Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/31/17 in all areas
-
Salutare! Am incercat sa fac rost de injectoare, nu am reusit, le-am inversat intre ele in schimb sa vedem valorile, dar nu ne-am mai uitat la ele, deoarece colegul mi-a zis ca bataia se aude undeva sus, nu la arbore.Astazi am dat capacul jos la axele cu came cu speranta sa fie 1-2-3 etc culbutori rupti, nu a fost asa, totul in regula sus, axele cu came in aceeasi stare adica ok, m-am gandit ca partea de sus fiind ar trebui sa fie cea mai mare uzura insa nu a fost asa! Au testat pistoanele prin urmatorul mod: cineva invartea de vibrochen foarte usor si altcineva apasa cu surubelnita usor pe piston de sus prin gaurile alea mici, pe pistonul 4 nu s-a auzit nimic, insa imediat cum am apasat cu surubelnita pe pistonul 1 s-a auzit o mica bataie, am incercat si pe pistonul 3 si acelasi lucru alta bataie mica care se intampla numai daca in acelasi timp invarti de motor. Baietii mi-au zis clar ca am uzura mare in cuzineti+ arbore. Mi-au spus ca daca iau alti cuzineti noi 8 (la biele)+ 10 (la arbore)= 18 in total + rectificare la arbore, motorul ar trebui sa fie ca nou. Lucru care m-ar fi costat maxim 2000-2500 lei, dar nu mai vreau acest lucru! Ne-am gandit toti care ar fi solutia mai buna, alt motor/ refacut acesta si eu am cazut de acord sa zic un 90% sa iau alt motor. Deja sunt in discutii pentru unul din dezmembrari (nu dau mai multe detalii deocamdata, pana nu sunt sigur ce si cum). Nu am nevoie de reprosuri sau certuri sau alte lucruri. Nu e vorba de regret ca am refacut motorul in service unde lucrez, e vorba de o foarte mica neatentie, prin cate puteam sa gresim, am gresit cu un lucru minor care a daunat maxim de grav la motor. Am facut acest topic in speranta ca voi veni la final si voi spune "Gata merge brici", am spus-o si pe asta insa pentru o zi jumate sau 2 zile...Si ca o sa ne ajutam reciproc, adica ma gandesc ca o sa fie foarte benefic pentru viitor si o sa fie benefic si pentru mine, asta numai daca ma puteti ajuta cum unii din voi ati si facut-o deja. P.S m-am gandit ca dupa ce bag inca vreo 6000 lei (exemplu pe alt motor/fara anexe), mai raman cu motorul meu din care pot sa vand piese. Decat sa mai bag un 600 euro in el si sa nu mearga cum trebuie...6 points
-
Eu propun sa schimbam lantul la fiecare revizie, asa stam toti linistiti. Chiar ar trebui ca BMW sa il introduca in pachetul de revizii Tipic romanului: daca nu are de lucru, isi face. Ce rost are sa umbli la motor daca nu are probleme? Doar in baza unui diagnostic pus pe net? Tampenie mai mare ca asta nu am vazut4 points
-
Caz concret. La service-ul unde merg eu, tipul de acolo i-a schimbat distributia la un F10 520D la 380.000km, avand distributia originala pe masina si incepuse sa dea semne de oboseala. Cred ca tine de fiecare masina in parte si de un pic de noroc, unele pot merge mult si bine, altele dau semne de uzura mai repede. Acuma, fiecare face cum vrea dar nici paranoia nu ajuta deloc.2 points
-
nu se merita sa dai cota la un arbore... nu vorbim totusi de o dacie... motorul turbo diesel este un motor de compresie care chiar daca nu are turatie ( ca un benzinar) are sarcini mult mai mari pe ansamblu biela maneton si riscul sa isi ia bataie in 1000 de km este pur si simplu prea mare. Este suficient sa nu fie bine cu 1 micron si gata... Mai bine cumperi un motor sh in stare buna si ii pui distributia noua si gata. Totusi eu nu as face asta pana nu as desface motorul si as verifica jocul pistoanelor, as masura fusurile samd. Nu face asta din ochii verifica cu scule speciale Poate este doar un piston ciupit...2 points
-
:frantics: :frantics: :frantics: Eu nu pot sa ii zic la nimeni sa fie linistit pana la 400.000km indifferent ce motor are. Dar sa vii si sa zici asa increzator despre un N47 dupa ce ai vazut 3 filmulete ... aici deja este prostie sau inconstienta.2 points
-
2 points
-
2 points
-
da, dar era a ta si astfel ii scade valoare cu vreo 3000 de euro. exista vreun pret care sa iti convina pe aici, pui de samsar?2 points
-
Salutare, Pentru cei interesati, o sa pun in productie cateva module Bluetooth pentru E46(posibil si E39, E60, E90, F10, atata timp cat se poate emula magazia de CD-uri iar protocolul de comunicatii e asemanator) pentru CD-Player-ele/Casetofoanele de fabrica ce suporta magazie de CD-uri. Specificatii: -Comenzi pe volan integrate -Handsfree bluetooth(se poate raspunde de pe volan si vorbi in masina, atata timp cat telefonul este conectat) -Calitate buna a sunetului -Posibilitate upgrade firmware pe USB Alte optiuni ce se pot implementa: -Titlu melodie pe ecranul CD-Player-ului/Casetofonului -Comenzi vocale pentru Android/iOS -Cititor USB/Card SD Si multe altele.. Avantaje: Pret mult mai mic fata de un produs asemanator(Cel mai probabil pretul final o sa fie in jur de 200-300 de lei) Echivalentul acestui modul ar fi cel de la Parrot, care costa in jur de 300 Euro. Daca strang un numar minim de 10 Precomenzi o sa finalizez produsul. Pentru precomenzi, si alte feature-uri ce ati dori sa fie implementate este de ajuns sa lasati un reply. Poza de mai jos este orientativa, si reprezinta stadiul actual in dezvoltarea produsului. Pentru colaborari in ceea ce priveste dezvoltarea(pe partea de software, in special) va astept de asemenea cu un mesaj.1 point
-
In Torrent o sa aveti tot pachetul ISTA-D (diagnoza/programare), ISTA-P (programare) si bazele de date aferente. DOWNLOAD Pentru a instala doar ISTA-D trebuie sa bifati din Torrent: ISTA-D , SQLiteDBs si Tools (Pentru cine are ICOM si vrea sa faca si programare cu ISTA-D poate sa bifeze si SDP care se dezarhiveaza si se copiaza in folderul PSdZ din ISTA-D) Pentru a instala ISTA-P aveti ghidul in folderul Tools - FAQ-EN.pdf iar pentru ISTA-D trebuie doar sa urmati ghidul de mai jos. Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft or Tools folder. 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error.1 point
-
1 point
-
Principiul de functionare este de a emula magazia de CD-uri: Modulul comunica cu restul echipamentelor de interior prin intermediul IBus si apoi transmite semnalul audio catre CD Player/Casetofon pe a doua mufa de la dreapta la stanga(cele mici cu cate 10 pini) Daca CD Player-ul este pe modul magazie de CD-uri atunci treaba este foarte simpla, daca nu, atunci trebuie facuta comutarea in software catre acest mod.1 point
-
eroare de tastatura ))....fara acel "NU" ... M43B16 (urmatoare generatie de motor) l-am avut pe o pisica timp de 6-7 ani.<br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 11.7px; line-height: 19.5px; background-color: rgb(243, 249, 246);"><br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 11.7px; line-height: 19.5px; background-color: rgb(243, 249, 246);">M40 e pe curea, M43 pe lant.<br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 11.7px; line-height: 19.5px; background-color: rgb(243, 249, 246);"><br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 11.7px; line-height: 19.5px; background-color: rgb(243, 249, 246);">Probleme posibile : <br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 11.7px; line-height: 19.5px; background-color: rgb(243, 249, 246);">Termostat, furtune instalatie racire, garnitura capac motor, un cot ceva de apa prin spatele motorului....si cam atat.<br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 11.7px; line-height: 19.5px; background-color: rgb(243, 249, 246);"><br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 11.7px; line-height: 19.5px; background-color: rgb(243, 249, 246);">motorul in sine e simplu si fiabil....merge in lumea lui acolo (daca are ulei si benzina) isi face treaba.1 point
-
M43B16 (urmatoare generatie de motor) l-am avut pe o pisica timp de 6-7 ani. M40 e pe curea, M43 pe lant. Probleme posibile : Termostat, furtune instalatie racire, garnitura capac motor, un cot ceva de apa prin spatele motorului....si cam atat. motorul in sine nu e simplu si fiabil....merge in lumea lui acolo (daca are ulei si benzina) isi face treaba.1 point
-
Am eu pe E30 ,73kw . De 6 ani am mașina,i-am schimbat distribuția și evident consumabile. Ăn rest benzina și talpa1 point
-
Practic si aceasta distributie schimbata la 380.000 km tot preventiv a fost schimbata .Daca producatorul nu spune la mentenanta ca la X Km trebuie schimbata o piesa ,atunci dupa parerea mea operatiunea se face preventiv pentru "doamne fereste"1 point
-
1 point
-
Bafta inca odata. Poate de data asta sa ai noroc. Asteptam si vesti bune, din cele mai bune. Cred ca iti trebui nervi de otel, sa vezi cum arunci cu bani in stanga si in dreapta si nu vrea sa mearga ca nou sau macar ca inainte. Sent from my iPhone using this shit Tapatalk1 point
-
De ce sunt atatea cazuri nefericite in care cutia isi schimba mersu dupa schimbul de ulei?...1 point
-
Oprerație la ficat Avem transfuzie ulei la CVA, gata Operație la 109000km http://i65.tinypic.com/24ph05g.jpg1 point
-
Desigur ca poti sa cumperi o cheie si sa o programezi unde vrei, doar sa deschida usile. Nu s-a inteles asta din postarea din topic.1 point
-
Mulțumesc pentru aprecieri și urĂŁri Bebe al meu a aparut de o sĂŁptĂŁmânĂŁ asa ca sper ca ĂŽn curând sa folosesc spațiul break-ului ĂŽn totalitate1 point
-
Din moment ce in romania (cu exceptiile de rigoare) se cumpara toate jafurile de masini, e chiar foarte mormal existe probleme tehnice, unele chiar grave. Personal nu am intalnit seria 3 din 2009 incoace care sa fie intretinut ca la carte si sa aiba probleme cu distributia; in schimb am vazut masini din 2014-2015 cu schimb de ulei la 50k km si distributie praf Iar paranoia asta cu distributia e curata afacere pt "baietii destepti"1 point
-
Auleo !!! ce s-a intampla mah ''catastrofalilor'' ??? Nu mai dramatizati aiurea situatia. Omu a stiut de la cine cumpara, si riscurile care vin o data cu masina. In cel mai rau caz plateste 3000 lei si are distributia brici. Vorbiti asa de parca toti cu masini mai vechi de 5-7 ani aveti totul OE pe ele si doar prin reprezentanta le plimbati si respectati TOATE schimburile cu strictete. Haideti sa nu facem caca pe noi ca miroase urat. PS. Sunt oameni care au cumparat masini secound direct din reprezentanta si s-au trezit cu distributia/motorul praf.1 point
-
@harpalete Daca comentariul tau venea pe prima pagina a topicului(cand omu' se pregatea sa inceapa lucrarea) era altceva, asa seamana cu "vitejii de dupa razboi" Cat traiesti inveti si de obicei pe banii tai.1 point
-
Asta face diferența intre un mecanic si gușterii unde ai desfacut motorul Ar mai fii baia sudatĂŁ,chiulasa facutĂŁ si aia probabil la misto,eu astea nu le as face nici la un logan taxi,dar ma rog,asta e parerea mea. Mi ar fi si imposibil,oricat as vrea Ok,succes la pompat bani,timp si nervi1 point
-
1 point
-
E pacat la cati bani ai bagat sa tot ai probleme cu ea.. dar asa e la diesel.. cand incepe e sac fara fund.. mie cateodata imi venea sa torn benzina in ea si sa ii dau foc sau sa pun ciocanul pe ea.1 point
-
Eu sunt de parere sa urci masina pe platforma sa o duci la cineva care a mai facut si face asta aproape zilnic, parerea mea ca ajungi la o cheltuiala mult mai mare in stilul asta si batai de cap si sunt sanse tot sa nu iasa ce trebuie dar cum nu pot sa hotarasc eu pe banii tai este strict o parere personala si ce as face eu personal, te inteleg ca ai investit bani si e de apreciat ca ai incercat sa o faci asa dar din punctul meu de vedere te-ai complicat inutil la o manopera de genu. Poate ai noroc si doar este ceva prost montat sau te duce la o cheltuiala mult mai mica tinand cont ca majoritatea pieselor le ai deja noi. Iti urez mult noroc si sa iasa cum trebuie indiferent de ce decizie iei.1 point
-
A innebunit lumea cu sfaturi gen "fa un test de compresie". Dar poate explicati de ce sa faca un teste compresie? Sau va place cum suna teste de compresie? In cazul lui Win unde se presupune ca a ramas fara ungere, ne gandim la motor calat. Testul de compresie e pentru alte cazuri, motoare cu uzura mare a segmentilor Win ai incercat sa invarti motorul la mana? Cum se simte?1 point
-
Dupa un e87 120d si e90 320d urmatoarea trebuia sa fie neaparat 6 cilindrii. Masina am achizitionat-o personal in Germania de la o persoana privata in Septembrie 2016. E90 LCI M sport 3.0D 197 cai automata Km la achizitie 108 600 acum are 121000 Dotari suficiente cel putin ce am eu nevoie. In afara de filtre si ulei, am schimbat uleiul la cutie, jante vara iarna si cauciucuri noi, insonorizare usi fata cu silent coat, update navi si altele care nu imi vin in minte momentan. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Si eu am trimurile colantate gen shadow style si sunt foarte ok. Chiar ĂŽți recomand aceasta soluție ĂŽnsĂŁ sa te duci la cineva care se pricepe, eu asa am luat o1 point
-
1 point
-
Era logic ca nu esti taximetrist, ci ai firma de taxi, la ce crezi ca ma refeream cand am spus ca va stiu pe voi astia cu taxiurile? Ma refeream la patroni, doar nu se bucura soferii cand fac accident, se bucura patronii ca mai prind si ei ceva ca le merge prost, normal ca ai luat bani, cum sa le repari cum trebuie? Cat mai ieftin si repede si restul 80% din bani profit direct! Stiu de ordonanta, cum s-a aprobat in guvern am primit mail. Era si inainte...dar cum am spus se vede ca stii doar sa iei bani! Si inainte iti reparai conform legii masina unde vroiai chiar daca service-ul nu are contract cu societatea de asigurari. Nu mai spune tampenii pe aici, asiguratorul nici astazi nu e obligat sa-ti de-a tie banii de pe devizul cu care te duci tu. Daca vrei sa stii o treaba sigura, te duci, iti repari masina cu banii tai, iar asiguratorul e obligat sa-ti accepte plata facturii sa te despagubeasca! Nu mai vorbi prostii, daca cunosti si tu cativa oameni de la cateva service-uri care iti fac devize audatex contra-cost sau pe gratis si cunosti si inspectorii de la asigurari (cotizezi si tu cu o cafea ceva), nu inseamna ca ce faci tu e normal. Nu mai vorbim ca pe elementele unde a fost chit...in special taxiuri si etc, nu se mai pune problema de inlocuit ci doar de reparat... Din totdeauna puteai sa-ti repari masina la orice service doreai chiar daca service-ul nu avea contract cu firma de asigurari, insa si ei trebuiau sa accepte acest lucru, la noi avem un avocat foarte bun si faceam reparatii de la orice asigurator, cine nu platea, direct in judecata! NUMAI CA IN IAN 2017 S-A SCRIS CLAR FARA OCOLISURI ACEST LUCRU SPRE BINELE CLIENTULUI, inclusiv ca poti fara probleme sa bagi facturi de pe masini de inchiriat. In fine facem off -topic, esti pe langa, stii ceva , dar nu stii corect! Tu stii doar ca trebuie sa iei bani si atat, insa daca ai veni la mine cu gura asta mare, te-as invita sa iesi pe usa, nu mai ca tu nu vii la reprezentanta sa repari masini, tu te duci la baraci deoarece ce ai tu nu sunt masini, ci epave! Si la mine vin taxiuri doar in garantie si noi...cele vechi sunt reparate exact cum procedezi tu, 20% reparatie din deviz si 80% profit cash. Mircea, e important sa stii ca fara probleme cei de la service poti sa-ti ia bara de M, daca ti-o acorda la inlocuit pe a ta asiguratorul (normal asa trebuie, daca e sparta, crapata,gaurita...stii si tu asta:) ) Nu te-am jignit cu nimic, conduci o firma de taxi si va place sa luati bani de pe asiguratori, nu am o problema cu asta, dar cand repari masinile varza ca sa scoti bani si recomanzi la fel la ceilalti atunci da am o problema cu tine, suntem pe un forum de pasionati de masini BMW, nu de "carpe"de masini. Lumea nu stie la ce te referi tu cand spui sa se faca prin regie proprie si sa mai ramai si cu bani, eu stiu clar la ce te referi. Nu e vorba de diferenta, e vorba de tiganie...iei bara noua originala o vopsesti la service cum trebuie si nu te doare capul, tu vrei profit, omul vrea sa-si faca masina cum trebuie. Normal ca tie iti convine sa cauti piese la dezmembrari si ce nu se repara "lasa ca merge si asa. Ce snobism? E vorba de masina ta, nu de una care doar iti produce bani si poate sa mearga oricum, chiar si in 2 trepte de viteza! PUNCTUL TAU DE VEDERE ESTE SA IEI BANI DE LA ASIGURATORI PRIN REGIE PROPRIE SI SA O REPARI REPEDE SI IEFTIN IMPLICIT PROST!PROCEDURA TA ESTE NUMITA "VECHEA ROMANIE", ROMANUL!" Edit:acum mi-am dat seamna cu cine ma contrazic, tu de fapt doar ai luat bani de la asiguratori, nu ai lucrat in domeniu...nu stiu de ce imi bat capul cand nu am cu cine! Ba da stiu! Pentru altii nu pentru tine!1 point
-
Ai inteles gresit, NU fac taximetrie am masini in taximetrie, eu am luat de la toate societatile de asigurare, bani de piese noi si fara TVA. , Vrei sa-ti arat accept de plate de la UNIQA, la un E46 FL, ptr. inlocuit cu piese OE (bara, far si aripa } + capota la vopsit la plata in regie proprie de 10.100 lei, ca sa te convingi? Daca nu stiai a aparut o ordonanta noua in ian. 2017, unde spune ca, proprietarul de masina isi repara masina unde vrea, chiar daca services-ul NU are contract cu societatea de asigurare, se duce cu devizul estimativ de la services, iar asiguratorul ESTE OBLIGAT sa accepte plata devizului, in caz de regie proprie, accepa plata fara TVA, DAR DIN DEVIZ, te-ai prins? Si te rog frumos sa te controlezi ce vorbesti, ca eu nu ma trag de sireturi cu tine, de unde stii ce fel de om sunt, daca nu ma cunosti, asa ca te rog sa iti revizuesti comportamentul, nu dovedi altceva. Eu nu te-am jignit cu nimic. Vezi asta este snobismul la unii, sunt rupti in cur, dar vor piese noi, ce diferenta este la o bara noua si o bara originala si foarte buna din dezmembrari, crezi? Eu mi-am spus punctul meu de vedere si cum am procedat in problemele cu societatile de asigurare. Te rog sa nu mi te mai adresezi, atata timp cat jignesti si vorbesti urat , eu nu te-am jignit cu nimic.1 point
-
In primul rand eu iti spun, ce se ofera tuturor care cer regie proprie, primesc o suma de rahat care majoritatea o accepta sa o repare la o baraca si sa ramana cu bani insa daca ai repara masina conform standardelor tehnologice nu ai repara nici jumate cu banii primiti. Pentru cine vrea sa se certe, sa refuze suma initiala si sa faca reclamatii la ASF i rog sa o faca daca au timp/rabdare si alta masina sa se foloseasca. Am avut client din luna ianuarie la City Insurance care vroia sa-i inlocuiasca usile asiguratorul care le daduse doar la reparat. Acum o luna i-am reparat masina de atunci, l-am ajutat cu nota tehnica, proces verbal, etc, omul a facut cerere catre City unde a primit numar de inregistrare, s-a trimis catre Bucuresti, dupa a facut cerere catre ASF, unde in sfarsit inspectorul i-a modificat cererea de reconstatare din reparatie in inlocuire. E clar...mi-ai spus tot cand ai zis de "taxi". Ce lege vrei sa-ti spun domnul meu? Cand asiguratorul iti cere piesele vechi distruse sau cu recuperare? Am si unii mai "intelepti"ca tine care imi cer piesele lor inapoi, le spun in felul urmator, "daca asiguratorul nu-mi cere la finalul reparatiei piesele cu recuperare sau cu distrugere, la plata dosarului (inchiderea lui) le puteti lua fara probleme", eu le arunc, nu am ce sa fac cu ele, bune, noi, le arunc! Fac reparatii pe asigurare, rolul meu este sa produc implicit sa ajut clientul, ca sa intelegi! Voi cu "taxiurile"de abia asteptati un accident de orice fel ca sa castigati niste bani...cum am spus, reparatii cu ultimele piese din dezmembrari si revopsiri cu pensula pe sistemul "lasa ca merge si asa", de aia 90% din taxiuri au 10 culori diferite si pica in linie toate. Sa vad cum primesti tu de la orice asigurator pretul de piesa noua OE! Ti-am zis, doar si doar allianz tiriac iti da asa ceva. Nu mai facem off topic, mi-am dat seama de ceva timp de ce fel de om esti, pentru cine vrea sa ciuguleasca sa faca cum spui tu, pentru cine face masina pentru el sa se duca la service sa o repare. Inca o data, tu ca si proprietar, daca te duci la orice service sa-ti repari masina, trebuie sa stii ca acel service are o conventie cu asiguratorul respectiv, iar 99% din conventii i fac pe asiguratori cand vor ei sa ceara anumite piese sau toate la inlocuit/distrus. P.S Nu au nici-o treaba minusurile mele cu nimic (de la tine fiind) , eu iti explic cum se procedeaza, nu incerca sa schimbi subiectul, esti total pe langa, esti genul de client care vine cu gura mare, dar habar n-are.1 point
-
Merci frumos, Vlad! Tin minte "320CI-ul" tau, mi-a parut rau la acea vreme nu-mi permitea locul de munca o asa masina pentru ca ti-l luam eu sigur . In cartea masinii este trecut "fara serii motor", am trecut de ITP fara probleme si acum ca nu se mai face nici autenticitatea nu vor fi probleme cu transcrierea pe noul proprietar. Cel mai probabil o sa urmeze un 535D!1 point
-
Cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia ... L.E. Totusi, mi-e teama ca am repetat ce a spus si Alex.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Va multumesc tuturor pentru raspunsuri !!! Intentia mea a fost sa aflu daca am vreo problema la masina, sau daca asta este consumul la majoritatea posesorilor de f10, si sa nu ma astept la un consum mai mic de atat !!! Sunt convins ca sunt si persoane carora masina le consuma chiar mai putin de ce zice constructorul, dar astept pareri de la posesorii acestui model care sa spuna consumul real pe care il au !!! Astfel cred ca pot sa imi dau seama ce se intampla si la ce sa ma astept !!! Fiecare are dreptul sa si spuna parerea, dar, criticile, jignirile, precum aflarea consumului unei masini din 1990, nu mi aduc nici un beneficiu !!! Sa incercam sa avem o atitudine civilizata si sa ajutam pe cei care au nevoie cu o parere si un sfat !!! Va multumesc !!!1 point
-
cavaliere, serios vorbind, fac imprumut la banca si la camatari si peste tot pe unde pot sa mai fac si cumpar eu toate e60-urile 520d automate care consuma real 10 in Bucuresti. Astea-s povesti de adormit copiii. Romanului ii place sa se minta singur. Si mai am si un 525. Si am mai avut unul. Si am avut si 535 si doua e90 2.0d. Vrei sa spun consumurile reale la toate? Pai o sa imi sara in cap 3 sferturi de forum ca au fost stricate. Cu toate ca daca le comparam cu masinile treimii sfinte nu stiu daca cel mult 5% din ele se apropiau de starea tehnica. Adevarul adevarat e ca extraurban BMW-urile diesel au consumuri extrem de bune, chiar fff bune, inclusiv 3.0d bi sau tri-turbo alergate tare rau. In schimb urban au consumuri cat se poate de normale, aliniate cumva la cele ale restului de pe piata. Oricum dezbaterea consumului e o polemica fara sfarsit la noi fiindca romanului ii place sa se minta singur.1 point
-
Cand treci de pe f10 normal ca ti se pare diferenta mare. Dar nu poti avea pretentia sa fie asa stabila precum f10 , totusi e o masina de clasa mica.1 point
-
http://uploaded.net/file/h42j2l61 Carly for Bmw 25.20 Ce este nou - G-models included - New logo0 points
-
A lui win60 este din primele tipuri de motoare N47 ,motoare care au avut probleme cu distributia lucru recunoscut si de BMW.0 points
-
Nu te supara pe mine, dar daca toata lumea ar gandi asa maine mi-as deschide service auto. Daca am indoieli referitor la buna functionare a masinii sau motorului merg la un service specializat sau la reprezentanta. In nici un caz nu ma apuc de schimbat piese la parerea unui "habarnist" oarecare practicant al sportului national "datul cu parerea" In loc sa ne bucuram de masini, ne gandim cum sa le stricam LE: nu ne-ai impartasit inca exterienta ta cu N47 99% din schimburi sunt preventive. Stiu doar 2 cazuri de distributie rupta (una dintre masini abuzata grav), plus cazul colegului win600 points
-
Nu cred ca voi mai vinde masina...vreau sa ii aduc niste upgrade-uri in timp si poate va ramane ca "masina de colectie"0 points
-
Nu te-a judecat nimeni ca ai facut asta, chiar sunt curios deoarece sunt foarte multe cazuri de genu si nu inteleg care e problema defapt, bineinteles si eu sunt de parere ca trebuie schimbat uleiul in cutie fara discutii dar cand stii ca exista riscu sa isi schimbe mersul in mai rau mai bine ma lipsesc...daca ar fii decat pe moment mi-as asuma si as trece peste dar daca isi schimba mersul permanent este cam aiurea. Chiar sunt curios daca dupa un anumit timp isi revine la cum mergea inainte, macar atat daca mai bine nu Spor0 points
-
Dar de ce ai schimbat la 100 de mii uleiul in cutie, sincer mi se par toate lucrurile prea grabite la fel si cu lantul te grabeai sa il schimbi, unii din prea multa grija exagereaza si fac mai mult rau. Bucurate de masina , bmw tocmai din cauza aceasta nu recomanda schimbul de ulei la cutie, numai atunci daca incepe ea se dea socuri , asa am facut si eu la un e60 si dupa schimb de ulei la cutie, cutia a inceput sa dea socuri. La f10 acum nu prea as mai vrea sa umblu sunt in dubii.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00