Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/22/18 in all areas
-
marfa lui pretul lui,nasol ca pe forum asa e ,mai comenteaza lumea. as fi curios sa aflu cum a ajuns cainele la antena de navigatie.La noi nu prea conteaza km,eu m-am ars cu E46 de ex am dat 11.000 in 2008 pe el cu 60.000 km , eu acum am ajuns catre 160.000 km si nu pot sa iau mai mult de 2000=2500 eur pe el.Daca luam un E46 cu km mai multi era vreo 8000 eur cam asa(120.000 km) acum aveam 200.000 si ca pret pierdeam 200-300 eur - 1800-2200 eur acum/5 points
-
Doar un comment referitor la masina de mai sus: piele fara incalzire iarna e un mare No No NO. Am avut si e groaznic. Mai intrebati alti patiti...4 points
-
Sa stii ca daca schimbi piese la o masina nu inseamna nicidecum ca astepti sa recuperezi vreun ban. Alea le faci pentru tine, pentru siguranta ta, etc. Oricum, pretul pietei e cel care vinde. Ba as zice putin sub pretul pietei daca vrei sa vinzi un lucru. Ca pana la urma cumparatorul are banul deci el dicteaza pretul.3 points
-
Cand vor incepe sa curga problemele la masina samsarita, fix de cumparat alte scaune o sa-i arda lui...3 points
-
Daca garantia nu este in acte si legala, inafara de cuvantul lui nu ai nimic ... daca cumva te intorci la el cu motorul praf din cauza ca a cedat distributia , credeti ca o sa scoata omu 2000-3000 euro din buzunar sa iti schimbi motorul ? Eu zic ca nu , nici nu e obligat sa faca asta atata timp cat nu e intocmit ceva act. Asta este valabil pentru toti mecanicii si meseriasii care isi dau cuvantul ca si garantie ... Pentru o turbina , caseta de directie , injectoare sau mai stiu eu ce alte alternatoare si electromotoare o scoti cumva la capat ca nu e asa mare paguba pentru el sa o mai reconditioneze o data ... dar la motoare sau cutii de viteza , cand il suni si ii zici ca a cedat , nici nu cred ca o sa te mai primeasca la constatare , isi schimba numarul si te si uita complet , ''banii e mai important de cat cuvantul''. Faza tare este ca majoritatea mecanicilor buni care stiu sa faca anumite reparatii sunt astia fara firma unde totul merge pe ''incredere''3 points
-
Da, chiar ar trebui sa-i spuna proprietarului(sotiei) ca suntem in 2018 si nu in 2014.2 points
-
Eu m-am chinuit 4 luni sa vand un E60 cu 76.000 km reali, acelasi motor, la un pret cu 40% mai mic ca al tau si cu mult mai multe dotari (inclusiv M pack) in anul 2016... Spune-i proprietarului ca suntem in 2018, acest E60 e depasit demult. P.S. Cu 12.000 euro imi iau un 520d 2006 + alte 2 masini din UK pentru piese, cred ca imi mai raman si bani. Chestia aia cu telecomanda, pare banala, pe mine m-a costat 400 euro reparatia. Succes.2 points
-
Eu zic sa te apuci sa schimbi bucsele de pe acolo de la brate. Daca nu bate si nu ai joc asta nu inseamna ca nu pot sa fie uzate. Am facut de curand asta desi nu aveam nicio bataie si niciun joc si este alta masina. Se simte mult mai inchegata, iar geometria a iesit perfect.2 points
-
Rezolvat si problemele la cutie ... cand am dat jos uleiul din ea era pacura si in loc de 5 - 5.5L, mai erau in cutie doar aprox 2.5L. M-a luat cu transpiratii gandindu-ma la ce "gasesc" prin ea ... m-am linistit cand am vazut ca nu e nici gram de pilitura pe magnetii de pe filtru. Acum schimba foarte ok , dar testul suprem e maine dimineata complet la rece.2 points
-
E dreptul lui sa ceara cat vrea. Pana la urma, daca e de tinut, de ce nu o tii. Oricum mai mult de 7000 mii nu cred ca iti da nimeni pe ea, si asta optimist vorbind. Am un coleg care a vandut E klass din 2005 cu 75 de mii reali, diesel, avantgard, cu 5500. Intai ceruse 11 mii pe ea. A stat 1 an cu ea parcata si apoi a dat-o sa scape de ea ca oricum luase alta masina pt nevasta-sa. Dar da , e totusi 2006 si e cu cutie manuala, nici macar nu-i automat. Si e cam fara dotari. Insa ce nu pricep eu, cum de la 100 de mii de km i s-a schimbat volant si ambreiaj?2 points
-
luati-o voi ma astia care zic ca e pretul corect! cred ca e cel mai scump e60 de pe pamant la km astia si la dotarile pe care le are2 points
-
Salut, Nu am mai gasit pe forum referinte la un TIS online, iar din intamplare am dat peste acest site: NewTis.info Eu aveam nevoie sa demontez suportul de coapse de la scaunul comfort pentru a-i schimba rotita dintata, am gasit aici tot ce imi trebuie. Sper sa va fie de ajutor. Remove thigh support PS: sper ca nu se considera reclama1 point
-
1 point
-
Pai ma rog, nu vreau sa ma bag dar mi se pare ciudat sistemul asta de cĂŁsnicie cu fiecare are banii separat, pare destul de nemtește ,,, repet e treaba ta și nu te judec ,,, de, poate sunt eu pe sistem mai vechi,,, oricum ce sa-ti zic,,, bafta! Si poate dacĂŁ ești sincer ne spui și noua cu cât s a dat,,, dar SiNCER1 point
-
Proprietarul iti dai seama...nici el nu a avut curaj sa faca anuntul asta, te-a pus pe tine ) (doar o gluma).1 point
-
Salut, M-am apucat si eu recent de acest proces pentru o masina adusa din Germania. Sunt in curs, asa ca sa imi fie scuzata orice eroare Use case: Persona fizica, achizitie intracomunitara, TVA achitat la achizitie. Pasi: 1. Traducere acte (Factura si brief mare). Unii zic ca ar fi bine sa ai si traducere dupa brief mic (asta daca ai "noroc" si dai peste vreun functionar deosebit). Eu l-am tradus ... vedem daca mi-l cere cineva 2. RAR pentru obtinerea CIV. Pentru cei din Bucuresti, va sugerez sa verificati si disp la Pitesti, pare un pic mai putin aglomerat. 3. La ANAF trebuie mers pentru a solicita "Certificatul pentru cazul in care nu se datoreaza TVA (in vederea inmatricularii autovehiculelor)" Certificatul se elibereaza in 5 zile lucratoare. Documentele necesare (confirm ANAF Sector 1): V-am atasta formularele (primele 2 pozitii) sa va scutesc de un drum la Xerox-ul din curtea ANAF. - Cerere Certificat (in atasament) - Declaratie propria raspundere cu numarul de kilometrii (in atasament) - Copie CI - Copie factura originala sau contract - Copie factura tradusa autorizat - Copie document cu prima inmatriculare si traducere - Copie CIV - Imputernicire (cand e cazul) - copie CUI (cand e cazul) 4. Vizita la un birou acte auto sa iti completeze o fisa de inmatriculare 5. Vizita Taxe si impozite - pentru declararea autovehicului NE La Sector 1, se rezolva procesul pe loc. 6. Asigurare RCA valabila din ziua in care ridici numerele. Asigurarea nu poate fi facuta daca nu aveti CIV. Deci vizita la RAR e esentiala 7. DRPCIV Cu bon de ordine se depune dosarul intreg. Detalii pe - https://www.impozitelocale1.ro/actePF.html Taxa de placute, nr preferentiale si talon se achita la ghiseu, cand depuneti actele. Dupa 2 zile trebuie mers pentru talon, numere si CIV completat Sper ca nu am uitat nimic, Spor! Cerere ANAF TVA.pdf1 point
-
Totusi, de ce nu postezi totul aici, de ce faci un topicpentru fiecare siguranta care iti lipseste?1 point
-
Se poate schimba doar clapetul acela de la turbina si scapi de zgomotul ala, piesa este aceasi ca si pe Mitsubishi TD03.1 point
-
realizezi ca vinzi un banal 520d din 2006 cu 12 mii euro? in afara de km putini nu vad nimic special la masina asta..1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
BMW E60 520d, an fabricatie 2006 Specificatii tehnice: Diesel, 1995 cmc, 163 CP Kilometraj: 120.000 Culoare: Titan Silver Consum urban: 8-9l/100km Consum extraurban: 6-7l/100km Dotări: - Alarma din fabrica - Clima bizonala - Scaune fata incalzite - Tapiterie piele neagra - Pachet fumatori (scrumiera + bricheta) - Suporti de pahare in bord - CD Player - Faruri cu xenon si spalator din fabrica - Proiectoare ceata - Angel Eyes cu bec pe led - Cauciucuri bune 225/55/16, vara Michelin + iarna Continental, folosite cate un sezon Masina a fost achizitionata de noua in 2007 de la Bavaria, unde se poate verifica si istoricul, acolo facandu-se service-ul in mare parte. Kilometrajul este real, fiind folosita mai mult pentru drumul catre munca si cateva concedii. Estetic arata aproape ca in prima zi. Nu are probleme mecanice, de tinichigerie sau articulatii, toate necazurile aparute fiind rezolvate la timp de cate ori a fost nevoie. Ambreiajul (kit+volanta) a fost schimbat in decembrie 2016. Probleme: - Senzorul de telecomanda functioneaza doar din apropiere (~5m). Probabil au oxidat lamelele senzorului, ca bateria telecomenzii am schimbat-o. - Pe portbagaj are o ciubitura in vopsea - Antena de navigatie are mici urme de zgarieturi (muscaturi de caine). Pret: 12.000€ - Negociabil. Nu fac schimburi. Telefon: 0722.56.57.310 points
-
mda.... eu cred ca ma duc le service teeaam ....atata timp cat imi ofera garantie , nu e chiar ici colo sa ma duc pana la bistrita mai ales ca timpul nu-mi prea permite...0 points
-
(daca nici cu, carton..) Termostatul nu trebuie sa lucreze doar in panta/pante ci pe toate drumurile si in mers cel mai bine.. Eu am termostat de dealer de 5 ani, temperatura motorului ajunge la 85 grade in cam 15km constat facuti la 1500-1800rpm la 3-4 grade afara. (and era nou ajungea la 90 si statea acolo; acum 85-87..) Eu sa fiu tu as pune un alt termostat, si l-as da inapoi daca acela e nou, pentru altul mai bun.0 points
-
Nu am de ce sa ma supar, ca sunt si eu constient de situatie, dar cum nu e a mea nu stabilesc eu valoarea. Doar ca nu inteleg unele rautati, mai ales pe un forum de pasionati. Cum zicea si WIN60, daca suna cineva bine, daca nu asta e. La pretul pietei o pui cand vrei sa scapi de ea mai repede, in rest cat considera proprietarul, care mai e si atasat de ea. Si nici n-a fost luat in calcul cat a costat initial sau costurile de dupa, ca sarea de 50.000 si atunci chiar te gandesti s-o tii pana o dai la rabla. Graba intr-adevar nu e, ca are deja alta noua. - Ambreiajul a fost schimbat ca incepuse sa faca un zgomot in marsarier si parca mergea in gol un pic si n-a vrut sa-l lase pana crapa de tot sau sa ramana cu ea in drum. - Cu cainii sunt doua variante, ori au sarit dupa vreo pisica, ori a aruncat vreun vecin cu ceva de mancare cat a fost prin parcarea blocului. Muscasera si din mastile de praguri in capetele dinspre rotile din fata, dar acelea au fost schimbate intre timp. - De tinut as fi tinut-o eu, chiar daca nu-mi place dieselul, dar consider ca nu pot avea grija de ea asa cum trebuie. Eu unul fiind bugetar, la cumpararea unei masini am luat in calcul atat pretul de achizitie cat si intretinerea ei pe parcurs. Asa ca m-am limitat initial la E36 si apoi la E46. Daca pica ambreiajul cat era la mine, scoteam mai greu din buzunar 8000 de lei sa-l schimb. Si nici atarnator nu vreau sa fiu pe la altii, fie ei si din familie. Multumesc.0 points
-
Daca avea 10.000 km cred ca as fi inteles "nebunia", nu vreau sa te superi sau sa te simti jignit, fiecare cere cat vrea si iti doresc succes la cumparare!Nu are rost sa incerc sa-ti zic si eu cat a costat E60 meu si asa mai departe cum fac altii, doar iti spun ca stii piata asa cum e ea, stii preturile, stii cat ai putea sa iei maxim pe ea, e bine ca nu te grabesti, eu cand vreau sa vand ceva pai i pun pret de vanzare, daca nu vreau sa-l vand, pun un pret mare si daca suna cineva foarte bine, daca nu, iarasi bine. Bafta!0 points
-
0 points
-
N am spus ca nu e scumpa, dar nici nu sunt de acord cu "pretul pietei", facut de toti profitorii cu "impecabilele lor"!!!0 points
-
Mai rar gasesti o masina intretinuta, cu kilometri putini si un motor fiabil, eu zic ca pretul corect consta in astfel de parametrii, e doar parerea mea!0 points
-
0 points
-
in AR io nu am auzit sa se fure oglinzi, probabil ca de aia nici nu am auzit sa faca careva inscriptionari. Procesu se face prin sablare sau (mai nou) gravate cu laser. Stiu.... deocamdata cu furatu' n-au prea fost cazuri... Dar eu vreau s-o fac preventiv, dar in acelasi timp vreau si sa arate foarte bine pe oglinda, probabil o sa-mi pun ceva font mai "special" Cred ca o sa-mi comand un kit de sablare (doar solutia de fapt) si o sa le "sablez" cu mana mea.... :) Solutia costa 35 de euro (+curier) si te tine vro 20 de sablari! Cei care fac sablarile le fac la 37 de euro / masina! Fa un calcul: la 20 de sablari ala face 700 de euro dintr-o solutie ce l-a costat 35! :) .... ma mut in bucuresti si ma apuc de sablari! in Buc costa maxim 20 RON/set sablarea. Inscriptionarea chimica sau cu laserul noaptea nu este de folos deoarece nu se simte la pipait, in schimb la sablare (cu nisip) se simte.-1 points
-
Chiar conteaza? :) :) :) 535d il cumperi pt. placerea de a conduce, pt, cuplu, pt. reprizele de acceleratie....ce relevanta are consumul aici? Sfat: ramai la 525d daca te intereseaza atata consumul...-1 points
-
Geamgeria de la Răzoare este la intersecţia străzilor Drumul Sării cu Bulevardul Drumul Taberei (intersecţia Răzoare), pe colţ, lângă o shaormerie. Acum costă 50 Ron/set, chiar azi am sablat nişte oglinzi acolo pentru un amic. Trebuie lăsate de pe o zi pe alta, ĂŽnsă mi se pare mai ok decât sablarea chimică pentru că se simte la mână, iar un hoţ care doar pipăie oglinda noaptea, poate că va renunţa simţind că sunt sablate. http://img530.imageshack.us/img530/7045/77576354.png-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
The Boss cu ce te ocupi p'acolo?Inca din 2007 am fost p'acolo cand eram prin liceu dar nu mi-a plsacut nimic.Am un ap in chirie in Montreal dar e fix kko:)).Cand am revenit in Ro aveam cash 80k $ facuti p acolo,Ce treaba era acolo,case,masini,acum nimic,liniste,saracie ca in Ro.-1 points
-
Lucreaza in acelasi domeniu ca al meu(automatizari), doar ca e diferenta de la cer la pamant....la salarizare...si pe buna dreptate.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
E chestie strict de gusturi aici, mi-a placut enorm de mult E92-ul la vremea lui, insa F82-ul mi se pare mult mai agresiv cand le compar. Cat despre V8, e iar chestier subiectiva, eu prefer L6-le asta twin turbo care trage de rupe din ture mici si nu se simte lesinat ca V8-ul aspirat de pe generatia anterioara, dar repet, e doar o chestie de gusturi aici. Multi s-au plans ca V8-ul era lesinat in ture mici asa ca BMW le-a dat cuplu demential din ture mici cu noul motor, acum lumea suspina dupa vechiul V8... @edit: Pentru o parere personala, spusa din propria experienta dupa ce le-am condus pe ambele, ploua cu minusuri... si la mai multe, ce pot spune altceva?-1 points
-
Repet: 50k mile sau 4 ani am garantie. Daca vreau sa o tin dupa, ii iau garantie extinsa. Crezi ca ma intereseaza ca daca nu o tin eu dupa ii va crapa motorul viitorului proprietar? O masina sh nu e usor de intretinut, cu atat mai putin un M, cine vrea M sh tre sa fie gata sa plateasca intretinerea lui. Nu voi sta eu acum sa ii schimb uleiul la 5k mile eventual sa ma duc si la biserica sa ma rog, ca sa nu crape motorul la viitorul proprietar, pur si simplu nu ma intereseaza.-1 points
-
-1 points
-
Un lucru important care mi l-am amintit cu ajutorul tau; daca ai doar un simplu redresor de tensiune si vrei sa incarci o baterie pe care o consideri relativ descarcata. Stiind ca redresorul produce 6A, acestia por fi considerati 6A pe ora (6A/h). Ei bine iti poti imagina ca nu esti departe de adevar daca unei baterii de 90A descarcata la jumatate nu ii trebuie mai mult de 7-8 ore (7,5h mai precis) sa se incarce 100%! Asta insemnand ca in cam 8 ore in ea s-a inmagazinat toata cantitatea de energie (Ah, de pe baterie) necesara sa fie incarcata complet. Si este RECOMANDABIL sa se deconecteze redresorul pentru ca ori procesul chimic intern (dat de curentul electric care inca circula la acelasi flux.. de electroni) poate sa se negativ asupra altor parti mai slabe din baterie.. Incarcatoarele mai inteligente stiu sa gestioneze bateria supunand-o la curenti mai mici si chiar fluctuatii (descarcari scurte) de curent. Desigur ca un singur element in scurt-circuit face ca toata bateria sa sufere si sa devina inutilizabila oricat de buni ar fi restul elementilor (am crezut ca asa ceva se stie deja!). Din pacate despre bateriile de masina oricat de puternice in debitarea curentului ar parea au parti (componenete slabe) care le fac bune de aruncat daca nu stii sa le intretii sau repari.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
De ce ascundeti placuta de inmatriculare ? Ce se poate intimpla daca va vede cineva numarul. Nu poate afla nimeni proprietarul masinii decat cu adresa de la procuror. daca vre-un politist intra in baza de date , trebuie sa aiba aprobare si motivatie de la sefi.-1 points
-
Incalzirea in scaune se poate pune...nu e asa complicat. Insa cu km cam greu sa gaseasca cu mai putini. 238k km sunt foarte ok pentru 2008. Macar de ar fi reali, dar slabe sanse.-1 points
-
Mirror tilt nu se refera la oglinda dreapta ce isi modifica pozitia la cuplarea marche arriere, ca sa poti vedea bordura?-1 points
-
Eu ti-am explicat frumos ca daca ea nu stie "mirror tilt" degeaba i codezi tu mirror tilt. Folding mirrors e altceva, eu nu am optiunea 313 exterior mirror package, insa am oglinzi incalzite/electrocromate/lumini in ele si nu am folding mirrors (pliere din buton sau din orice), am scaune si volan comfort insa nu are treaba cu mirror tilt (eu am mirror tilt in marsarier). Daca aia de la Carly ti-au spus ca ai mirror tilt (dar tu habar nu ai) si ca merge, dai acolo, rupe codarile ca pana la urma iti iese. Degeaba fac eu codare cu folding mirrors la masina mea cu carly si mi-o accepta daca ea nu are oglinzi cu folding mirrors.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00