Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/20/19 in all areas

  1. BMW F10 M550d Xdrive - 3.0 DIESEL - 381 CP - 25.05.2012 191.000 km pret 22.000 euro pret fix vin WBAFV71010C774546 navi NBT ceasuri 6wb - full digitale volan M LCI piele nappa cu padele - incalzit interior confort piele nappa - memorii - full electric - incalzit jante 20 style 434m - anvelope foarte bune michelin faruri bi-xenon full adaptive 2TB cutie automata sport 2VA - adaptive drive dynamic damper control dynamic drive camera marsarier alarma soft close portbagaj keyless entry & go oglinzi electrochrome - rabatabile electric m sport package - m aerodynamics package grile fata m performance glossy trapa lumini ambientale skibag pdc fata-spate TV HiFi system bluetooth - aux - usb - hdd clima 4 zone revizie efectuata recent impozit platit integral 2019 pot sa raspund inainte la anumite intrebari ca sa evitam orice fel de spam si discutii inutile pe thread: da, a fost masina lui Acero de pe forum nu, nu are probleme, masina a fost verificata inainte sa fie cumparata desi ma cunosc bine cu Acero si stiu cum are grija de masini, asa cum sigur o verifica un potential cumparator nu, nu fac afacere si nici nu ma imobagatesc in urma vanzarii, pur si simplu alte prioritati mai importante apar cand nu te astepti masina nu prezinta zgarieturi, defecte estetice, elemente revopsite, uzura interior sau alte lucruri de genul cine este interesat de masina pot sa prezint istoricul masinii si sa discutam mai multe pe privat sau la telefon. poze: https://imgur.com/a/72ilgnN
    1 point
  2. Intrebare pt cei care ati schimbat la zf faur: daca este asa ok ei de ce nu fac resetarile cutiei si te trimit in alta parte? Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk
    1 point
  3. La el 4 anvelope costa 9000lei. Ce sa mai discutam... Disc frana pentru f10 535ix
    1 point
  4. Dupa 12 ani s-a ars primul bec si anume cel de la angel eyes, pe partea stanga, avand in vedere ca merge nonstop cand masina este pornita fiind LCI (DRL) mi se pare un record . Am oprit la un service din zona, gandindu-ma ca nu e mare bataie de cap sa il schimbi, un mecanic aflat la munca spunandu-mi ca trebuie data bara jos pentru a ajunge la far, contra aripa, ornamente bla bla...in fine...nu m-am incumetat sa o bag in reparatie pentru atata lucru asa ca am cautat remedieri mai simple pe youtube. Din fericire gasisem un tutorial de schimbare al becului (fara nici o demontare) doar ca trebuie sa ai mainile mici ca sa reusesti prin spatiul foarte mic din spatele farului. Stau si ma gandesc cati bani se fac din servisari doar pentru a schimba un bec. Pana la urma m-am chinuit si am reusit, nefiind tocmai usor, spatiul este foarte ingust, dar am reusit sa desfac capacul din spatele farului, sa decuplez mufa, sa desurubez becul halogen si sa-l scot, inlocuindu-l (H4). Mi-a luat vreo juma' de ora si zgarieturi pe mana dreapta dar am reusit. YEEY! Am incercuit cu rosu sa va dati seama cam pe unde trebuie sa iti bagi mana. Am mai luat si niste produse de intretinere soft top si anume o solutie de curatat si un seal dedicate, de asemenea imi place sa folosesc lavetele mele la spalatorie.
    1 point
  5. Raspund tot eu, se potriveste. Cutia mea avea codul: 1068 010153 (cheie tip cartela). Cutia cumparata avea codul: 1068 010111 (cheie clasica cu lamela). Ca sa se potriveasca a trebuit sa iau de pe cutia mea: -calculatorul cutiei EGS (cutia neagra de pe mechatronic) -priza pe care se prinde cardanul de cutie (reperul 3 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NC51-EUR-11-2005-E60-BMW-525d&diagId=24_1012) -parghia care actioneaza treptele de viteza ( reperul 5 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NC51-EUR-11-2005-E60-BMW-525d&diagId=25_0435)
    1 point
  6. stiu ca piesa asta este folosita pentru a scoste rulmentii! Nu planetara
    1 point
  7. Salutare! Probabil cum spunea si un coleg mai sus, cred ca mai mult am vrut sa o sperii cu vanzarea, dovada fiind faptul ca dupa ce a expirat anuntul, nu m-a mai lasat inima sa o dau. Am primit niste oferte in perioada cat era anuntul online, sub ceea ce am dorit eu, bineinteles, multi "baieti" care doreau schimburi cu masini mult mai noi gen A7, A8, S class, suv-uri (dar cu km mult mai multi), desi am specificat in anunt clar ca nu ma intereseaza schimbul, romanu' incearca...asa ca masina ramane inca la mine. Nu prea am ce sa spun mare lucru despre ea, merge impecabil cum era de asteaptat dupa intretinerea oferita, sper sa pot sa imi permit sa o tin cat mai mult si sa ma bucur de ea, cine stie poate sa o fac cadou la batranete . Intre timp i-am daruit un "fratior" si anume un 530xd e61 LCI cumparat de nou de o persoana cunoscuta (nerulat in Ro, am atasat niste poze) . Masina e destul de dotata, servisare doar la BMW, roti de iarna, carlig de remorcare si bari pentru portbagaj incluse. Poate cand o sa am timp o sa-i fac un topic dedicat. O saptamana frumoasa va doresc!
    1 point
  8. Daca tot a venit vara ... a primit bari longitudinale model lipit de caroserie si semanizari aripi fumurii ðŸËĹ˝ Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk
    1 point
  9. Este posibil sa ai spatele de la alta masina si deaceea nu ai carlig.
    1 point
  10. Haideti sa va povestesc cum a fost experienta mea cu campaniile tehince! De curiozitate, am trimis mail la BMW. Am un E93 din 2008 cu cutie automata in 6 trepte. Am fost contactat telefonic peste cateva zile pentru confirmare de recall. Al meu exemplar avea 2: una pentru cablajul de clima, precum este specificat in primul post, si al doilea pentru pompa de vacuum (e numita altfel in catalogul lor). A fost nevoie sa fac o vizita sa verifice daca e nevoie de schimbat. Era nevoie, asa ca s-au comandat piesele. Pentru cei care au sunet subtil, ca de aparat contra tantarilor, un sunet foarte-foarte inalt, un tiuit, cand accelereaza in sarcina, sa stiti ca la mine s-a rezolvat cu recall-ul de pompa de vacuum. Nu il auzeai decat daca te chinuiai, dar pentru mine era deranjant. Au specificat ca nu este nevoie de nici un ban din partea mea. Peste cateva zile m-am prezentat la ei, am lasat masina, si i-am intrebat frumos (!) daca se poate face o resoftare a cutiei de viteze, in sensul ca nu eram multumit de cum schimba treptele. Practic le schimba prea devreme, dupa gustul meu, si ma trezeam ca eram in a 4-a in oras la ...40-50 la ora. Raspunsul in momentul ala la apasare pe acceleratie nu era prea rapid, trebuia sa faca si downshift, turat... nu era frumos dpmdv. Si am explicat ca as vrea sa schimbe mai tarziu in treapta superioara, sa o tureze mai mult, ca sa evite in felul asta schimbarile premature si sa ajung in situatia de mai sus. A notat pe un post-it, a pus peste dosar si am plecat. Avand in vedere ca doar operatiile de recall erau platite de BMW, ma asteptam sa ma coste operatiunea asta la cutia de viteze. Doar era o lucrare ceruta de client pe langa cele doua, era o resoftare a cutiei. Schimbarile si resoftarea au durat o zi si ceva, adica am lasat-o azi dimineata la ei, si am ridicat-o a doua zi seara. M-au sunat in prima seara sa imi spuna ca o sa dureze si a doua zi. Totul onest si fair-play. Cand am venit sa ridic masina, am dat cu semnatura pe 2 foi si asta a fost. Cheia de la masina si la revedere! Pun pariu daca ma duceam special sa fac resoftarea la cutie m-ar fi usurat de echivalentul a catorva plinuri. Au facut schimbarile la cutie, acum schimba mai sus in turatii si am raspuns mai rapid in oras cu ocazia asta. Sunt foarte multumit! Asa ca daca aveti un E9x, incercati, nu aveti nimic de pierdut.
    1 point
  11. cea mai buna metoda de verificare - masurare pe aparat.
    1 point
  12. Masina ta ma face sa-mi fie dor de fostul e46 buna masina a mai fost, nu mi-era frica sa merg cu ea distante mari LA astea mai noi nu sti clar , poate o distributie , poate un egr ia foc.. d-astea normale
    1 point
  13. Ok, am montat boxele Eton B100W pe fata. A fost usor si a durat mai putin decat ma asteptam. Poze: Inainte si dupa: Pe PP86DSP am mentinut acelasi preset ca si cel de inaintea instalarii B100W-urilor pentru o analiza mai buna (urechiometrica) a diferentelor. Ca si feedback - dupa ce am montat difuzoarele si am ridicat volumul, prima impresie a fost ca inaltele sunt mai ascutite si mai bine definite (cred si eu, tweeter-ele Eton sunt cam de 1.5-2x mai grele decat cele stock), dar in rest n-am facut cine stie ce - mini dezamagire instanta, dar am zis ca le mai acord putin timp ca poate trag concluzii pripite. Dupa cateva zile si mai multe piese/genuri ascultate, concluzia personala e ca da, sunetul e imbunatatit, inaltele sunt mai faine, mai cristaline, exista mai mult mid-bass si anumite (putine) sunete medii sunt mai... cremoase pe B100W decat pe difuzoarele stock. Cu upgrade-ul difuzoarelor simt ca am facut un progres relativ mediu. Pot spune ca cel mai important upgrade in masina a fost PP86DSP-ul, a facut cea mai mare diferenta si sincer, satelitii stock pe fata sunau foarte foarte bine (in combinatie cu noul DSP) si sunt foarte apropiati de Eton-urile astea ce le-am pus, tinand cont ca difuzoarele stock (apropo, HiFi 676 tot de Harman Kardon sunt facute) au o constructie aparent mai slabuta decat solutiile aftermarket. Edit: si da, trebuie insonorizare musai. Vibreaza usile ca naiba.
    1 point
  14. Castrol care se gaseste la noi e foarte slab, daca vrei un ulei bun recomand Liqui Moly sau Motul. Daca nu ai DPF pe masina iti recomand sa te feresti de uleiurile ce respecta norma LL-04, sunt mai slabe din toate punctele de vedere decat LL-01. Uleiul BMW comercializat acum este fabricat de Shell si nu este foarte grozav, oricum la noi in tara se recomanda mai degraba 5w40 sau 0w40 (5w30 e prea subtire vara, mai ales daca este de slaba calitate).
    1 point
  15. Bmw recomanda castrol, dar problema este daca acest castrol pe care il achizitionam de pe piata romaneasca cu ”Made in E.U.” este ok sau nu, sau mai bine spus, de unde putem cumpara acest tip de ulei si sa avem siguranta ca nu e fabricat prin Turcia sau China? Mie mi se pare cam subtire, sau mai bine spus cam pisoarca acest Castrol de la noi, e doar parerea mea.
    1 point
  16. Niciodata nu o sa scoti tot uleiul din motor, cand faci schimbul. Nu intreba cat ulei ramane ca nimeni nu iti va putea spune cat ulei ramane in motor. Singura metoda este da pui cat ulei ai scos stiind ca nu ai depasit nivelul pe joja cand l-ai scos pe cel vechi.. Si apoi sa adaugi ulei nou pana la nivelul de maxim! Sau peste nivelul de minim.. Faptul ca ai schimbat filtru de ulei te va face sa re-verifici dupa cativa kilometri nivelul pentru siguranta. Nu depasi niciodata nivelul de maxim de ulei de pe joja.
    1 point
  17. Salut, mai postez o datĂŁ și experiența mea cu schimbul de ulei la ZF Faur, fĂŁcutĂŁ ĂŽn 2017. Am facut si eu schimbul de ulei la ZF Faur, la E70 40d, cutie 8H70Z, la 120000 km. Baia si uleiul le-am luat de pe ebay.de la 250 de euro setul (8 litri de ulei). Desi am citit lucruri bune despre ZF Faur, la fata locului..... poate eu am avut ghinion. In primul rand dupa 5-6 zile de la schimb, la schimbarea din D in R, pe loc se auzea un troznet sub masina (pina la mersul in service mergea impecabil), la trecerea peste vibratoare aveai impresia ca motorul se tine intr-un surub. Am revenit la Faur unde s-a verificat masina pe elvator si mi s-a spus ca este de la cardanul fata care are joc la crucea cardanica si cand schimbi sensul de mers trozneste si sa ma adresez la BMW, ca ei nu au lucrat acolo. M-am dus la Campina la un service BMW al unui prieten, unde s-a constat ca surubul de 18 care prinde cutia de transfer de tampon nu era strans, tot grupul se misca cu mana. S-a strans,s-a rezolvat, cardanul fata am inteles ca are un pic de joc si ca este o rechemare in service pe el, oricum nu era de la el zgomotul. La ZF au un tester care nu a reusit sa comunice cu 8HP-ul meu desi mi s-a spus ca va comunica se va face la sfarsit un test, vor fi resetate adaptarile.... NU A MERS. A mers tot la service ul celalat unde s-au resetat adaptarile moment in care s-a schimbat in foarte frumos si modul in care cutia schimba. Asadar, poate cei de la ZF Faur se pricep la cutiile ZF, dar daca "suruburile sunt de la BMW", le strangeti in alta parte. Pentru 250 manopera si masina tinuta peste noapte la ei ca sa mai curga 200 mL ulei pe langa cei 5.5 litri ce curg la demontarea baii, nu am facut o mare afacere. PS: sunt mai multe service uri care s-au dotat ĂŽntre timp cu pompe pentru ĂŽnlocuirea integralĂŁ a uleiului din cutie. DacĂŁ vrei neapĂŁrat la Faur intreba-i dacĂŁ dacĂŁ au pompa.
    0 points
  18. practic producator ZF nu recomanda resetarea adaptatiilor decat daca ai avut interventie in cutie , reparatie , schimb piesa etc . Deci in procedura normala ZF nu se face si resetarea adaptatiilor . Mi-a aratat clar cand am fost la Automatico pt schimbul de cutie , negru pe alb scris , omul mi-a spus ca la cerere imi reseteaza fara discutii dar personal nu mi-a recomandat , decat daca dupa schimbul de ulei sesizez ceva socuri , nu a fost cazul , din contra im pare ca schimburile de viteza sunt mult mult imbunatatite , mai line , trecerea fluida . Am tot zis ca e placebo dar se pare ca nu e , am avut cateva socuri inainte de schimb in momentul in care masina oprea cu autohold ,doar in situatia asta , exact cand o prindea sa o opreasca dadea un mic soc , nu deranjant , aleator , dar exista , dupa schimb n-a mai avut unul si au trecut luni , la fel la rece cand a fost frig se simtea 2-3 mai violenta trecerea , nu as descrie ca un soc dar simteam , dupa schimb absolut nimic si am prins sezonul rece .
    0 points
  19. Ramai cu Veyron-ul si injuraturile de mama, “peste”. Esti si tu cineva...cu seria 5 2.0 diesel de acum 4 generatii. Nici macar adolescentii nu mai vorbesc de Veyron, ca i-a trecut vremea. Dar am vazut cat poti - sa vorbesti de masini vechi si sa injuri de mama. De mai multi oameni ca tine are nevoie tara noastra. Felicitari, bravo!
    0 points
  20. Da, am pus in paranteza si depinde ce intelegi tu prin hypercars. Daca e vreo definitie, sa mi-o arati si mie, ca sigur cu masini mai slabe ca veyron, se descurca onorabil un Tesla (si cu veyronul as zice ca se descurca, desi tu zici ca e din deceniul trecut, totusi as zice ca ramane un etalon). Nu stiu ce edit, ce cont, din ce umbra, dar daca eu sunt penibil, tu cu ma-ta sunteti mai multi (penibili). E ok asa?
    0 points
  21. Mi se pare doar mie, sau ai scris - e drept, in paranteza - ca “depaseste hypercars”? Ca, la cat de putin stiu sa citesc, eu asta inteleg. Te-as intreba daca tu, colegule, stii sa citesti, dar nu intentionez sa atac persoane, doar idei gresite. Bugatti a mai scos o masina de la Veyron-ul din deceniul trecut; as zice ca e desueta comparatia cu un model “vechi”, “apus”. Oricum, si Veyron, si Chiron sunt GT-uri, nu au nicio legatura cu Tesla. LE: Acum ti-am citit edit-ul, esti penibil si iti doresc sa ramai in conul de umbra in care traiesti. Sanatate!
    0 points
  22. Sa te duci la biserica cu "doamne doamne" sa il rogi sa iti repare releul bujii ars, sau termostatele defecte daca e cu "doamne ajuta", daca nu e cu d'astea d'ale bisericii atunci le schimbi si ai grija de masina, si ea are grija de tine. Sunt nenumarate cazurile de masini sub 100mii km sau chiar 50mii km cu DPF infundat, asa ca sa nu exageram.
    -1 points
  23. Oameni buni, ce va asteptati sa va spuna TIS-ul. Cum functioneaza masina, cum sunt equalizate tonurile pe iesirile HU-ului!? :frantics: Menirea TIS-ului este foarte buna, dar limitata, si anume aceea de a te orienta/ghida/referi in momentul in care vrei sa te bagi in partea de operabilitate (fizica/conexiuni..) intre componente/unitati din masina; atat, doar atat. Impedanta unui difuzor NU imbunatateste calitatea.. (decat de la ANUMIT NIVEL HI-FI deja atins - dar care merge mana in mana, daca vrei..) Altfel spus schimband impedanta unui difuzor schimbi IN PRIMUL RAND raportul fizic (electric) intre amplificator si noul difuzor, lucru de ne-facut. Nu cred ca ar trebui sa ne bagam in treburi din astea neavand cunostinte adecvate. Sunt prea multe de spus/explicat in materie calitate audio dorita, cautata a fi obtinuta doar prin schimbul unor componente(???), cum ar fi doar difuzorul sau doar adaugarea unui(unor) tweetere... Lucrurile NU functioneaza asa in electronica! Aproape totul trebuie modificat de dragul obtinerii calitatii (muzicale) dorite. Pentru cei care inca nu cred, retineti macar un lucru simplu. Ingineerii audio de la BMW au urmarit sa obtina O ANUME CALITATE audio pentru tipul (si numarul) de difuzoare puse in masina aplicand corectii puternice prin aproape anihilarea/anularea gamei de frecventa medie. Practic "medii" nu prea exista in spectru audio (ci doar "bass" si "inalte")redat de HU altele decat cele din clasa pro.
    -1 points
  24. Colegule, Lamborghini nu face “Hypercars”, McLaren, Porsche, Ferrari fac astfel de masini, iar Tesla, inclusiv cu 50 Cent, Snoop Dogg sau - cum zici tu - Ludacris (la volan?) e departe de performantele lor; Nu retin daca Model S P90D sau P100D a luat bataita de la un model de Panamera pe accelerare, ca la franare, Tesla a uitat sa se opreasca cu ceva metri buni. Regret ca am fost nevoit sa postez offtopic, dar gasesc important sa mentinem discutia in parametri optimi dpdv informational, iar sa spui ca “Tesla bate Hypercars” este, deocamdata, fakenews. Seara buna in continuare! LE: 1) La o cautare scurta, P100D ia bataie de la masini de strada: 2) Greseala mea; e vorba despre Model S P85D - lasand la o parte plecarea de pe loc, va rog sa acordati atentie “testului” de franare. 3) Ideea generala este ca P100D nu “bate” nici masini sport, pana la hypercars (McLaren P1, 918, etc.) va mai curge multa apa pe Dambovita .
    -1 points
  25. Trebuia sa ma raportez la Divo ca sa fii tu multumit? Sau ti-ai luat tu Veyron, si cum adolescentii au rupt posterele de pe perete cu el, l-ai dat la rabla? Iti dai seama ce penibil esti? Eu consider ca mi-am demostrat punctul de vedere, se tine onorabil de un veyron, care probabil la ora asta valoreaza si de 20 de ori mai mult. Ce mai tot insisti? Da, felicitari mie ca ma cobor la mintea ta si ca ma enervez de-am pulea.
    -1 points
  26. Uite aici, ca sa te lamuresc: Timp 400m Tesla P100D e mai rapida decat: McLaren 570S, Pagani Huayra, Porsche 997 Turbo S, Dodge Viper, Ferrari F12tdf si altele din lista. Unele site-uri dau 10.5 secunde, pe 400m facuti de Tesla. Multumit?
    -1 points
  27. Este diferenta si de forjarea internelor, nu doar anexe.. dar cum ziceam, nimic care sa se simta initial. Pune pe ista si vezi exact daca ai vreo eroare pe ceva.. si sa iti faca si cateva teste generice. Si eu am schimbat motorul relativ recent si sunt cred ca 50 de mufe de conectat per total.. e destul de usor sa uite de una. La mine din fericire nu a fost cazul, a mers bine din prima cheie si asa a ramas.
    -1 points
  28. vezi ca discurile de frana pe autokarma sunt la bucta, nu pereche pe punte.. La mine costa 950 unul (pe OE)
    -1 points
  29. pe 535i sunt mai mari franele deci mai scumpe; in orice caz, sunt si mai scumpe piesele in service (dar nu mereu)
    -1 points
  30. nu stiu daca se aplica, nu am idee.. dar vezi ca era o problema veche in care se inversau mufele la vanosi si mergea masina prost.... poate o nimeresc, 0.1% sansa
    -1 points
  31. Vorbim de preturi de service, domnul Alexandru; Pe autokarma nu am mai verificat de toamna trecuta dar iti multumesc ca ai facut'o pentru mine. Cat despre anvelope, nu stiu ce folosesti tu si nu ma intereseaza dar te asigur ca exista si seturi care se apropie de pretul "la mine".. Pana una alta, hai intai sa asteptam sa ti se salveze contul in baza de date si dupa ne dam mari interesanti pe aici, altfel o sa ajungi in capatul unei liste lungi de fericiti cat de curand.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.