Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/12/17 in all areas

  1. Cu respect pentru colegul NEO_ANDERSSON care a impartit cu noi hartile BMW ROAD MAP EUROPE PREMIUM EAST/WEST 2017-2. Masinile compatibile: E60, E61 ab 11/2008 – 05/2010 E63, E64 ab 11/2008 – 07/2010 E70 ab 10/2009 – 06/2013 E71 ab 05/2008 – 07/2014 E81, E82, E87, E88 ab 09/2008 – 03/2014 E84 ab 10/2009 E89 ab 04/2009 E90, E91, E92, E93 ab 09/2008 – 10/2013 F04 ab 11/2008 – 06/2012 F06 ab 03/2012 – 03/2013 F07 ab 10/2009 – 07/2012 F01, F02, F03 ab 11/2008 – 07/2012 F10, F11 ab 03/2010 – 09/2012 F12, F13 ab 12/2010 – 03/2013 F20, F21 ab 09/2011 – 03/2013 F25 ab 11/2010 – 04/2013 F30 ab 02/2012 – 11/2012 BMW ROAD MAP EUROPE PREMIUM EAST 2017-2 - DOWNLOAD BMW ROAD MAP EUROPE PREMIUM WEST 2017-2 - DOWNLOAD
    1 point
  2. Bai, da-o dracului, ajungi la 50 ani in baston ca mergi cu suspensia pe sport? Pe cuvant de nu imi vine sa ma inchin...
    1 point
  3. furtunele de la stropitori vin de obicei prin plafon.
    1 point
  4. Daca gasesti un E90 325i in stare buna iti recomand. La feeling este cu mult peste 320d. Pierde insa la fiabilitate, consum si impozit. Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
    1 point
  5. LL04 pentru Diesel. LL01 pentru Benzina. Astea-s diferentele pentru ca uleiul pentru diesel are nevoie de detergent, ceea ce ar trebui sa aiba uleiul LL04. Fabricanti si fluiditati in functie de cat de mult consuma incepand cu, ce zice si Boaska, 5W30, nu mai subtire.
    1 point
  6. 1 point
  7. LL 04 e pentru motoarele dupa 2004 Sent from my MotoG3 using Tapatalk
    1 point
  8. Ai mare grija cu uleiul Motul. A ramas doar numele de el..
    1 point
  9. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7GlQmu.html
    1 point
  10. Da este tot....da-mi un wazap pt poze
    1 point
  11. cand iti alegi service ul pe farcebook...............asta spune multe! din pacate multi se plang de acest service si tot mai multi aud ca se duc acolo.....paradoxal, asta e adevarul !
    1 point
  12. )) cateodata ma minunez cand vad cum unii habar nu au de lucruri banale.
    1 point
  13. Sunt foarte multe service-uri necunoscute care repara doar bmw si sunt super profi. Preturile sunt mult mai mici iar nivelul de cunostinte si de seriozitate este mult peste teparii de bimmer.
    1 point
  14. cand dai pe sport iti apare in navi sa configurezi daca vrei modul sport. daca apesi pe configurare poti selecta sasiul/drivetrain/ambele...sau din setari daca ai drumuri nu tocmai bune, e bine cu edc pt ca nu mai simti mai nimic. cat despre utilitatea modului sport, daca esti cu familia nu il vei prea folosi oricum, cum spunea cineva mai sus, chiar si asa, tot barcuta e. daca ai dynamic si adaptive drive atunci cred ca se simte mai "legata" masina ca si idee eu nu am suspensie reglabila, dar am moduri interschimbabile de condus. in primele luni simteam nevoia modului confort mai mult, dar acum cum nu mai prea bag in seama masina, nu mi se mai pare un lucru negativ pt ca o folosesc zilnic si deja m-am plictisit de ea. DAR daca ar fi sa aleg din nou, as lua f30 cu suspensie reglabila pt ca F10 mi se pare ca e mai mult mercedes decat bmw.
    1 point
  15. Dupa ce ca esti agramat mai esti si obraznic ... Iti dai seama ca e penibil ce ai relatat tu. De fapt tu vrei sa ghicim de ce ti-a murit tie motorul ? Sau vrei sa ghicim de ce ti-a murit motorul si nu ti-ai dat seamna ca ti-a murit ? Si dupa ce ca ti s-a oprit motorul, cu el oprit i-ai dat a 2-a in mers ca sa-ti sara distributia de la punct ... si sa pui motorul pe butuci
    1 point
  16. Cunoscatorii folosesc cratima si diagnoza!
    1 point
  17. Daca rĂŁmânea masina in configurația actuala si cu galeria actuala,eu nu le anulam,au si clapetele alea rolul lor. Galeria nu o schimbam,dar am fost nevoit pentru ca nu am gasit pe cea veche senzor compatibil de 4 Bari. Am anulat clapetele la recomandarea omului care va face softul si a celui care a facut turbina hibrid,la puterea care urmeazĂŁ sa o aiba masina,nu vreau sa am surprize cu ele
    1 point
  18. Si eu am anulat clapetele si multi altii...scapi de un stres suplimentar. Eu nu am simtit absolut nimic dupa anularea lor!
    1 point
  19. Salutare, sunt proaspat posesor de BMW. Am avut/am Audi si VW inainte. Am spus sa incerc si o alta marca . Am ales un 535D din 2006.09, touring (vroiam eu fara facelift), dupa lungi cautari, am ajuns la fosta masina unui prieten. Ca si performanta are in + intercooler si evacuare facuta pana la jumatatea masinii. 385cp si 786nm Egr/DPF off. Masina are multe dotari (nu este full ) ), printre care: - Interior Confort cu memorii + full negru - Panoramic - Incalzire scaune + banchete - Racire scaune fata - Scaune Active - Head-up Display - High-beam assistant - Automatic trunk lid mechanism - Adaptive Headlights - Oglinzi rabatabile electric - Suport pahare - Pilot automat ... Cam astea ar fi cele mai importante Ca defecte importante, discurile fata necesita schimbate la franari puternice se simte o bataie usoara in volan, ceva la directie (dupa ce am intrat in Romania) ... si convertizorul . Defecte secundare, Sticla de pe haion se deschdie automat in momentul in care pornesc masina, stergatorul spate nu merge, se aude ceva ca invarte, dar nu misca de loc. Atasesz si cateva poze.
    0 points
  20. Detii un BMW , deci se presupene ca ai bani si nu ai ce face cu ei, sau asa umbla vorba aici. Asa prin eliminare poate orcine sa repare o masina (tot schimba piese pana ce nu mai are probleme) La mecanici mergem sa reducem aceste schimbari de piese inutile sau sa schimbam exact piesa care creaza probleme , sau asa zice legenda. Eu as incepe cu ce este mai ieftin , adica sa schimbi antigelul si sa vad pe urma daca se mai incalzeste sau apare ulei , daca se mai incalzeste si nu mai apare ulei se schimba termostatele , daca nu se mai incalzeste dar apare uleiul in instalatia de racier atunci o verificare la termoflot (dar daca ar intra ulei din cutie in antigel atunci o sa simti ca este ceva si la cutie, doar sa dispara niste ulei din cutie si/sau sa iti intre antigel in cutie o sa simti foate scurt ca nu mai schimba cutia ca si inainte)) eu cred ca este vorba de granitura de chiulasa.
    0 points
  21. Vin vp06108 pt dotĂŁri și istoric Km 345000 (de autostrada) Masina vine joi ĂŽn țarĂŁ Pret 9999 usor neg
    0 points
  22. Centura de siguranta, abs, plus altele(bordul era pom de craciun). Pentru ca pornesc motorul si o trec prin toate vitezele pe elevator. Plus ca nu reseteaza valorile adaptive ale cutiei.
    -1 points
  23. Salut ieri am vrut sa vad daca am vreo eroare pe motor si am initiat o diagnoza. Pt prima oara mi-a aparut eroarea 41BA si P0471 care se refera la senzorul de back pressure. Am sters eroarea, dar cum pun contactul, apare imediat. Motorul merge frumos, trage cum trebuie, nu exista alti martori aprinsi in bord. Masina are 106.000km reali si sunt primul proprietar. Ma gandesc sa fie senzorul defect sau legatura la el imperfecta. nu cred ca are ceva si DPF. Imi puteti spune unde se afla acest senzor exact? daca pot sa il scos relativ usor si sa il curat sau sa il schimb? merci
    -1 points
  24. La bugetul tau,greu de gasit o masina bine intretinuta,cu dotarile enumerate de tine.
    -1 points
  25. De unde sa stiu diagnoza? Si nu esti la concurs de gramatica. Daca te deranjeaza greselile mele gramaticale nu mai raspunde.
    -1 points
  26. Nu ati inteles ce am vrut sa spun. Ideea este ca la LCI chiar daca interiorul este mai puternic (asa e si la mine), se vad frumos noaptea cele originale (galbene), insa poti sa gasesti acelasi Led Marker H8 alb care sa fie ca putere exact ca cele galbene si nu atat de puternice, tin minte. Si da halogen-ul este mai frumos pe angel eyes la fel cum am inceput sa cred ca lumina galbena din interior de peste tot este mai "eleganta" decat cea alba. Singurul loc a fost pe spate la lampile numar, unde am luat din acelea dedicate puternice albe. Ia vezi, poate iti dau o idee:D! (daca nu ai deja)
    -1 points
  27. Dupa mai bine de o saptamana de la aplicare 1 x CG BlackLight + 2 x Jeatseal109....intre timp a primit si o spalare + sters cu Sonax QD....anvelopele au fost tratate cu Meguiars Endurance Tire Gel, iata rezultatul: http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170610_122550_zpsmokq8q4s.jpg aici am vrut sa prind putin si din caroserie sa se vada mizeria.Cu masina intre timp am prins cateva ploi zdravene: http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170610_122544_zpsfhzvdumm.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170610_122537_zpsmlmqkipk.jpg si o iluzie optica, HD+full screen, toata treaba o face motorul pornit:
    -1 points
  28. Hai sa te invat eu cum sa faci. Alergi putin, dar efortul va fi rasplatit, iar totul este legal, nu vorbim de inselaciune. Conform reglemantarilor in vigoare, poti sa-ti repari masina unde doresti, deci in concluzie confor ASF, tu aduci factura de reparatie, iar Asiguratorul este obligat sa-ti deconteze cheltuiala. Tot asa poti sa obtii plata si in regie proprie, ducand un deviz de reparatie de la reprezentanta, unde Asiguratorul este obligat sa il accepte. DAR tu ca sa obtii bani cat mai multi de la asigurator IN REGIE PROPIE faci in felul urmator: Te duci la reprezentanta la BMW si spui ca vrei sa-ti repari masina la ei si sa-ti dea un deviz de reparatie complet. Acesta se da pe gratis. ATENTIE nu pomenesti nimic de incident. Dupa obtinerea devizului de reparatie, te duci cu devizul la Asigurator, iar el ESTE OBLIGAT SA ACCEPTE suma reparatiei trecuta pe deviz. In regie proprie, ei iti vor taia din suma TVA-ul si vor avea alt pret/ lei ora la manopera la vopsire si inlocuit piese, dar pret piese si ore de lucru le accepta. In urma devizului de la BMW, o sa vezi ca o sa primesti mai multi bani, decat ti-au oferit ei in regie proprie, deoarece BMW va spune ce se inlocuieste si ce nu, iar asiguratorul nu mai are ce sa comenteze. In privinta inlocuirii jantei, la cererea TA, inspectorul de asigurare trebuie sa il cheame si pe cel care te-a lovit si constata daca in urma acidentului va baga si janta la inlocuit, chiar daca ala si-a reparat masina. Din ce vad eu aici, tu trebuie sa iei cel putin 8000 lei in regie proprie. Legea spune ca orice piesa din tabla care si-a modificat forma si care nu prezinta urme de rugina, se va inlocui, asa ca nu va lasati mintiti de inspectorii de asigurare.
    -1 points
  29. La km. tai iti recomand Castrol LL04 5w40. Am folosit Motul in diesel si l-am scos dupa 5000km.Nu e pentru motoarele de generatie veche.
    -1 points
  30. Am impresia ca 518d are alte injectoare fata de 520D. La tunning-uri nu ma pricep deloc. Poti suna la BMW sa intrebi cat iti pot ridica puterea si sa fie safe. Vezi ca sunt si pe forum specialisti in tunning.
    -1 points
  31. Salut, nu stiu pe nimeni pe forum care se ocupa de tunning, cauta si tu si vezi. Chiar nu ma pricep deloc, nu vreau sa-ti dau sfaturi aiurea. Spor la treaba!
    -1 points
  32. daca vrei gratis, cumparati un cablu enet, pierde cateva nopti pe net si atunci iesi in conditii mai "avantajoase" exista intotdeauna optiunea de a merge si la reprezentanta! ti ai facut cont pe bmwclub pentru o mocangeala......clasic ! probabil urmatoarea postare va fi dupa ce vizitezi bimmer service
    -1 points
  33. Deci toata drama este pentru 70 de lei in plus pe care i-ai platit la revizie? Nu vad unde e teapa, sincer.
    -1 points
  34. Salut! Am achizitionat un bmw seria 3 e90 2006 de aproximativ 2 saptamani,in ultimele 4 zile masina nu a fost pornita pentru ca am fost plecat...Cand m-am intors masina a pornit perfect...m-am dus cu ea la petrom am bagat motorina 95 de 100 lei si am iesit cu ea in afara orasului ca sa merg cu ea mai turata(cu a 3a intre 3000-4000 ture) la un moment dat cand am apasat pedala de acceleratie "ciuciu" nu se mai accelera iam dat dintra 3a a2a am accelerat iarasi nimic... dupa care am observat ce defapt murise motorul...am tras pe dreapta mam uitat la curele si role nu am abservat nimic inneregula...iam dat cheie a pornit perfect si am plecat mai departe...stie cineva cauza muriri motorului? Rog doar cunoscatori sau detinatori care au mai patit asa ceva....salut!
    -1 points
  35. Dupa cautari de aproape 2 luni am reusit in sfarsit sa gasesc o masina pe gustul meu din (aproape) punctele de vedere. Mentionez ca este primul meu BMW si, mai exact, prima mea masina proprie(am condus masina familiei + ale prietenilor in ultimii 5 ani de cand am permisul). Mi-am dorit o masina dotata si in regula din punct de vedere mecanic. Am gasit-o in Austria, adusa printr-un intermediar, si sunt foarte incantat de ea. Este un 318i din 2006, 129 cai, asta fiind cam singurul aspect care as putea zice ca nu am reusit sa il bifez, as fi vrut modelul cu 150, dar pentru moment imi e de ajuns. Ca dotari, din ce mi se pare mie mai interesant, ar fi: Navigatie mare Faruri bi-xenon adaptive Scaune sport cu incalzire si reglaj lombar(sofer+pasager) Keyless go & entry Sistem audi Logic 7 Senzori parcare fata spate Oglinzi heliomate Masina are 150.000 km, verificat pe bmwdecoder si istoricul corespunde. In service nu am gasit nicio problema cu exceptia unei bielete pe fata care are un mic joc. Am facut astazi revizia, schimbat filtru ulei+aer+polen+antigel+ulei si am reusit sa ii foliez si geamurile spate si luneta cu folie SolarZone 5%. In viitorul apropiat as vrea sa ii cumpar suporti metalici pentru pedale si foot-rest si un set de capace pentru jante, cele actuale sunt putin exfoliate. Daca aveti o sugestie de unde sa le cumpar va rog sa scrieti. Am incercat la Bavaria in Bacau sa gasesc capace insa nu aveau pe stoc. In viitorul indepartat ma gandesc sa ii caut un volan de M, dar nu ma grabesc. Un lucru care ma supara este faptul ca se face condens la ambele faruri. Am incercat sa verificam in service daca nu este ceva etans insa nu am gasit nimic iar capacele din interiorul compartimentului motor erau fixate prea bine si nu am riscat sa le rup. Am de gand sa mai incerc si in alta parte poate ii dau de cap, asadar daca are cineva idee unde as putea sa incerc sa rezolv problema in Bacau, Iasi sau Galati(orasele pe care le frecventez destul de des) va rog sa imi spuneti. Am facut si cateva poze la cateva zgarieturi si urme care ma cam zgarie pe ochi si as vrea sa stiu daca are cineva idee daca am alta solutie sa scap de ele, macar partial, inafara de revopsire.
    -1 points
  36. si o poza informativa cu interiorul
    -2 points
  37. Valabila. pret nou: 10.700 de euro
    -3 points
  38. Lasa-l, ca o tine cu reprezentanta el...pentru 2 kkturi se discuta aici de pagini intregi. Atata tam-tam pentru o masina din 2006...pfff...
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.