Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/14/19 in all areas

  1. Este o dicutie de ani de zile despre RFT. Masinile au fost proiectate pentru a merge cu RFT. Macar atat, a facut BMW mai ok. RFT nu distruge articulatiile si nici directia. Gropile patriei sunt de vina,cu orice roti ai avea. La Dacie se schimba articulatiile desi nu merge cu runflat. Ca experienta personala eu am avut intotdeauna runflat pe masina si nu simt gropile asa cum se spune si nici probleme cu articulatiile nu am avut.
    3 points
  2. Buna ziua stie cineva cand apare Next 2019 si de unde putem sa o obtinem ? Multumesc frumos anticipat !!!
    1 point
  3. Am rezolvat cu masina, din cate am inteles au trebuit reprogramate cateva module. Niciun modul nu a fost inlocuit. Totul in cateva ore.
    1 point
  4. Depinde cat de rau face si exact de unde... Rule of thumb ar fi ca, daca ai o problema cu masina, sa mergi cat mai putin cu ea pana o rezolvi. SI mie imi scartai pedala si ceva pe la ambreiaj de la 3ar si era cilindrul receptor prost aerisit care nu debraia cum trebuie. Trebuie vazut exact ce problema ai, paote e chiar un rulment in cutie defect.. eu am incercat sa iti spun cele mai intalnite cazuri si cele mai probabile in situatia ta
    1 point
  5. La treaba cu scartaiala in curba pot fi bucsele de pe fata/spate de la roti, in special cele oscilante. Racaiala din cutie pe decelerare paote fi de la rulmentul de presiune sau kitul de ambreiaj prost montat. Cu motorul nu cred ca te putem ajuta pe forum, ai nevoie de mecanic.
    1 point
  6. Nu ai faruri de UK. Nu treceai RAR dacĂŁ aveai. Da, se pot regla ... Du-te la un ITP service ... au aparat de reglat faruri.
    1 point
  7. Dap, intr-adevar, foarte paguboase. Dupa 150,000 km mersi in Ro doar cu runflat, articulatiile si amortizoarele mele sunt bine-mersi. Mai putin cand am spart un amortizor intr-o groapa, dar acolo nu pot sa dau vina pe cauciucuri. Ca marca, in ultimii ani am mers pe Nokian, si vara si iarna. Inainte am avut doua generatii de Continental (SportContact), cand am trecut la Nokian mi s-au parut din alt film cu totul. Ca sa nu mai spun ca cele Continental se spargeau pe lateral destul de frecvent.
    1 point
  8. Un caz atipic: la mine "tremura" lumina la farul stanga, xenon adaptiv OEM. Am desfacut si... la mine lipsea un suport pe care statea farul in partea din spate. Piesa 12 in figura.
    1 point
  9. anul acesta am luat Barum Bravuris 5HM, pentru ca au pret foarte bun raportat la calitatea pe care o ofera si pentru ca au review-uri bune pe site-urile din DE, fiind o guma noua, predecesoarea fiind 3HM. Ca pret, caa 500Ron/bucata pentru un 255/35/19 96Y XL FR, pana acum sunt multumit de ele, prefer mereu o guma noua uneia premium dar second. Pana acum am avut Goodyear EF1 A3, PS3, PZero, Dunlop, Conti SC, Falken Azenis si dintre toate cea mai buna mi s-a parut PS3 si apoi GY, dar din niciun set nu prea scoti mai mult de 30-35k km, vorbesc de marimi de la 18 in sus, cea mai logeviva a fost PS3 pe 18 si PZero pe 19 din care poti scoate si inspre 40k km. Goodyear in schimb e de departe cea mai silentioasa guma dintre ele si cu un grip foarte bun dar uzura e rapida. Anul acesta dat fiind faptul ca nu mai folosesc masina personala atat de mult nu am vrut sa bugetez 1000Eur pe gume si am vrut sa incerc altceva, nu vroiam oricum ceva chinezesc sau fara un background, Barum e totusi sub umbrela Continental, brand-ul lor low cost si sunt facute in DE, FR, CZ, ale mele sunt made in France. Ca atare la echilibrat, una dintre jante nu a avut nevoie de nici macar 1gr de plumb, e complet goala, iar maxim am avut 40gr pe una dintre ele. Asta arata faptul ca sunt bine construite, pentru ca am avut gume care erau descentrate din fabricatie si a trebuit pus si 90gr de plumb pe janta, ceea ce este foarte mult. Eu recomand Barum pentru cine nu vrea sa cheltuie foarte mult sau pentru cine vrea gume premium SH, mai bine una noua dar de buget.
    1 point
  10. Cauciucurile runflat se recomanda deoarece nu ai roata de rezerva , plus ca sunt mai scumpe...Si eu am de vara/iarna non-runflat , si nu e nici o problema atat timp cat pui DOAR jante recomandate de BMW.
    1 point
  11. Salut ionut_marius, Am raspuns politicos pana in acest moment, ba chiar te-am invitat sa vezi masina ca sa iti poti exprima o parare valida despre cum merge si cum arata, si tu esti tot pe langa subiect. Cand am facut "nefericita comparatie" am specificat M din acceasi generatie, iar tu imi spui acum de M3 si M4 din zilele noastre. Apreciez up-urile gratuite din partea ta si a celorlalti colegi de forum, dar acesta este un topic de vanzare. Iti voi raspunde cu mare drag in continuare atat timp cat vei avea intrebari referitoare la vanzare sau un interes in a achizitiona autoturismul. Altfel este doar pierdere de timp pentru amandoi. Multumesc pentru intelegere.
    1 point
  12. Nu vad o problema in a monta un amortizor edc Sh daca are o uzura considerabil mai mica fata de ce ai pe masina la un moment , cred ca 50k km vs 150 k + merita achizitia. Oricum amortizoarele astea au o viata destul de lunga . situatia financiara poate oscila uneori , daca am sta sa ne facem temele si sa cumparam o masina total rational si strict necesitati si prioritati probabil 10 % din cei de pe forum bmw ar conduce un BMW ,exista multe alte marci care pur si simplu trag cu "casa". Inca ceva si aici vb din proprie experienta , in piata actuala si foamea de bani , piesa noua OEM nu mai e ca cea care a venit din fabrica , poti avea marea surpriza ca noua piesa la care ai cotizat existenta si profitul producatorului sa fie un mare fail fata de o piesa originala care s-a montat in fabrica si la care producatorul a dat o garantie de X km in ideea achizitiei unui BMW nou dar aici e alta discutie si numai cei care au trecut prin genul asta de situatii pot sa confirme
    1 point
  13. Incearca o diagnoza la cineva priceput care sa faca un airmass test din ISTA pentru a vedea starea MAP-ului, MAF-ului si a turbinei si eventual sa faca si un check la actuatorul turbinei.
    1 point
  14. Saptamana trecuta am reusit sa stric prima piesa din ansamblul transmisiei si anume planetara stanga spate :frantics: ! Eram in mers treapta a 3-a si i-am dat talpa iar pe la 4000 rpm s-a auzit un mare POC undeva in partea stanga fata mi s-a parut mie,primul gand a fost "turbina sau motorul" :bye: . Am oprit pe dreapta si incercand sa plec de pe loc nu s-a putut.Initial am suspectat flansa cardan dar aceasta a fost schimbata in toamna.Am ridicat masina si am constatat planetara stanga.Aceasta a fost schimbata impreuna cu uleiul din grup si cutie. Terminand cu cele mentionate mai sus a intervenit si o pierdere de aer la roata dreapta fata si una mica la stanga fara si o bataie pe partea stanga fata.Revenind la baietii de la AFS pierderile de aer au fost remediate iar bataia s-a dovedit a fi de la o piulita nestransa a amortizorului la sistemul de duritate fiind si aceasta remediata si masina comportandu-se ca inainte.Astfel am avut ocazia de a poza amortizorul de pe fata cu noul set-up. Sper sa nu mai intervina nimic si sa fim pregatiti pentru prima etapa de pe acest an.
    1 point
  15. Rectific ce scrisesem initial - vei pierde 2-3 minute din viata, fara a observa vreun efect pozitiv.
    1 point
  16. Promit o poza de ansamblu cat mai curand Si un filmulet cu motorul pornit. Ala e cel mai important ) Ieri a fost soare... inclusiv pe strada mea!!! Ps. Atat timp cat costurile au fost aprobate, ma astept sa plateasca. Nu sa ma rog de ei in fiecare saptamana si sa nu primesc niciun raspuns. Romani, straini... oamenii tot oameni sunt si fug de responsabilitati!
    1 point
  17. Vesti bune!!! Masina este gata si in posesie la subsemnata! Dupa ce au schimbat/reparat toate componentele despre care au constatat a fi problematice, situatia s-a rezolvat si micuta mea s-a gandit ca ar fi cazul sa porneasca! Funny este ca nu se stie exact care a fost cauza, dar atat timp cat s-a gasit solutia, nici nu vreau sa mai intru in detalii! Am inchis cu o nota undeva la 10.000 eur din momentul in care masina nu a mai pornit, din care eu am platit aprox 1000 eur (consumabilele). Teoretic, garantia a acoperit 100% din reparatie pt ca masina are sub 100k km. Partea foarte proasta este ca inca nu s-a platit nimic, garantia nu a trimis niciun ban pentru reparatii, cu toate ca facturile au fost trimise treptat incepand de acum 2 luni, iar ultima acum 3 sapt. Eu le-am mai trimis mailuri, am sunat, am incercat sa ii presez, dar in afara de promisiuni si amanari nu s-a intamplat nimic. Norocul a fost ca mi-au dat masina si asta pentru ca am vorbit frumos, am incercat sa apelez la "cunostinte" si am promis ca ma ocup si eu de asta pana la incasare. Speram sa mearga mai repede. De fapt, speram sa mearga. O sa insist Alt aspect funny, dar si deranjant in acelasi timp este faptul ca m-am intors cu masina in service la cateva zile dupa ce am luat-o pentru ca mirosea a ars in momentul in care porneam incalzirea. Mirosul se simtea si de afara, de sub capota. Alta problema este ca am impresia ca masina nu mai trage, ca nu mai are zvacul acela pe care il avea inainte, mai ales in depasiri simt ca trage greu si ca ramane in urma. Prin urmare, m-am intors la service, au tinut-o 4 ore, i-au facut tot felul de teste, au iesit cu ea pe traseu... concluzia: totul este ok. Se pare ca este foarte posibil sa fi curs vreo picatura de antigel sau ulei undeva la motor si de acolo sa vina mirosul de ars. Parca s-a mai ameliorat treaba asta si miroase mai putin, dar nici nu am avut nevoie de caldura sapt asta. In ceea ce priveste puterea masinii, au spus ca trage normal pentru tipul asta de vehicul si ca daca ar fi ceva in neregula, ar fi afisat computerul (aici mi s-a explicat ceva legat de turbina, nu am inteles nimic )) Ma supara tare treaba asta, ne luam numai dupa computere si chestii automatizate, nu se mai complica nimeni cu observatii si "feelinguri" personale si profesionale. Adica... nici acum 2 luni jumate masina nu a dat niciun semn, statea acolo in parcare fara suflu, dar ea nu avea nimic aprins la bord. Ideea este ca nu ma simt confortabil sa astept sa se intample ceva din senin ca sa fie rezolvat cand e prea tarziu. Evident ca in acest moment sunt paranoica si stau cu sufletul la gura de fiecare data cand ma urc in ea, am impresia ca nimic nu functioneaza cum trebuie si ma gandesc "oare ce nu e in regula de data asta?". Sper sa ne revenim amandoua cat de curand, nu a trecut nicio saptamana de cand am luat-o, asa ca deocamdata doar sper sa ma relaxez...
    1 point
  18. Cu intarziere de 1 an dar la rece confirm si eu comportamentul sesizat de tine (iarna se simte mai ales, vara deloc)
    1 point
  19. Faptul ca se tureaza cand si cand la 4000-4500 rpm (5200 nu urca, nu stiu de unde te informezi) nu inseamna ca o tii acolo, faptul ca am afirmat ca am facut niste teste 0-100 si ca am facut niste liniute tot de genul 0-100 nu inseamna ca am exploatat necorespunzator, faptul ca tu ai invatat de pe vremea "mai de demult" ca masina nu se tureaza mai mult de 3000 rpm, nu inseamna ca asa si este. O masina turata la 4000 rpm in conditii optime de temperatura cand si cand nu are nici-o uzura in plus fata de una cu care ai grija sa nu depaseasca 3500 rpm sau cum mergi tu. Eu iti spun sa incetezi cu flame-ul, cu aluziile la mine, la motorul meu, la distributia mea, la persoana mea, daca esti in stare, nu cred ca am facut-o personal cu nimeni, insa te las o data, de doua ori si tu tot continui, poti sa crezi ca voi fi penibil cu tine de fiecare data, hai sa ne rezumam la ce stim si nu doar cand ne plictisim, eu cand am zis o prostie am tacut din gura (daca mi-o spui frumos) si recunosc, tu si cu inca unul pe aici care a prins glas din nou incepeti sa atacati persoana si nu subiectul. Edit: Mersi la fel, nb!
    1 point
  20. OCAZIE: BMW 320d 163Cp, 06.2007, 106.481KM: 6.850Euro! ATENTIE: FARA SCHIMBURI, "ULTIMUL PRET?" doar dupa vizionarea masinii ! Va rog nu comparati cu masini fara istoric, fara km reali, sau cu mult mai multi km ! VIN: WBAVC31040VG05221 Provenienta Italia, Nerulata RO ! Masina va ajunge in Bucuresti in 2 saptamani ! Masina este achizitionata de pe COTW in 25.02.2019, Aveti PrintScreen plus verificare pe Auto-Records.com si pe un site italian ! Prima inmatriculare 26.06.2007 Rulaj Certificat, 106.481 kilometri garantati contractual, trecuti pe Factura Fiscala de vanzare DOTARI: Faruri XENON Spalatoare Faruri Climatizare Automata Suspensie Sport Scaune Sport, tapiterie partial Piele Volan Sport din Piele MultiFunctional Pilot Automat Proiectoare Ceata Cotiera Fata din Piele Senzori Parcare Spate Geamuri Electrice Fata-Spate Elemente Exterioare vopsite in culoarea masinii S563A Light Package S200A Diesel Particle Filter P7APA Dynamics Advantage Package S2BGA BMW Alloy Wheel Double Spoke 161 Contact: 0724.229.308
    0 points
  21. Exact cum se vede in poze, BRAVO ! fabricatie 12/2006, prima inmatriculare 26.06.2007. Apropo de revizii, sunt curios cati dintre noi facem reviziile in reprezentante, ca sa apara in istoricul on-line ... Daca nu dai informatii, e rau ... daca dai prea multe informatii, iar e rau.
    0 points
  22. Daca masina are o intrare in service in 2011 si una in 2019...asta nu inseamna ca are istoric de service. Si avand in vedere ca a facut 18k km in primele 5 luni de la achizitie, asta spune destul de multe. Si cu fabricatia aia 12/2006 cum facem? E 2007 masina, nu?
    0 points
  23. Alexandra, cauta pe farcebook Completechip Iasi, si da-i un mesaj in care soliciti o programare pt test dyno, si poate cine stie, faci si un chiptuning Dragos e foarte serios, recomand cu caldura! am facut la mai multe masini test+resoftare la el, niciodata nu am avut probleme.
    0 points
  24. Salut. Ieri a sosit mașina. Are carte service, banuiesc ca unele revizii au fost fĂŁcute ĂŽn alte service-uri decât reprezentante bmw. Se vede revizia fĂŁcutĂŁ la 90000km in poza de pe site-ul ala italian. Masina e foarte ok tehnic. Estetic are mici zgarieturi pe bara fata si cea spate. Mâine o sa o spĂŁlĂŁm și ĂŽi fac poze noi.
    0 points
  25. nop, ei sunt interesati sa le vanda...si sunt si mai scumpe.......din fabrica, masina nu are roata de rezerva..asa ca.....astea sunt specificatii de fabrica.........NU PUNE RFT...!!!
    0 points
  26. Sa inteleg ca arcul cu supapa e in tija aia din plastic care e fixata pe centru in capacul filtrului de ulei??
    0 points
  27. Salut, ma intereseaza masina dar am o dilema mare: ce s-a intamplat cu ea intre 8.07.2011 cand avea 38.000 km si 07.02.2019 cand avea 106.000km, s-au facut revizii? unde?
    0 points
  28. am fost eu ieri la otto sa verifice masina, ca am avut un potential cumparator, mie mi se pare un mare samsar...plus ca te rupe de bani
    -1 points
  29. Misu e mike2005. Mike=Michael=Mihai=Misu. Capisci now? Prietene, uita-te sa vezi ca pina nu s-a bagat misu in seama eu vorbeam de M3/M4. El a aruncat soparla cu M6 GC si eu am incercat sa ii explica nu ai cum sa le compari, se conduc total diferit. Da, tractiunea integrala te ajuta la iesirea din viraje, nu in viraje. Semantica, poate intelegi. Mike2005, nu ai boase sa ma iei la rost de pe contul tau, te folosesti de conturi alternative? Chiar asa e gresit e ca am postat niste grafice cu timpi pe circuit ca postul ala e la -2 deja? I am out, n-am nevoie de romanasi toxici. Succesuri!
    -1 points
  30. Salutare, Masina este superba, cu siguranta daca as avea acum 16.000EUR ti-as spune nici sa nu o mai pui la vanzare. Spor la vanzare !
    -1 points
  31. si daca sta masina 7 luni in service tot stiu cum trage si imi dau seama daca ceva nu e la fel. Daca simti ca nu mai e ca inainte atunci probabil ca asa si e . Cel mai bine e sa faci o constatare a muncii lor in alt service , o inspectie vizuala ca totul sa fie pus la loc , o testare pt ca ei nu vor recunoaste ever ca masina "nu trage " . Am avut o situatie similara cu un service a carui explicatie a fost ca nu stia cum trebuie sa traga masina samd , explicatii penibile , evident ca masina avea o problema , de care stiau , se faceau ca ploua ..hal de mecanici .
    -1 points
  32. Jante: fata 7.5j, spate 8.5j Cauciucuri Brigestone , vara, 3000km uzura, runflat, 215/40/18-fata, 245/35/18-spate Au rulat pe f21/2013. Foto pe whatsapp Predare pers. Bucuresti 0771734859 Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
    -1 points
  33. cauciucurile RUNFLAT nu le recomand pe RO.....sunt fffff tari, dure, rigide....iti va afecta tot ce tine de articulatie si amortizare............eu am donat RFT-urile si am pus Continental Premium Contact 6.......
    -1 points
  34. Aveti aici link cu albumul cu noile (si vechile) poze. Am incercat sa pun direct linkurile de la cele 11 poze noi, dar zice ca sunt prea multe ?!?! https://postimg.cc/gallery/2f1vaylc6/
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.