Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/04/17 in all areas
-
https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7Gm6yR.html De evitat. Mașina avea 265000+ ĂŽn Mai 2017.7 points
-
Legal poate va fi disculpat cel cu Skoda, dar moral o sa i se aminteascĂŁ zilnic ca depĂŁĂâ˘irea lui pe linie continua a costat viaĂâşa copilului. Cu ocazia topicului asta mi-am dat seama ca nu prea ma uit in spate in situaĂâşii de genul, merg probabil pe ideea ca doar nu o sa depĂŁĂâ˘eascĂŁ unul neregulamentar.3 points
-
Eu ma pun si in locul celui cu golf, ma gandeam acum exact la drumul de la craiova unde este aeroportul spre Calea Bucuresti unde sunt 4 benzi late cu dubla linie continua la mijloc, sincer nu mai tin minte daca m-am uitat sau nu in oglinda sa ma asigur de fiecare data cand m-am dus acolo sa virez stanga cand se intrerup liniile, dar pe moment daca imi imaginez ca ma pun in masina gandindu-ma ca vreau sa fac stanga exact pe strada respectiva acum nu cred ca m-as uita in oglinda sa vad daca ma depaseste cineva pe dubla linie(nu cred ca mi-as imagina pe moment ca e cineva atat de dobitoc insa acest lucru se intampla cred ca la minut in trafic in toata lumea) desi se prea poate daca se iau unii la liniuta sau pur si simplu e unu care se grabeste cu viteza mare si trece direct sa depaseasca pe dubla linie continua. Prin ce spun acuma ma gandeam daca pe un drum cu linie continua (sat/comuna) pe pod daca m-as fi uitat in oglinda stanga sa vad daca depaseste cineva. Intotdeauna in filmare se vede totul mai ok decat in realitate, adica viteza pare mai mica, pare ca ai putea sa faci ceva uitandu-te la filmare, de exemplu sa anticipeze oarecum golful si sa traga dreapta printre ele, insa la ce viteza are din reflex nu cred ca are cum sa faca acest lucru fara sa subvireze sau supravireze in realitate. Ma pun in locul oricui deoarece si eu am facut greseli care nu mi le imaginam ca o sa le fac vreodata! Vinovat cel cu golful din punct de vedere al conjucturii! Chiar daca cel cu skoda incalca nu stiu cate reguli de circulatie!3 points
-
Nu cred ca e necesar as faci un filmulet despre forumul bmw, nu cred ca este ceva constructiv Insa cred ca daca ignori micile rautati, iti extragi informatiile necesare de pe forum, iti impartasesti problemele sau solutiile cu privire la masina ta / brandul bmw, vei avea de castigat pe termen lung. Peace, man!3 points
-
Si uite ca poti sa depasesti linia continua si sa provoci un accident cu victime din care tu nu esti vinovat. Vinovat e ala care a vrut sa faca stanga legal.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Dupa o lunga pauza, mai postez si pe aici. Fara probleme tehnice in ultimul an, doar operatiuni de intretinere; de curand am curatat galeria de admisie - era destul de murdara, deh, masina are 220k km si nu cred ca a fost curatata vreodata. Am facut si un curatat interior cu abur, a merita, chiar au curatat foarte bine interiorul. In primavara am schimbat bara spate in urma unui incident minor in trafic, cu ocazia asta am pus bara m-paket, arata mult mai bine; de curand am facut rost si de o bara m pt fata, am cautat 6 luni pana cand am gasit una la un pret ok, care sa aiba si senzori; urmeaza sa revin cu poze dupa ce o montez.2 points
-
Incearca sa deschizi geamurile spate putin. Eu asa faceam pe vremea cand fumam .2 points
-
Am terminat si epopeea cu amortizoarele. A durat 5 saptamani pana am facut rost de piese, le-am schimbat (flanse si amortizoare). Zgomotul a disparut, nu mai exista, am facut si geometria, totul ok acum. Ca si diferenta, masina este f comfortabila, amortizeaza incredibil de bine, cu tot cu runflat. Downside, e ceva mai barca.. Am mers pe Bilstein B4 si desi ei zic ca sunt ca cele stock, cred ca B6 sunt de fapt ca cele stock.2 points
-
Nu vad legatura cu islamul . Din experianta mea vis a vis de motorul N47 acestea sunt concluziile mele.In momentul de fata toti prieteni mei au N47 pe F10,F25,f30 nimeni nu are probleme si de aici si concluziile.Eu personal sunt la N47 cu numarul 3.2 points
-
2 points
-
2017 Driver Standings 1 Hamilton GBR Mercedes 238 2 Vettel GER Ferrari 235 3 Bottas FIN Mercedes 197 4 Ricciardo AUS Red Bull Racing TAG Heuer 144 5 RäikkÜnen FIN Ferrari 138 6 Verstappen NED Red Bull Racing TAG Heuer 68 7 Perez MEX Force India Mercedes 58 8 Ocon FRA Force India Mercedes 55 9 Sainz ESP Toro Rosso 36 10 Hulkenberg GER Renault 34 11 Massa BRA Williams Mercedes 31 12 Stroll CAN Williams Mercedes 24 13 Grosjean FRA Haas Ferrari 24 14 Magnussen DEN Haas Ferrari 11 15 Alonso ESP McLaren Honda 10 16 Wehrlein GER Sauber Ferrari 5 17 Kvyat RUS Toro Rosso 4 18 Vandoorne BEL McLaren Honda 1 19 Palmer GBR Renault 0 20 Ericsson SWE Sauber Ferrari 0 21 Giovinazzi ITA Sauber Ferrari 0 2017 Constructor Standings 1 Mercedes 435 2 Ferrari 373 3 Red Bull Racing TAG Heuer 212 4 Force India Mercedes 113 5 Williams Mercedes 55 6 Toro Rosso 40 7 Haas Ferrari 35 8 Renault 34 9 McLaren Honda 11 10 Sauber Ferrari 52 points
-
Salutare Aceasta e noua achizitie, 525d xdrive, fabricatie 11/2015, rulata 22.000km pana in momentul achizitiei adica acum 2 saptamani. Ca dotari demne de mentionat sunt asa : - pachetul M interior/exterior - faruri led adaptive - scaune comfort reglabile pe absolut toate directiile si cu memorii - piele Nappa - vopsea individual Mondstein Metalic - HUD - etc. Masina mai are inca garantia de fabrica pana in decembrie 2017, moment dupa care intervine garantia suplimentara platita la momentul cumpararii mele de la dealerul neamt. Speram sa nu fie nevoie, sa fie doar preventiva si atata tot. Pot spune ca este diferenta foarte mare la capitolul confort fata de vechiul e90, scaunele, suspensia si practic toata masina fiind cu totul diferite de ce eram obisnuit. E o adevarata berlina de clasa mare, facuta sa parcurga multi km fara a te obosi. Cel mai mult am mers aproape 1200 km fara orprire decat pentru realimentare, din nordul germaniei pana tocmai la gyor, in cca. 9 ore. Pentru mine asta a fost testul suprem, faptul ca desi distanta a fost mare, ora tarzie, nu ma simteam aproape deloc obosit. Atasez si cateva poze, calitatea lor e slabuta, facute in graba cu telefonul, nu reflecta pe deplin frumusetea combinatiei de culori interior/exterior.1 point
-
P.I.M.P - de ai scos % asta? Luam alt caz, pe autobahn, mergi cu 250kmh, ti se baga un idiot in fata fara semnal, brusc, cine e vinovat? Ala o sa zica ca nu te-a vazut, ca veneai prea tare, si daca mergeai mai incet poate te vedea...a cui mai e vina aici? Evident, bucata de autobahn cu NSL...e acelasi lucru si aici, singura diferenta e ca a depasit ala pe linie continua si asta complica lucrurile, dar vina e tot a celui ce nu s-a asigurat, simplu. Dar daca era linie discontinua, si ala tot cu 120kmh venea, si Golf-ul facea fix acelasi lucru, atunci a cui mai era vina? Ala putea sa vina si regulamentar ca viteza si depasire, la fel se intampla, consecintele doar erau mai putin grave, dar vina, ca despre asta era vorba, tot a Golf-ului era!1 point
-
nu stiu daca e calitatea filmului de vina, cu vreo 5 sec inainte de impact se vede ca Golf-ul trage spre axul drumului, cu vreo 1 sec inainte de impact cand deja Skoda e ca si calare pe Golf eu nu vad stopuri pe frana aprinse la niciuna din masini, si cel cu Skoda era cu mintea in alta parte, si el putea sesiza ca ala trage spre axul drumului, trebuia sa claxoneze, flash-uri, orice sa-i atraga atentia. Asta nu reduce vina celui cu Golf-ul, care e clar ca nu s-a asigurat, dar au existat totusi niste semnale pe care cel cu Skoda le-a ignorat si iarasi conduita preventiva il salva si pe el daca era atent la ce se petrece in jurul lui...1 point
-
Discutia e depre ce e legal sau nu in manevrele celor 2 soferi inainre de accident. Conducerea preventiva e cu totul alt subiect. Cat despre pietoni.... vin alergand de pe trotuar sau din boscheti si urla ca nu opresti la trecere Nivelul de educatie rutiera al romanului se vede la stirile de seara, zilnic1 point
-
bai oamenilor, nu mai ganditi asa, ca e complet gresit, nu poti avea pretentia ca participantii la trafic sa respecte regulile si tu sa te bazezi orbeste pe asta, voi cei ce sustineti ca ala nu avea ce cauta in depasire, aveti impresia ca schimba sau va schimba candva pe viitor ceva? NU, oamenii vor gresi mereu, fie ca va fi cu sau fara intentie, avem obligatia daca tinem la viata noastra si a celorlalti sa prevenim si sa evitam greselile altora, altfel o mierlim pe capete bazandu-ne pe utopii din astea. Daca ala avea Stop si nu oprea si trecea unul cu 100kmh si il spulbera era tot vina aluia ca mergea cu 100kmh si ca de fapt el trebuia sa mearga cu 50kmh si atunci daca merga legal avea si ala timp sa traverseze strada? E aberant sa gandesti asa si nu faci decat sa iti pui singur viata in pericol. Cand traversati strada ca pietoni va asigurati? Sau mergeti pe premisa ca e zebra si soferul trebuie sa opreasca indiferent de circumstante?1 point
-
Te rog sa pui si un articol de lege sau citeaza din legislatie....eu nu cred asa ceva! Ai obligatia sa acorzi prioritate celor de pe contrasens, nu celor ce sunt in depasire neregulamentara! Semnalizare sau nu, ala cu Skoda oricum nu a vazut nici un semnal si nici nu avea cum! Eu daca eram in Golf si traiam, il gatuiam cu mana mea pe idiotul ala din Skoda! Asemena comportamente trebuie eliminate si se vor elimina doar prin pedepse aspre!1 point
-
Eu azi am schimbat discurile fata spate , am optat pt zimmerman perforate si placute textar fata spate, discurile perforate spate nu le-am gasit pe romania la nici un magazin de piese si au fost aduse din germania. Colegul de mai sus zice ca textar scartaie putin, eu acum 3000 am schimbat placutele fata spate cu ate, placutele fata scartaie dupa ce le incing , iar cele de pe spate cand dau in spate si pun frana misca in etrier, totusi sunt ate nu orice gunoi, dar nah asta este, dupa aceasta aventura am optat pt textar ca de alea erau pe masina cand am cumparat-o. P.s. Six in line cred ca ai vrut sa zici perforate ca ventilate sunt din fabrica fata spate.1 point
-
oricum ai analiza-o, moral sau legal, cel mai grav a comis-o Golf-ul care a pus si pe altii in pericol, el a fost elementul declansator. Efectiv nu s-a asigurat, ma indoiesc ca daca se uita in oglinda nu vedea Skoda venind. Golf-ul a tras brusc de volan sa vireze stanga, venea tare cel din spate, nu incape indoiala, a incalcat si el vreo cateva reguli, dar la fel de bine se putea angaja in depasirea lui pe linia discontiuna si ala tot stanga ii facea in fata, evident erau daunele mai reduse. Dar e clar ca Skoda a depasit cateva masini aflate in coloana, deci e exclus ca Golf-ul sa nu-l fi vazut daca s-ar fi asigurat orespunzator1 point
-
In momentul cand cel din Golf face la stanga, cel din Skoda era deja angajat in depasire; daca Golful nu face stanga, Skoda merge mai departe si nu se intampla nimic. Dupa parerea mea soferul din Skoda nu are nicio reactie pt ca cel din Golf nici macar nu da semnal, doar trage stanga de volan fara ca nimic sa anunte asta.1 point
-
1 point
-
Iti garantez ca aproape orice 320d e46 din Romania pus la vanzare este cazan intr-un fel sau altul. Toate au cel putin 400k km, inclusiv cel din anunt. Nu as lua modelul ala...are si soft, EGR anulat, evacuare inox => cel mai probabil nu mai are nici macar catalizator, nu treci niciun ITP fara spaga. Eu cred ca e46 diesel deja sunt niste masini mult prea obosita/rulate etc. ca sa mai fie luate in considerare. Oricum nici consumul nu te gandi ca este cine stie ce, in afara iti consuma ~6 si in oras trece foarte usor de 10. Mai sus tocmai a postat cineva un F30 2013 cu 270 000km care arata impecabil. Chiar crezi ca un 320d din 2004 poate avea 280 000km? Asta in conditiile in care cu siguranta a fost adus din Germania de cativa ani, nu a fost luata de noua din Romania. Cu 280 000km in bord gasesti e90 facelift sau F30. Ce e mai vechi de 10 ani si adus de curand in tara (sub 5 ani) nu are cum sa aiba sub 300k km. Dintre persoanele cunoscute mie care si-au luat diesel sh si au verificat km inainte/dupa vanzare iti dau urmatoarele cazuri: Golf 5 2.0 tdi 2008 luat in 2017, 170k km in bord - 360k km in realitate E90 320d 2006 luat in 2015, ~200k km in bord - 450k km in realitate Skoda octavia 1.9tdi 2006 luata in 2016, ~200k km in bord - 500k km in realitate Volkswagen Bora 1.8 benzina ~2003 vanduta in 2016 ~200k km in bord -700k km in realitate Primele 3 aratau impecabil, aveau multe dotari, nu pareau masini de firma, fara probleme tehnice majore etc.1 point
-
Eh, deocamdata raspunsul primit de la dealer e acela ca in Romania serviciul BMW Online (parte a Connected Drive) este activat doar pe masinile achizitionate de noi din RO incepand cu 07/2015. Mi se pare cel putin bizar sa nu se poata (vrea) activarea serviciului pe o masina fabricata anterior, cumparata din alta tara, in conditiile in care nu exista nicio diferenta din punct de vedere hardware.1 point
-
Sfatul sa nu mai circuli cu geamul deschis era spre binele tau, din mai multe puncte de vedere. Din partea mea, circula si-n chiloti, ca n-am treaba. PS: cu toata lipsa de discretie, atasez si blamatul raspuns la mesajul tau privat. Ma scuzi daca ti-am stricat ziua, dar te-ai nascut in lumea nepotrivita. Nu astept raspuns. Considera ca e tot ce-am avut sa-ti spun cate zile ii mai avea pe acest forum. Asa e...1 point
-
Mie mi se pare groaznic in orice masina sa mergi cu geamul deschis cu viteza peste 70-80kmh... Chiar daca esti mai sensibil poti oricand sa pornesti aerul conditionat la o temperatura mai ridicata (24-25 grade) si nu o sa patesti nimic. Sau cum spunea cineva mai sus pornesti ventilatia cu AC-ul oprit. Daca pornesti AC-ul asta nu inseamna ca trebuie sa il tii la 16 grade. Il dai la 24-25 grade si sa bata la picioare/parbriz. E imposibil asa sa iti mai faca probleme. Nu are saraca masina nimic, pur si simplu nu e proiectata sa se mearga cu geamurile deschise la viteza aia. Coeficientul de aerodinamica nu are absolut nicio legatura cu cat te bate vantul cu geamul deschis, iar chiar daca ar avea e60-ul are un coeficient foarte bun raportat la dimensiunile ei. Sa iti iei e60 si sa mergi cu geamul deschis la 120 la ora mi se pare ultima tiganie...1 point
-
Coeficientul de aerodinamica se refera la frecarea cu aerul, cu geamurile inchise. Nu se fac teste aerodinamice cu geamul coborat. In plus, de ce ai face un asemenea gest cocalaresc? Mie mi se pare mult si pana deschizi usa sa cobori, ca intra praful. Ii fi tu mai sensibil, dar de-asta exista clima. Iar acolo exista mici secrete de reglaj ca sa n-ai probleme. Eu fac sute de km cu clima pornita, de multe ori pe cea mai joasa temperatura, ca nu suport caldura deloc... si n-am probleme.1 point
-
Ai incercat sa inchizi geamul si sa mergi doar cu AC pornit? Tot te trage curentul ? minus ?!?!?!1 point
-
Sincer, arata oribil Nici jantele nu se potrivesc pe e60, si cu anvelopele astea zici ca-i offroader. Trebuia sa ramai cu 245 40 Jantele astea sunt replica dupa 193 si merg doar cu balon mult mai subtire1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Revin cu rezultatul constatarii: distributia nu are nimic, rolele in schimb sunt praf si trebuiesc schimbare urgent, fac zgomot puternic. Sunt originale si la 230.000km si-au cam trait viata.1 point
-
Motoarele sh nu se iau la ghici ... se asculta cum merg.. se masoara compresia... si da ai sanse mult mult mai mari sa iei un motor sh bun decat sa te apuci sa dai cota ca arborele cotit. si eu spre deosebire de alti nu vorbesc din auzite ... am vazut multe motoare diesel refacute care au mers 1000 de km. Am ajutat multi prieteni cand le a cedat motoarele si am fost cand le au cumparat motoare sh. Cine se pricepe si daca invarte motorul la mana isi da seama in ce stare este... daca il poti si porni vezi daca pierde compresie ( gaze in sistemul de ungere mai ales la rece),si daca vrei sa fii si mai catolic ii dai baia jos si dai un cuzinet jos... vezi atunci uzura aproximativa ( suprafata alba a cuzinetului se sterge odata cu timpul din cauza uzuri, daca are culoarea inchisa incepe sa fie grav).mai poti lua un tifon alb si sa pui putin ulei din motor... il lasi 30 de minute si vezi ce culori raman pe tifon... daca apare ceva rosu este grav. dar sa vorbim pe forum este usor din ce am citit colo si dincolo despre cote date la dacia 1310 . sunt curios din cati isi dau cu parerea cati au vazut macar un motor desfacut cap coada1 point
-
Inteleg ca modul de functionare se adreseaza in special unitatilor radio care nu au butonul Phone. Pentru cele care au butonul Phone mi se pare mai natural sa intri in modul Phone in momentul cand esti sunat.vrei sa suni, plus ca poti dezvolta si facilitatea de a avea agenda descarcata, istoric apeluri, etc. Zic lucruriile astea ca fost propietar de GROM audio (care functioneaza cum ai zis tu) si actual propietar de DENSION GW. Mult mai util si natural de folosit e cea de-a doua unitate, asa asa ca feedback. Daca as fi gasit o unitate mai ieftina care sa faca acelasi lucru ca DENSION-ul, ar fi fost perfect. Daca tot investesti timp in dezvoltarea produsului, cred ca mai bine te orientezi pe modul PHONE.1 point
-
Principiul de functionare este de a emula magazia de CD-uri: Modulul comunica cu restul echipamentelor de interior prin intermediul IBus si apoi transmite semnalul audio catre CD Player/Casetofon pe a doua mufa de la dreapta la stanga(cele mici cu cate 10 pini) Daca CD Player-ul este pe modul magazie de CD-uri atunci treaba este foarte simpla, daca nu, atunci trebuie facuta comutarea in software catre acest mod.1 point
-
A lui win60 este din primele tipuri de motoare N47 ,motoare care au avut probleme cu distributia lucru recunoscut si de BMW.1 point
-
Eu propun sa schimbam lantul la fiecare revizie, asa stam toti linistiti. Chiar ar trebui ca BMW sa il introduca in pachetul de revizii Tipic romanului: daca nu are de lucru, isi face. Ce rost are sa umbli la motor daca nu are probleme? Doar in baza unui diagnostic pus pe net? Tampenie mai mare ca asta nu am vazut1 point
-
Pai daca o curea de distributie se schimba la 210.000 km nu crezi ca un lant trebuie schimbat macar la dublu,ok nu mai tin lanturile ca pe vremuri dar nici sa ne apuc de schimbat preventiv toate lanturile la toate N47 indiferent de km. N47 cu distributie originala cu maxim de km vazut de mine este un F10 /2011 cu 390.000 km,(cand l-am intrebat pe proprietar daca a schimbat lantul a raspuns ca nu a schimbat nici un lant si nu intentioneaza asta) Am 2 prieteni cu F25 unul 160.000 km si celalat 200.000 km motoarele se aud identic ca in filmulete.Nici unul nu intentioneaza sa umble la masini. Opaul care este experienta ta cu N47 ?1 point
-
De ce sunt atatea cazuri nefericite in care cutia isi schimba mersu dupa schimbul de ulei?...1 point
-
1 point
-
Vezi ca in tunel au radare si camere fixe.....sper sa nu-ti vina vreo scrisoare de "amor" de la politia rutiera Superba masina si peisajul!1 point
-
1 point
-
318d 2009 N47 268.000km Cumparata in 2012 cu 157.000km Distributie schimbata la 205.000km , la 210.000km DPF off si soft.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Inainte sa o iau am citit destul de multe review-uri, am vb cu 2 persoane care au facut aceasi trecere si am mers cu cateva masini. Totusi nimic nu te pregateste chiar atat de bine pt convietuirea cu masina. Toti ziceau ca interiorul este un mare pas inapoi si calitatea este mult mai slaba. Eu am zis ca exagereaza, dar e chiar mai rau de atat. Nu cred ca am vazut masini post... 2007 care sa fie ansamblate atat de slab.. efectiv.. cred ca poti sa gasesti squeaks and craks peste tot. Masina scartie efectiv peste tot unde pui mana si apesi mai tare. E... ireal, comparativ cu seria E90 cat de slabe sunt la capitolul asta. Din punctul meu de vedere calitate interior la bmw-uri sub F10 nu mai exista. F10 inca e ce trebuie, seria 3, 1, X1, chiar si X3 stau rau la capitolul asta. Cu pozitia in masina iar e greu, E92 era ce trebuie, F30 desi e mai mare, pare mai inghesuit, spre exemplu controalele la geamuri, la coupe veneau la fix, aici e aiurea trebuie sa dau mana inapoi ca sa ajung la ele. Aa.. si ce ma dispera efectiv.. nu gasesc o pozitie ok la volan incat sa vad head-upul si informatiile de pe bord, efectiv volanul acopera o parte din informatii. Trebuie sa stai f aproape de volan si cu volanul f jos ca sa apuci sa vezi kilometrajul. Se poate trai cu asta.. dar , atentia la detalii cam a lipsit. Volanul alta buba, e basic, dar e... atat de subtire, doar la dacie mai era atat de subtire. Nu are nici o treba cu fostul volan sport de la E. Primul retrofit interior o sa fie volanul de M. A, si inca ceva, acum cu volanul asta, cu mana stanga pe volan, lovesc in genunchiul stang :hyper: La asta am roti de 16, chiar m-am bucurat, zic ca o sa fie super comfortabila... pe naiba.. se simte orice gura de canal, mai rau ca la e92 pe 17 si nici nu am runflat. Ce-i drept nu stiu ce presiune e in ele si cred ca si viteza cu care le iau e mai mare. In rest nu sta pe drum ca E92, ala avea 255 pe spate aici am 205. Avand in vedere asta, nu le compar, dar din ce pot sa imi dau eu seama, sta si ea bine pe drum si cu un set de 17 cred ca e ce trebuie. Acum, are si ea partile ei bune, dotarile o fac sa iasa in fata destul de mult si sa merite, pe noapte e cea mai tare masina pe care am condus-o, consumul e ff bun, iar cutia automata face toti bani. Banuiala mea e ca orice motor ai pune pe ea, chiar si 318d se misca bine din cauza cutiei. (chiar am condus unul si a fost mai mult decat ma asteptam). In depasiri acolo unde conteaza gen 80-120 e mult mai rapida decat fosta. In ture mai inalte, intr-adevar nu e asa fun ca un motor pe benzina. Mi-ar fi placut mult 328i.. dar la ce viteza medie am eu.. e foarte ok si asta. De motor nu imi pare rau. Zgomot de distributie nu are, cutia schimba perfect. Ca si o concluzie, dupa cum am spus si in topicul cu e92-ul, daca exista un E92 cu motor de 28i, cu automata asta, head up si dechidere automata a portbagajului, aia era masina ideala pt mine.1 point
-
corect - tocmai de aceea am postat detaliile si recomandarile, sa invete altii; noroc ca am gasit un coleg care imi cumpara cauciucurile 225/45 r17, pierd doar 150 ron (am dat pe ele 900 ron, le dau cu 750 ron).1 point
-
Abtine-te, ca acusi iei 10 minusuri ca " ce are dom'le dpf off ca e smecherie". Cat ai dat pe schimbator?1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00