Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/25/16 in all areas

  1. Colegu Bala, Comentariul tau nu ajuta deloc pentru tematica acestui subiect, de asemenea nu cred ca e nimeni curios de ce consideri tu vis a vis de dezactivarea acestui sistem. Aceasta inovatie, Pedestrian Protection System a fost implementat la brandurile auto premium in diferite variante, fiind impus prin legislatia europeana in ceea ce priveste siguranta pietonilor. Problema este ca acesta ACTOR se poate activa la socuri usoare, strat de zapada mare, bordura inalta de trotuar. Sistemul la BMW nu este gandit practic, este gandit financiar, sa-i puna pe oameni sa scoata o suma de bani semnificativa din buzunar daca vor sa-l readuca in functiune.
    2 points
  2. Pai la ce sa schimbi termostatele daca ele nu sunt defecte?Daca defectul este de la termoflot,asta e,schiba-l.Altfel cheltuiesti bani si munca inutil!
    2 points
  3. Eu am lovit un caine intr-o seara, l-am vazut aproape din timp cat sa franez dar nu destul incat l-am lovit cu bara din fata. Cainele a fost putin a ametit dar si-a continuat trecerea drumului in schimb eu m-am trezit cu capota sarita in sus fiind activat sistemul Pedestrian Protection System. De la impact acea fibra optica a sesizat deformarea, probabil a dat comanda de au sarit capsele si a impins capota in sus aprox. 6 centimetri. Urmarind documentatia am reusit sa imping inapoi sistemul odata cu ridicarea progresiva a capotei. Atentie ca este nevoie de 2 persoane, pentru deblocarea capotei o persoana tine tras levierul din interior si a doua persoana deblocheaza levierul dedesubtul capotei. Se ridica capota treptat si se urmareste ca cele 2 sisteme actor cum li se spune in engleza sa intre inapoi (sa coboare). De asemenea este necesar de deblocat si de impins in jos si mecanismele din fata pe ambele parti care tine inchisa capota. Ulterior a ramas mesajul de avertisment pe display-urile din interior referitor la Pedestrian Protection System, de fiecare data la pornire. Avand in vedere costul de inlocuire al celor 2 sisteme pe ambele parti (1635 LEI/buc ) si a senzorului optic nu vreau sa le inlocuiesc pentru ca din cate am citit riscul este sa sara si iarna la abordarea suprafetelor cu strat de zapada mare, sau la damburi, nu doar animale. Cunoasteti pe cineva care are putea dezactiva aceasta functie din parametrii software?
    2 points
  4. Salut, pentru cei care au ‘’probleme’’ cu pompa de motorina din rezervor: am un E46 320 d 2002 , de ceva vreme la temperaturi sub 5-6 grade celsius , nu mai pornea pompa de motorina ,nu se mai auzea zumzetul specific in timp ce se incalzesc bujiile. Bateria noua 100 Amp, totul merge ceas, in afara de pompa, care pornea cand avea ea chef. Mecanicii de la 3 serviceuri mi-au recomandat sa schimb imediat pompa, dar am zis totusi sa verific mai intai releul ce comanda si pompa de motorina din rezervor. Mi-au ras in nas , dom’le ,noi avem experienta de 20 de ani , niciodata nu am intalnit problema la releu, ci la pompa. Totusi, nu m-am grabit sa arunc 6-7 milioane pe pompa inainte sa verific releul(apropo, nu a dorit nici unul sa demonteze torpedoul complet ca sa ajunga la releele din spatele sigurantelor, doar pentru verificare…iar la tester problema releului nu aparea, cel putin asa ziceau ei. Am scos bancheta din spate, am desfacut capacul metalic (4 suruburi) de deasupra pompei de motorina, am scos mufa si cu un simplu voltmetru am verificat daca am tensiune (pe cele 2 fire groase)cand pun contactul. Zero volti. Am desfacut torpedoul complet(altfel nu se poate ajunge la relee) si in sfarsit le-am vazut aliniate, 3 relee verzui deschis, 2 in stanga si unul in extrema dreapta. Releele sunt marca TYCO V23134-K59-X312 6136-8373700 Dupa ce am schimbat intre ele cele 2 relee(sunt identice)din stanga, tensiunea la mufa de intrare in pompa arata 12v, si bineinteles ca a pornit la sfert motorul, si de atunci nu mai sunt probleme. Deci un nenorocit de releu te poate face sa scoti din buzunar 7-8 milioane(inclusiv manopera) aruncand banii inutil pe pompa de motorina. De curiozitate, am desfacut releul’’defect’’ sa vad ce tuse convulsiva are: contactul mobil era negru ,depuneri pe cele 2 capete care inchid circuitul(dupa 8 ani de clickuri…) le-am demontat cu atentie, le-am curatat cu smirghel fin, si releul functioneaza foarte bine acum. Totusi,nu se merita ‘’resapat’’avand in vedere ca un releu este 4-5 euro daca il comanzi de afara(+transport) ,dar la magazin in ro sare de 100-120 lei bucata. Oricum e mai ieftin decit ce vroiau cei de la service sa schimbe…pompa de motorina nu se strica chiar asa usor. Verificati acest releu si tensiunea de la pompa de motorina intotdeauna inainte de a schimba pompa, ca sa stiti pe ce aruncati banii. Imagine releu: http://www.tpetrov.com/ImagesTE/JPG/RELSCB1.jpg Releu de vanzare pe net !
    1 point
  5. Salutare BMW Club, apar si eu in aceasta comunitate sa culeg pareri si informatii despre o masina foarte draga mie. Masina in cauza este un BMW E34 525TDS din 90, care a apartinut tatalui meu ( daca nu ma insel membru al acestui grup ) care masina, dupa decesul tatalui meu a cam stat pe bara si a adunat praf.... Din cauza costurilor mari de intretinere, impozit si asigurare + lipsa mea de fonduri am hotarat cu durere sa o vand... Dupa cateva saptamani de vorbit cu diversi dubiosi si cu oferte jenant de proaste am stat mai bine sa ma gandesc si nu se mai vinde. Din putinul pe care il am o sa imi fortez limitele bugetului si o voi pune la punct, incetisor si sigur... Momentan masina tot in parcare sta, am reusit dupa 2 ani de stat pe loc sa o aduc la viata si sa o pornesc dar probleme inca sunt, si o sa mai treaca ceva timp pana va zburda pe sosele. Imi cer scuze daca pozele nu o sa iy faca dreptate estetic, dar astea sunt momentan, si pe parcurs la fiecare reusita voi documenta cat de bine pot drumul catre un E34 care sa faca dreptate insignei...
    1 point
  6. Cum? Cum adica nu il speria? I-am scris cat costa consumabilele. Pe cine sperie preturile inseamna ca are o problema. Diferenta mare nu o fi intre filtre, insa 200 de lei per total intre filtre oe si mann nu e asa o paguba dupa parerea mea, incat sa nu pui originale. Si discurile l afel ca si placutele, cred ca nu le schimbi la fiecare revizie ca sa nu pui oe, pentru cateva sute de lei in plus. Ma rog, ideea era ca i-am dat preturi si punct. Normal ca se gaseste mai ieftin aftermarket.
    1 point
  7. Multumesc P.I.M.P si UNKNOWN pentru raspunsurile trimise in privat trebuia facut update in baza de date la modelu masini . Acum functioneaza perfect si ca un incepator mi-am activat aux si viteza digitala din BC .
    1 point
  8. Faina treaba! Trimis de pe al meu HTC One folosind Tapatalk
    1 point
  9. man, volumul de apa racita care intra in motor e controlat de termostat nu de pompa....in fine discutia asta nu ajuta cu nimic la rezolvarea problemei colegului nostru. Nu are rost sa aratam cat de mari experti suntem in domeniu...
    1 point
  10. http://www.bmwfsc.ca/map-data/ Premium 2016--2 daca ai navi mare
    1 point
  11. Esti si tu vreun bogatan.. B70lip - pune mana si porneste masina si du-o pe roti la o constantare si vezi cum sta treaba.
    1 point
  12. Ăn sfârșit am pus-o pe roți! http://thumbnails115.imagebam.com/48059/ac7917480588396.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/48059/773b2e480588416.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/48059/ffb2a3480588431.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/48059/b97328480588458.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/48059/76a7f9480588477.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/48059/cf30d0480588523.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/48059/e930c7480588653.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/48059/2ba4a2480588708.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/48059/311bbd480588755.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/48059/489afe480588801.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/48059/6ba03b480588887.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/48059/19681c480588928.jpg
    1 point
  13. Eu NU cred ca frana de motor afecteaza cu ceva, nu stiu pe ce te bazezi. Ba chiar cand cobori de la o statiune de munte sau o inaltime mare, pe o bucata mai lunga de drum, e chiar indicat sa o folosesti pentru a preveni uzura f mare a franei, daca folosesti doar frana de picior risti cand ajungi jos sa constati ca trebuie sa schimbi discurile + placute.
    1 point
  14. Am rezolvat. Era de la releul din torpedou, in spatele tabloului de sigurante. Primul din stanga. Am schimbat pompa intermediara si degeaba, asa ca am mai incercat si faza cu releul pe care un coleg o spusase si asa a fost. Sper sa ajute pe cineva topicul. Bafta.
    1 point
  15. E turbodiesel, din cauza asta. MAi multe piese in miscare, mai complicat, mai pretentios la intretinere. iar repetati legenda aia cu 525i. Asta imi place. NU are nici o legatura. LA e60 Au fost 3 motoare care au avut denumirea asta (525I) . In primii ani a fost m0torul vechi de pe e46/e39 M54B25. In 2005 au pus generatia noua N54B25., ca sa fie inlocuit in 2007 de N53B30, care era motor de 3l subtunat daca vrei,foarte modern, care consuma cat 520I-ul vechi, dar vorbim de un motor care a iesti efectiv in 2007, ultima generatie, cu injectoare piezoelectrice,injectie directa si amestec stratificat.. cu un consum dat in carte de 5.8% afara. 520I nici nu a fost fabricat intre 2005-2007, ca a fost inlocuit o vreme 523I, ca cel mai mic motor cu benzina de pe e60. Treaba e ceva mai complicata, daca nu zice cam la ce an de fabricatie se uita nu prea ai ce compara precis. Cat despre sub motorizare, sa fim noi sanatosi, ca in variantele cele mai slabe e60 face suta in sub 9 Sec, asa ca sunt departe de asta de fapt. Ca poate la motorizarea asta nu sunt cruisere de rulat cu viteze mari, ca acolo dispare tot avantajul consumului de motor mic , e alta poveste. Dar in Romania nu e cazul oricum ca nu ai unde sa faci asta. Nici in Germania nu prea mai ai. Dar submotorizate nu sunt.
    1 point
  16. Mie unul mi se pare normal. Puteam sa nu bag niciun leu, dar nu eram impacat cu ideea. Si mergea mult si bine si fara sa bag bani in ea. Dar eu cand iau o masina ii schimb toate fluidele si consumabilele ca sa ma pot baza pe masina. Eu cred ca o masina second are nevoie de o minima investitie la achizitie. Unii o cumpara, ii baga motorina, talpa si dupa aia incep sa le pice una alta si dau vina pe orice, numai pe ei nu ca nu au schimbat la timp ce trebuia. La masina precedenta am avut ghinion de am schimbat turbina si DDE-ul, din start am cheltuit 8000lei intr-un an. Asa ca 1000euro in consumabile si chestii care se schimba rar (ulei cutie si baie ulei la 100.000km, admisia cam la fel, bujiile incandescente). Am mai schimbat si termostatul EGR pentru ca imi scadea temperatura aiurea, de la 70 la 66-65 si tot asa. Dar cati tin cont de chestiile astea?
    1 point
  17. Eu cred ca nu prea ai bani de masina asta asa ca mai bine fa-i pasi, poate o salveaza careva.
    0 points
  18. Din cate stiu, 520i e submotorizat si sunt situatii, destul de dese, in care consuma cat un 530i. Sfatul meu, indiferent de nr km parcursi pe an, 520i nu se merita. Daca vrei benzina neaparat, muuult mai indicat e sa te orientezi catre un 525i.
    -1 points
  19. Pai daca 520i si 520d sunt "rachete" atunci inseamna ca 535d si 550i sunt OZN-uri. 520i(2005-2006) automat face suta in 9.9 secunde. Daca si asta e motor rezonabil pe un BMW de 45.000 euro nou, cand un Golf 1.4 TSI face suta in 8 secunde sau un Polo TDI in 9,2 atunci imi cer scuze pentru cele afirmate mai sus. Consum MIXT 520i - 9.8 l /100 km Consum MIXT 525i - 9.4 l/ 100 km Consum MIXT 530i - 9.3 l/ 100 km Consum MIXT 545i - 10.6 l/ 100 km Consum MIXT 550i - 10.8 l/ 100 km Toate automate (2004-2007) De ce rupe la consum 520i in comparatie cu restul motoarelor mult mai performante ? Pentru ca e prea mic motorul pentru caroseria aia , adica e SUBMOTORIZAT !
    -1 points
  20. Ce misto, la 335d consuma ulei si la 535d tot LCI nu consuma ulei, incredibil am o masina defecta.
    -1 points
  21. E schimbat , eu vb de ulei nu de piese .
    -1 points
  22. Nu cred ca zgomotul provine doar de.la.lant, ci din cauza scurgerii uleiului din toate incheieturile motorului, e normal ca la prima cheie, panaface presiune ,sa szdangane.
    -1 points
  23. Up! Oare se vinde ceva pe forumul asta...vreodata!?)
    -1 points
  24. Oarecum Daca nu reusesti sa intelegi un lucru care tocami am incercat sa iti explic mai sus, atunci poate ai curiozitatea sa te interesezi/afli din allte surse, de ce oare au pus pompa electrica in ultimile modele?? Ca sa regleze termostatul ceva!? Apoi revin-o si explica si la altii ce ai inteles. Termostatul are un singur rol, acela de deschidere a circuitului mare pentru racirea motorului, asta numai dupa ce circuitul mic din motor, deci motorul ajunge la regim! Termostatul nu se v-a deschide/inchide(?) (...limitand circulatia apei) mai repede decat O POATE FACE O POMPA DE APA ELECTRICA! ..Daca nu intelegi functionarea unui circuit de racire ca, cel de mai sus accepta si incearca sa intelegi ce altii inteleg/stiu.
    -1 points
  25. se spune ca e cel mai corect dyno tocmai din privinta asta.
    -1 points
  26. Din fericire am cateva topicuri pe care le urmaresc constant. Se poate face operatiunea. Iti trimit un PM cu numar de telefon sa vorbim. Mersi Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  27. Eu stiu ca rulmentii vin cu tot cu butuc incorporat, nu se iau separat.
    -1 points
  28. merge activat. te potajuta in bucuresti.
    -1 points
  29. vand 4 jante in doua latimi diferite, style 351 m pe 19 originale. jantele provin de pe masina proprie, 3 din ele necesita revopsire si indreptare pe partea interioare. nu sunt sparte sau sudate, sunt usor indoite decat intr.un singur loc de la gropi. le vand deoarece le.am inlocuit cu unele noi (pe casco) cumparate de la cataxxl (+pt cele mai bune preturi). au si anvelope dar 2 dintre ele au galma, iar celelalte sunt ok, avand un profil de 4 mm (dunlop sport maxx gt, run on flat) pret: 650 euro o sa pun si poze maine
    -1 points
  30. BMW F20 - 116 Diesel - 116 CP - BUSINESS 2012 Culoare Deep Sea Blue Climatronic 2 zone Navigatie bussines inclusiv Romania Manual digital in sistemul masinii Suspensie + motorizare 3 moduri condus : SPORT/ COMFORT / ECO PRO Daylights BMW Teleservice 10 Airbag-uri Efficient Dynamics - consum redus de combustibil Senzori ploaie Senzori lumina Senzori presiune pneuri Bluetooth Comenzi vocale Directie asistata/servotronic Senzori parcare cu afisaj Geamuri electrice fata/spate Pachet lumini interior si exterior (manere portiere) Volan sport cu comenzi Tempomat Proiectoare ceata Oglinzi heliomate incalzite Bancheta rabatabila Radio CD cu MP3 + intrare AUX ( iphone, ipod, etc ) Km 100% reali , revizii la zi in reprezentanta BMW Luxemburg Carte service in sistemul masinii Recomand testare reprezentanta Bavaria Serie sasiu: WBA1C71030E966717 PRET: 10800euro discutabil Tel: 0765999339
    -1 points
  31. La fel de bine poti sa-l cauti pe forum si sa-i scrii personal mesaj sau altcuiva... crezi ca el sta sa verifice toate mesajele sa vada unde il cauta lumea?
    -2 points
  32. Dar ar putea ca pompa sa nu functioneze corespunzator variind volumul de apa impins..., ca temperatura sa nu fie constanta dupa cum observa el. Pentru tine informare, eficienta motoarelor mai noi este data si de pompa de apa care isi diminueaza volumul de apa incalzind (controland-ul daca vrei..) motorul mai repede, sau racind-ul cand e cazul.
    -3 points
  33. Problema e termostatul cel mare de langa pompa e prea sensibil si se semi-inchide la 82, si nu se poate face diagnoza la o pompa mecanica. Mai ai rabdare deoarece in timp termostatul isi iese din parametri. problema la tine e ca mergi la comsum, la economie de carburant, iar in acest caz iarna poti scoate termostatul pentru a avea caldura in masina.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.