, ia altul.
    1 point
  20. e46 sedan Vand interior complet scaune sport incalzite alcantara,fara rupturi sau uzuri deranjante (in poza sunt usor prafuite) ,incluse fetele de usi ,consola de incalzire (completa,fara zgarieturi! ).As putea spune ca sunt in stare foarte buna.Pret 350 de Euro FIX Plafon negru (pt masina cu trapa)+ tot ce include,stalpi, parasolare,manere de viraj,lampi parasolare ,etc etc etc .Stalpul din mijloc pe partea soferului are o mica ciupitura (uzura) .Pret 500 lei. Ornamente exterioare high gloss/shadow line.Pachetul contine toate cele 14 piese negru lucios din fabrica .Pret ? nu stiu cu cat se vinde asa ceva Oglinzi rabatabile electric pachet high gloss(suport negru lucios) cu tot ce contine kitul,buton rabatare,modul din bord etc ( functioneaza perfect-sunt verificate ,nu se dau peste cap sau alte probleme).Pret 600 lei FIX poze
    1 point
  21. Cat și folosirea lor pe timp de zi,exceptând condițiile de ceata. Da, știu: motivul pt care mergi cu proiectoarele ziua e ca ai permis de când eram eu în școală generala. Învață legislația mai întâi și apoi fa afirmații de genul LE: ai dedus prost!
    1 point
  22. Am depistat problema intr-un final. Se pare ca avea doua cauze: 1.Ulei BMW 5W30 care e prea subtire si 2. pompa de benzina imbacsita.
    1 point
  23. Bogdan, exista ceasuri decente mai scumpe decat un e46, un macbook retina costa mai mult decat un e46, un set de roti pe 19/20" OEM este mai scump decat un e46, sunt enorm de multe chestii mult mai scumpe decat un e46..
    1 point
  24. Adica in Romania nu sunt oameni cu bani sau ce? Cred ca nu ai vazut ce masini sunt prin tara... ))))))) sau cand apare un model nou de super car la cate zile il vezi pe la noi...
    1 point
  25. Confirm, dupa eliminare dpf masina merge altfel...din orice punct de vedere si nu este placebo
    1 point
  26. ai perfecta dreptate, era probabil frumos sa ii spui de la inceput unde a gresit, nu sa lungesti discutia cu: stii ce inseamna?! era clar ca nu prea stia sau ma rog, ca a folosit gresit .
    1 point
  27. Mai sunt si style 394 care seamana destul de mult dar oe sunt pe 17.. Ps. Oe sau oem tot acolo e..se intelege clar ce a vrut sa zica..nu trebuie sa ii sari asa in gat pt un nimic.
    1 point
  28. Banuiesc ca are ghearele taiate de-l lasi sa "patruleze" pe masina
    1 point
  29. Povestea e mai complicata ... Am o scara de lemn in garaj si un rezident (a se citi motan european) de vreme rea ce ii place sa mai ĂŽnnopteze din cand in cand. MultĂŁ vreme am securizat scara sau am depozita-o afara. Ceasul rĂŁu pisica neagrĂŁ (motanu e alb cei dreapta) sâmbĂŁta am adus scara ĂŽn garaj sa ma sui in pod, insa dupĂŁ ce mi-am terminat treaba am omis sa o scot afara sau sa o proptesc bine. Duminica dimineața am gĂŁsit scara "rezemata" de mașina ... bĂŁnuiesc ca motanu s-a urcat pe scara ca de altfel e in stare, si a reușit sa o darame spre mașina. O poza cu "delincventul" http://i.imgur.com/7BVnVhN.jpg
    1 point
  30. Cu motorul pornit deschizi usor capacul pe unde bagi ulei in motor sau ridici joja de ulei...daca observi ca face vacuum,adica aspira si totodata auzi un fasait e si valva pcv.
    1 point
  31. Cum pot face acest test la buson sau joja ? Multumesc Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
    1 point
  32. Asta e cea mai tare....corporatia Bimmer-Service )))))
    1 point
  33. Are,da..pe-a lui,a lu' nevastĂŁ-sa,ceva amici.. Și mai prinde câte-un gușter d-ĂŁsta ,și se terminĂŁ luna,anu',si-așa mai departe..nu curge,da' picâ..
    1 point
  34. sa arunc si eu cu noroi.am fost pentru o verificare cu o problema suparatoare...mi-au aruncat un deviz de 1600lei si recomandarea de schimbarea a unei piese bune. Piesa respectiva nu costa nici la Bavaria mai mult de 1000lei OEM.
    1 point
  35. nu te pui bre cu astia ei cumpara piese la cotatia futures WTI, corelat cu indexul pietei Forex, se schimba pretul de ieri pana azi, dar nu ieri pana azi, au datacenter de face mii de tranzactii pe secunda.. si vii tu cu pretentii dinastea de harbanist, nici nu stii ce dinamica e piata pieselor auto..
    1 point
  36. Salutare...vreau si eu sa va atentionez in legatura cu ceva ce mi s-a intamplat ieri...pentru ca sa nu trece-ti si voi prin asa ceva... TEAPA bimmer-service(Bucuresti)...acum doua zile m-am programat la ei pentru o revizie...ulei filtre...la un BMW e90 320d 2011...tot atunci i-am intrebat ce filtre si ce ulei folosesc si care sunt costurile...am ales filtre mann si uleiul recomandat de ei...BMW 5w30...toate bune pana acum cost operatie total 850lei...am zis asta e cam mult dar sa vad eu ce fac baietii care stiu cum sta treaba pentru inceput...primul BMW nu cunosteam prea multe service-uri BMW...m-am bucurat ca m-au programat cand am vrut in functie de timpul meu liber...merg azi acolo...la ora 10 punctuali baietii de acolo...baga masina inauntru si in nici 2 min au si dat drumul la ulei...acum urmeaza primul soc...se scurge uleiul si apare un tip de la birou cu o nota de comanda...920lei...stupefiat intreb...ce reprezinta suma...imi spune ca manopera lucrarii e 130lei uleiul 300lei/6litri si diferenta filtrele...si imi zice sa semnez...ezit putin si ii zic...ca la momentul programarii mi s-a confirmat pretul de 850lei...la care el cu putin tupeu catre mine ma intreba...cine...la care eu ii raspund ala cu care am vorbit cand am facut programarea...ii zic ca nu pot accepta asa ceva...la care el imi zice ca astea sunt preturile pentru filtre si ca nu are cum sa le schimbe pentru ca ele se modifica constant...ii zic...4 filtre isi modifica in doua zile pretul cu 70lei...bun ok..nu ma face 70lei...voi sti pe viitor...si nu voi mai calca pe la voi nici daca veti fi singurul service din lume i-am zis si voi avea grija ca nici altii sa mai vina la voi...i-am semnat devizul lucrarii...lucreaza baietii in continuare...cate 3 sa termine repede.. desface unu dintre ei carenajul de plastic care acopera sub podea filtrul de motorina si pac sare o clema pe care se prinde surubul...tipul o ridica...se uita la ea...si o arunca la gunoi...uimit tac si nu zic nimic...vine altul monteaza filtrul si pune carenajul la loc incepe ca insurupeze ii las si cand sa termine ii zic...colegul tau a aruncat o clema la gunoi...fara aia nu o sa poti pune toate prinderile...se duce si aduce o noua clema...cel care a aruncat clema era stupefiat...termina acolo lasa masina jos si uimirea cu numarul 3...aduc uleiul intr-un recipient gradat...eu ii intreb ce este ala...ei zic ulei BMW...bla bla...ii intreb unde sunt bidoanele...la care ei imi arata un butoi...foarte uimit...nu-mi venea a crede...imi garanteaza ei ca este original BMW...le zic ca este ciudat...depasesc momentul...ii intreb cat este in recipient...imi zic ei ca e 5.3litri...exact cat trebuie...ok...bine bine...dar eu platesc 6 litri...la care ei raman blocati...pe urma ei ma intreaba ce facem in situatia asta...la care eu le zic...pe mine ma intrebati...eu vreau 6 litri...intr-un final aduc ei un bidon de un litru in care mi-au pus fix 700ml...termina toata lucrarea in mai putin de 25 de minute si ma invita sa platesc...ma duc la casierie...amabilitatea cu care m-au tratat cand am facut programarea in urma cu 2 zile a disparut definitiv...mi s-a aruncat un zambet de catre casiera si un odorizant de 2 bani cand am pus banii pe masa...si asta a fost tot...tratament de toata jena si bataie de joc...asta am primit de 920lei in mai putin de 30 de minute...RUSINE BIMMER-SERVICE... dezamagit maxim...pentru un service BMW care iti promite standarde germane e o mare rusine
    1 point
  37. tu nu te-ai murdari pe maini pentru un milion, dar eu prefer sa ma murdaresc eu pe maini si nu pentru un milion, ci pentru ca imi place sa lucrez la masina mea. aici nu de 1 mil e vorba, daca atat ai inteles tu. un service auto nu trebuie laudat pentru un cacat de schimb placute sau vreo revizie....si pentru lucrari complexe cu dificultate si in cazul unor probleme conteaza si modul lor de rezolvare. Patronul de aici ingonra orice reclamatie sau o trateaza cu scarba.
    1 point
  38. Bravo tie. E bine ca ti-ai facut cont ca sa impartasesti experienta ta cu service-ul respectiv si e minunat ca ai remarcat situatia de acolo. Mergi in pace si fa-ti service unde doresti.
    1 point
  39. capacelele au fost contravaloarea la constatarea facuta
    1 point
  40. http://img.memecdn.com/my-mom-says-im-unique_o_909771.jpg
    1 point
  41. ma nene va tot spun bmw-ul nu e bun, se strica. cine il cumpara nu il cumpara ca e fiabil ci pentru ca merge bine cand merge. in rest e un risc asumat.
    1 point
  42. prea multe secrete , eu am facut montaj cu 150 E complet ,a inclus cablajele , eu am adus fibra optica ,a iesit impecabil ,inclusiv decupaje fata usa spate .O zi , o singura persoana .
    1 point
  43. Vad ca am primit si niste minusuri. Sa fie primite! Un motor pe benzina face tot felul de depuneri. Supapele sunt innegrite. Nu e ceva iesit din comun. Doar un motor cu foarte putini km are supapele curate. Iar crapaturile alea se mai intalnesc: http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2435567
    1 point
  44. Desi pana acum nu am avut nici o problema cu atelierul Bimmer Service, pentru toate exista un inceput. Am schimbat mai multe piese la ei, printre care si bujiile, cumparate de la ei, desi au un adaos mai mare, in ideea ca daca am vreodata probleme sa nu mai platesc a doua oara manopera si alte minuni. Dupa 10 luni, am inceput sa am probleme cu masina, mers neregulat, cateodata in 3 pistoane, am mers la Efficient Service si am facut o constatare, mi-au zis ca este o bobina de vina si ca sa le schimb pe toate 4, zis si facut, dar surpriza, nu s-a schimbat nimic, masina se comporta la fel. Dupa o noua verificare mai amanuntita au concluzionat ca bujia este de vina, dar care nu iese, este blocata, asa ca am decis sa ii contactez pe cei de la Bimmer Service sa o rezolvam pe garantie. Aici surpriza, garantia nu mai este valabila din doua motive, au trecut mai mult de 3 luni de cand au montat piesa si intre timp cineva a umblat la masina (Alt service). Desi ei sunt responsabili, pentru ca ei mi-au montat bujiile, iar de cand le-am pus, altcineva nu le-a scos si nici nu a reusit sa le scoata, ei se disculpa si evita sa imi rezolve problema. Conform politicii lor, de cand iesi pe usa de la service, nu mai ai garantie pe manopera pentru ca exista posibilitatea ca cineva sa fi umblat la masina intre timp. Concluziile le trage fiecare.
    1 point
  45. da , era terminat ... ceea ce nu imi explic este cu de s-a terminat dupa doar 1 an de zile de cand il inlocuisem de nou.in ziua de astazi se fabrica piese de tot rahatul
    1 point
  46. Chiar tot timpul trebuie sa existe unu` ca tine ? Nu inteleg care e problema ta ... Stiu,trebuie de mers la BMW pt. diagnoza , practic aceeasi treaba si dat din umeri ?
    1 point
  47. intre suprafata de uzura / frictiune si planul de asezare al jantei e ceva diferenta...asta daca stii cum arata un disc de frana si ce face el... iti doresc sa poti sa mergi intr-o vulcanizare care se respecta in .de, urmaresti ce fac oamenii aia la o schimbare de roata...vorbim dupa...de fapt colegul DOMI chiar ne-a dat un exemplu propriu.
    1 point
  48. Daca esti impacat cu km+pret,cu toate ca este un rulaj absolut normal go 4 it.Nu pare a avea uzura pronuntata la interior.
    0 points
  49. Abtine-te, ca acusi iei 10 minusuri ca " ce are dom'le dpf off ca e smecherie". Cat ai dat pe schimbator?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.