Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/05/17 in all areas

  1. Vezi ca bati campii cu gratie. Eu am vazut ca pe topic-ul unde ofera codurile, absolut toti au revenit cu postari de multumire.
    2 points
  2. cei 2000Eur pentru alternator si baterie plus manopera la o reprezentanta BMW sunt ok, nu-i nimic anormal, doar bateria e aproape jumatate din suma cu manopera si codare, apoi alternatorul care nu e ca la un E90, apoi platesti ca e seria F, asta e la valabil la orice marca, cu cat urci in gama cu atat platesti mai mult pentru mentenanta pentru ca ora de manopera e una la seria 3 si alta la seria 7 ultima generatie, acum penultima, dar cand ai patit-o tu era ultima, o stiu din proprie experienta. 25000Ron iarasi nu e mult, mie mi-au facut deviz de 10k Eur la un E65 750Li, mai mai sa ma ia cu palpitatii, si ma dusesem sa schimb doar lichidul de frana ca era momentul, si la fel am zis si eu, dar dom'le, masina merge foarte bine, si apoi m-au luat cu, da, asa este, dar uite bucsele astea sunt deja uscate(nu bateau) si au niste mici crapaturi, pierde ulei pe la nu stiu ce garnitura(e drept ca era putin umed) dar in niciun caz nu picura, bateria e la 60% ar trebui deci schimbata, nu mergea soft-close pe o usa, doar pe ala vroiau aproape 1k Eur, s.a.m.d...ideea ca oamenii chiar verifica tot si la cel mai mic semn de slabiciune te pune sa schimbi piesa respectiva chiar daca poate mai duce 15-20k km, depinde, insa asta este politica reprezentantelor. In afara de bascula, care poate fi totusi fisurata si nu neaparat rupta sau e doar problema de comunicare, sa stii ca toate celelalte pot fi adevarate, nu neaparat la gravitatea cu care poate s-au exprimat ei, dar dupa 100k km facuti prin RO ai sanse destule sa capeti suficienta uzura. Iar ulei e posibil sa iti umezeasca, nu-l vezi pe jos pentru ca poate e chiar deasupra scutului sau inca nu e la stadiul in care picura. daca te gandesti putin, doar un set de gume bune e peste 1k Eur pentru F01 pe 19", 5k Eur nu-i mult pentru problemele relatate, evident ca la un independent le rezolvi cu jumatate de suma poate, dar luand-o punctual si prezumand adevarate problemele, chiar e un pret bun daca ai o galerie noua de admisie, brate noi pe fata, bascula noua pe spate, diferential, si ce-o mai fi pe acolo, toate originale cu garantie pe piese si manopera
    2 points
  3. Am masina de anul trecut de prin noiembrie dar de cand am luat-o mi sa parut lenesa rau, si pe zi ce trece parca se agrava din ce in ce mai tare. Inainte de asta am avut un e36 320i si nici aia nu era prea vioaie dar asta e jale. De cateva luni am rasfoit forumurile romanesti cat si alea straine pe tema asta si se pare ca foarte putini sau nimeni nu a scos-o la capat cu E46 320d 136cp nfl puturos iar cei care au rezolvat nu au mai dat reply, asa ca ma cam resemnasem. Cum se comporta masina: Nu trage deloc, turbina pare sa nu intre aproape deloc iar dupa 2000 de ture oricat as accelera masina parca da in nas si se plafoneaza, nu acceleareaza liniar. Cand se apropie de 3000 de ture incepe sa traga un pic dar foarte putin iar in sarcina daca o calc mai tare scoate fum negru ca o locomotiva. Mi-a ajus cutitul la os zilele trecute cand la o panta mai inclinata era sa raman sub deal si abia urca cu treapta 2, chiar i-am dat a 1 a un pic ca sa pot urca dealul cu 2 persoane in masina. E nasol sa fii claxonat si blituit din spate de un tir incarcat. Primii pasi: - facut diagnoza - pe diagnoza nu aparea nimic - verificat axul turbinei - axul turbinei nu are nici un pic de joc - verificat tija actuator variabila turbina - tija actuatorului de la turbina nu actiona in concordanta cu acceleratia si se retragea foarte greu. - toate filtrele si ulei au fost schimbate - schimbat filtru epurator - am curatat EGR - am verificat sa nu fie diferite scurgeri de lichide la motor (antigel/ulei/motorina), totul OK, nici o scurgere - verificat sa vad daca se intaresc furtunele de la egr la intercooler si cel de la turbina la intercooler si se parea ca nu faceau cine stie ce presiune cand acceleram sa intre turbina. Inainte sa ma apuc de schimbat senzori, valve pierburg, egr, debitmetru si multe altele am verificat ochiometric tot sistemul de vacuum si tubulatura la turbina. La prima vedere furtunele pareau OK dar am cumparat totusi 3 metri de furtun cu interiorul de 3.5mm si am inlocuit pe cel care trece peste blocul motor ca parea mai copt si alea care intra si ies din butoiasul de vacuum. Dupa aceasta operatiune am facut o tura cu masina si la fel mergea, deja ma scotea din sarite. Ca sa nu mai desfac toata plasticaraia de mai multe ori am adunat toate informatiile relevante pe care le-am gasit pe forumuri, care ar putea rezolva situatia mea. Asa ca, am purces la urmatorii pasi care mi-au transformat batranul E46 dintr-un logan 1.4 benzina cu portbagajul plin de saci de nisip, intr-un BMW: 1 Am scos si am curatat senzorul MAP(este cel din capat motor de sub parbriz).(capatul era infundat cu mazga din admisie) 2 Am scos ambele valve pierburg de la EGR si de la Turbo si le-am curatat acele filtre dreptunghiulare de pe ele (erau destul de murdare) si ca sa fiu sigur ca o sa fie o diferenta cand le montez la loc, le-am inversat, cel de la EGR cu cel de la turbo.(daca nu se simtea imbunatatire urmatorul pas ar fi fost sa anulez EGR) 3 Cand am scos valva pierburg de la EGR am gasit inca 3 furtune vacuum care ieseau din acel "T" si unu mergea la actuatorul de la perdeaua la radiator, unu intra in actuatorul EGR si al treilea intra in admisie cred. Cel care care intra in admisie pleaca un pic in jos si intra intr-un alt distribuitor si nu este prea vizibil si fix ala, era aproape rupt,se tinea doar intr-o bucatica de aprox 2mm(era clar ca pe acolo scapa vacuum). 4 Schimbat garnitura de la cotul care iese din debitmetru si intra in turbina pentru ca am vazut ca pe acolo umezea un pic de ulei. 5 Montat totul la loc si sperat la mai bine. 6 ore mai tarziu, cateva degete zdrelite si antebrate julite, rezultatul a fost mai mult decat neasteptat. Am avut in trecut experiente negative cu service-urile auto si decat sa ma apuc sa schimb chestii prin eliminare la cererea unui dorel am preferat sa elimin eu cat mai multe eventuale defectiuni si se pare a functionat. Totul a costat 6 ore, o garnitura si cativa metri de furtun. Sper sa fie de ajutor si pentru alti posesori de E46 320d 136cp.
    1 point
  4. anunt autovit: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-bmw-330d-manual-ID7GkevJ.html vand masina proprietate personala achizitionata 2014 - 125 .000km schimbat uleiul la fiecare 5000km (ulei bmw si castrol titanium) schmbat antigel anul trecut schimbat placute si discuri spate anul trecut (in urma cu 5000km) schimbat placute fata in urma cu 5000km schimbat unitate bujii in urma cu 1000km dotari: scaune de piele incalzite fata geamuri electrice fata spate senzori parcare fata spate faruri xenon bluetooth navigatie harti update 2013, cu mp3 usb senzori lumini, ploaie volan sport M, cu comenzi jante m3 2 chei se mai ofera 1 set anvelope vara runflat in conditie buna 1 set de anvelope iarna in conditie buna 1 set de bujii (nu am apucat sa le montez inca) 2 sticle ulei pentru cutie 2 bielete antiruliu fata masina sta numai in garaj, folosita foarte putin , ca a doua masina sunt proprietar in acte, nu intermediar taxa platita si nerecuperata (de astazi oricum a fost scoasa) accept schimb cu auto similar (si cu transmisie automata) mai scump, si dau diferenta (exclus SUV)
    1 point
  5. Experientele mele cu discounturi Bmw in Benelux: - 10% discount pe masina comandata(420d) ca achizitie proprie. Pe durata autofestival se ajunge la 18% (pachete extra incluse). Altfel n-am vazut discounturi mai mari la achizitii private. Probabil e posibil mai mult pe alte formule - inchiriere/leasing operational. - firmele care cumpara de ordinul sutelor pe an au discounturi si de 25%. Am avut invitatie la lansarea G30 in Belgia acum 2 sapt dar era intr-o vineri seara si nu m-am deranjat pana acolo. Am vazut ceva reviewuri, imi place cu M line si culoarea Bluestone metallic(majoritatea pozelor/reviewurilor) e fantastica. Mi-am config ceva decent 520 M line, cutie manuala pana in 60k. E o masina frumoasa. Ma deranjeaza ca ofera manuala doar la 520d. Clar Bmw devin tot mai mult "White collar" cars. Desi activez intr-un asemenea mediu nu e genul meu de masina. Nu port cravata+camasa. Prefer ceva mai no nonsense. Imi surade un Type R maidegraba.
    1 point
  6. Am schimbat pe bulevardul Timisoara undeva, 200 LEI Racord si manopera. Multumesc,
    1 point
  7. Aceea ...piesa e de pe caroserie, din jumatatea din spate cazuta si se re-monteaza pe o gaura ovala de marimea acelui cauciuc.. Cauta sub masina in zona scaunelor.
    1 point
  8. Experiențele mele cu discounturile BMW: 1. Mașina noua configuratĂŁ cu livrare 2-3 luni - discount 14-15% 2. Mașina noua pe stoc livrare imediata - discount 18-20% configurații ce insa nu corespundeau gusturilor mele, unele modele ce stau de ceva vreme pe stoc si cu configurații "ciudate" (exemplu la un seria 1, avea HK, ACC insa farurile erau halogen) discountul poate ajunge si la 30% 3. Mașina Premium Selection (km ĂŽntre 6000-15000) - discount 26-35% Personal am ales de fiecare data varianta 3 considerând-o cea mai eficientĂŁ atat dpdv financiar cât si a opțiunilor regĂŁsite pe mașini.
    1 point
  9. Pe mine unul m-ar interesa masina daca as fi in locul tau. Daca a fost reparata impecabil si nu-s probleme,nu vad un impediment pentru achizitionare.
    1 point
  10. pot sa confirm, f01/02 e o masina serioasa. un bmw daca vrei ca si un e38. solid si robust, dar si frumos. eu am un 760 li, insa ceea ce ai scis este valbil. minus clar consum:)! iar la directie cred ca ai ceva, la mine este ok in orice faza de viteza. aaa...si nu merg la sala:)
    1 point
  11. Salut colegule! Am un F01 730d din 2009. Masina este intr-adevar superba. Motorul de 3l diesel, desi cel mai mic din gama, este extrem de nervos si te ajuta in absolut orice situatie Daca ai de ales intre diesel sau benzina, eu iti recomand cu caldura varianta diesel. Din moment ce vrei un seria 7, probabil nu esti genul de om care tureaza un motor pana la 7000rpm, iar motoarele diesel de 3l de la BMW pot spune ca sunt cele mai bune motoare din lume. La 150k eu nu am avut absolut nicio problema cu motorul, merge ca si nou. De asemenea, este si extrem de economic. Eu fac un consum stabil intre 7-9% fie ca merg prin oras, fie ca merg pe autostrada. Nu cred ca am avut vreodata un consum peste 10%. Din punct de vedere al fiabilitatii, sta destul de bine. Colegii spun ca este o masina fiabila, dar din experienta mea cu aceasta masina, pot spune ca este maxim "ok" la acest capitol. Da, am si ramas cu ea in drum la un moment dat din cauza alternatorului. In plus, am mai avut probleme cu sistemul KEYLESS (mai exact senzorii de pe manere functioneaza cand vor ei, daca le vorbesti frumos) si am mai avut un motoras defect la scaunul din fata (destul de neinteresant). Dotarile de care nu as putea sa ma despart sunt scaunele incalzite (nu sunt sigur daca sunt standard sau nu), head-up display (care nu este vizibil prin ochelari polarizati, atentie!), ACC (desi la autostrazile noastre, cred ca pot sa ma lipsesc de el), senzori de parcare si camera din spate (fara care este aproape imposibil sa parchezi o masina atat de mare). Incearca sa nu fi pacalit de dotari precum Blind Spot Assistence (foloseste oglinzile, le primesti standard) sau Collision Assistence. Mi-as dori totusi sa am pe ea Lane Departure Assistence, este extrem de util atunci cand esti obosit. Motorul este genial. Fie ca iti iei 730d sau 740d, primesti acelasi 3l diesel, cu o turbina in plus (740d). Te ajuta in orice fel de depasire, te impinge puternic in scaun la acceleratii (apropo, acceleratia se simte totusi destul de brutal in ea, chiar si pe modul Confort). Ce iti recomand este sa cauti o varianta cu xDrive. Masina este extrem de grea, iar iarna prin Romania vei avea probleme serioase. Stiu ca eu nu am xDrive si iarna nu prea pot sa o scot deloc. Tractiunea integrala pe masina asta este esentiala pentru siguranta, imi pare rau ca am aflat doar dupa ce am cumparat-o. Am si cateva lucruri care nu imi plac: Directia, chiar si pe modul confort, devine uneori exagerat de grea, mai ales la viteze mici. Ar trebui sa te apuci de sala daca iti iei masina asta. In plus, desi masina este izolata fonic foarte bine, cand iei un gropan romanesc serios (de-ala cu minereu la fund), se aude aproape o explozie, zici ca masina se rupe. Motorul se plafoneaza cam repede, la 5000rpm (este normal la diesel, dar alte BMW-uri merg pana la 6000), deci va trebui sa fii atent la depasiri si sa o lasi sa schimbe, sa nu te trezesti cu pistoanele iesind din capota (glumesc aici). In modul sport, masina devine brutala. Nu i-am dat Sport + niciodata, nu cred ca reusesc sa o controlez daca derapeaza. Suspensiile se intaresc la maxim, directia devine mai grea decat atunci cand era foarte grea pe Confort si acceleratia devine extrem de sensibila, si daca ii pui si cutia in modul Sport, te da cu capul de tetiera la fiecare acceleratie. Totusi, in modul Confort, acceleratia este foarte moale, te iarta pentru orice miscare brusca si motorul parca doarme. Referitor la cutie, eu nu am avut nicio problema cu ea. Am auzit ca se strica pe la 150k, eu acum am 150k si astept sa vad ce se intampla. Am talpa foarte grea (foarte des duc pedala la blana) si nu am avut absolut nicio problema la cutie. Cred ca am pierdut totusi ulei din ea la un moment dat. Convertorul (sau convertizorul, nu sunt sigur cum se numeste) functioneaza impecabil (desi daca se strica, pregateste-te sa spargi o banca). Trebuie sa mentionez ca am schimbat bucse la greu, peste tot prin ea. Dar nu ma plang, sunt ieftine. La un moment dat am carat 300kg de gresie cu ea (ce sa fac, renovam pe acasa). Nu stiu ce sa iti spun sa verifici la ea pe langa lucrurile obisnuite. Dar daca esti nou in lumea BMW-urilor, ai mare, MARE grija la service ca se dau tepe en-gros. Sa nu iti cumperi absolut nimic din service. Eu mi-am luat 4 jante care in showroon erau 2000k€ de pe Internet cu 500€. Repet, ai mare grija sa nu iei teapa. Mergi cu ea la mecanici locali daca ai vreo problema. Ultima chestie ar fi sa iti faci obligatoriu CASCO pe ea. Vezi ca pe masini de genul asta se dau chei la greu! Si eu am patit-o chiar de 3 ori.
    1 point
  12. Consumul este direct influentat de temperatura (anotimp) si stilul de condus in combinatie cu viteza de deplasare. :-) nu v-ati plictisit de aceste discutii?
    1 point
  13. nu detin 525 dar un prieten care detine mi.a spus ca in oras fara 13% nu o scoate!
    1 point
  14. Nu.Avea nevoie de un "Up" si nu stia ce sa mai scrie.
    1 point
  15. com.iViNi.bmwhatFull_23.40.apk https://mega.nz/#!esAETSDZ!bKGuGyTGFlL01fz8sPrxLNTrNZ_7IWVZx39Zn4BNlRc Bafta
    1 point
  16. Am facut un mic test, 0-100 km/h 7 sec Nu-i cine stie ce...but not bad...
    1 point
  17. Am un 535 de 300 de cai. E anormal sa nu consume cat un 320 diesel ? COnsumul instant este irelevant. Daca apesi pedela cu sete poate sa arate si 35, asta nu inseamna mare lucru, raportat la consumul mediu. Un topic parca special pentru flame )
    1 point
  18. Salutare! A trecut Kenbobo pe la mine, rezultatul 215-220 cp / 500 Nm. Revin cu impresii dupa ce mai merg cu masina.
    1 point
  19. tot respectul pentru Neo!
    0 points
  20. Macar cei care au primit coduri ar trebui sa lase un "multumesc neo",dar asa cum spunea un coleg,unii cred ca a obtine un cod fsc gratis prin bunavointa d-lui neo este ceva firesc,li se cuvine ca doar sunt proprietari de BMW.
    0 points
  21. http://i68.tinypic.com/2n7paow.jpg http://i68.tinypic.com/2ajwgwo.jpg Intre timp am schimbat playerul, am instalat unul professional, cu usb si bluetooth. De cand am masina, am facut aproximativ 9.000 km, si acum masina a ajuns la 122.000 km. http://i63.tinypic.com/fw29mb.jpg Acum am vazut ca mai sus, am spus ca avea 122.000 km cand am cumparat-o, rectific, intrucat nu pot corecta mesajul anterior, masina avea 112.000 km cand a ajuns la mine. http://i67.tinypic.com/149cyhf.jpg Cu cauciucuri bune, nu am avut probleme nici in conditii vitrege .
    0 points
  22. 0 points
  23. Jos palaria, un om de nota 10. ðŸâ Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
  24. 0 points
  25. Da, merita.Mai rar oameni asa ca el.
    0 points
  26. EVIDENT! Merita pe deplin acest titlu si/sau premiu!
    0 points
  27. Eu imi fac singur update-urile cu firmaware-urile care le gasesc chiar pe site-ul BMW: http://www.bmw.com/com/en/owners/connected_drive_services/mobile_devices/bluetooth_software_update.html Ii scrii acolo VIN-ul si-ti spune care sunt cele mai recente versiuni software. Update-ul se face in cateva minute si nu costa nimic.
    -1 points
  28. La ce aroganta imprastii pe forum credeam ca esti plictisit deja de G11... Salut!
    -1 points
  29. Eu unul nu as face update. Daca functioneaza , de ce ar trebui sa umblu la ea. Mai ales daca nu te pricepi. Poti strica grav calculator cutie, motor, etc. Face ca pomul de iarna apoi.
    -1 points
  30. Pai inainte cu 4 pers in Germania...a luat 240 km/h de la 220-240 km/h greu, dar acuma cu soft pe ea.... ma gandesc ca ia 260 km/h, in Romania nu m-am apropiat de aceste viteze.
    -1 points
  31. CAre sunt alea "marile probleme" ale cutiei? Poate or fi probleme daca nu schimbi uleiul si dupa ce o iei din Germania cu 200 de mii la bord mai faci cu ea cateva zeci de mii si ii dai goneta ca de, doar e bemveu, si apoi te trezesti ca s-a strricat cutia. Si vii cu concluzia ca e proasta cutia.
    -1 points
  32. -1 points
  33. Da+, dar trebuie organizat un referendum (topic poll) .
    -1 points
  34. Felicitari pentru initiativa ! Un mare DA ! Vorba lui Andi Moisescu - ma inclin ! :goodjob:
    -1 points
  35. Cred ca ramane un subiect de actualitate, totusi. Spor la lecturat: https://m.farcebook.com/AutoBavaria-Lucian-1715560818768877/
    -1 points
  36. Suna la BMW si intreaba-i. Sau trimite-le mail: kundenbetreuung@bmw.de Eu le-am trimis mail si i-am intrebat de recomandarea pt schimbul de distributie. Mi-au raspuns destul de repede.
    -1 points
  37. eu nu as cumpara masina dupa asa dauna .
    -1 points
  38. vand urmatoarele repere ramase in Irma retrofit urilor facute pe masina personala bmw f30 an 2012 Volan complet stoc -100 euro Navigatie completa mica - 100 euro (Ecran si unitate ) Ambele sunt in stare impecabila Tel 0774086319 Poze pe what's up la cerere
    -1 points
  39. Adaud la vanzare ceasuri f30 diesel 183000 km . Pret 100 e
    -1 points
  40. Nu vreau sa ma repet dar stiti unde se repara cel mai bine motoarele astea : Târgoviște
    -1 points
  41. Si eu as vrea o Tesla dar nu au reprezentanta si parca si curentul s-a scumpit deci nu o mai iau .....ca sigur are defecte de fabricatie ...daca tot au pus ei motor pe fiecare roata ,oare de ce ?poate se strica unul si merge in trei ...ca e mai bine .Mai bine iau o tesla mai mica si ma cracanez si dau direct cu ea intre picioare.Sau mai bine iau 508 ca e mai bun .
    -1 points
  42. Pentru altruismul si caracterul de care da dovada,il propun pe Dl.NEO_ANDERSSON OMUL NR 1 al forumului la aceasta sectiune! Sunteti de acord?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.