Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/25/18 in all areas

  1. Ce treaba are cutia automata in discutia asta ? El a avut probleme cu cutia de transfer. Si la xdrive manual ai cutie de transfer
    3 points
  2. Am inteles, primul pas ar fi sa caut service-ul competent ca mai apoi sa incep sa schimb ce a mai ramas de schimbat, sau reparat.
    2 points
  3. Iti da un miros toxic,intepator, greu de suportat sa zic asa? Am avut problema asta la fostul A4 al prietenei mele si problema era consumul de ulei. Desi era relativ mic, maxim 1 litru la schimb, elimina un miros de lesinai.
    2 points
  4. Mașina are raportat oficial 170CP. Motorul este numit și Prince Engine - N13 la BMW. Deși se numește 320i ED - motorul este de fapt un 1.6L Turbo, motor ce îl mai găsești și pe Peugot, Citroen și Mini. https://en.wikipedia.org/wiki/Prince_engine Întrebarea "e un motor cu probleme?", este irelevantă. Niciun motor nu are probleme pur și simplu. Are probleme dacă nu a fost întreținut corespunzător. Pentru că pe la noi prin țară s-au adus foarte multe gunoaie de mașini în general, normal că motoarele au ajuns cu stigma "motorul ăla e cu probleme". Totul se rezumă la mașina în cauză. A fost întreținută corespunzător? Are un istoric bun? Atunci ai șanse să fie un motor fără probleme Baftă la achiziție.
    2 points
  5. Omul tot nu vrea sa inteleaga. Vrea sfaturi, ii dai un sfat ca e o prostie sa faci asta la orice mai mult decat un E46, refuza sa accepte, ba mai mult se si supara, in cazul asta go for it, fa conversia ca doar nu este cine stie ce greu, iese bine, there we go, acum ca ti-am spus ce voiai sa auzi esti mai fericit?
    1 point
  6. Iti poti gasi un f30 decent cu dotarile dorite dar esti cu bugetul cam la limita, pentru 2-3k in plus cred ca poti gasi unul chiar foarte misto. F10 nu ai cum sa gasesti decat unul mai vechi si cu 200k+ km. Tine cont ca la orice masina SH trebuie sa ai niste bani pentru eventuale reparatii, ce pot aparea in orice moment.
    1 point
  7. ieri am luat masina de la mecanic ( a schimbat cutia de transfer ) si azi am fost la Neo sa codeze VINul pe ea ... totul functioneaza perfect ... toata distractia piesa + manopera + ulei cutie de transfer aprox 9800 ron ca fapt divers masina trage mult mai bine acum ... probabil se pierdea multa putere in cutia de transfer veche care era destul de obosita
    1 point
  8. Din proprie experienta si avand acelasi motor, cred ca e de vina electrovalva ce comanda EGR. Nu apare la diagnoza; daca e defecta, iti baga gaze arse non stop, amestec prost, consum f ridicat, lipsa putere turatii joase. Nu costa mult si oricum astea se duc 99% dupa atatia ani. Ca sa o schimbi, dai jos admisia; atunci poti sa verifici daca mai ai clapetele de pe admisie, sa schimbi furtunasele de vacuum, sa verifici bujiile, releul bujii etc Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  9. Desigur. Acum sĂŁ ne trezim cu toții din vis și sĂŁ fim realiști
    1 point
  10. Poate sa fie si electrovalva turbo, pompa vacuum, furtune vacuum. Un service competent ar fi depistat imediat. Si niciun ECU nu compenseaza pana la 23%, am mers si eu cu electrovalva dusa, nu a crescut deloc consumul.
    1 point
  11. si mie mi se pare total deplasat sa vinzi masina si sa ascunzi faptul ca in viitor o sa trebuiasca alt filtru. ce e atat de greu sa ii spui omului care o cumpara ca da, trebuie schimbat in viitor x y z. sa stie ala ce o ia ce are de schimbat. nu sa o ia bucuros ca nu are nicio eroare si de fapt situatia reala e departe de a fi asa.
    1 point
  12. Da'mi voie sa iti ofer 0 respect din partea mea atunci. Sper ca pe viitoarele tot asa sa le prinzi si tu, cu dpf varza dar fara avertizari
    1 point
  13. Update. Azi am schimbat injectoarele cu ultima revizie, index 11. Se pare ca au disparut problemele cu vibratiile la rece si pornitul greu la cald
    1 point
  14. 1 point
  15. Nu se aude la fel de tare ca le cd..dar se aude la fel de clar...functioneaza la cele dupa 9/2002..masina este din 2003 dar cand l.am desfacut sa bag cablul..surpriza casetofonul este din 2001
    1 point
  16. +1 Pe xDrive doar marimi recomandate de producator fata-spate. Altfel in scurt timp te vei trezi cu niste facturi de revii inapoi la Logan.
    1 point
  17. Nu poti pune de f10! Mergi doar pe ce recomanda bmw. Chiar daca jantele sunt compatibile, anvelopele vor avea talonul mai mare, ceea ce duce la o eroare a km si duce si xdrive-ul in cap. Practic nici 100km nu vei merge ca vei avea eroare si trosnituri pe cutia de transfer.
    1 point
  18. https://www.cotidianul.ro/cele-mai-sigure-si-cele-mai-periculoase-judete-pentru-transportul-rutier/ Aceasta statistica nu este deloc influentata de nr. de conducatori si infrastructura. Este influenta strict de cum conduc soferii. Cand se intampla un accident, ne uitam strict la cel care a facut accidentul. O gandire obiectiva foarte buna si orientata catre societate. Lasa ca poate, stra-stra nepotii nostri, poate, vor avea drumuri, ceva mai bune. Mult timp a trebuit pentru a fi educat asa de bine. Ne scoatem ochii intre noi in loc sa ii lasam la locul lor si sa observam mai bine .
    1 point
  19. Daca l-ai schimbat cu 360 grade, inseamna ca nu l-ai schimbat deloc. Incearca cu 180.
    1 point
  20. Ok, si daca nu avem infrastructura necesara, decat peste vreo 30 de ani cum am zis, atunci trebuie sa tina mortis unii sa mearga pe drumuri cu dublu sens, cu 200kmh? Ca sa omoare o fetita, iar pe un baietel de 3 ani sa il bage in scaun cu rotile? (asta daca supravietuieste). Nici macar nu a fost un accident din cauza infrastructurii, cum sunt pe valea oltului, unde se fac depasiri periculoase, care nu s-ar fi facut daca aveam o autostrada. A fost un accident din prostia romaneasca, vechiul obicei de roman care si-a luat bolid nemtesc. Astia te omoara mergand regulamentar.
    1 point
  21. Daca 'toate optiunile' = volan si 4 roti, atunci da.
    1 point
  22. https://decarbonizare-motor.ro/
    1 point
  23. Cum spune si titlul topicului, vand ambele e90-uri. Pe prima, multi dintre voi o stiti. Are istoric pe forum aici - "click pe link" Pe cea de a doua, 330d, nu am prezentat-o aici, desi sunt in posesia ei de aproximativ un an jumatate. BMW E90 320D 2006- cea cu istoric pe forum Optiuni ce merita mentionate: - pachet M interior exterior (nu este complet - frana de mana si inca ceva ce imi scapa) - scaune sport (retrofit - nu are conectata incalzirea in scaune - trebuie doar modulul) - navigatie mare - sistem hi-fi - xenon - eleron + tips - arcuri sport eibach (nu am avut timp sa ii schimb amortizoarele spate - trebuiesc neaparat schimbate) - incalzire in scaune (trebuie modulul) - oglinzi anti-orbire - bancheta spate rabatabila - ski pack, - suporti pahare fata spate (am schimbat plansa de bord doar pentru a face retrofit la suportii de pahare) Schimb ulei facut acum 1000km, placute schimbate. Parbriz nou, schimbat din cauza ciobiturilor. Schimbat electrovenitlator aer motor Anvelope noi, geamuri fumurii si detailing interior recent. Asigurare + revizie facute recent. KM in prezent 316.000 Las link cu anuntul de pe olx - gasiti si poze acolo https://www.olx.ro/oferta/bmw-e90-320d-163-cai-manual-pachet-m-IDbzEzS.html Pretul pentru forum este de 5900 euro BMW E90 330D 2006 - 231CP - Paket M Fabrica - fara istoric pe forum Nu am prezentat-o pe forum, masina este la mine de aproape un an jumatate. Masina a fost cumparata de noua din Romania, un singur proprietar pana la mine (de fapt 2 pe cartea masinii, din 2012 a trecut-o pe numele bunicii din cauza impozitului si asigurarilor) Intrari in reprezentanta - atasez raportul auto-records de cand am verificat-o eu. Il gasiti aici "click pe link". Optiuni ce merita mentionate: - Pachet M de fabrica - M sport Suspension de fabrica - Active Steering (optiunea geniala si foarte rara pe E90) - Adaptive Cruise Control (optiune foarte rara pe E90 - pastreaza distanta fata de masina din fata - franeaza si accelereaza singura pentru cei care nu stiu) - Adaptive Lightning + Bi-Xenon - Incalzire in scaune - Interior negru, piele alcantara si trim-uri aluminiu. masina este neagra. - Navigatie mare - adaptor bluetooth - Suporti pahare (de fabrica) - Keyless go / keyless entry - Pachet shadowline - lumini pe manere - Soft motor AVD Turbo - aprox 290 cai 620nm (se poate instala softul original daca se doreste). - inca are filtrul de particule pe ea. - Sistem audio Alpine (a avut standard si s-a facut upgrade in reprezentanta la sistemul alpine - asemanator cu hi-fi) De cand este la mine, am schimbat la 211k km volant + ambreiaj (3800 lei), fulie alternator si filtru epurator (aprox 350 lei), 224k km ambele becuri xenon (580 lei), anvelope de iarna (2400 lei). Volan retapitat (cel vechi dadea semne de oboseala - 500 lei). Parbriz (l-am ciobit de la o pietricica, nu era rau, dar am zis sa il schimb - 700 lei). Schimbat ulei si filtre, ieri, 10/23/2018. Impozit platit pe anul 2018. Masina are in prezent 239.000 km. Nu este pusa la vanzare momentan pe niciun website de vanzari. Pretul cerut este de 8400 Euro, negociabil bineinteles. Masina nu arata perfect, are cheie luata pe toata partea stanga (nu am revopsit-o pentru ca eu nu tin masinile mai mult de 1-2 ani si nu vreau discutii "de ce e revopsita, domnu'?") Scaunul de la sofer trebuie retapitat (vedeti poza 5 - posibil sa il retapitez eu, am vorbit deja la shop dar sa vad cum imi permite timpul.) De investit: - are nevoie de placute de frana pe spate - posibil sa i le schimb eu luna asta - debitmetru. Masina are eroare pe pompa de apa (are eroarea de cand am luat-o, am verificat pompa, este in regula), si are nevoie de detailing (cadou pentru noul cumparator).
    0 points
  24. Postez acest anunt pentru un prieten care nu este membru aici. Persoana fizica, singurul proprietar, cumparata de la BMW Auto Cobalcescu in mai 2018 cu 41.000ââÂŹ (38.400ââÂŹ masina cu rotile de iarna + 2.600ââÂŹ rotile de vara). Masina este in garantie pana in 2021, limita km 200.000 Revizie facuta la cumparare la 25.000 km Masina nu prezinta nici un defect, este impecabila. Optiuni principale: Faruri adaptive LED Proiectoare LED Senzori parcare fata si spate + camera spate Head up display Sistem sonorizare HiFi Scaune fata incalzite Carlig tractare electric original bmw Auto hold Padele volan Pilot automat Start Stop Mod: Sport-Comfort-Eco Pro Folii autorizate spate + folii protectie faruri Jante OE style 310M pe 20 negru integral, echipate cu anvelope de vara Michelin Pilot Super Sport DOT 2018 + jante Oe cu anvelope iarna. Se poate vinde la un pret mai mic doar cu rotile de iarna. Nu sunt interesat de schimburi. Culoare: Alb Dotari: ABS, Airbag-uri frontale, Airbag-uri laterale fata, CD, Computer de bord, Controlul stabilitatii (ESP), Geamuri fata electrice, Inchidere centralizata, Radio, Servodirectie, Aer conditionat, Aer conditionat doua zone, Airbag genunchi sofer, Airbag-uri cortina, Airbag-uri laterale spate, Bare longitudinale acoperis, Bluetooth, Camera parcare spate, Carlig remorca, Comenzi volan, Faruri automate, Faruri Led, Geamuri laterale spate fumurii, Geamuri spate electrice, Head-up display, Interior din piele, Intrare auxiliara, Jante din aliaj usor, Limitator de viteza, Lumini de zi (LED), Navigatie GPS, Oglinda retrovizoare interioara electrocromatica, Oglinzi retrovizoare ajustabile electric, Oglinzi retrovizoare exterioare electrocromatice, Oglinzi retrovizoare incalzite, Pilot automat, Proiectoare ceata, Scaune fata incalzite, Senzori parcare fata-spate, Stergatoare parbriz automate. Norma de poluare: Euro 6 Emisii CO2: 136 g/km Tara de origine: Germania Pentru cei interesati de verificari cu ajutorul seriei de sasiu: WBAXX110700W12367 Pentru mai multe poze si pret, vedeti anuntul pe olx: https://www.olx.ro/oferta/bmw-x4-bmw-x4-2-0d-xdrive-garantie-faruri-led-head-up-display-IDbFaLm.html Pentru membrii forumului, pretul este cu 1000ââÂŹ mai mic decat cel din anunt. Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
  25. Stergerea avertizarii de DPF nu iti rezolva problema. Aia e pur si simplu o informare ca e in ultimul ciclu de viata. Ca si cum ai avea putin lichid de parbriz, o poti lua asa. Daca spui ca nu ai altceva pe el si presiunile sunt ok parerea mea e sa cauti in alte locuri buba
    0 points
  26. Istetule, daca ai viata ramasa <30k KM inseamna ca omul care cumpara masina de la tine o foloseste MAXIM cateva luni si incep problemele. Daca erai un om corect, exact cum ai spus si tu, lasa'i avertizarea acolo si explicai ca presiunile sunt ok momentan dar masina are o varsta si va necesita un DPF nou, cum e si evident. Oricum, cel care o cumpara daca are cat de cat habar observa KM masinii tale si lipsa vreunei avertizari pe DPF si te intreaba daca este schimbat. Nu o sa ai cum sa dovedesti asta asa ca din start inseamna ca ai ascuns lucruri. Si daca ai ascuns o avertiare normala, cine stie ce ar mai fi putut fi ascuns, cel putin asta e gandirea sanatoasa de cumparator.
    0 points
  27. Am înțeles de la început unde se bate cu întrebarea mik15, dar chiar și așa, dacă au fost probleme reale, a fost recall și remediat. Chiar și la N47. Că mai vezi o distribuție dusă după, e fix din același motiv: mașina cu istoric dubios, km mânăriți sau lipsa întreținerii corecte. Tot acolo ajungi vrei nu vrei. N47 sunt la fel de multe și fără nici cea mai mică problemă, chiar și la distribuție, dar ca orice lucru mecanic, se mai și strică. N47 nu este un motor cu probleme, dacă ai grijă de el, și da, distribuția a ajuns un consumabil - chiar și cea pe lanț. Asta e, n-avem ce face.
    0 points
  28. nu e cam mult 8.3 cand cartea itzi da 7.8 ? mie 525d imi da 8.9 si scoteam 8.6 on topic:cat a costat debitmetru ? se poate de la debitmetru dus sau pe duca sa dea mult fum ?
    -1 points
  29. Decat sa cumperi un cotet din Romania mai bine unu din UK unde ii pot afla istoricul foarte usor. Omul a facut o intrebare si acum ii sariti in cap.
    -1 points
  30. Bun.. In primul rand nu vad ce este atât de rau in a face lucrul ĂŁsta. In al doilea rând nu cred ca isi au rostul comentariile rĂŁutĂŁcioase. Voiam sĂŁ știu dacĂŁ a facut cineva asta si cam care ar fi pașii de urmat. Ii rog pe cei care nu au ce face sa se abținĂŁ pentru ca bĂŁnuiesc cĂŁ nu asta este rostul acestui forum. Multumesc frumos !
    -1 points
  31. Am eu garaj , pana la primavara poti s-o lasi la mine
    -1 points
  32. cel mai usor scapi cu un modulator care primeste muzica prin bluetooth dela telefon
    -1 points
  33. Nu se aude ca pe CD nici cu aux. Eu unul stiu ca pe e46 nu exista aux... poate la modelele cu navigatie
    -1 points
  34. Se practica sa ti'l ia si sa ti'l puna pe "cel vechi"
    -1 points
  35. Eroarea aia apare cand ai sub 60.000 km (nu 50.000 km), i dai resetare din ista ca si cum ai fi schimbat filtrul de particule si incepe din nou de la 250.000 km. Nu are treaba daca este infundat sau nu, daca avea vreo problema iti aparea alta eroare sau alte erori, daca tot pui testerul (ISTA, poate vezi si alte erori si iti dai seama de unde ai probleme. Ai 2 optiuni in ista : -regenerare fortata -inlocuire dpf (asta trebuie sa dai tu). Eu iti dau dreptate atat timp cat dpf nu are alte probleme si are doar eroarea respectiva, sunt oameni batuti in cap care habar nu au de dpf,ista si alte lucruri si daca vad eroare o sa fie doar un motiv de reducere din pret "domne mai scade din pret ca are probleme dpf", chiar daca au habar ce inseamna eroarea tot pe drumul asta o sa mearga ca asa e omul. Ciudat ca se infraneaza mai tare in frana de motor cand iei piciorul de pe acceleratie.
    -1 points
  36. Poate nu pana la 23% dar de compensat, compenseaza. Probabil ca el are mai multe probleme gen turbo care nu lucreaza din diferite motive + injector care dozeaza prea mult + cine stie ce doamne iarta'ma
    -1 points
  37. Corect. Cand ai o diagnoza competenta/corecta, te rog sa revi aici si sa ne dai updates. Sunt curios si eu
    -1 points
  38. Sunt momente ca asta cand ma bucur ca nu am cutie automata, lol. Se vede ca nu e pentru oricine masina.
    -1 points
  39. Sunt si multe F10 Manuale xdrive
    -1 points
  40. Este turbina sigur, nu stiu cine ti'a verificat'o. Verifica bine actuatoru si geoemtria ei. De asta iti consuma si asa mult, compenseaza aerul lipse ce venea de la turbo cu motorina
    -2 points
  41. Citeste ce a scris omul mai sus "singura problema ar fi ca nu are vlaga in ture mici si incepe sa traga dupa 3000". Evident ca ECU iti compenseaza amestecul. SI ca sa iti raspund la intrebare, i'am dat sfatul prin comparatie cu o problema comuna pe care o aveam si eu. Nu intra turbo cum trebuie; avea si ea problema in sine + vacumul fisurat
    -2 points
  42. Cum a mai zis un coleg: 330d e9x LCI. Nu o sa regreti nici daca iei e60 530d LCI sau f10 530d, dar mai greu cu el. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -2 points
  43. Multumesc tuturor pt raspunsuri. Merg sa fac o inspectie generala a masinii, la bimmer
    -3 points
  44. E90, mai bun ca ambele!!!
    -3 points
  45. In cazurile astea ma bucur ca am luat benzinar
    -4 points
  46. Bai fratilor mai incetati cu morala ca nu am tepuit si nici nu vreau sa tepuiesc pe nimeni,am postat aici pt. a afla daca si cum pot rezolva problema,nicidecum pt a o ascunde sub pres,printre altele masina e la vanzare, dar se poate vinde peste 5 luni sau 1 an,eu am nevoie de masina zilnic,si nu vreau sa raman cu ea in drum cand mie lumea mai draga ,daca e necesar il curat chimic,daca nu il shimb,nu e nici o problema.Daca aveti sfaturi in legatura cu problema mea le primesc cu drag,daca nu sa stiti ca nu am nevoie de ironii si respecte.
    -4 points
  47. Am inteles,asta era si ideea ,masina e pusa la vanzare si nu vreau sa ma fac de cacao cu coduri si alte cele,am sa caut pe cineva cu Ista prin zona sa vad ce pot face...
    -6 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.