Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/17/17 in all areas
-
nu poti sa definesti o masina de 20-25 de mii ca fiind "rupator de capete" cum spui tu.Nu e vreun Huracan sau Agera ,deci metafora ta nu-si are rostul dar nici sa mergi sa te dai cu masini pentru care nu ai bani in buzunar ,doar ca sa vezi cum se misca si ce ofera,nu-si are rostul....4 points
-
Aseara a fost seara mult asteptata.Resoftarea ! Am ajuns la Dragos ca melcul,nu am depasit 60km/h.Cand eram in treapta 2 si incercam sa o tin constant la 2000rpm imi mai aluneca piciorul pe acceleratie si dupa 2200rpm parca vroia sa o ia din loc,am catalogat asta ca un semn bun.Ajuns la destinatie ii pune Dragos un soft si zice sa ies in probe cu masina sa vedem cum este.Imi era o frica de imi venea sa nu o mai conduc Nu am mai condus-o cu pedala la fund de aproximativ 4 luni cred,o simteam foarte imbufnata si brutala iar acum cu volanta si ambreiajul test,inca nu stiam ce a iesit acolo,noua turbina care nu stiam daca o sa invarta bine sau o sa sara prin capota ceva,noapte,umed pe jos si cu noul soft trebuia sa ii dau talpa sa vedem ce se intampla !Aia e !Am iesit si i-am dat dar am "uitat" sa dezactivez DSC-ul si s-au simtit intreruperile de putere,deci nu aveam incotro decat sa o las salbatica...OK. Salbatica am lasat-o si i-am dat,nu a fost doar impresia mea ci si a pasagerului iar mai apoi si a lui Dragos,masina se aude "aproape" ca o japoneza turbo,ca sa nu zic Supra Fiind fara filtru de aer,doar cu plasele pe botul turbinei probabil de aici acest sunet de suierat pe aspiratie,iar evacuarea cum am scris si mai sus se aude de parca ar avea crivatul in ea,zici ca este un hol prin care bate vantul cu ceva putere,pare a fi totul foarte liber,nimic care sa opreasca suflul. Ma intorc la baza ii zic ca este ok,nu s-a aprins nimic,accelerarea a fost constanta,toate pareau bune,pe Dyno cu ea. Ceva emotii din cauza ca este joasa suficient cat sa dea batai de cap la urcarea pe rampa, o urcam si rasuflu usurat,multumesc Parinte pentru ideea foarte buna! Inaintea mea a fost un EVO cu ceva modificari care scosese 430cp si ii spuneam ca daca iese si la mine la fel sunt super multumit,sa o stiu ca merge rotund si cum trebuie,cu totul functional pe ea si ceva cai peste de la ultimul soft imi este de ajuns. Incepe run-ul si am fost surprins ce fum putin a scos luand in calcul modificarile,mult mai putin decat scotea in vechea setare de 387CP,cand vad si rezultatul toti ramanem ceva de genul "sa imi bag pula" 452CP si 761Nm la 14grade Celsius in hala,447CP corectati. Aici este video cu fumul: https://www.youtube.com/watch?v=lftAWrH4PeE&feature=youtu.be Nu imi venea sa cred cat de repede si bine a mers totul.Cuplul este mic deoarece standul din Bucuresti nu are asa mare inertie la puteri mari dovada este si treapta terminata foarte repede in timpul run-ului(invarte rolele foarte repede).Toata lumea foarte multumita dar nu s-a terminat,acesta a fost un test pana in momentul cand ajung la Iasi unde standul de acolo are o inertie mai buna si poate lucra softul mai in detaliu. Saptamana viitoare as vrea sa ajund la Iasi pentru a finaliza mai ales ca a spus Dragos ca s-ar putea sa mai iasa ceva acolo daca pe asta a iesit atat... Acum vazand toate acestea cred ca as avea resurse sa fac 500CP naturali si probabil 600CP cu NOS,dar inca nu sunt sigur daca vreau asta... Graficul arata ca la turatii joase nu are putere dar lucrul asta a spus Dragos ca se va rezolva la Iasi... Cam asta este momentan graficul,asta este inca un E46 de peste 400CP made in Romania3 points
-
ce solutie ? caut si eu ceva pt o bancheta patata ce-i mai urasc eu pe astia care vin pentru "drive test" da' de fapt n-au nici cea mai mica intentie de a-mi cumpara masina...vor doar sa vada cum merge septaru' ...pizde de oameni .3 points
-
Tinand cont ca sunt in cautare de un F10 525, am luat legatura cu vanzatorul acestei masini https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7GnEv4.html , masina este din Craiova, si la telefon vanzatorulmi-a confirmat faptul ca el a adus-o din Germania in ianuarie 2017 , apoi dupa ce i-am spus ca masina are o intrare/verificare in bucuresti( am vericat pe auto-records) si-a adus aminte ca de fapt ...nu mai tine mine de unde a luat-o si am decis sa ii fac si un autodna, iar un urma raportului surpriza: apar poze cu ceva dauna, relativ mica, dar km dati inapoi iar masina a fost adusa si cumparata de la un samasar, zic asta dupa pozele care apar in raport, sunt genul pozelor pe care le fac EI, SAMSARII, deci stati departe de ea, vanzatorul actual zice ca nu stia acest lucru, dar este un mincinos, cred ca a aflat ce...cotet a luat pe bani multi.Raportul_autoDNA_WBA5C91020D460413.pdf2 points
-
Pe de alta parte trebuie sa recunoastem ca s-a dus vremea masinilor fiabile. Acum vreo 10-15 ani Bmw era recunoscut pentru fiabilitate. Din momentul abuzului de electronica s-au schimbat lucrurile. Si chiar daca ar fi verificat-o eu cred ca acelasi deznodamant ar fi avut. De exemplu eu mi-am luat din Ge un 528i xdrive, 2013. Verificata de doua ori ba chiar si cu o evaluare la Bmw Ge pentru a fi data buy-back. Masina, perfecta tehnic. La 1 luna dupa ce a ajuns in tara, ce sa vezi? 2 probleme. Cutie transfer si maner sofer comfort acces. Aprox 1000€.2 points
-
40e face 0-100km/h in 6.8 secunde, similar cu 30d. Iar 50i ce are? De ce nu e bun pe o masina mare?1 point
-
Prea mult e cand se vede pe joja de ulei. Pana atunci nu te stresa.1 point
-
Revin iar cu update. In prezent am facut 4800 km de cand am pus segmenti de ungere de M52. Dupa 4000 km mi-am bagat piciorul in el de rodaj ca nu mai puteam . M-am uitat la nivelul uleiului era la fel cum l-am pus de prima data. De la 4000 pana la 4800 km am condus si agresiv schimband la 6500 si linistit. Cand am ajuns acasa asta seara dupa ce am lasat masina vreo ora m-am uitat la ulei. Uleiul nu a scazut. Nu am simtit nici un fel de pierdere de putere sau altceva, motorul merge perfect :frantics:1 point
-
Mersi! Intradevar e un feeling aparte, cat despre E60, am avut si eu unul diesel LCI, mi se pare best in class, iar designul este love it or hate it! Mie personal imi place foarte mult e39, inca il am pe cel din semnatura mea si ma batea gandu' sa mai iau unu' (am vazut pe topicul tau ca si tie iti place). Atasez poze cu cel de care ma indragostisem (525d din 2003, 110 000 km reali, automat, full, 11 000 eur) in 2 zile s-a vandut pana m-am hotarat eu.1 point
-
Oricum nu o dotare o face dubioasa, asa ca nu vad legatura...1 point
-
E greu de spus, depinde ce anume dotari crezi tu ca ti-ar fi mai utile. Eu, cand am cautat in Germania, am studiat lista optionalelor din configuratorul de pe bmw.ro, am facut o lista cu ce mi-a placut de acolo, iar in functie de asta filtram rezultatele. Asadar, am dorit faruri led, scaune ventilate, night vision, in ordinea asta. Daca masina asta are dotarile pe care ti le doresti, atunci go for it. Eu, la masina in cauza, as renunta la m-cacat pentru faruri led, si la monitoarele alea din spate pentru scaune ventilate. Sigur, dau bine, dar sunt cvasi-inutile in comparatie cu un iPad.1 point
-
E, da! O zisĂŁși sĂŁ scapi de mine cu topicul, sĂŁ-mi iau odatĂŁ F15. Nu are scaune ventilate, nu led, nu H K sau B O și ce mai repereazĂŁ alți ochi mai pricepuți. Cea albĂŁ avea night vision. El insistĂŁ cĂŁ are și aceasta. Km nu sunt chiar puțini. 89000 km erau, parcĂŁ mai bine.1 point
-
DA! Masina e ft dotata si frumoasa! Eu as lua-o daca as fii in locul tau.1 point
-
1 point
-
Nu are cum sa fie Euro 4 ,e N47D20U0 (cod care se vede doar in Rheingold, pe motor scrie N47D20C care inseamna Euro 5) am eu la E60, este tot Euro 5. Si nu are codul N47D20U0 deoarece asta este cod de 120, 118D are ceva de genul N47D18UC sau ceva de genu), deci 99,9% prietenul tau are Euro 5. M-am interesat foarte bine la codurile astea de motor de cand l-am schimbat pe al meu. Iar din 2009 a aparut N427D20C care este acelasi cu 118-120-318-320-520-X1-X3, cel dinainte de 2008 are N47D20A Euro 4 care nu se poate monta in locul N47D20C si invers.1 point
-
1 point
-
Nu poti sa compari cum sta masina pe sosea cu jantele pe R18 (+ latimea anvelopei)vs cele pe R16(cu anvelope de iarna care au compozitia cauciucului mult mai moale) .In cazul in cate telescoapele si bucsele sunt ok trebuie doar sa-ti adaptezi stilul de condus in functie de ce jante ai pe masina.1 point
-
Mno, ce pot sa zic, astea nu "e" pentru saraci. Si io cam stramb din nas cand vad scorul la Logan.1 point
-
da cu masini aproape noi cu 300k la bord si cu motoare transplantate de pe alte masini cu 2800 de lei cu manopera cu tot1 point
-
Ia vezi boss, ca le au aici la reducere: https://altex.ro/promo/black-friday-2017/auto-casa-bricolaj/auto1 point
-
Ce vezi tu pe YouTube cu sunet de “benzinar” au si downpipe si piese cumparate de la producatori de evacuari. Nu poti sa o faci la Dorel la coltul strazii, ca el se ocupa de evacuari sparte pe masini fara intentii de evacuare sport. Legat de jante, nu recomand deloc sa o strici cu niste replici, care sunt si usor de spart, dar si grele pentru motorul tau, la care vrei sa zici ca ii faci si soft, plus ca o sa fie si imaginea aia de: “Astea sigur is replici pe e60-ul asta cu finala plina de funingine” (asta depinde daca te intereseaza ce cred altii). Parerea mea este ca tu vrei sa cocalaresti masina, sa ai ce arata pe grupul de farcebook E60 Romania unde se apreciaza “tuningul” asta( am vazut ce mai postezi si ce lucruri ai vrea sa faci, de exemplu cum ti-ai pus cheia aia briceag oribila). Asta e parerea mea si poti sa nu fi de acord cu mine sau sa zici ca sunt un alt prost, dar e pacat sa strici o masina in halul in care vrei tu sa o faci. Si evident, sustinandu-i pe unii colegi de Forum, nu vei primi doar pareri PRO.1 point
-
Cateva poze de azi. Jantele astea pe 18 style 135 nu-s asa agresive sau spectaculoase ca cele pe 19 (351M), insa am trecut peste si acum mi se par ok. Am luat anvelope de vara Hankook Ventus V12, sunt foarte multumit. Am reconditionat si volanul, era foarte zgariat. Am un prieten care se ocupa cu asa ceva si mi-a imbracat si trimurile in alcantara. Ma gandesc daca sa imbrac si airbagul.1 point
-
Exact...aia am spus si eu, o verifici la bmw si poate sa-ti pice dupa chiar si o saptamana un lucru care nu aveai cum sa-l previi. E bine sa o verifici sa stii ca nu are probleme cand o cumperi tu, ca apar dupa...ghinion.1 point
-
E normal sa aiba ulei in interior!1 point
-
Nu te mai stresa. E un diesel, nu merge cu hidrogen.1 point
-
1 point
-
Sti tu mai bine? Ai avut tu motorul asta? La motorul asta nu pica distributia, cati sti tu cu motorul asta cu distributia rupta?Unii chiar ati luat paranoia cu distributiile voastre.1 point
-
da, dar 200 de euro ? poate sa iti ajunga o zi si o noapte, in nici un caz vreo 3-4 locatii....1 point
-
Se stie doar ca la 150 de mii de km orice Bmw abia are rodajul facut, ca nou e putin spus. Si se mai stie ca odata adus din Jermania de samsar, piesele se dau de trei ori peste cap si devin ca noi. Colegul ne zice ca masina lui are 300 k km si cand o pune la vanzare o sa aiba vreo 180 k km cum ii sade bine oricarui Bmw intretinut si de pasionat. Si chiar asa nene, ce mare lucru sa mergi in toata tara timp de 2 saptamani si vezi si sa verifici masini in reprezentanta ca apoi sa te intorci acasa tot pe jos?1 point
-
Deci Bmw Premium Selection e praf comparativ cu Samsar frayerday! Inutila orice garantie dealtfel... Te doare mintea ce poti citi pe aici1 point
-
Nu stiu de ce toata lumea recomanda schimbul de ulei la cutie. Cand cutia incepe sa dea socuri cum sunt cele descrie in topic, nici mama uleiului nu o mai repara pentru ca e deja stricata. Nu e uleiul cu proprietati magice care reface uzura unei cutii, sau cel putin eu nu stiu sa se fi inventat inca. Plus de asta, se observa din primele randuri profilul utilizatorului. Cinsute treijcinci dizĂŁl biturbo, luat pĂŁ combinaĂžie pĂŁ bani putini, la care ii dai gonetĂŁ niĂžel ca doar e Bemveu si se stie ca dĂŁ bordul peste cap, apoi constatat absolut fantastic si cu stupefactie ca merge in suturi. Masina e proasta, ca cinsute treijcinci n'are voie sa se strice, evident, mai ales una batjocoritĂŁ si cu kilometrii minim dublu. Doamne ajutĂŁ, face-s-ar bine cu un schimb de ulei, not.1 point
-
Daca mai ai banii pe care i-ai economisit cumparand o masina fara istoric, o vei putea repara. Daca nu, vei incerca sa pacalesti si tu pe altul.1 point
-
Masina este si va ramane street,subwooferul si statiile vor fi facute sa se poata da jos repede cand este vorba de drag,iar boxele oricum exista pe masina de fabrica deci nu cred ca o voi ingreuna.Daca masina era pur profi pentru drag acum probabil eram mai departe dar am ales sa o fac street.1 point
-
Am trecut la rotile de iarna, coafura rezista PS: a iesit la vanzare: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/181850-bmw-e90-320d-steptronic/page__p__2423242__fromsearch__1#entry24232421 point
-
Dane, nu intri ĂŽn week-end la Romexpo sĂŁ vezi/pipĂŁi mașinile sĂŁ ĂŽți faci o idee cu care te-ai ĂŽmpĂŁca la un test-drive? Apoi iei una SH acceptabilĂŁ.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Departe de mine a hotari pentru altii daca isi deduc sau nu in propria firma TVA-ul sau nu. Este doar o forma uzuala a spune ca pretul include TVA 19%. Deductibila pt cine vrea si poate. Dar cine vrea si poate legal il poate deduce fata de achizitia cu factura fiscala care nu e purtatoare de TVA (sau purtatoare doar la marja), si acel caz e tot pe baza de factura fiscala. Pana la urma exista in tara noasta firme care au autoturisme pentru agenti de vanzari/directori de vanzari si deduc 100% TVA si cheltuieli de operare aferente. Totul tine de contabilitatea interna a fiecarei societati in parte. De aceea consider ca afirmatia "deductibila 50-100%" este cea corecta. Ok, sa reformulam ca sa nu aiba nimeni neclaritati: Eliberez factura fiscala cu cota de TVA 19% inclusa in pretul afisat.1 point
-
Depinde asta de firma, de la caz la caz, ce declari ca faci cu masina. Corecta ar fi afirmatia ca este deductibil din punct de vedere fiscal intre 50% si 100%, in functie de destinatia autoturismului in firma respectiva. Ideea de baza e ca in pret este TVA 19%, la asta ma refer. Ca se emite factura fiscala cu TVA inclus, legal, nu e "uitat" TVA-ul pe undeva sau aplicat ilegal la marja cum se practica si vedem pe olx masini mai ieftine decat in DE. Dar eu inca sper ca va veni si randul alora intr-o buna zi...1 point
-
Cauta pe forum pareri dupa folosirea discurilor ATE, si tot acolo cauta ce recomanda oamenii care au folosit vreodata asa ceva si ai sa intelegi ce spun. Pe tine oricum nu te va convinge nimeni, dar iti povestesc vreo 2 intamplari: 1. - schimbat placute frana (doar manopera, atentie. placutele le cumparasem eu, OE) - o data la bimmer service, o data la un service pe bd. Timisoara/Serus ... nici nu mai stiu cum se numeste, tot mega laudat pe-aici pt bmw-uri. In ambele cazuri am rugat, chiar am insistat, "mecanicii" de acolo sa greseze bolt-urile alea pe care gliseaza placutele si am fost refuzat pe binecunoscutul motiv "lasa domne ca merg si-asa, nu e nevoie" si le-au montat la loc pline de mizerie. Cand a schimbat lichidul de frana mi-a aruncat garnitura de la rezervorul de lichid pe motiv ca "asta nu e de-aici, e uda de ulei de cand ai schimbat ultima oara uleiul la motor", iar lichidul l-a dat pe-afara, fiindca habar n-avea ca sa verifice nivelul cand schimba placutele. De atunci n-am mai trecut pe la respectivele service-uri. Cam asta inseamna service-uri de colt de bloc - degeaba te duci cu piesele tale, chiar si OE, daca ti le schimba un nea' Gheorghe. 2. - am schimbat recent un rulment spate in reprezentanta bmw. Pai frate, a stat ala 3h si a lucrat numai la masina mea, a lucrat super frumos, mi-a desfacut si gresat/curatat totul pe acolo, mi-a aratat ca erau uzate si discurile de frana, mi-a recomandat sa le schimb, le aveau in stoc, mi-au facut si discount la ele, asa ca le-am schimbat. Mi-au facut si o verificare, mi-au atras atentia asupra ce mai trebuie sa schimb, ce e uzat etc. Cam asta inseamna reprezentanta vs. coltul blocului, unde primordial este sa termine repede si sa-l bage pe urmatorul pe rampa. Daca gaseste ceva in plus stai si astepti sa comande (sau sa comanzi tu), mai vii o data, alt timp pierdut. Nu am ce explica cuiva care nu are bani sa-si intretina masina, el va merge mereu unde e mai ieftin si va folosi cele mai ieftine piese luand in considerare acelasi principiu: "merge si-asa" sau "sunt la fel". Apropo de distributie, tocmai pt ca am avut toate reviziile facute la bmw, mi-au schimbat-o moka in reprezentanta, post-garantie. N-am auzit de oferte din astea la vreun alt service1 point
-
- de la mine pentru ca nu e treaba ta cat cere mikken pe masina. Nu-ti place, nu cumperi.1 point
-
Eu vad lambo, ferrari, aston martin o groaza prin Bucuresti. Cred ca si aia au masini joase si totusi merg cu ele linistiti.1 point
-
de acord cu Cookie, daca ti-o permiti si nu e un sacrificiu prea mare, ia-o si enjoy the beast, pentru restul exista Mastercard1 point
-
Daca iti permiti M4 nou lasa naibii la o parte orice inseamna ratiune si cumpara-l fara sa stai oe ganduri. Mai ales ca nu vinzi Golf-ul. Oricat de apropiate li se par unora, un M e complet diferit de un BMW obisnuit.1 point
-
Daca iti permiti si iti doresti un M,cumpara-l fara ezitare! Lasa deoparte toate "dezavantajele" si ratiunea,da-i talpa si zambeste!1 point
-
Mie asta mi se pare cel mai tare M. Cu motorul de pe monopostul de F1 e maxim ce poti spera de la o masina de strada. Sunetul motorului in turatii inalte e ceva demential.1 point
-
Tu probabil iti imaginezi ca acest night vision e imaginea aia bruta IR pe display-ul central, in care sa te chiorasti permanent ca sa vezi ceva. Sigur poti face asta, si vei vedea oameni sau animale in culoarea galbena, in timp ce restul imaginii este alb negru. Insa, nu asta este rolul Night Vision. Sistemul functioneaza permanent cat timp faza scurta e aprinsa, si functioneaza chiar daca nu activezi imaginea pe display. In cazul in care detecteaza un pericol (om sau animal) pe traiectoria masinii, sau care urmeaza sa intersecteze traiectoria masinii trecand strada, te va avertiza in bord sau HUD. Daca masina are si acele spoturi directionale in locul inutilelor proiectoare, atunci vei vedea pe asfalt o dunga alba de lumina pe directia obstacolului, si flashuri pe obiectul respectiv. Este o dotare de siguranta foarte utila la drum, noaptea. Legat de xenon versus led, in primul rand ar trebui sa stii ca la varianta cu led, sunt 4 spoturi luminoase (cate 2 in fiecare far), in timp ce la xenon doar partea exterioara se aprinde, cea interioara e "de design". In la 2-lea rand, da, ca distanta, probabil si xenon-ul lumineaza la fel, insa, pecand la xenon sunt practic 2 becuri - deci 2 fascicule luminoase, la led ai cateva zeci cred, fiecare cu fragmentul dedicat de oglinda, de aici dungile acelea verticale ce se vad la oglinzile farurilor cu led. Practic, lumina e modulata ca intensitate si directie mult mai bine, iar acel high beam assistant functioneaza pe perioade mult mai lungi chiar daca ai trafic ce vine din fata. Fiecare isi face propria lista de optiuni, are propriile convingeri despre ce e util si ce nu, insa ar trebui sa facem astfel de alegeri in cunostinta de cauza.0 points
-
Cutiile or fi la fel, dar nu si softul. Ce a experimentat Dan e turbo-lag-ul. Touareg nu e o masina de la care sa ai asemenea asteptari (acceleratie instantanee). Fiind 4x4, abordarea e gresita cu frana pana la mijlocul curbei, urmata de acceleratie. Se franeaza inainte de curba, iar curba se ia cu acceleratia calcata (mai mult sau mai putin, depinde cat tine). Daca o accelerezi tare si iei piciorul brusc de pe acceleratie in timpul virajului (pt. ca simti ca e prea mult,etc.), faci mai rau pentru ca dai in transfer de masa la asa matahula cu centru de greutate sus.0 points
-
Chiar ziceam ca o evacuare de genul nu se face la Dorel, nu ca ai face-o tu acolo, daca asa ai interpretat tu, inseamna ca te gandeai la varianta asta. In fine, ai inteles ce ai vrut tu din toate. Inteleg prin M Motorsport exact ceea ce e acea divizie BMW. Nu mai imi dau cu parerea, ti-ai facut topicul ca sa iti primesti laudele, foarte bine, dar nu cred ca am fost singurul, ai putea sa iti citesti topicul de la inceput. Bafta cu masina, ca doar pana la urma a ta e, si e mandria ta, dupa cum se vede peste tot.0 points
-
O sa ajunga sa se vanda butoanele astea mai ceva ca, cutiile de iphone X cu care-si fac poze toti ratatii pe insta...0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00