Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/17/19 in all areas

  1. WTF, mi-ati stricat dilema ca nu stiam ce sa iau: Tesla noua sau un Bugatti SH
    2 points
  2. nu ai inteles ce tot repeta colegii de forum - in planul de service BMW nu exista schimb ulei cutie; asa ca 100% nu a fost schimbat pana acum.
    2 points
  3. @mgi Fiind un topic de dat cu parerea, si nu unul pe probleme mecanice, cred ca e ok sa spuna fiecare ce crede. @Eugen Ce ai descris tu acolo printr-o ironie, sunt 95% din utilizatorii forumului. Si nu, electricele nu sunt neaceptate, ci pur si simplu e o tehnologie noua care trebuie sa-si faca loc. Oricum parerea mea e ca o electrica recupereaza rapid diferenta de bani pe care o dai la inceput din: alimentare (pretul motorinei iar e 6 ron), lipsa costuri revizii, mentenanta redusa (probleme tipice la motoare termice). De aici si concluzia ca toti care isi iau electrice o fac pt ei, pt buzunarul lor si nu pt mediu. Bineinteles ca pt asta trebuie sa ai in primul rand o casa/garaj/curte, dar daca deja le ai toate astea (sau macar posibilitatea de a incarca la job), un EV vine de la sine.
    2 points
  4. Ok, am inteles, esti mai bun decat toti botanistii aia care inghit vrajeala capitalist-progresista facuta cu singurul scop de a le scoate banii munciti din buzunar. Tehnologiile noi (panouri solare, masini electrice) sunt de cacat in momentul asta si ofera zero valoare. In plus, sunt scumpe pentru ca nu ti le permiti. Deci nu esti in target pe nicio parte, si o sa ai ultima masina pe motorina din oras. Totul ok, e dreptul tau, fiecare isi face alegerile in mod personal. Ce nu inteleg e - de ce mai stai pe topicul asta? Ca nu ti-e dedicat tie, nu ai o contributie pozitiva in conversatie si de fapt nici macar nu te intereseaza subiectul in momentul de fata..
    2 points
  5. Multi il cunoastem din vedere si chiar am dus masinile acolo cand lucra el cu manuta lui si raspundea pt tot si aprecia fiecare client care ii calca pragul . Acum a avansat ...apropos renuntarea la numele.de bimmer service nu are nici o legatura cu reviewurile , a fost o problema mult mai grava legata de folosirea numelui bmw .
    2 points
  6. Hmmmmm, deci alegerea e mai dificila, deoarece in competitie cu I3 SH acum avem TeslaP100D si McLaren, probabil si un Koenigsegg cu stage 1/Veyorn ,sa se poata tina una langa alta.
    1 point
  7. Poate vii cu ceva mai multe detalii decât propoziții aruncate aiurea, fĂŁrĂŁ suport sau logicĂŁ. Da, știu cĂŁ BMW vrea sĂŁ facĂŁ un fel de serviciu cu platĂŁ din asta. PânĂŁ una alta lumea oferĂŁ soluțiile astea ĂŽncĂŁ la EVO cu ID5 și ID6.
    1 point
  8. Ce vina arunci tu catre utilizatori, de fapt trebuia aruncata catre statul roman cu ale sale institutii (RAR). De ce RAR-ul permite DPF off? De ce controalele nu sunt de asa natura incat sa sanctioneze (prin ridicarea talonului) pe cei care aduc modificari (majore, cum ar fi DPF) la sistemele masinii? Eu personal, si fara sa fac un test drive, sunt pro electrice. In 2-3 ani o sa avem si range de 1000 km, ceea ce o sa fie un mare minus pentru diesel Plus ca o Tesla model S P100D, cu Ludacris, se cam tine de multe hypercars (pana la o anumita viteza). Asta la un sfert sau o zecime de pret fata de ele.
    1 point
  9. Eu nu mai sunt multumit de castrol, il manca rau; am bagat ultimele schimburi ulei "bmw" si e mai buna situatia. Cel mai probabil exista si alta uleiuri care nu sunt arse deloc.. dar nu le'a, incercat
    1 point
  10. Ai fost deconspirat: ca sa repari lucrurile, cumpara-ti repede o masina cu motor diesel, fa-i dpf off si stage 1 minimum, si scapa de electrica aia care nu se incadreaza in normele universal acceptate; ulterior, sa continui in mod regulat cu retrofituri.
    1 point
  11. Apropo de teparii astia , acum cativa ani s-a dus sotia sa ridice masina de la ei eu fiind prins cu treaba [ din fericire ultima data , desi stau la 5 min de ei si eram happy ca am service bemveu cica , aproape de casa deh ] . In perioada aia dadeau odorizant bmw cadou la nu stiu ce suma de reparatie . Cand ajunge cu masina acasa o intreb daca i-au dat [ desi la ce suma am platit trebuiau sa-mi dea 4 ] , mi-a raspuns ca era o vaca in birou care vorbea cu un sictir si niste aere de superioritate ca un medic spagar din vreun sat fara curent de nu stia cum sa plece mai repede de sila . End of story cu schimbatorii astia de piese , aproape de fiecare daca cand am luat masina de la ei a trebuie o pun la punct . Singurul baiat de treaba ca sa zic asa era baiatu ala cu ochelari slabut care era pe partea de relatii cu clientii dar stand in cloaca aia cred ca s-a dat pe brazda sa reziste politicii firmei Problema la romani e ca sunt laudarosi , stiu ei fac ei , si unu cu un garaj pe o straduta din Ferentari face bani gramada din recomandari ca a reusit sa schimbe un surub
    1 point
  12. Numai daca ma uit in portbagajul unei masini electrice ma minunez pur si simplu; are portbagaj sau nu!? Sa fim seriosi; nu toata lumea (incurajati suntem cu totii, ca totin poluam, nu?) sta cu nasul in monitor, la birou; .. apoi la supermarket (..Doamne Feri' sa nu cumva cumperi prea multe, sa trebuiasca sa te duci de doua ori.. ). Masina (electrica..) nu e doar pentru supe (cina, cine stie unde se poate incarca gratuit..) sau seri.. in linistea unui motor electric, la volan..
    1 point
  13. si eu aveam aceias problema si am facut 2 igenizari cu un aparat cu o teava ce o baga ceva spuma pe gaurile pe unde sufla aer, am luat cred ca 4 sprayuri de marci diferite si degeaba tot mirosea dupa ce foloseam clima de cateva ori.schimb si filtul de polen anual. solutia a fost sa opresc aerul conditionat inainte cu putin timp sa opresc complet masina, sa mai mearga putin doar cu ventilatia sa se usuce oarecum radiatorul de sub bord ca ala cica ar face condens si de acolo ar veni mirosul,asa ma invatat si pe mine cineva si de atunci nu am mai avut miros urat in masina. pana la e 90 am mai avut ceva masini cu ac dar nu faceau miros deloc. am verificat si daca mi-se scurge condensul sub masina cand tin clima pornita crezand ca este scurgerea infundata si picura sub masina apa tot timpul cand foloseam clima stand parcat. acum nu stiu daca este ceva ce se poate elimina schimband o piesa anume sau este inca un defect printre multe altele care sau facut la masina asta.
    1 point
  14. Masina era cumparata de cateva luni, ce relevanta are revizia ? Nu si-au dat interesul. Crezi ca nu sunt in stare sa o comita si la o banala revizie ? Am patit-o si pe asta, tot la ei, cu alta masina. De atunci m-am lamurit.
    1 point
  15. Nu e bine sa mergi asa cu ea, nu face prostii. Curata'i sau si mai bine, schimba'i si ai rezolvat'o
    1 point
  16. mie unul imi place forma de bara de m4.. cu exceptia buzei
    1 point
  17. Salutare! Probabil cum spunea si un coleg mai sus, cred ca mai mult am vrut sa o sperii cu vanzarea, dovada fiind faptul ca dupa ce a expirat anuntul, nu m-a mai lasat inima sa o dau. Am primit niste oferte in perioada cat era anuntul online, sub ceea ce am dorit eu, bineinteles, multi "baieti" care doreau schimburi cu masini mult mai noi gen A7, A8, S class, suv-uri (dar cu km mult mai multi), desi am specificat in anunt clar ca nu ma intereseaza schimbul, romanu' incearca...asa ca masina ramane inca la mine. Nu prea am ce sa spun mare lucru despre ea, merge impecabil cum era de asteaptat dupa intretinerea oferita, sper sa pot sa imi permit sa o tin cat mai mult si sa ma bucur de ea, cine stie poate sa o fac cadou la batranete . Intre timp i-am daruit un "fratior" si anume un 530xd e61 LCI cumparat de nou de o persoana cunoscuta (nerulat in Ro, am atasat niste poze) . Masina e destul de dotata, servisare doar la BMW, roti de iarna, carlig de remorcare si bari pentru portbagaj incluse. Poate cand o sa am timp o sa-i fac un topic dedicat. O saptamana frumoasa va doresc!
    1 point
  18. Vezi ca iti cer 2 mii pentru ca ti'l cumpara ei cu 1500 si opresc si ei comision.. ia'ti tu direct si mai scutesti un plin... (sau cateva zeci de incarcari)
    1 point
  19. Pai marss vorbește de mașina pe care a primit-o de la firma, deci casco e la pret de flotĂŁ. Și nu știu dacĂŁ nu cumva casco e mai ieftin la mașinile cu caroserie comuna (cum e e-golf), care e de fapt aceeași caroserie pe care producĂŁtorul o vinde și cu motoare cu combustie.
    1 point
  20. Mie, persoana fizica, imi asigura cineva o masina de 40k euro+ cu 356e/an ??? Prima de asigurare creste proportional cu pretul masinii.
    1 point
  21. Corect, platesti pt inovatie / performanta / confort / tinuta de drum etc dar niicodata de 3 ori pretul masinii. Oricum la o masina electrica platesti performanta motorului pt o perioada limitata si doar in anumite conditii, confortul este limitat iar tinuta de drum mai proasta (frane mai slabe, dinaimica mai putina in viraje). Intr-adevar inovatia o platesti cu varf si indesat. In fine, Kona electric Luxury 31800+priza Ac DC Kona 1.6 DCT 4wd Luxuri+ 21900e. Casco la electrica va fi aproape dublu. Calculeaza in cat timp iti scoti parleala, mai ales in leasing sau credit. Iar cand iti place sa o arzi eco (nu ma refer la tine), iti cumperi un benzinar de clasa mica cu motor de 1L euro 6 d-temp pe care il folosesti doar la nevoie, in rest bicicleta si transportul in comun.
    1 point
  22. Daca nu vrei sa poluezi nu iti cumperi un i3 de 45.000 euro ci o masina de oras de maxim 10.000 cu motor mic pe benzina si nu excluzi transportul in comun. O plusvaloare de 35.000 euro genereaza destul de multa poluare. Reducerea poluarii in Bucuresti are nevoie de politici publice mai ferme, doar incurajarea achizitiei de electrice nu vad sa fie o rezolvare. Dilema la deschiderea topicului era legata de achizitia unui SH electric din perspectiva degradarii bateriei si a valorii de revanzare. Concret, cu 25k pot lua acum un 116i sau chiar 118i AT nou sau un i3 din 2016 si 30-40k rulaj. Fiind putine i3 vandute, nimeni nu stie cum se comporta bateria in timp si nici ce degradare ar fi acoperita de garantie.5% pe an, 10%...Tesla are un studiu, dar e asa de lectura, nu ma ajuta cu nimic. La serie 1 proiectia este clara si nu vad ce problema mari as avea in urmatorii 10 ani, cu un rulaj mediu anual de 7-8.000 km.
    1 point
  23. DacĂŁ nu ĂŽși luau electrica probabil aveau o singura mașina...nu una de oraș, una de drumuri lungi (acolo unde doar unul dintre soți are carnet). Nu e mai ieftina electrica, doar ĂŽntĂŁream faptul ca nimeni nu ĂŽși ia pentru a fii eco, ci e un gest personal bazat pe niște calcule (ca și cum tot mie sa ĂŽmi fie bine, ĂŽncarc moka la kaufland cat ĂŽncĂŁ se poate, ĂŽncarc la job dacĂŁ parcarea e ĂŽntr-un garaj etc). Și ca sa fiu egoist pana la capĂŁt, am și un F10 pentru drumuri lungi, ca sa merg frumos ĂŽn confort și sa nu am range anxiety de la electric, e mai bun un diesel. Pe de-o parte ĂŽnțeleg, inca nu exista range-uri de 1000-1500 km, și cineva trebuie sa cumpere tehnologia asta cat ĂŽncĂŁ e la ĂŽnceput pentru a susține R&D ul ĂŽn domeniu. Pe de alta parte cei care conduc o electrica și ĂŽncĂŁ o mașinĂŁ cu motor termic, trebuie sa fie conștienți ca nu se ajuta decât pe sine...nu mediul, nu planeta. Iar pana nu știm cum se recicleazĂŁ bateriile, nu putem afirma ca electricele sunt mai green la ora actuala.
    1 point
  24. mie-mi pare o mare grija in plus , unde incarci , cand , cat de des , pana nu vor exista masini cu incarcare wireless ca la telefoane , cand parchezi sa suga si curent ..nu cred ca e in targetul meu . Am de asteptat , cel putin eu nu vad romania capabila sa suporte asta nici macar 30 % din parcul auto , vad pe la benzinarii , malluri , hypermarketuri cate 2 maxim 3 statii incarcare , care mai mereu sunt ocupate , cel putin la benziarii rareori vad liber , mereu o posteaza unul acolo si o uita cu orele. Imi pare o tehnologie timida fara suport real . Mai ales ca venim toti de la fill and go si nu toti stam la case . Mai vb peste cativa ani , totusi ideea e sa ai o masina nu doua, ma astept in scurt timp sa vedem de pe la balcoane atarnind cabluri cu prelugitoare ...
    1 point
  25. Acasă, la cele 14 ore de încărcare la priza normala, la ce te referi, nu ai stație de încărcare? Sau doar un prelungitor și atât? Aceleași întrebări ca și colegii, cat te-a costat (cu tichetul) și cat scade range ul iarna? Singura obiectiune sa zic asa, e ca ai zis ca pt drumuri lungi ai o alta mașina (diesel presupun, deși nu contează, sigur nu-i electrica). Asta înseamnă că poluezi în continuare și alegerea ta nu ajuta f mult scopul în sine, ideea ecologizarii. Plus de asta, electrica o folosești 20 de km după care sta 8-9h, apoi seara iarăși 20 km. Asta în fond e o picătură într-un ocean...și totuși alegerea unei electrice de fapt e o alegere pt costuri reduse...înlocuiește plinul de combustibil cu plinul moka de la kaufland. PS. @marss Dacă tot ai dat -1, ca ai fost pe topic, puteai sa dai măcar și un răspuns ))
    1 point
  26. Poate sunt un electrician care a luat in serios lozinca aia de acum cativa ani "Carti - te fac neprost" Ai doua variante, dupa cum vad eu lucrurile: daca crezi ca am gresit undeva, te documentezi pe subiect si imi arati unde am gresit. Daca e cazul, ridic mana si accept in mod sportiv. Sau accepti ca sunt oarecum informat in domeniu si ca s-ar putea sa fie adevarat ce spun. In plus, daca observi, la unele lucruri spun ca e parerea mea si nu un fapt.
    1 point
  27. Chiar nu vreau sa fiu "Gica-contra" dar nici nu imi convine sa fiu dus de nas.. Din intamplare afirmatia de mai sus a produs intrebarea simpla de mai jos.
    1 point
  28. Nu am cifre, dar nu cred ca noxele vin in principal de la autoturisme. Bucurestiul este tranzitat zilnic de zeci de camioane si dube, iar majoritatea masinilor de interventie si utilajelor sunt vechi de cand lumea. In plus avem destule autoturisme care au depasit gradul normal de uzura si trec ITP-ul cu spaga sau merg fara. Praful pe care il respiram este si de la santierele prost gestionate, de unde basculantele ies pline de noroi. Anul trecut au spart trotuarele pentru proiectul de fibra optica. Am avut 2 saptamani o groapa in fata casei, acum se fac niste lucrari de modernizare (borduri, panselute and stuff)...strada a devenit iar un dezastru. Aerisitul casei a devenit o gluma...Asta nu se intampla nici in State nici in Europa de vest. E un hype, atat cu electricele cat si cu hibridele. Am urmarit cateva anunturi cu Toyota CHR. Modelele 2017-2018 sunt la pret de masini noi, iar oamenii nu scad si nu negociaza. Daca mai citesc multi articolele despre orasele germane care au interzis dieselurile (mai vechi de 10 ani in realitate) cozile la Kona si Leaf vor fi ca la Apple. Asta-I piata, prostia si domnia sunt in simbioza.
    1 point
  29. @Bala - nu e chiar asa! Vezi ca atunci cand au aparut erau comparabile cu cele pe benzina. Nu a mai fost investit in ele si au fost ââŹĹinlaturateââŹÂ Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  30. Efectiv comparatia cu M nu isi are rostul, o masina este un intreg, nu totul se rezuma la 0-100km/h in conditii ideale pt electrica. Colegule, 520i -50k euro, 540i-60k euro, m550d-86k euro. Kona chel 1.0 12300e (oferta Neomotors), Kona 1.6 177co 4wd DCT Luxuri+ 21900 (oferta RMB Casa Auto), Kona electric 31800+priza AC DC Eu nu vad nimic la aproape de 3 ori pretul unui 520i. Fie vb intre noi, m550d nu se bucura de cine stie ce succes. Intr-adevar Kona se bucura de un real succes datorita pretului atractiv pt un full electric, a sistemului de impozitare din anumite tari, a efectului de turma.
    1 point
  31. conspiratie sau nu dar scandalul emisiilor a aparut intr-o perioada in care Tesla se indrepta spre faliment, asta asa sa mai punem niste paie pe foc
    1 point
  32. si stiti ce e enervant pentru mine? Faptul ca noi in EU ne dam cu fundul de pamant ca trecem pe renewable, nu mai poluam, nu mai diesel, nu mai benzina, gata...iar aia in US ii doare in cot, vrei electrica, ia-ti Tesla, Chevy Volt, si altele o gramada, vrei V8, V12 whateever ia-ti, nu e atata tam-tam pe tema asta, lucrurile acolo decurg mult mai natural, nu ca aici unde ni se baga toate pe gat vrem nu vrem. Si in continuare EU o dau ca taie diesel iar producatorii mari premium scot masini noi diesel pe banda rulanta, mai nou le fac diesel hybrid, ca sa exploateze un loop cred in legislatie cu privire la emisiile de CO2. E un fel de uite-o nu e. Mi-as lua oricand electrica dar la pretul corect, chiar m-as bucura sa ajut putin la reducerea poluarii, dar nu sa si platesc extra pentru asta, ca nu ma dau banii afara din casa. Si daca ma dadeau oricum imi luam poate o Tesla S de fite si un Lamborghini pentru senzatii. Deci oricum nu ajutam mai cu nimic.
    1 point
  33. Nu stiu daca intelegi, dar si la 32k euro si la 12k euro primesti acelasi rahat de masina, un rahat construit sa fie ieftin, pe platforma de clasa mica, de I20/Rio, cu plastice si un nivel de confort / siguranta mediocru, cu o tinuta de drum demna de un Hyundai de clasa mica dar cocotat si gras. Degeaba face 0-100km/h in 7.6s. Kona electric si nu numai merita doar daca iti place sa o arzi eco. Din punct de vedere economic iesi considerabil mai bine cu versiunea de 1L. Gandeste-te ca absolut toate calculele se dau peste cap daca achizitionezi masina in leasing, gandeste-te ca val. casco va fi de 3 ori mai mare la vers. electrica. Doar din diferenta de casco mai bagi linistit un plin si jumatate pe luna. Nici nu mai pomenesc ca pt drumuri lungi mai ai nevoie de o alta masina, alte costuri.
    1 point
  34. Cea mai mare problema la Kona si la orice electrica este pretul. Kona 1.0 pleaca de la 12600e prin remat, Kona electric de la 31800e (da e mai dotat, e automat), practic si la 12k si la 31k primesti ac. masina, la fel de buna sau la fel de rea, cu mentiunea ca in vers electrica tinuta de drum este afectata de cele 400kg in plus, nu este la fel de practica si autonomia reala considerabil mai mica. Pt initiator, decat sa dau 25k euro pe un I3 sh as lua oricand un Kona nou, autonomia este mult mai mare.
    1 point
  35. vorbim de o masina mica , strict comparativ cu calitatea de la o berlina normala sau alt model bmw , I3 imi pare sub calitativ , nu mai spun de design interior care te face sa te simti in beci undeva, nicidecum in viitor . Clar e o alegere care tine strict de nevoi , de spatiu , utilitate , e probabil pt cineva care a condus masini din gama mica si asta ii pare multumitoare cel putin daca nu chiar wow. E peste un ford fiesta sau opel corsa si cam atat. daca ai reusit sa te adaptezi cu ea ok , dar poti sa spui ca faci un drum cu ea comfortabil cu 4 pers in masina ? Nici macar nu face fata la bagajele a 4 persoane ...
    1 point
  36. M-am urcat eu in unul acum , ma simt ca in barca cu roti , mic , inghesuit nu vad 4 persnin el.ever mai.mult de fataiala prin oras nu ii vad rostul , oricum bord ,materiale ,un feeling cheap ,degeaba HK si optiuni ,parca nu e masina , chestie de obisnuita probabil. Daca vii de pe masini serioase , mari gen E60 ,F10 asta iti pare o cascarabeta cu roti de bicicleta
    1 point
  37. Imi place proiectul, respect pt. munca depusa/ce va fi depusa. Tocmai ce am vizionat o serie de clipuri cu E30 - restore it:
    1 point
  38. Extrapoland logica ta daca la ce zici tu mai sus se fac schimburi la 40 000 km la noi la masini banuiesc ca cifra recomandata de tine ar fi un 60 000 km, nu? Eventual sa nu completam pe parcurs ci sa mergem pe incredere ca mai e ulei in motor. Ramane acolo ca prin miracol Dumnezeiesc. Nu sunt cine stie ce expert in motoare dar retin ceva din trecut. In urma unui accident a trebuit sa merg intr-o platforma la service cu masina. Un MB Atego daca retin corect. Oricum destul de puternic motorul, mult peste orice motor de Sprinter dupa spusele proprietarului. Eu nu tin minte vreun moment in care sa fi vazut turometrul ala peste 1500 rpm si nu a mers doar pe drum intins cu ea, chiar a avut si de urcat destul. O tona a fost fix nimic pentru ea, cred ca puteam sa-i dam orice traseu posibil ca nu simtea. Si acum te intreb: Tu il sfatuiesti pe unu care are de ex o masina pe benzina capabila sa vada by default minim 6500 rpm sa schimbe de ex uleiul la 40.000? Si daca da, platesti tu un motor facut praf? BMW recomanda schimburile ala de ulei la 30k din cu totul alte motive decat crezi. Aici e vorba in parte de faptul ca prin durata mai lunga intre revizii, masinile par mai atractive pentru potentialii cumparatori care automat le vad mai usor de intretinut cand aud de intervalele alea de service. Oricine in necunostinta de cauza traieste linistit cu gandul ca are de scos bani destul de rar pentru intretinerea masinii. Daca vrei si esti neaparat dornic de lectura sunt sigur ca s-a scris pe aici destul pe subiectul asta si despre posibilele urmari ale schimburilor alea de ulei la intervalele de care vorbesti tu. Eu nu o sa stau sa caut pentru tine. Ia tot ce zice producatorul de bun daca doresti dar macar nu mai incerca sa-i indoctrinezi si pe altii.
    1 point
  39. Da, am pus in paranteza si depinde ce intelegi tu prin hypercars. Daca e vreo definitie, sa mi-o arati si mie, ca sigur cu masini mai slabe ca veyron, se descurca onorabil un Tesla (si cu veyronul as zice ca se descurca, desi tu zici ca e din deceniul trecut, totusi as zice ca ramane un etalon). Nu stiu ce edit, ce cont, din ce umbra, dar daca eu sunt penibil, tu cu ma-ta sunteti mai multi (penibili). E ok asa?
    0 points
  40. Eu de cate ori am fost la ei, am plecat cu problema rezolvata. Penultima oara imi aparea motorul in bord, doua zile la rand, in total vreo 3 ore s-a stat pe masina sa vada exact de la ce este ... tija de la turbina nu deschidea total, de acolo si eroarea de aer putin in admisie. In conditiile in care am primit alte verdicte de la turbina praf, admisie colmatata, in conditiile in care acum 2 ani a fost curatata. Ultima data cand am fost la ei, au dat verdictul corect, au schimbat volantul si kitul de ambreiaj. La ei am schimbat de 50000 km si distributia, nicio problema de atunci. Asa ca oriunde te-ai duce nu o sa fii 100% multumit.
    0 points
  41. (probabil scrii din fata unui calculator de aceea poti sa extinzi niste idei atat de larg. Eu 90% din postari sunt de pe mobil asa ca nu imi permit sa ma lungesc) Asadar, eu nu a spus nicaieri, citez "citatul" tau: "nu-mi permit o masina electrica, deci e nasoala" Sau "n-are portbagaj" Asa ca nu imi pune vorbe in gura care NU le-am spus. Faptul ca tu rastalmacesti o afirmatie, nu face bine.. Am spus in schimb, "Cand o sa scada pretul atat cat sa imi permit o masina electrica atunci vor fi suficient de ieftine" ceea ce daca o citesti de mai multe ori o intelegi si NU cred deloc ca este o PARERE mai PERSONALA cum zici, ci mai degraba si de "uzul" altora. Mai departe, cred ca tocmai opusul a ceea spui trebuia implementat. Si anume ca, contributorii economici puteau asimila investitia (stimulati desigue de stat) pe partea de poluare mai intai, cu infrastructura gandita din timp... Asa cum putina lume stie, autostrazile NU AU FOST FACUTE pentru masini mici (sa te dai tu barosan pe ea) ci pentru comercianti si industrii.. (astea-s lucruri care se intampla/gandesc in vest nu in tarisoara noastra). Dar in materie de poluare ne-au bagat aproape pe toti la un loc.. Si nici macar nu e vorba ca unii (privatii putem alege! Ce?.. La ce preturi sunt inca acum, ce sa alegi daca nu sunt bani, daca sa zicem nu te ajuta guvernul, legea..) pot alege iar altii nu. Dimpotriva transportatorii, in urma anumitor tehnologii.. (cum au aparut acum de foarte curand dubite electrice!); de cand se puteau gandi (perfecta/proiecta..) fabricantii de vehicole masini MAI nepoluante desigur daca erau stimulati si de stat(e)..? Nu mai continui ca se intelege ideea.
    0 points
  42. Discutam idei, fireste. Dar unele idei par a fi izvorate din perspectiva mai personala decat altele. Cum ar fi "nu-mi permit o masina electrica, deci e nasoala" Sau "n-are portbagaj". Prima e o eroare de logica, e pe modelul "o barca cu vele e nasoala pentru ca nu mi-o permit, sau nu stiu sa merg cu ea". Pe a doua nu o comentez, ca n-are rost. Chestia cu inceputul de la transportatori iar e whataboutism. Transportatorii au niste criterii primar economice pentru alegerile pe care le fac. Adica la ei e un business, nu au masini pentru fun. Din cauza asta, sunt mai limitati in alegeri decat persoanele private. In plus, masinile sunt folosite mult si tehnologia nu e potrivita pentru asta deocamdata. In schimb, pentru persoane e o alegere reala, daca se intrunesc unele conditii. Si chiar daca o masina sta 8-9 ore pe zi, dar mai si merge 2-3 ore pe zi. Daca din conversia la electric se reduce poluarea cu 10% de exemplu, e un lucru bun, sau e tot aia? Topicul nu e doar pentru 'verzi', e pentru toata lumea. Dar din momentul in care cineva a decis ca in mod 100% sigur chestia nu e pentru el, care mai e scopul? Doar ca sa-i convinga pe altii ca nu e nici pentru ei? Sau din plictiseala? Adica - da, ai de spus ceva care contribuie la subiect, absolut, scrie! Tehnologia e noua, multa lume n-a avut prea mult contact cu ea si in plus se schimba si foarte repede. Nu cred ca a negat cineva faptul ca inca sunt chestii de rezolvat (range mic, lipsa infrastructurii, reciclare scazuta la baterii). Dar ideea e sa vedem ce exista azi, si ce o sa existe in viitorul apropiat. Ca in felul asta sa existe informatii pentru cine e interesat de subiect si vrea sa ia o decizie.
    0 points
  43. OK. Deci sa inteleg ca topicul e deschis doar pentru progresisti si "verzi"! Nu este loc pe acest topic de idei sceptice de moment si poate un pic mai realiste!? Sau poate trebuie schimbat titlul topicului.. Multi dintre noi nu isi permit aceste masini electrice! Dar poate ca ma insel eu.. Va rog, nu aruncati cu pietre in geamul ultimei masini pe motorina/benzina! Sunteti de acoed ca, cei mai multi dintre cei care merg la birou cu masinile clasice NU POLUEAZA la fel de mult ca, cele care sunt conduse toata ziua sau cateva ore bune pe zi? Iar ca aceia sunt foarte multi care conduc in orase, spre centrul oraselor.. Asta inseamna ca nu cred ca poluarea masinilor clasice e la fel de mare si ca daca e sa fie implementat un sistem nepoluant trebuia inceput de ceva vreme pentru acele masini care polueaza permanent nu pentru toti acum, sa trecem pe baterii ca asta e viitorul. :frantics: Mai sus ma refer la masini cu statut comercial, de transport marfa si persoane. Discutam idei aici nu persoane, sper.
    0 points
  44. ..Cand o sa scada pretul atat cat sa imi permit o masina electrica atunci vor fi suficient de ieftine. Pana atunci nu ma convinge nici un articol de publicatie ..progresist.. (nu prea mai sunt la varsta avantului spre progres). Mi se potriveste expectativa. Am nevoi si pun conditii, nu mai am dorinta! Imi plac drumurile lungi iar o masina electrica inca nu imi da libertatea uneia clasice! ..Pana atunci din punctul meu de vedere ramane doar un hype prea scump si inca o data, lipsit de infrastructura solida.. Cum am spus si mai sus, de ce trebuie altcineva sa ne convinga... mi-e greu sa inteleg! Aici sunt (cam) tare de cap.
    0 points
  45. pai cand ti se spunea ca e din alt film, nu acceptai...acum ajungi sa dai dreptate...in curand vei ajunge la o masina cum trebuie bafta cu revenirea la pachetul M original
    0 points
  46. Deci are CASCO DE FLOTA! Ce o tot invartim? Numai ca sa zicem ca suntem proprietari!? Nimic in neregula daca era intr-o propozitie separata.
    0 points
  47. Ce-am vrut sa spun... ca nimeni nu-si cumpara electrica, ca mai apoi sa aiba a doua masina diesel pentru drumuri lungi, va sa zica e ECO. Nu cred ca e nevoie sa dezvolt. Iar deocamdata curentul electric fiind aproape gratis (chiar si acasa, nu e scump precum alte resurse, cum ar fi gazul natural), sunt lesne de inteles motivele achizitionarii (amortizare rapida, mers "pe moka"). Nimeni nu face chestia asta pentru planeta, sa fim seriosi.
    0 points
  48. @lym: masina a fost 44700 euro...-10.000e - 8000 euro discount (a fost pe un contract schimb de flota)=26.700+/- @mgi: ianuarie,-10 grade, pana in 150-170-200 km range...depinde de cum mergi...te dai la ea,frig scade vertiginos...viteza de naveta de pe dn1 corb-buc e exact ce i place ei,sta in garaj la temp optima bateriilor deci poate e un avataj...la statia de incarcare sincer n am vazut o crestere semnificativa a timpului,plus ca depinde ce enegie e pe retea atunci..s a intamplat zilele trecute la un rompetrol bucurestii noi sa mi arate la statie de 50kw ca dureaza 3 ore ceea ce in mod normal la rompetrol otopeni sau kaufland basarab n am depasit niciodata 50min,hai o ora! deci depinde de mai multe aspecte @pimp:cele 14 ore sunt la statia cu care vine masina,ca un telefon care vine cu incarcator...statia e de 3,7kw; pentru restul comment-ului nu merita sa ti raspund...
    0 points
  49. Deci ca sa inteleg mai bine: tu compari o masina cu motor de 1l si 120 de cai, cu echiparea de baza (care printre altele nu are: clima automata, cutie automata, scaune incalzite, senzori de ploaie, display color, si multe altele), si face 12s pana la suta, cu modelul de top cu un motor de 200 de cai, care face 7.6s pana la suta, si concluzionezi ca e aceeasi masina. Daca vrei sa compari aceeasi masina, am facut eu mai sus calculul cu versiunile cele mai apropiate. Hai macar sa fim consecventi..
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.