Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/17/16 in all areas
-
4 points
-
iese la linie daca pui piesele originale , schimbi tot ce trebuie si ai tinchigiu bun , doar ca nu merita banii pe care-i cere . Sa o repare el atunci si sa o vanda de buna daca e ceva asa usor .4 points
-
Stai tu linistit ca multi suntem dintre cei care vad si intr-un numar destul de mare si cei care stim. Ti se pare o avere un amortizor nou pt e39 ? Atunci ori masina nu merita reparata ori te orientezi la altceva.3 points
-
3 points
-
Te sfatuiesc astfel: 1) da rotile jos de pe fata si cantareste-le pe un cantar electronic, daca exista diferenta de greutate asta poate fi cauza. 2) Mergi si fa geometria directiei, daca nu exista diferente majore de greutate, la o reprezentanta BMW deoarece standul de geometrie este calibrat regulat, in schimb la service-urile obisnuite care executa si geometria directiei aparatele de reglat directia nu se calibreaza sau se calibreaza foarte rar. Iti recomand sincer sa faci ceea ce ti am scris mai sus. Trebuie sa te asiguri ca puntea spate este reglata foarte bine si apoi si puntea fata. Inainte de a regla puntea spate trebuie ca bucsele oscilante de la brate sa fie in stare buna. Bafta2 points
-
2 points
-
2 points
-
Reconditionare amortizoare la BMW? Pe asta n-am mai auzit-o . Stiu ca se schimba cu amortizoare noi, dar de reconditionat nu stiu.1 point
-
1 point
-
Buna logica (nu sunt ironic), dar, gandindu-ma ca schimbarea unui motor presupune mult mai mult (macar dpdv soft) de cat o schimbare a distributiei, m-as astepta ca schimbarea unui motor sa presupuna niste costuri mai mari de manopera. Overall, eu unul am fost super multumit atat de pretul pe care l-am dat cat si de rezultatul lucrarii, si pana la urma urmei asta este important. Argumentul pe care l-am dat in favoarea schimbarii distributiei prin scoaterea motorului, este doar unul dintr-o serie...la momentul discutiei toate au stat in picioare cel putin la nivel de logica (eu nefiind priceput in ale mecanicii ) Cat despre bun simt si sens din partea celor de la BMW, poate or fi fost si motive mecanice / logice, dar am tendinta in mare sa cred ca are legatura 1. cu eficienta liniei de ansamblare (ma gandesc acum, in urma ideii transmise de tine) si 2. profit aditional din service post sales. Dar in acelasi timp nu cred ca si-au dat seama ca distributia lor / piesele vor suferi o uzura exagerata, asta demonstrand-o si ideea ca pt o parte din masini au acceptat sa acopere costurile, da in baza unor conditii inpuse de ei (cel putin asa am citit pe forumuri)1 point
-
E fosta lui masina,a luat-o cumnatu' si a mers cu ea de toti caii,probabil si ametit daca a ramas fara permis.Cand e sa ai ghnion... Nu-i mai face'ti voi pretul,pana la urma cere cat vrea si o vinde mai usor sau mai greu.1 point
-
Asta nu mai este o masina care merita sa fie reparata. Doar dezmembrata. Asa ca pretul cerut de tine este mult prea mare.1 point
-
Schimba electricianul,clar nu stie decat sa inlocuiasca piese,1 point
-
Pe la segmenti cel mai probabil. Face ceva post injectie,da motorina mai multa pe cilindrii si daca nu face regenerarea completa ramane in aer sau in ulei in cazul asta.1 point
-
Pentru pretentiosi ca el care baga anunt mocca pe lajumate si se zgarcesc la cativa euro pt autovit...hahahahaaa1 point
-
Ma interesa daca o stie cineva. Daca, are informatii mai amanuntite, daca a fost verificata de cineva de pe forum si a gasit ceva probleme.1 point
-
1 point
-
Inca o data! Trebuie sa fi mult mai specific atunci cand arunci niste cifre. 11 - 12 presupun ca era consumul in extra-urban. Si asta fie resetand inainte consumul ala pe care ti-l arata tot timpul in bord(asta fiind consumul mixt) sau pur si simplu setand consumul de tip "journey"! La terminarea calatoriei extra-urbane, intri in CB si ii zici STOP. COnsumul afisat in acest moment reprezinta consumul extra-urban. Acelasi lucru il poti face si la cel urban. Cu conditia sa mergi doar in oras pt o perioada si nu sa mergi si in afara cu acelasi consum. Evident ca va scadea drastic, tinand cont ca in exterior nu ai semafoare, nu ai treceri de pietoni, nu mergi cu viteza 1 si 2, decat foarte rar. Si lista poate continua. In acest sens, poti reseta consumul mixt si inca o data: trebuie sa mergi DOAR in oras. O zi, doua, trei, o saptamana. In acest fel vei putea citi consumul urban, specific orasului in care locuiesti, specific stilului tau de condus, specific traficului pe unde te plimbi, samd. Restul e can-can. Atata timp cat din 1000Km spre exemplu, tu mergi 300Km prin oras si restul de 700Km in afara la viteze de cruising, nu vei putea trage nici o concluzie. Acel consum pe care ti-l arata in bord tot timpul, consumul mixt, nu reprezinta nici consumul urban, nici consumul extra-urban. E o struto-camila. Intelegi, nu poti trage nici o concluzie pe baza acestuia si asta mai ales daca ai uitat sa mai resetezi acel consum mixt.1 point
-
Salutare 1. La Dat Autohus au de obicei masini care au fost parte din flotele de leasing ale unor companii din Germania. In general sunt companii mari, cu parcuri auto generoase pe care le schimba odata la 3-5 ani. De asta vei gasi la ei preponderent masini diesel, break, din 2011-2012 si cu km peste 100 km. Autohus cumpara masinile, in general doar le spala si le pun la vanzare in parc. Nu cumpara masini cu probleme tehnice majore insa, atentie: nici nu le repara pe cele existente inainte de a le pune la vanzare! 2. Legat de testele Dekra. La solicitarea ta, daca ii suni sau le dai un e-mail cu numarul masinii ei iti pun la dispozitie o inspectie vizuala Dekra. Nu o verificare tehnica. Vei primi un raport in format PDF, cu loviturile prezente pe masina, cu sagetute care sa indice problemele ( jante zgariate, zgarieturi, mici revopsiri, eventuale deformari ale caroseriei) si, uneori, cu o evaluare estetica superficiala a masinii ( ex.: prezinta urme de uzura la tapiserie). Rapoartele sunt corect realizate, si in ele se scrie tot ce se vede rau la masina. Am primit de exemplu un raport in care spunea ca parbrizul este neetanseizat si capota este inlocuita. Daca doresti o verificare tehnica Dekra, platesti 300 EUR, dureaza 1-2 zile lucratoare si la final primesti un raport de evaluare cu propuneri de reparatii impartite in 2 categorii: chestii serioase fara de care nu treci TUV-ul German ( daca e nevoie sa-l faci - vezi punctul 3): elemente de la sistemul de franare, de directie, anvelope uzate, etc si chestii mai putin importante. Daca la finalul testului te decizi sa nu iei masina, pierzi cei 300 de EUR si 2 zile. Poti opta, deasemenea pentru reparatia defectelor, insa aceasta se face pe costul tau si mai dureaza si ea cateva zile. 3. Atentie la TUV-ul masinilor, echivalentul ITP-ului romanesc. Unele masini de la Autohus au TUV-ul expirat si trebuie sa intrebi mereu acest lucru cand ceri detalii pe e-mail despre masina. De multe ori TUV-ul este trecut expirat in Raportul Dekra dar in realitate a fost facut. De asta este bine sa verifici mereu cu vanzatorul. Daca TUV--ul este expirat, trebuie sa platesti 100 EUR ( inclusiv TVA) pentru realizarea lui si sa astepti cam 2 zile. Daca masina il pica trebuie sa remediezi ce ti se cere pe costul tau si apoi sa vii la revenire. Exact ca la ITP, cu singura diferenta ca iarasi pierzi timp ( reparatii + reprogramare) si bani. Din acest motiv, daca te decizi sa cumperi o masina de la Autohus iti recomand sa iei una cu TUV-ul valabil si cat mai recent efectuat. Intervalul lor, este, la fel ca in Romania de 2 ani. Un TUV recent efectuat iti poate da o idee asupra starii bune a masinii, pentru ca, probabil stiii deja, nemtii nu se joaca si nici nu iau spaga cand e vba de asa ceva. 4. Daca vrei garantie europena trebuie sa achiti + 400 EUR. 5. Nu negociaza aproape niciodata. Au atat de multe masini si atat de multi clienti incat nu-i doare capul de 10-30.000 EUR cat le-ai putea da pt o masina. Din cand in cand, insa, cand o masina sta mai mult pe stoc, ii scad pretul in medie cu 500 EUR. 6. Pentru rezervare trebuie sa platesti 500 EUR si rezervarea se face pt 2 saptamani. Daca vrei rezervare telefonica fara bani, se face doar pt 24h si nici de aia nu esti 100% sigur. Masinile atractive, cu optiuni bune, in general se vand in cateva zile de la listare, uneori chiar si in aceeasi zi. Daca vrei o berlina cu interior bej, scaune sport si navigatie profesionala...te sfatuiesc sa cauti in alta parte. 7. Daca vrei sa iei de la Autohus Bremen - care e si cel mai mare din parcurile lor auto, iti recomand sa iei legatura cu Jan Dirk Struss-JD.Struss@autohus.de. E un tip cat de cat amabil (oamenii nu-s faimosi pt amabilitate in zona aceeas) si vbeste destul de inteligibil engleza. 8. Ia in calcul si www.autohaus-isernhagen.com cu urmatoarele mentiuni: nu sunt dealer autorizat BMW dar au f multe BMW-uri in stoc si, desi au masini bune de obicei, nu negociaza nici 1 EUR, sunt EXTREM de nepoliticosi, necomunicativi ( engleza e ca dracu') si te taxeaza pentru orice. Test-drive-ul e 30 EUR care se scad din pretul masinii. Bafta la shopping si nu lua niciodata de la turci, indiferent cat de buna pare masina.1 point
-
La Charger am 3.6 vvt, automat in 8 trepte, il folosesc si in oras si la mers al serviciu insa nu am atins inca 15% consum, adevarat ca il am numai de o luna, e putin cam prea devreme sa ma pronunț, totusi 25% pt 3.0 mi se pare mult ...1 point
-
Cu tot respectul ,masina are 300.000 de km si ceri 6000 de eur pe ea ? Doar verificam...1 point
-
extraurban iesi mai bine pe gpl decat un diesel de putere similara.. vorbesc de costuri strict la pompa... problema e autonomia, destul de mica, pe de alta parte pe mine nu ma deranja ca oricum la drumuri lungi, gen traversat europa oricum faceam o pauza de cafea si dezmortit la 3-400 de km.. e o optiune ok pentru cine nu vrea sa isi schimbe masina, sa o ia de la capat cu loteria cu un diesel sh cu 150k km indiferent de anul de fabricatie, cum sunt pe la noi. urban e cam tot pe acolo, mai ales daca faci drumuri scurte,cine are benzinar stie ca la drum urban scurt, iarna si aglomeratie consumul efectiv nu are limita, dar se compenseaza mult cu pretul, practic in bani iesi la jumatate fata de ce ai acum . Acum pot compara din propriie experienta.. si drumuri si conditii de trafic similare. am avut 2 masini pe gpl, un bmw 525i, saab 1.8t l-am trecut si pe ala pe gpl, acum am un diesel, cam aceleasi dimensiuni, saab avea 150 de cai si atat are si deselul asta care il am acum.. deci nu vorbesc din auzite. si apropo, aici in belgia, cu retardatii astia de pe aici am fost pocnit de 3 ori in spate intr-un an, ultima data cu bara spate si armatura facuta parf, nici instalatia nici butelia nu au avut absolut de loc de suferit... costurile instalatiei la motorul ala zic eu ca o amortizezi in cel mult 15k km, probabil mai putin daca mergi mult urban, dieselul recunosc cu mana pe inima ca l-am luat pentru consum nu cuplu..1 point
-
Se vinde BMW 320 diesel an 2006 163 cai VIN VC52260 . Masina este avariata in fata!!! Taxa platita si nerecuperata, dovada ANAF. Trebuiesc inlocuite: Bara fata M, trager, aripa dreapta, far ahl xenon dreapta, capota, parbriz, radiatorul mare, plansa bord + airbag sofer si pasager. Motorul este neatins, nu are absolut nici o problema si nici subansamblele lui. Masina are 242000 de km si are toate reviziile la zi. Se vinde deoarece soferul (nu sunt eu) ramane fara permis pt mult timp. Masina nu se vinde in regim de urgenta, fara oferte derizorii. PRET: 4850 euro negociabil Pentru mai multe informatii sunati la 0736 673 300 Va multumesc, CH0 points
-
) are destul de multe, dar ful opºãn e alta treabã. Esti nou da' nu prea. )0 points
-
Salutare tuturor, Poate ca masina nu face banii ceruti de cumnat ( eu i-am zis), dar cine ar fi interesat sa faca macar o oferta. SMR.Paiu, 3000 nu cred ca accepta, mai pune ceva si vezi ce si cum. I s-a mai oferit 3000 si nu a acceptat. Eu zic ca masina iese dreapta cu piese originale din dezmembrari si un carosier bun. Daca as fi in locul lui as face-o direct bani, fara discutii. Ma rog, fiecare cu alegerea lui. Akon, asa e , a mers cumnatu' de toti caii cu ea, mie si acum imi pare rau ca i-am vandut-o lui ca uite ce a facut. Asta e.... Mi se pare ciudat ca cineva a postat deja masina la vanzare la bucata pe linkul http://olx.ro/oferta/dezmembrez-bmw-e90-ID6sWMv.html care nu imi apartine si nu stiu nimic de el. Are cineva idee?0 points
-
Omorati omul cand masina nici macar nu e a lui! A postat anuntul pentru un prieten, scrie in topic.0 points
-
Multumesc de informatie! Crezi ca ii poti face mai multe poze si sa imi trimiti pe mail? Nu as vrea sa bat drumul degeaba.0 points
-
Pai unul dintre motive zic eu este spatiul.....caroseriile sunt facute sa acomodeze mai multe motoare.....la 4 cilindri mai este loc suficient intre radiatoare si motor si aici ma refer la curele de acesorii,fulii si ce mai este ,dar la sase in linie ce faci?....strici fengsuiu la capota ? o bombezi?....modifici caroseria? Noi traim in Europa si consumam motoare cu 4 cilindri dar America?....modelul este global si trebuie sa incapa in el mai multe feluri de ,motoare si multe sunt cu sase in linie.Un prieten a avut un 330 xD si spunea ca la el era plin sub capota .Asta este doar parerea mea si nu oblig pe nimeni sa o imbratiseze. Cred ca e vorba de o calitate proasta a unor componente....patina sau lant sau intinzator .......plus intervale mari de schimb de ulei care inseamna la un moment dat o proasta ungere si crapa .Acum nu mai sunt probleme si arhitectura distributiei a ramas la fel .....poate este o alta calitate,nu stiu. Am si eu sub capota un N47 si am intrebat la Bavaria cu Vin-ul in mana ...stii ce mi s-a raspuns?....""Stati linistit dumneavostra sunteti fabricat in iunie 2010,probleme au fost cu cele fabricate primavara si toamna .....dar daca totusi auziti un zgomot mai ciudat....va asteptam cu portile deschise.Deci inainte de concediu aia de la fabrica au facut o treaba buna ....dupa concediu au facut prapad........am ascultat si eu ,am zis asa o fi si Dumnezeu cu mila lui. In concluzie schimb si eu uleiul mai des .....si stau cu urechea ciulita ca ogarul ....poate prind ceva zgomot!!0 points
-
Ai tresarit un pic, daca avea un f10 si te tinea in sah cu vanzarea :sweat:0 points
-
Pai ciumegu' nu da serie sasiu,trebuie sa mergi la caracal sa vezi masina si o testezi la service...btw Taxa Recuperata. Cel mai probabil o da repede daca merge,sigur e dispus pe la 19k.0 points
-
Omul din filmulet sustine ideea ca din momentul in care BMW a decis sa pozitioneze distributia unde au pus-o, asta ar trebui sa fie un "semn" ca-i pe viata. Batran sau nu, tin sa mentionez ca in cazul meu, distributia a fost schimbata prin aceeasi metoda....de catre un tip tanar, nu cu parul alb, care a mai si lucrat pe la BMW in Germania acum ceva ani, si din toate discutiile cu el m-a facut sa inteleg ca este cel mai SIGUR sa faci aceasta operatiune cu motorul jos de pe masina. De ce? unul din motive este ca spatiul de lucru cu motorul pe masina este fff mic, ca urmare sansele (statistic) sa pui la loc un senzor / furtun intr-un mod incorect sunt destul de mari. Eu unul vazand operatiunea, si realizand cam cat de anapoda ar fi fost sa umble la distributie cu motor & cutie pe masina, mi-am dat seama ca a avut 100% dreptate. Asta nu inseamna ca este imposibil sa schimbi distributia cu motorul pe masina, DAR, daca se urmareste o operatie cu sanse maxime de reusita, recomandat este sa scoti motor. Am uploadat cateva poze, tocmai pt a sustine si in imagini ideea transmisa0 points
-
Pai ce detalii vrei? Du-te si verifica masina daca te intereseaza.0 points
-
Astea nu s dimensiuni pentru drumurile patriei, ideal 205/55/160 points
-
-1 points
-
cu un 320d te duci cu 160e dus-intors, si cu un 320i mai pui un litru in plus la 100km, sunt numai 1200km, cred ca te lauzi aiurea benzina iei in grecia 10 litri pana iesi din tara, faci plinul dupa la pret de 1.5e 500e pentru 2000km nu consumi nici nu m5-ul-1 points
-
Nu e consum mare 20-25 in oras. Am avut un Ford Cougar 2.5 benzina care consuma la fel si era perfect noarmal.-1 points
-
Poti sa ai orice generatie, orice model, orice tehnologie...3.0i nu o sa consume sub 20 % nici in noaptea de pasti cum zicea un coleg mai sus . Ne referim strict oras.-1 points
-
-1 points
-
Nenea cu parul alb din filmulet, care provine dintr-una din tarile care au construit lumea asa cum arata astazi, e depasit de evenimente, pe bune acum. Abilitatile inaintasilor lui sunt atrofiate de generatii. A trebuit sa le reamintim noi de alba-neagra, ei fiind cei care au inventat-o. BMW nu a spus nimanui ca e ceva pe viata acolo in motorul asta minunat, iar asta cu datul motorului jos de pe masina e perimata Sunt mecanici aici care nu au facut asta decat maxim o data, si nu numai aici, si la sarbi si la bulgari, in general in restul tarilor care trebuie sa se descurce. Atelierele de aici sunt infinit mai bune, mai aplecate catre rezolvarea problemei cu ingeniozitate, cu rapiditate, inteligenta primara e mai putin ingradita de reguli si proceduri, de cele mai multe ori daca vrei sa iti intretii masina cu adevarat e mult mai simplu ca in tarile din vest. Poate imi voi atrage oprobiul multora, dar aici inca se mai poate. Acolo preturile sunt astronomice, chiar si pentru veniturile lor iar calitatea lasa de mult de dorit. Hai ca suntem offtopic, bucura-te de F10 si revin cu rugamintea de mai devreme cu pozitionarea pompei de inalta presiune, sau ma rog a pinionului-1 points
-
Tema topicului ar trebui sa fie "semantica", pt cĂŁ mai degrabĂŁ dezbatem ce ĂŽnseamnĂŁ consumul urban. E cat se poate de clar ca fiecare persoana are cu totul alt program, folosește alte rute și are un alt stil de condus. Și ca sa vezi, asta influențeazĂŁ foarte mult consumul! Degeaba facem și comparații pe mai multi km, tiparele enumerate mai sus se pĂŁstreazĂŁ. Unul pleacĂŁ zilnic la 7.30 din Militari spre BĂŁneasa, conduce sportiv și e mereu grĂŁbit. Altul, NU. Nici nu mai conteazĂŁ ce face ĂŽn restul timpului cu mașina, din start va avea un consum mai mare. Singura comparație cat de cat pertinenta se poate face intre mașinile aceluiași șofer. Sau intre cele date de producĂŁtor, oricât de incredibile par, raportul se pĂŁstreazĂŁ. Ăn rest, sunt doar niște cifre aruncate.-1 points
-
Salut. Merge pus pe e90 LCI? Am un coleg care ar putea fi interesat. Merci!-1 points
-
raspunsul la telefon ar fi fost un gest frumos din partea ta, din moment ce eu aveam de gand sa vin din Cluj pentru a o vedea. Spor la vanzare-1 points
-
Sunt de parere ca toate aceste 12 pagini ale topicului nu au invatat nimic pe nimeni ci doar au iscat cearta. Concluzie : -masina a fost verificata,nu sa gasit nici-o problema! CAZ INCHIS!-1 points
-
Din ce am auzit eu, riscul de uzura mai mare a distributiei apare la modelele care au acel Start / Stop la semafor, si care este si folosit...de ce? pt ca pornire...oprire....in mod repetat uzeaza distributia mai mult. Nu cred ca sa fie vreo legatura cu manual vs. hidramat, gandindu-ma ca schimbarea vitezelor la hidramata se face ff lin.-1 points
-
-1 points
-
Eu ma gandesc sa merg la ei pentru ca nu am citit nimic de rau despre ei, "curati" fata de alte service-uri cunoscute iar ca si pret sunt destul de accesibili. De la alte service-uri am primit si oferta de 7000 lei pentru distributie....mi se pare cam exagerat, cu banii acestia schimb motorul. Dar dupa schimbarea distributiei se mai aude lantul la ralanti?-1 points
-
... Ma indoiesc ca merita efortul.. Ai presa de arcuri!? ... ca in spate nu ar fi nevoie dar in fata e obligatoriu! Cand o sa vezi cat de tari sunt acele arcuri (ca nu-mi imaginez ca vei avea cea mai dedicata presa..) o sa te enervezi sa mai umbli inca o data dupa reconditionare prost facuta. Nu as reconditiona amortizoare decat daca am garantie de cel putin 100k km... (banuiesc ca arcuri nu vrei sa schimbi.. Uita-te dupa pete de rugina pe arcuri - semne sigure ca intr-o zi se va rupe si crede-ma ca pe platforma mai mergi..)-1 points
-
cauta pe net codescu rosu amortizoare si probabil ca vei gasi numarul. omul este in comuna rosu chiajna bucuresti. pretul e undeva la 100 lei bucata. stiu persoane care le-au reconditionat si sunt multumite. daca alegerea este 100% intre amortizor reconditionat si sh as alege clar sa le reconditionez la mosul ala.-1 points
-
De vanzare BMW 520d Induvidual http://olx.ro/oferta/bmw-520d-individual-full-options-ID6rDgV.html-1 points
-
Au trecut aproape 6 luni de cand am achizionat-o personal din Germania....primul Bmw...a fost o excursie frumoasa ...dupa o cautare puternica pe net si pe dealer-i din Germania de Bmw am gasit-o pe undeva pe langa Nurnberg,am sunat vineri seara si masina nu se vanduse,luni faceam actele. Masina este fabricatie 2010,are 184 hp,cateva pachete(lumini,inovation,etc) si destule dotari,cel mai mult imi plac oglinzile heliomate si faptul ca este break.Sa nu uit de servotronic care face masina sa merga ca pe sine.....A1...,,,.240km/h V max... masina merge perfect.Singurele schimbari facute sunt pus folie si anvelopele noi de vara / iarna achizitionate,cele de vara Goodyear F1 as2,foarte bune,recomand maxim.Masina avea RFT si din punctul meu este greu de mers cu ele pe drumurile noastre. Nu intentionez sa fac modificari la ea ,vreau sa o pastrez asa cum este...OEM si mai ales in stare perfecta de functionare....am pus amortizoare noi fata ,spate..cele de pe fata erau obosite ,spatele schimbat cam degeaba....masina avea la achizitie 95.000 km. RAR-ul nostru a avut o surpriza pentru mine....Euro 6...deci nu am mai platit nici o taxa,este adevarat ca in anunt era specificat ca are Blue Performance dar eu nu am Adblue cum are F30...misterioase sunt caile Bmw.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00