Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/05/16 in all areas
-
Daca asta e motiv sa nu cumperi o masina e clar ca trebuie sa te reorientezi. Am cumparat e91 cu n47 fara sa clipesc. Problema este cand vrei ca la bani de e9x in mintile lui sa iei f3x sperand sa fie tipla masina. Si dupa achizitie apar topicuri cu probleme si vaicareli. Eu am dat 12.000 pe un e91 din 2009.tu visezi la 14.000 la f31. Trage tu concluziile...3 points
-
2 points
-
Deja alea sunt facute. Iar chestia asta a aparut chiar dupa schimbarea anvelopelor deci ce spui tu nu se aplica...iar eu nu cautam sa repar nimic ci doar mi am spus parerea in urma a doua experiente identice , una cu F10 si una cu F13...acum fiecare face cum crede...2 points
-
Cum spunea si un coleg mai sus si eu zic ca este vorba de anvelope. Adica trebuie sa ai RUNFLAT. Experienta mea de zilele trecute. Seria 6 mers cu ea aprox 20000 km cu anvelope de vara RunFlat. Absolut nici o problema la viteze f ridicate pe autostrada. Montat anvelope noi de iarna pe ea, marca premium...dupa montare masina nu iti mai da aceeasi senzatie de stabilitate la viteze ridicate. Desi confortul clar s a imbunatatit prin montarea noilor anvelope, la primavara cand voi lua anvelope de vara noi, voi lua cu siguranta RunFlat. P.S. in trecut am avut aceeasi senzatie pe un F10. Am crezut ca mi se pare mie si ca sunt eu nebun. Dar se pare ca si anvelopele RunFlat au rolul lor atunci cand le au pus nebunii astia pe masina ca echipare de fabrica.2 points
-
mersi ca imi tii topicul sus, totusi prefer sa nu mai postezi toate prostiile pe topicul meu...marele specialist a decis, nu se vinde ca nu e neagra2 points
-
Pai exemplul ala la 14000 cu 149mii de km, eu zic ca esti naiv. Daca toti banii sunt cat dai pe masina, eu zic sa nu iei sau sa te orientezi catre altceva. La 14 mii f30 automat cu 150k km reali, este un vis imposibil. Ia in calcul ca distributia tot trebuie schimbata candva.1 point
-
Nu-i rau pentru 600km,consumul de cand am fĂŁcut cutia http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161205/b57fac411439a843b2863b2f0b15b2f9.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161205/8b9cf51f490d35a99525455f999c3f83.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Nu stiu cum scoateti voi timpi mai buni ca aia declarati de producator,mai ales cu masini care nu mai sunt noi. dar ok ) Dupa remap... e alta treaba1 point
-
1 point
-
Pana ajung la mecanic,am facut schimbul de anvelope (vara-iarna) si cat a fost pe elevator am observat ca roata dreapta spate era infranata.De-abia reuseam sa o misc.Asta poate explica si consumul usor marit la drum intins cu motorul cald (+0.5-1l...si nu,nu era de la vremea rece). Stanga se invartea clar mai repede.Discurile lucesc pe spate,deci cel putin de franat,franeaza(acum 3 saptamani i-am facut itp-ul,frana era ok). Am miscat mult de ea si intr-un final parca mergea ceva mai usor,dar parca tot infranat.Ce am observat ca daca invarteam roata dreapta spate stg-dr ,se auzea ceva joc,ca un joc in volan cand fac stg-dr.Nu stiu cat de mult joc ar trebui sa aiba diferentialul la treaba asta. Am mai facut o iesire pe DN,la inceput parca nu se mai auzea mare lucru dar dupa cateva minute,mai ales la decelerare(100-70km/h) se auzea un huruit. Cred ca o sa schimb uleiul doar ca sa vad ce gasim inauntru pentru inceput. Revin cu info.1 point
-
prima a fost e90...studentia...apoi a venit primul coptil si am trecut la un avant b8 tfsi multitronic,super masina... inafara consumului (15-18 l in bucuresti) si ca a sarit distributia distrugand motorul..) Imi plac tare mult mult masinile break cu look sportiv si sunt muult mai utile...1 point
-
Confirm Masina are stabilitate mult mai buna la viteze ridicate Si eu am revenit la runflat-uri din acest motiv Nu degeaba aceste suspensii au fost proiectate sa fie folosite cu runflat-uri De la 100 in sus se simte masina mult mai stabila si mai confortabila cu runflat-uri1 point
-
Ai niste argumente clare sau doar ai tradus din engleza in romana ce inseamna RunFlat? Eu in afara de experienta proprie pe doua masini, am mai si citit cate ceva despre ele inainte sa scriu randurile de ma sus. P.S. daca vii cu niste argumente pertinente sunt gata sa le accept. Nu am scris ca sa creez flame asa ca ar fi bine pt cei care chiar vor sa se informeze in general pe forum sa nu degeneram intr unul...asta o zic asa preventiv in urma citirii acestui forum de aprox 9 ani...1 point
-
http://www.autoscout24.ro/results?cid=0&atype=C&makemodelmodelline=13&mmvco=1&make=13&mmvmk0=13&model=1648&mmvmd0=1648&makemodelmodelline=1648&version=&body=6&pricefrom=&priceto=7000&fregfrom=&fregto=&kmfrom=&kmto=&fuel=D&gear=&PowerType=kW&powerfrom=&powerto=&powerFromRaw=&powerToRaw=&zipc=A&cy=A&cy=B&cy=F&cy=D&cy=I&cy=L&cy=NL&cy=E&bcol=&doorfrom=&doorto=&seatsfrom=&seatsto=&uph=&icol=&prevownersid=&offer=&ustate=N%2CU&emclass=&custtype=&adage=&paging=1&sort=-price&desc=1 Am intrebat pentru ca la pretul asta l-am gasit, evident ca sunt si mai scumpe Puteai sa spui ca nu imi ajung banii si sa dai niste argumente, dar nu stiu de ce m-am asteptat la asta. De ce sa ne ajutam intre noi, nu ? Sunt incepator, nu am de unde sa stiu, de asta intreb. Multumesc pentru ajutor ! @aranza1 point
-
1 point
-
1 point
-
Un cazan curat e un cazan fericit. + bonus e46'le unui prieten + poza cu câinele ca tot se vorbea de el pe aici http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161201/ff729ac3ff98723188c98a4a3e54d4f2.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161201/487d34f7d1dc5d7694e248c82d34620a.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161201/98a51d7a56618f23855d805993f953ef.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161201/2dfd517ba055fdaf495c28d832b7b11b.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161201/e3addb44fb057b9c50e8750bc672f943.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Din punctul meu de vedere votez pentru prima masina ,pe considerentul ca pe a doua o iei de la samsar ,ceea ce inseamna ca o iei la un pret mai mare.prima este de la proprietar si cu siguranta o sa obtii un pret mai bun plus ca este 2010.La interior poti sa schimbi ulterior volanul si klimatronic-ul.Prima are si navigatie cic mare.1 point
-
1 point
-
S-au gasit haterii sa ma corecteze , nu m-am exprimat bine, ideea era ca pe E60 NBT are mai multe limitari decat pe celelalte serii, _DACA_ folosesti doar un emulator de CAN ieftin si nu alte inginerii de sute de euro, care iti ofera si HUD dar doar cu controlul A/C de LCI pt clima OSD cat si HUD. Cei de la bimmeretrofit au asa ceva si e 539$ cu rear drive camera support. N-am spus ca a existat HUD pe E8x si pe E9x. D-asta nu mai scriu eu pe forumurile romanesti, prea multi moralisti care daca stiu ceva se dau destepti si dau in cap altora.1 point
-
Am facut un mic test, 0-100 km/h 7 sec Nu-i cine stie ce...but not bad...1 point
-
BĂŁtaia care se aude la schimbarea vitezei (de obicei ĂŽn treptele mici) o au majoritatea bmw-urilor e46. Poate sa fie rulmentul de la diferențial, sau de la flansa cardinalul, sau pur și simplu joc in diferențial. Se aude ĂŽn general când schimbi vitezele repede, cu timpu o sa ĂŽnveți sa mergi astfel ĂŽncât sa nu se audĂŁ decât foarte rar. Sunt totuși mașini de 12-14 ani.1 point
-
Si daca stii ca regenerarea ca sa aiba loc trebuie temperatura de minim 70G si tie nu-ti urca niciodata mai mult de 50-60G la ce mai intrebi aici? Ai o problema cu termostatul sau cu altceva, schimba-l si iti va face regenerare doar ca la gramele alea e cam compromis...1 point
-
Daca tie ti se pare ok sa schimbi motoare fara sa schimbi seria(desi legea spune altfel), sau sa umbli cu filtru de particule anulat(desi producatorul spune altceva), este strict alegerea ta, dar asta nu inseamna ca trebuie sa devina normalitate; eu am cunoscut personaje care nu concepeau sa umble vara fara jante de 18 minim, si bineinteles cu chip, dar li se parea scump un implant dentar+ coroana 600 euro sa isi umple golul lipsa la nivel de premolar(lasa ca se vede doar cad rad), dar asta nu inseamna ca sunt repezentativi pentru acest forum(sau pentru mine personal). Recunosc, mea culpa, am un bmw din 2001 caruia o data la doi ani ii dublez valoarea de piata prin revizii si reparatii preventive, si folosim uzual atat eu cat si sotia masini ale unor marci de volum deci poate nu putem fi inclusi in clubul selectiv al celor cu "valoare", dar asta nu inseamna ca trebuie sa promovam pe acest forum atitudini "smecheresti". sincer, ar trebui ca acest forum sa creeze o ambitie si sinergie ca toata lumea sa tinda sa isi achizitioneze un bmw nou, nu unul la 250k adus din germania, la sfarsitul duratei fizice si morale de viata , si cu basinile in scaunul soferului incluse dupa atata rulaj, si absolut necesarul dfp off, ca e scump filtrul de particule.1 point
-
1 point
-
De unde pot sa iau FSC code? Doar de pe link-ul din instructiuni? Nu m-ar deranja prea tare daca trebuie platit pentru el, dar nu as vrea sa platesc pentru ceva ce probabil as putea gasi gratis.1 point
-
PS: Am uitat sa precizez ca Webasto este asa numitul Scirocou (incalzirea auxiliara) Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Pai asta am facut si eu si acelasi raspuns am primit de la ei. Si masina in cauza F10. Am primit dupa aia un mail pt activare dupa cateva saptamani de asteptare insa linkul de activare nu functiona. Le-am scris din nou si au zis sa le mai trimit inca odata datele personale,VIN si toate cele. Am facut cum au zis si de atunci nu am mai primit nimic de la ei si nici acum nu merge sa adaug masina pe contul de Connected Drive.1 point
-
Din punctul meu de vedere desavantajele sunt cateva, unele mai mari altele nesemnificative.Cel mai mare dezavantaj e costul initial al instalatiei si RAR-ul pentru omologare. Alte dezavantaje mai mici(unele pot fi trecute lejer cu vederea) sunt: pierderea de putere(exista o pierdere nu foarte mare dar exista, masina nu o sa se mai comporte EXACT la fel ca pe benzina - 3-5 cp ii pierzi), un alt dezavantaj e consumul mai mare de gaz, un alt dezavantaj e ca masina merge pe benzina pana ce motorul ajunge la 30 grade. Economia intr-un final fiind de undeva la 40% din pretul benzinei pentru 100km. Instalatia pe care o am eu foloseste valorile parametrilor, in timp real, din ecu masinii(daca masina merge prost pe benzina si consuma mult la fel o sa mearga si pe gaz)- asta nu e un dezavantaj, e o concluzie. Ca dezavantaj, dar nu foarte important e locul ocupat de butelie(eu am pus toroidala in locul rotii de rezerva si roata o tin acum in portbagaj). Avantaje prea multe nu pot spune ca sunt. Cel mai important e costul mult mai redus al gazului(2,90 lei 1 lgpl fata de 5,60 lei 1l benzina), si daca va pasa de mediu - noxe mai mici. Faptul ca nu se intampla NIMIC cu masina dupa montarea intalatiei(gen uzura prematura a motorului, riscul de a sari in aer pe drum sau alte prostii de genul asta)nu cred ca poate fi considerat un avantaj. Iti pui Gpl ca sa mergi mai ieftin, deci eu cred ca isi justifica menirea. Amortizarea completa a instalatiei se face in cca 10k km. Depinde de fiecare ce vrea sa faca cu masina lui. Toate decurg logic, daca vrei putere nu pui gaz, daca faci km putini nu se justifica, samd... Eu sunt multumit, inca n-am amortizat instalatia, dar per total nu am decat de castigat. Nu incerc sa conving pe nimeni si nici sa fac reclama. E doar punctul meu de vedere.1 point
-
eu cu un motor n42 am 150.000 km pe gpl si nu am nici o problema. Daca stau si calculez cat am economisit cred ca sunt bani de inca o masina.1 point
-
Am inteles ca numai este valabil pentru nici-o masina acest recall, s-a scos!0 points
-
Pentru stabilitate la viteze mari este obligatoriu sa ai anvelope runflat (din proprie experienta) Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk-1 points
-
-1 points
-
Salut, intamplator am dat mai de mult peste un site, unde un binevoitor a share-uit doua poze in ceea ce priveste diagrama sigurantelor. Le atasez aici, poate te ajuta. http://img.photobucket.com/albums/v210/Smithy318i/DSCF5647.jpg http://img.photobucket.com/albums/v210/Smithy318i/DSCF5648.jpg-1 points
-
chiar la alea ma gandeam si eu , din poza , 13, 23, 34, 40, par a reprezenta un display, respectiv navigatie, cd, etc.-1 points
-
Evident, ca nimeni nu e perfect, dar sa fiu chiar in halul ala mi-ar fi rusine.-1 points
-
-1 points
-
Salut colegu. Stiu ca o propozitie NU se incepe cu pai niciodata, dar acum vreau sa fac o exceptie. Pai hai sa iti explic: Cand nu ai selectata nici o zona unde sa iti "sufle" clima, respectiv : picioare, cap, parbriz, clima se pune singura pe auto. Cel putin asta se intampla in cazul meu. Nu ai dat prea multe detalii legate de problema ta, si atunci imi permit sa presupun ca si la tine se intampla la fel. Ia incearca sa selectezi o zona, picioare, cap, parbriz unde sa sufle, si vezi cum se stinge beculetul de la auto. In general, pe afisajul de la clima apare auto cand selectezi tu sau cand este apasat butonul de la dezaburire. Cu stima si numai bine'-1 points
-
Deci este cum spun eu ? Daca selectezi o zona se dezactiveaza auto ? Atunci, rezolvarea este simpla. Imi permit sa spun ca: Butonul de pe panoul climei , respectiv AUTO , este blocat pe apasat. Fiind buton uni-sens , singura rezolvare ar fi sa schimb doar butonul (nu stiu daca se poate) sau tot panoul climei. Argumente: Daca auto se dezactiveaza in momentul in care selectezi o zona, iar daca opresti motorul si il pornesti din nou, AUTO este iar selectat, atunci clar acesta este blocat. Legat de ce a spus acel electrician: Este adevarat, deci nu este un electrician slab sau slab informat. Este si normal in momentul in care un buton ii da comanda climei sa porneasca, ea sa il si urmeze.-1 points
-
Probabil ca este vorba de clima de pe un E46 ca la E90 butonul de auto nu se schimba/stinge decat daca se doreste schimbarea. Nu se stinge daca se schimba zonele.. Se poate ca in INPA clima sa nu aiba modul de citit.. care sa memoreze erori. Asteapta si tu confirmari de la altii cu E46 pana sa faci alt test..-1 points
-
-1 points
-
Cauti cele mai ieftine E60 Euro 5...prima are doar pachet M mai special, eu ti-as recomandao pe a 2-a...insa daca le verifici s-ar putea sa gasesti destule.-1 points
-
-1 points
-
Te sfatuiesc sa verifici bine traseul de tubulatura sa nu ai scapari de presiune, mai vezi furtunele de vacuum sa fie in regula, turbina nu cade asa dintr-o data, mai ales daca dupa cum spui nu consuma ulei, nu da fum.-1 points
-
-1 points
-
I-a arata-mi tu mie o masina ca a lui la pretul de 12/13keuro. Nu va mai luati dupa toate masinile cu dauna totala,reparate si vandute ieftin. Uita-te de curiozitate pe mobile.de sa vezi ce pret are o masina exact cu aceleasi dotari si nr de km ca a lui. Pretul mi se pare unul corect,daca masina este intretinuta ok! Bafta la vanzare!!-1 points
-
Daca era un gri mat de ex puteai zice ca e ceva rar si care chiar se cauta. Insa rosu nu se cauta pe F10. Si eu ii urez bafta la vanzare.-1 points
-
-1 points
-
Felicitari pentru masina! Eu zic ca e ce trebuie, ai suficiente dotari. Atentie de unde vrei sa cumperi ceasurile; majoritatea sunt furate de pe afara de pe masini aproape noi si sunt aduse "la comanda". Sa o conduci cu placere si sa va poarte in siguranta unde va doriti! :-)-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00